@Aster : snachts om 4 uur is z''n kleine frummel in bed niet zo schattig meer hoor En ik had ovu testen via ebay uit engeland laten komen ( duurde 4-5 dagen) Maar ik had er iets van 30st dipsticks voor 10 euro inclusief verzenden
Ik heb via mp ovutesten en zwtesten besteld. 20 ovu en iets van 6 zw testen voor 12 incl verzenden. Zijn dezelfde testen als van kv2v5 van wondfu ofzo?
Ik zit nu net in de auto naar huis. We hebben vandaag mijn lieve oma begraven. Ik ga pas 4 oktober testen als ik morgen niet teveel testdrang heb temp was vanmorgen 37 maar heb een rare nacht gehad want 1 van onze katten overleden....om 02.44uur. We hebben hem vanmiddag in de achtertuin begraven... Heb nog geen drupje/spatje bloed gezien. We wachten nog wel even. Ik hoop dat ik een positieve test mag hebben straks! Voel me enorm zwanger. vandaag weinig eetlust en een opgeblazen gevoel. Tijdens de autorit terug hebben we nog moeten stoppen omdat ik moest spugen...en dan nog mijn temp die nog hoog is. My Ovulation Chart Wat zou het mooi zijn als er in mij nu een nieuw leven begint! Als het raak is word ik een juni mama! Als alles goed mag blijven gaan. Ik hou jullie op de hoogte! Oh en sorry als ik nu niet op iedereen persoonlijk reageer...ben nogal een emotioneel wrak op dit moment. Maar wilde wel even van mij laten horen.
Sofie koffie is echt een misselijkmaker dus even laten staan en soms misschien even proberen of het weer gaat Fijn dat de echo goed was!!! Drinken is idd wel heel belangrijk.. Ik doe ook altijd foto van foto van echoᷰs hoor Souries spannend!!! Sarah haha je woont dicht bij mij! Dia superfijn dat het goed gaat!!! Minnie het is geen vriendin, dan zou ik er minder mee zitten, het zijn mn schoonzus en mn broertje Gera wat naar van de situatie bij je schoonouders!!! Aster ik heb ovutesten van de kruidvat gebruikt (maar 1 ronde) maar volgens mij kan je ze goedkoper op internet bestellen.. 9maandenbeur: helaas gaat dat m niet worden dit jaar voor mij Zo, blij dat het niet veel bijleeswerk was want ik ben helemaal gesloopt.. de 20 weken echo was helemaal in orde en 29 oktober mag ik weer! niet omdat ze iets niet konden zien ofzo maar omdat ze alles zo duidelijk konden zien Er is dan een bijscholingsdag voor echoscopisten en ik assisteer natuurlijk maar al te graag Mocht bij Liam ook nog een keer komen en bij Olaf ook, alleen bij Olaf kon ik niet En...ze is nog steeds een meisje!!!
Zwangels: kan me voorstellen dat je er emotioneel helemaal doorheen zit na zo'n dag! Begrafenis van je oma en ook nog 1 van je katten! Heel veel sterkte met alles meid en een hele dikke knuffel voor je! Zou heel mooi symbolisch zijn als je deze ronde positief zou testen. Hoop het heel erg voor je!
Mooi temp kaartje zwangels. Maar inderdaad pas dag 13 na ei. Dus nog heel even afwachten. Hopelijk snel een positieve test en een plak beeb voor jou.
Dank je meiden! Ik ga nu lekker slapen ben kapot. Ga tenminste op bed liggen met de tv aan. Hopen dat ik kan slapen.
@Sarah, weet niet hoe het nu met de kat is, maar hij kan ook blaasgruis (blaasontsteking) hebben. Je kunt bij de dierenarts een spuitje ophalen om het van de vloer op te zuigen, zodat ze het kunnen testen! @Paloe wat leuk dat je beeb zo heftig reageerde op je man! @Babynamen. De doopnamen staan al vast, dat gaan we op de katholieke manier doen, en dus vernoemen naar de opa's en oma's. De voornaam daar twijfelen we nog over, maar op dit moment denken we aan Lisanne en Thomas. @Dia wat fijn om te horen dat alles goed gegaan is! @Aster ik ben de extra gevoelige sticks van Sensitest.nl (sensibaby) gebruikt, die vond ik duidelijker als die van 123thuistesten.nl Ik ben zaterdag opgestaan met kou op de spieren in mijn rug. *auw*auw*auw! Ik kan niet zitten, niet liggen, niet rechtop staan, gewoon mega pijnlijk! Ik zak er ook steeds door heen. Zegt mijn moeder "nou als je dit soort zwangerschapskwaaltjes NU AL niet aan kan, dan gaan we nog wat met je beleven als je dadelijk verder bent". Zo intens gemeen, het heeft niets met mijn zwangerschap te doen. Je moet haar eens horen als zij hetzelfde in haar nek heeft... Maar ik was dus helemaal over de zeik. 3 maal raden waarom ze zo doet? Omdat ik mee doe met MvM. Zij heeft dit niet gedaan, dus ze voelt zich vervelend alsof ik haar in een kwaad daglicht zet door wel mee te doen. Pfft. Het is dat het mijn moeder is, maar anders...
Oehhhh Zwangels je tempkaart ziet er goed uit!! Hoop zo dat het gelukt is! Slaap lekker, het is een zware dag geweest, en hopelijk sta je snel met die posi test in handen!
@sarah.. hoop dat t snel minder zeer doet!! Niks aan.. Hihi ben dus niet de enige.. kletsen dames!! @paloe.. fijn dat alles goed was gisteren.. en fijn dat je snel weer mag kijken!! Hihi. @zwangels.. ik ga zo hard voor je duimen meid!! Doe maar rustig aan.. trusten!! @chickie.. leuke namen.. enne doen waar jij je goed bij voelt!! Jammer dat je moeder zo doet!! @aster.. heel veel succes meid!! @lavina.. meid.. hoe is t met je?? We zijn je niet vergeten hoor!! @sofie.. waar blijft je foto?? Hihi grapje hoor.. doe maar rustig aan!!
Ik heb late dienst gehad.. heerlijk gewerkt maar ben wel naar de knoppe nu.. erg moe. Ik heb af en toe hele nare steken en krampjes door mn buik.. bij bepaalde bewegingen of goed in ademen, iemand enig idee wat t kan zijn.. t is soms gewoon pijnlijk.
goedemorgen, hier zoals altijd,misselijk en moe en als ik niet misselijk ben ,moet ik continu boeren! en heb altijd zo'n dorst,maar alles wat vloeibaar is komt er direct uit,echt heel vervelend!! gisteren was ik ook enorm emotioneel,heb echt een huilbui gehad om niks,maar was ook moe en misselijk,ja en dan ben je al wat vlugger aan het huilen,hoop dat dat allemaal vlug achter de rug is! gisteren is noa'tje thuis gekomen met 38.5 C koorts en kloeg van pij in de mond,dus nog even naar de ha geweest en het was een beginnende keelontsteking,maar nog te pril voor antibiotica,dus nu aan de junifen,dus hopelijk verlicht dat een beetje en is ze er snel weer door. echo-foto komt eraan,als ik de moed vind om het fototoestel te pakken en er een foto van kan trekken pppfff heb nergens zin in momenteel! zwangels:jij hebt wel een veelbelovend tempkaartje!!! en dan nog moeten spugen...ik zou niet meer kunnen wachten met testen!!! paloe:ja idd koffie is echt wel een misselijkmaker,maar ik kan s'morgens niet zonder! maar nu ga ik het toch laten en ik heb zo'n zin in cola nu!!! fijn dat alles goed was bij de echo en jeehee nog altijd een meid!! zou raar zijn moest het nu een jongen zijn?! chickie:vervelend van je moeder,maar ach maak je er niet druk om,is voor niks nodig! mhppfff ben zelfs te moe voor de foto te nemen en op pc te zetten,maar hij komt eraan...straks. misschien het groeien van je baarmoeder en het rekken van je banden,dat geeft ook zo'n steekjes.
Goedemorgen @Paloe, fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo, is toch weer een mijlpaal. @wat vervelend van je moeder, weet zo,n beetje wat je bedoelt want mijn moeder en ik zijn ook niet altijd 2 handen op 1buik, kan haar soms ook niet begrijpen en ze maakt ook wel eens opmerkingen dat ik denk "mens lazer op" maar ja het blijft je moeder hè. Het beste is om het langs je heen te laten gaan al valt dat niet mee. @zwangels, hopelijk test je deze ronde posi meid, zou idd heel symbolisch zijn.
Goedemorgen ladies, Alles goed hier? Zie al veel kwalen voorbij komen, hopelijk komen daar nog meer bij. Niet omdat ik dat jullie toewens, maar omdat er dan nog meer meiden zwanger zijn Nog zes dagen tot nod en ik heb best last van mijn darmen en ben kapot moe! en dat terwijl ik net op vakantie ben geweest. Hoop zo dat het eindelijk raak is! Aan onszelf ligt het deze maand in ieder geval niet, hihi!
@Paloe... wat fijn een goede echo.. en nog steeds een meid hahahaha... super leuk dat je nog een echo krijgt.. @mh... ja ik denk bandenpijn en groei van de baarmoeder.. heb er zelf ook last van gehad.. ging me helemaal druk maken... om niks eigenlijk. @Sofie.. aahh daar komen de zwangerschaps emoties hahaha.. @Zwangels ... gecondoleerd nog met je oma... heel veel sterkte ook met het veries van je kat.. ik duim voor een posi test. @Chickie.. wat een leuke namen... ach wat is dat nou voor rare reactie van je moeder... nou en of ze heeft meegedaan of niet.. dat staat toch los van jou... bij noa heb ik ook niet meegedaan...naja.. laat lekker.. vage reactie dat wel. @Souries... ik duim voor je.. echt... spannend hoor!! Zou het iig heel leuk voor je vinden. @Hier... straks een oudergesprek.. heb er zin in.. want noa heeft allemaal gevorderde rekenboekjes en taalboekjes waar ze in werkt.. samen met nog een meisje uit groep 3.. ben zo trots op haar. En ben nu al zo zenuwachtig voor aanstaande zaterdag... eindelijk weer een echo(al dan niet op eigen kosten).. maar vooral benieuwd naar het geslacht..