Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Sarah, lijkt me heerlijk om een trotse moeder te zijn, hihi!

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Dank jullie dames voor de lieve reacties!
    Heb heerlijk uitgeslapen, nu zit ik lekker fris gedoucht achter de computer.
    Mijn temp van vandaag was lager maar heb ook een uur later getempt dan normaal. Heb geen kwaaltjes waarvan ik kan zeggen dat ik ongi word. Heb nog niet getest, ga morgen een testje wagen als ik niet ongi ben geworden.

Ga nu even wat eten en vandaag begint het werken ook weer.

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje, Meisje
    11 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje
    2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    19 april 2013
    , MamaJens (26 jaar), 2e kindje

21 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    23 mei 2013, Chickie (33 jaar), 1e kindje
    26 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje

Afsprakenlijst

4 oktober 2012, Amandie cardioloog uitslag hartfilm ZH
    6 oktober 2012, sarahtj3, geslachtsbepaling 11.00 uur
    8 oktober 2012, MamavanF, controle VK
    9 oktober 2012, minnie1979, geslachtbepaling
    10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK

10 oktober 2012, Nik, 1e afspraak Gyn
    15 oktober 2012, Chickie, intake VK en Gyn + 1e echo
    26 oktober 2012, MamavanF, 20 wk echo

30 oktober 2012, MamavanF, echo door fontys studenten
    30 oktober 2012, Mh90, hartje luisteren
    29 oktober 2012, gebakje, controle VK
    29 oktober 2012, paloe, echo
    5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo

6 november 2012,gebakje, 20 weken echo
    11 november 2012, sofie28, termijnecho
    20 november 2012, Minnie1979, 20 wk echo

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Zwangels (29 jaar),12e ronde (3e na vmk), 1e kindje, 4 oktober 2012
    Souries (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 8 oktober 2012
    Nik (32 jaar), 11e ronde, 1e kindje, 15 oktober 2012
    Lavina (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 16 oktober 2012
    79mama79 (33 jaar), 4e ronde, 2e kindje, 19 oktober 2012
    Yuna28 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 26 oktober 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Heb in een ander topic gelezen dat LBlue een meisje krijgt. Heb het er maar bij gezet. Maar ze komt hier ook niet meer....heeft hier al heel lang niets meer gepost.

5. Mh90

Mh90 Actief lid

May 14, 2012
    473
    0
    0
    @zwangels.. ik duim heeeeeel hard voor je!! Ben heel benieuwd!!

@sarah.. zal zeker een goed gevoel geven als je trots het zo goed doet!! Super.

@hier.. Ik heb gisteravond barbies baby terug gekeken.. kon t moeilijk droog houden toen ik t voor het eerst hoorde huilen, Hihi!!

Moet zeggen dat ik gisteren flink heb doorgewerkt en dat nu wel aan me rug en buik voel, oeps.. zo'n drammerig gevoel..

Ga zo na het werk.. heb een uurtje cursus (werkbegeleiding) en dan late dienst tot 22.30 draaien!!

6. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    mh90 ik kon hem ook niet droog houde, en heb een traantje gelaten toen die kleine ging huilen :p

Zwangels: ik duim voor je , voor een mooie test morgen.

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Zwangels balen van je temp.. hopelijk morgen weer omhoog.. Ik duim voor je!!

8. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Zwangels: jammer van je temp. Hoop dat je test morgen positief is!

Net m'n buuf/vriendin over de vloer gehad. Ze kwamen wat vertellen....... vsnmiddag postieve tesr, dus ze is zwanger! Nog heel pril, maar toch. Gelijk maar ff alles uitgepraat, zij dacht dat ik haar ontliep omdat ik het vervelend vond voor gen. Heb haar verteld wat ik op m'n lever had en dat luchtte best op! Gezellig ff gejankt samen maar het is wel uitgepraat in ieder geval! Pffffff wel fijn!

Ook schoonpaps en schoonmams hebben het uitgepraat gelukkig dus het is weer rustiger hier. Vanaaf lekker met vl op de bank!

Had trouwens gisteren een huilbui, heel stom gewoon om niks! Vl wist even niet wat hij moest, maar heeft me heel lief getroost. Lang leve de hormonen!

9. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @geranium, ik kon bij de eerste op een gegeven moment al om brood met pindakaas janken, of om een zielige reclame :p

Nu bij deze valt het mee. Niet zo erg als bij de eerste.

10. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@gebakje: hahaha brood met pindakaas! Ach ja, hoort er allemaal bij he!

Nog 1 weekje dan mogen we weer even spieken naar onze kleine spruit! Het blijft gewoon onwerkelijk hoor. Hopelijk is dat na volgende week een beetje weg! :D

11. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    ja, we lagen op zondag ochtend nog lui in bed en ik had vreselijk honger/trek in brood met pindakaas. Waarop manlief zegt: Dat kan niet , het brood is op ( was helmaal niet zo). Ik janken, janken want hoe moest het dan met de pindakaas :p

12. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Mh90 zeker leuk!!!:) Klinkt als bandenpijn....

Sofie cola kan helpen bij je maagdarmflora! je zou het niet zeggen maar het is wel zo.. Bij mij hielp het tegen de misselijkheid (koolzuur zoiezo)
    En idd het zou raar zijn als het nu toch een jongen is;)
    Balen dat je kleine meisje zo ziek is, arme kleine! Beterschap voor haar!

Souries mijn duimen draaien!

Zwangels spannenddddddddd

Lblue is laatst tussendoor nog wel even geweest toch? Thnx voor het aanpassen van de lijst zwangels!

Gera oooh wat fijn dat jullie het hebben uitgepraat!!!! En ja die hormonen...haha, hormonsters zijn het soms!

haha ik heb ook barbies baby gekeken gisteren;) Kon het makkelijk droog houden:)

13. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Prena Fem/Minnie: ik had een nieuw potje prena fem (en nog wat andere supplementen) besteld en nu had de apotheek een grotere pot voor me besteld want dat was in verhouding goedkoper!
    1 maand/60st = €23,95 2 maanden/120st = €44,95 Vond het wel attent van haar omdat ik nog meer gebruik van Orthica, alle potjes bij elkaar scheelde het toch een hoop, en hoef nu maar om de 2 maanden te komen!

@Zwangels, ik schrok al van je krabbel, maar als je een uur later getempt heb dan kan je temp afwijken! Ik had ook 2 keer een dip in mijn temp, zie FF, en ik ben zwanger dus.... Succes met testen!

@hier, kan niet slapen... want ik ben vanavond gevraagd om een demonstratie te geven voor een hele bekende hobbyzaak! Morgenvroeg wordt ik gebeld om de laatste details door te geven, maar moest vanavond dus nog de demo bedenken en mijn huis zat vol vrienden, dus het is een latertje geworden. Daarbij kan ik van de positieve spanningen toch nog niet slapen! Ben spontaan weer misselijk! Oww en ik heb vandaag bij de apotheek een armbandje besteld tegen de misselijkheid. Dat geeft een stofje af via de pols, ze hebben het ook voor kinderen. Vrijdag komt hij binnen, als het goed werkt laat ik het wel even weten! Nu ga ik toch echt een poging wagen want dit word weer een kort nachtje!

14. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Hey meiden, goeiemorgen!

Chickie wat fijn van die pillen! Bedoel je met dat armbandje seaband? En wat gaaf van die demonstratie!

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    goedemorgen!
    gisteren de fut niet gehad om nog online te komen,zo ziek ben ik geweest!
    ik hield niks binnen en moest continu overgeven!
    heb de gyne gebeld en die rade mij aan om met primperantabletjes te beginnen,want ik was al 2kg kwijt op 3 dagen!!!
    kon ook niks vloeibaars binnen houden...
    gisteren in de loop van de namiddag na zo een tabletje te hebben genomen ging het gelukkig al wat beter,nog niet 100%,maar ik kon al wat eten...

oh en hier onder berichtje zie je een foto van de echo!
    je ziet nog niet zo veel,want in het echt zag je duidelijk een vruchtje met kloppend hartje!

zwangels:hoop voor jou dat het positief is!!!
    heb je al getest?

gera:dat is zeker een opluchting nu het is uitgepraat met je bv!!!
    nu kun je gezellig samen zwanger zijn en kletsen,toch veel leuker als dreigende ruzie!
    huilbuien had ik eergisteren ook,zomaar ,om niks,maar is nu alweer wat beter....echt gek he die hormonen!

paloe:ja vreemd he die koolzuurgassen...bij mij is dat het enige wat ik iets of wat kan binnen houden en het geeft me een beetje energie.

chickie:leuk zo'n demo geven!
    oh dat bandje...ja daar heb ik ook iets over gelezen...hopen dat het werkt!

16. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    oeps vergeet ik mijn fotootje op te laaien:

17. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    mooi sofie!

18. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Onze mooie kleine meid!:)

19. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Mooie echo's dames!!

Zwangels zag je kaartje.. balen van je ongi :(

20. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Hoi meiden!

Ik kom weer even snel spieken tijdens de drukke tijden! Ik ben zo druk dat ik geen tijd had om te lezen en reageren. Loop kilometers achter dus ik ga het ook niet meer inhalen :)

Alles goed met iedereen?

Sofie nog gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat alles goed met je gaat!!!

Hier gaat het goed, heel druk maar dat is niet erg. Ik moet vanmiddag naar de cardioloog voor het plan van de bevalling. Ik had vorige week een hartfilm moeten laten maken omdat ik last heb van hartkloppingen en ritmestoornissen sinds mijn zwangerschap en vanwegen mijn ASD (gat in het hart wat gesloten is). Ik ga er niet dood aan, maar het is een beetje vervelend. Ik word nu dus weer meer onder controle gehouden en de cardioloog gaat beslissen hoe, wat, waar en met wie ik ga bevallen. Omdat ik er nu al zo'n last van het gehad wordt het in het laatste trimester nog erger kon de cardioloog mij al vertellen. Als het niet te erg wordt hoef ik niet aan de medicijnen... anders dus wel.

Verder gaat alles goed hoor! Ik weet niet of ik jullie nog had laten weten dat ik een super goede uitslag had van de combinatietest. Nekplooi van 1,3 en een uitslag van 1:18.000 voor down en de andere 2 waren nog hoger 1:43.000 en 1:135.000 Dus niets om zorgen over te maken! De kleine beweegde ook lekker en een week erna had ik nog een vrouw die wilde oefenen voor de nekplooimeting en van haar heb ik een hele mooie dvd van de echo gehad. Super leuk! Ik hoop dat alles met iedereen goed gaat!

Ik ga weer snel aan het werk. Liefs!

Share This Page