Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje, Meisje
    11 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje
    2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    19 april 2013
    , MamaJens (26 jaar), 2e kindje

21 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    23 mei 2013, Chickie (33 jaar), 1e kindje
    26 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje

Afsprakenlijst

4 oktober 2012, Amandie cardioloog uitslag hartfilm ZH
    6 oktober 2012, sarahtj3, geslachtsbepaling 11.00 uur
    8 oktober 2012, MamavanF, controle VK
    9 oktober 2012, minnie1979, geslachtbepaling
    10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK

10 oktober 2012, Nik, 1e afspraak Gyn
    15 oktober 2012, Chickie, intake VK en Gyn + 1e echo
    26 oktober 2012, MamavanF, 20 wk echo

30 oktober 2012, MamavanF, echo door fontys studenten
    30 oktober 2012, Mh90, hartje luisteren
    29 oktober 2012, gebakje, controle VK
    29 oktober 2012, paloe, echo
    5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo

6 november 2012,gebakje, 20 weken echo
    11 november 2012, sofie28, termijnecho
    20 november 2012, Minnie1979, 20 wk echo

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Souries (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 8 oktober 2012
    Nik (32 jaar), 11e ronde, 1e kindje, 15 oktober 2012
    Lavina (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 16 oktober 2012
    79mama79 (33 jaar), 4e ronde, 2e kindje, 19 oktober 2012
    Yuna28 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 26 oktober 2012
    Zwangels (29 jaar), 13e ronde (4e na vmk), 1e kindje, 2 november 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Helaas ben ik ongi geworden....bah ik had nog zulke goede hoop....

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    zwangels bah... knuffel meid!!!

Amandie fijn!

4. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Nee zwangels .. wat klote he!! Echt balen:( dikke knuf!

5. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank jullie paloe en mh! Zat vanmorgen ook te huilen op het toilet....

6. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Aaah nee zwangels, wat ontzettend klote! Daar mag je zeker wel een potje om janken, is echt rot!

ff niet alles teruggelezen en ook niet veel te melden hier, gaat erg op en af maar ik dénk dat ik ons ukkie gevoeld heb, al weet ik het niet zeker.
    Ben ook al best veel aangekomen en daar ben ik heel erg blij mee, stond gewoon te juichen op die weegschaal gisteren :D
    Toen ik opgenomen werd woog ik nog maar 47 en nu alweer 58 dus het gaat de goede kant op :D
    Gemiddelde van een kilo en een beetje per week, ben echt superblij!
    Nu maar hopen dat ik die kilo's na de bevalling mag houden want ik wil nooit meer dun zijn!!!!!

En nu vlug aan het werk, heb veel te ontwerpen voor de jaarmarkt over een maand en mijn hoofd loopt over van de ideeën dus vlug aan de slag :)

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :D vandaag goed bezig,

Gewerkt, kraamzorg en verzekering op de hoogte gesteld en...
    geboortekaartje en postzegels gemaakt! Is in principe helemaal klaar:D op het kaartje moet alleen nog foto, datum, tijd, gewicht en lengte;)

Wel allemaal in pyama en badjas dus ga me maar even aankleden voor de jongens thuis komen;)

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Zwangels.. ah nee wat balen voor je :(

@paloe.. aah lieve echo.. helemaal mooi in lijst..

@Sofie.. aah kan je geloven dat er binnen een paar weken al een heel af babietje te zien is... heel leuk.

@Paloe.. hahaha.. ja fijn is dat he.. die dingen kun je lekker in je pyama doen.. heb hier ook de kraamzorg al aangevraagd.. kreeg de brief van mn zorgverzekering al binnen dat zij mij hebben overgedragen aan de kraamzorg en dat ik binnenkort een brief van hun krijg over wanneer ze de intake en dergelijke gaan doen... ik had bij noa pas met een week of 20 kraamzorg aangevraagd.. maar nu verzekerde de vk mij dit echt vroeg te doen.. omdat hier in almere veel babies worden geboren.. en hoe vroeger je erbij bent.. hoe beter geregeld..(maar 1 kraamverzorgster.. eentje die echt voldoet aan jouw eisen etc..).

Nou net noa iets eerder van school moeten halen.. ze is ziek... en nu ben ik een beetje van mn stuk... ik heb zaterdag de echo.. expres op zaterdag gedaan zodat noa meekan... maja dit gaat hem denk ik niet worden... en ik wil ook niet alleen gaan...maja vl zou dan bij noa moeten blijven.. zit nu zo te twijfelen.. als ik nu afzeg hebben ze pas weer plek op de 22e en zolang wil ik niet wachten...
    Heb mn moeder gevraagd of ze wil oppassen een uurtje.. maja mn moeder zit dan in de nachtdienst.. dus dat kan ik haar ook niet aandoen... dubio...
    ben nu flink chago... los van dat ik het natuurlijk heel rot vind dat mn popje ziek is...baal dat er pas weer plek is op de 22e...

9. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Mamavanf.. weeg je al 2kilo meer als mij, hier ook altijd moeite gehad om op gewicht te komen en te blijven.. maar ben tot nu toe nog niet aangekomen..

@sarah.. rot zeg!! Beterschap en succes!!

@paloe.. fijn hoor zoveel gedaan te krijgen.

@hier.. schoongemaakt, grote boodschappen gedaan (lees;hele grote:p).. Nu stokbrood in de oven.. lekker makkelijk!! Ben namelijk gesloopt.

10. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Zwangels: aaaaaah nee!!!! Wat ontzettend klote meid! Tuurlijk ben je verdrietig en dan mag je best een potje janken. Heel veel sterkte meid en succes voor de volgende ronde!

Sarah: wat balen! Hoop dat je meisje nog een beetje opknapt zodat ze zaterdag lekker mee kan!

Paloe: lekker he zo'n pyjamadag!!!!

Amandie: fijn dat de uitslagen zo goed waren!!! Vl en ik hebben ervoor gekozen geen combinatietest te doen. Zagen we allebei niet zitten met name omdat de test niets garandeert. Maar je uitslagen zijn super!!!

Mh: goed bezig hoor!

Kraamzorg: heb ik afgelopen weekend op de beurs geregeld. Nu nog wachten op de bevestiging.
    Nog 6 nachtjes slapen, dan weer voor een echo! Zo spannend weer!

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mh90 jij bent ook druk geweest!

Geranium ja haha wel een drukke pyamadag maar idd heerlijk!

12. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Wat een rust hier.. net over mijn lijk gekeken.. bah wat heftig.. maar diepe respect voor ze!!

13. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Paloe, wat een gave echo! Mag ik vragen waar je dat prachtige lijstje vandaag hebt?

@Amandie, die ritmestoornissen zijn dat boezemfibrillaties? Dus niet bedreigende ritmestoornissen? Kunnen ze wel overgaan in Ventrikelfibrilleren (kamerfibrilleren), of ga je je er gewoon heel beroerd onder voelen zonder dat je in enge situaties terecht komt? Afkloppen, maar ik voel me eigenlijk nog steeds prima op dat vlak! De cardio heeft ook de regie over mijn zwangerschap, hoe voelt het voor jou, vind je het wel prettig zo'n vangnet, of voelt het toch wat zorgelijk allemaal?

@Zwangels, potverdorie! Bahh!

@MamavanF 58 kilo wat super goed van je!

@Mh90, dat programma hoef ik nu echt niet te kijken, dan kom ik tissues te kort!

14. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Bedankt meiden voor jullie reacties! Had voor de zekerheid nog een test gedaan...omdat ik al op dag 30 zat, maar deze was negatief dus gelukkig geen vmk. Manlief is gelukkig ook erg begripvol en kon ook wel begrijpen dat ik er verdrietig onder ben.

Ga nu lekker slapen en aankomend weekend ga ik lekker genieten van een glas drinken met alcohol erin :) Koop filet american en ga daar lekker van genieten!

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Kraamzorg en kdv beide al geregeld. Moet hier al als je 10 weken zwanger bent. Kdv is een wachtlijst van bijna 1 jaar. En anders heb je dus niet degene van jouw keus.

Zwanges, balen.

Draakje is hier zijn hele bed aan het verbouwen/ in elkaar aan het timmeren, tenminste zo klinkt het. Dus zo ze vader eens wakker maken, want ik moet werken ;)

Sarah, hopelijk knapt ze snel op. Bij kinderen kan het plots opkomen, en net zo plots weer over zijn.

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chickie Thnx! En natuurlijk mag je dat vragen! Het is het echolijstje van de prenatal:) We hebben er hier nu 3 op de kast staan, voor elke kleine een foto van de 20 weken echo:)

Gebakje ja kdv moet je hier ook heel snel regelen, maar wij hebben gastouderopvang, dat is een stuk makkelijker;)

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Goede morgen,

Ik heb zo'n lieve broer..hij komt op zn vrije dag helemaal uit alkmaar hier op noa passen zodat wij morgen toch naar de echo kunnen gaan. Ik ben heel blij...
    Met noa gaat t trouwens alweer een stuk beter die zit lekker te tekenen..maar geen zin in eten...

@Paloe wat een leuk idee zeg...ik zag dat lijstje idd bij prenatal werkt magnetisch toch...?

@gebakje..hahaha ik hoop dat hij de boel toch heel gehouden heeft. ;)

18. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Morgen..

@sarah.. wat fijn!! Ben benieuwd!!

@zwangels.. geniet er maar van!! Nog ff en dan kan t misschien ff niet meer!!

@hier.. ben behoorlijk beroerd, iel!!
    Ga zo op bezoek bij een collega, is 36w zwanger vandaag!!

19. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Zwangels: Wat balen! Het is je zo gegund! Heel veel sterkte en logisch dat je zo verdrietig bent!

Chickie: Ja ze hebben het nog niet precies uitgezocht omdat het nog niet zorgwekkend is. Ik heb tot nu toe dat die over slaat af en toe en soms fibrillatie. Dus Het is nog niet ernstig. Ik krijg met 30 weken weer een echo of mijn hart alles nog trekt en ik moet zoiezo in het ziekenhuis bevallen. Dat vind ik wel fijn. Ik vind het ook wel prettig dat ze me in de gaten houden. Als het wel te erg wordt met het laatste trimester dan wordt ik alsnog over gedragen aan het UMCU, maar zoals het er nu naar uit ziet is dat niet nodig. Hoe is het met jou?

Ik heb 25 oktober geslachtsbepaling, 27 oktober controle VK en 19 november uitgebreide 20 weken echo in het WKZ

20. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sarah hoe is het met je pootje? Beterschap voor je kleine meid!

@Dia Wow, wat gaat dat snel. Volgens mij was je nog niet eens geopereerd voor ik op vakantie was!

@Gebakje, haha, dat je zo los kan gaan om een boterham. Ik vraag me altijd af of je je dan echt intriest voelt of dat je ergens ook nog om jezelf kan lachen

@zwangels oh, jemig, lijkt het zo erg alsof het raak is, houdt je lichaam je nog voor de gek....bagger! sterkte meis

@MamavanF fijn te horen dat je weer aansterkt!

@hier dagen omgewisseld, normaal op vrijdag vrij maar ivm cursus op donderdag werk ik de komende drie maanden op vrijdag. Wat een drama. Ik heb echt een concentratiestoornis op vrijdagmiddag...pfff... en ben weer misselijk en erg moe. Maar aangezien ik twee weken geleden een flinke verkoudheid/griep heb opgelopen kan het ook gewoon zijn dat ik daar nog last van heb. Denk dat ik er morgen eens een testje tegenaan gooi.

Is wel twee dagen te vroeg, maar wie weet... Nou nog 2,5 uur volmaken....hoe doe ik dat in piep naam!

Deel Deze Pagina