@Zwangels, hè nee wat balen, hopelijk volgende ronde meer succes. @Chickie, ik slik ook prena fem. @Sarah, wat lief dat je broer morgen op komt passen, veel plezier met de echo! Ga je ook hier verteellen wat het geslacht is? Wij mogen as dinsdag, kan bijna niet wachten, ben zoooooo nieuwsgierig haha Vandaag ff naar de stad geweest, dochtertje moest nieuwe schoenen hebben en ik heb een positie sport(yoga)broek gekocht, m'n oude sportkleding gaat nu wel erg strak zitten. We zijn ook nog ff een babyzak ingewandeld en zag zoveel schattige dingetjes, maar heb niks gekocht, wil eerst weten of et een jongen of meisje is.
@Minnie... ja hier wel.. maar voor de rest van de wereld hpuden we het wel geheim... iig proberen... en dinsdag al? Wow.. ga jij het ons ook laten weten?.. en shoppen.. dat heb ik dus ook.. ik wil niks kopen tot ik weet wat t wordt... @Hier.. is het zo druk in mn buik nu... moet er echt weer aan wennen... wel weer heerlijk hoor.
Sarah ja het zit vast met magneetjes lief van je broer inderdaad! Mh beterschap! Souries morgen testen spannend!!! Shoppen: hier steeds met kleine beetjes alles in huis halen, dan voelen we het ook wat minder in de portemonnee
Hier weer thuis na een lange maar gezellige dag!! Was erg gezellig bij mn collega.. daarna bij schoonouders gegeten en nu fijn saampjes op de bank.. Hele weekend werken, nou al geen zin aan!! Haha.. wat een instelling. Fijne avond dames en weltrusten straks.
Goedemorgen!! Slechte nacht gehad.. gats niet leuk!! Zo werken tot 16.30 daarna na moeders en vriend.. mag mn moeder eindelijk weer zien na een dikke maand.. ze was waarschijnlijk besmet met kinkhoest, maar is t besmettingsgevaar nu voorbij.. de dokter had haar afgeraden om bij mijn zus ( 35w zwanger ) en mij in de buurt te komen.. voorzorgsmaatregel! @sarah.. veel plezier en succes vandaag.. ben benieuwd wat zich in jou buik schuil houd.. geniet ervan!! @souries.. veel succes als je gaat testen.. ennuh we willen natuurlijk wel graag een positieve test zien he!! Hihi. @de rest.. fijne dag vandaag!!
Gaaap. Voor andere met kinderen is wakker worden om 7 uur: uitslapen Voor mij is het gewoon te vroeg. Die van mij slaapt meestal wat langer. Dus ik ben het simpel weg niet gewend. Ik baal een beetje, want vandaag zou mijn moeder langs komen ( komt van de andere kant van nederland) maar ze heeft afgezegt. Kon ze niets aan doen, maar ze is ziek van de hoofdpijn. Straks maar even voor een jas gaan kijken in de stad als het een beetje droog is. Aangezien ik de mijne in lelystad heb laten hangen bij vrienden.
Mh: mooi buikje hoor! Veel plezier bij je mams! Gebakje: wel balen van je jas, maar een goede reden om te gaan shoppen! Hoop voor je dat het nog droog wordt vandaag! Hier: straks richting m'n ouders. M'n vader is maandag 70 geworden en m'n broer kont vandaag met vrouw en kids. Heb ze al bijna een half jaar niet gezien terwijl se toch maar een half uurtje rijden hier vandaan wonen. Geen ruzie hoor, hij is nooit zo csn de visite geweest! Maar wel leuk om hem weer te zien!
Goede morgen, @Mah.. mooie buikje al.. @gebakje... hey.. das altijd eenngoede reden voor een nieuwe jas.. @Gera veel plezier bij je ouders.. en gefeliciteerd met je vader. @Hier... mn broer is net aangekomen.. wij gaan nu de deur uit... Ben zo benieuwd!
Hey meiden, bedankt nog voor jullie reacties. Zag een mooie buikfoto! Hier is het een beetje raar...normaal ben ik echt 7 dagen ongi en nu lijkt het sinds gisteren alweer minder te worden. Heb echt een paar een volle tampon gehad (sorry voor de details) Manlief zei kan het dan geen innesteling zijn? Maar naar mijn mening met zoveel bloed niet meer toch??? Had donderdag wel een test gedaan toen ik ging bloeden omdat ik er zeker van wilde zijn dat het geen vmk is en die test was dan ook omowit. Erg raar...mijn temp is nog wel laag... Als ik vandaag ook bijna geen bloedverlies meer heb ga ik morgen nog een test doen...denk ik. Pfff die onzekerheid...
Gebakje jammer dat je moeder niet kan komen!!! Gera ook veel plezier! En gefeliciteerd! Sarah hoe was de echo? Zwangels ik denk zelf dat je gewoon ongi bent.. Zo, vanmorgen mijn oma in haar oude huis geholpen met spullen uitzoeken, ze is verhuisd naar een ouderenwooncentrum, dus van 180m2 woonoppervlak naar 53... Daarna met mr paloe en de kids in haar nieuwe huis broodjes gegeten die mr paloe had meegenomen en nu weer thuis
Oh mensen... Ik ben zo gelukkig... de echo was zo mooi.... de beeb was helemaal perfect.. liep prachtig op termijn... Het is een prachtige Dochter!!
Gefeliciteerd Sarah! Wat leuk een zusje voor Noa. Ja ik vertel het dinsdag ook gewoon hoor, en ik maak er verder ook geen geheim van, zet het gewoon op fb. @Mh, mooi buikje al hoor. @zwangels, ik wil niet je hoop de grond in boren maar ik denk ook echt dat het je ongi was meid, niet iedere ongi verloop iedere maand hetzelfde en vooral niet na een vmk, maar goed ik hoop van harte dat ik het mis heb natuurlijk.
Sarah: wat een mooie foto's!!! En wat leuk dat het een meisje is! Gaaf hoor! Woensdag mogen wij weer gluren naar onze uk. Vind het haast net zo spannend als de eerste keer, stom he? Hoop dat we hem of haar duidelijk kunnen zurn en dat alles goed is!
Denk ook dat het toch een normale ongi is...vanmiddag kwam er weer meer bloed. sarahtj wat een mooie echo! Leuk een meisje! Zal de lijst even aanpassen.
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje, Meisje 11 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje,Meisje 2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje 16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 19 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje 21 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje 23 mei 2013, Chickie (33 jaar), 1e kindje 26 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje Afsprakenlijst 8 oktober 2012, MamavanF, controle VK 9 oktober 2012, minnie1979, geslachtsbepaling 10 oktober 2012, geranium32, vervolgafspraak VK 10 oktober 2012, Nik, 1e afspraak Gyn 15 oktober 2012, Chickie, intake VK en Gyn + 1e echo 25 oktober 2012, Amandie, geslachtsbepaling 26 oktober 2012, MamavanF, 20 wk echo 27 oktober 2012, Amandie, controle VK 30 oktober 2012, MamavanF, echo door fontys studenten 30 oktober 2012, Mh90, hartje luisteren 29 oktober 2012, gebakje, controle VK 29 oktober 2012, paloe, echo 5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo 6 november 2012,gebakje, 20 weken echo 11 november 2012, sofie28, termijnecho 19 november 2012, Amandie, uitgebreide 20 wk echo WKZ 20 november 2012, Minnie1979, 20 wk echo ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Souries (29 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 8 oktober 2012 Nik (32 jaar), 11e ronde, 1e kindje, 15 oktober 2012 Lavina (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 16 oktober 2012 79mama79 (33 jaar), 4e ronde, 2e kindje, 19 oktober 2012 Yuna28 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 26 oktober 2012 Zwangels (29 jaar), 13e ronde (4e na vmk), 1e kindje, 2 november 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen