Ja hoor net als het niet uit komt heb ik eindelijk een positieve ovutest! Morgen nl een marathon lopen van 42 km. Dan heb ik echt geen puf voor andere dingen Dan maar vanavond nog 1x, zou goed moeten zijn toch? Al verwacht ik met zo'n lichamelijke inspanning niet dat het dan deze maand gaat lukken. Zal je zien, altijd op dag 12 een ei en nu op 15..... Sarah mooie echo! Wat leuk, een zusje voor Noa! Lekker shoppen nu, of heb je nog veel roze?
@Mama79... ze zeggen to h dat inspanning juist voor een zwangerschap kan zorgen.... ik duim voor je hoor!!! En nee heb echt niks meer van noa... alleen een roze wipper... De rest heeft mn moeder weggegeven aan collega's... maar goed.. wil sowieso toch nieuw spul hebben.. Net al leuke hydrofiele luiers gekocht en een boxkleed... ook een leuk beren pakje... zo schattig...en mn kinderwagen besteld. Hihi...ik twijfelde tussen een roze of een blauwe.. maar nu heb ik toch de beige gekozen...hahaha...
Haha twijfelen dus roze en blauw en dan toch beige! Ik heb ook helemaal niks meer van dochter, wij wilden het eigenlijk bij 1 kindje houden dus heb alles verkocht! Oh ja is inspanning goed? Ook zulke zware? Naja we zullen het wel zien, ik ging er toch niet van uit dat het deze maand wat gaat worden.....
Van noa werd ik door de pil heen zwanger... na een super zwaar voetbaltoernooi... dit was 2 dagen achter elkaar zeker 6 wedstrijden spelen.. De ha zei dat mijn pil waarschijnlijk minder goed werkte door de inspnning.. waardoor ik dus makkelijker zwanger werd... dus wie weet!..
Zou best eens waar kunnen zijn, dat door de inspanning je beter doorbloed raakt, dus ook je baarmoeder ?? en dat het dan makkelijker kan gaan ?? Lijtk mij in iedergeval een mooie theorie.
@sarah.. wat tof!! Een zusje!! Hihi leuk hoor!! @zwangels.. ik denk ook ongi.. balen hoor om te zeggen.. had t zo gehoopt voor jullie!! @mama79.. Succes!! Met klussen en lopen, Hihi. @paloe.. lief dat jullie helpen geholpen!! @gebakje.. jij ook al bijna 16w.. gaat hard bij iedereen!! @hier.. ga zo slapen.. klets morgen wel bij!! Xx trusten dames!!
Jups. Ik loop 1 dag voor op sarah volgensmij. Dus misschien liggen wij in maart wel tegelijk te puffen
Hahahaa... dat zou wat zijn... Heb jij al een gevoel of je overtijd zal gaan of niet?... ik heb zelf het gevoel dat 't april wordt....
Hey dames, Ik ga lekker slapen...heb vanavond een paar afleveringen van Boer zoekt vrouw terug gekeken. Ben weer helemaal bij Morgen ga ik verder met Expeditie Robinson Verder weinig bijzonders hier. Goede nacht allemaal!
Oh wat leuk sara een meisje! tot nu toe al 3 dus! Hier bijna op de helft van de cyclus... deze week er weer tegen aan..
@gebakje.. wil ik ook.. hoe doe je dat? Haha. @hier.. gisteren dus gewerkt.. daarna bij mams geweest.. haar vriend had gekookt en dat kan die goed.. dus heerlijk gegeten!! Was betijds thuis.. rond 22.00 naar bed.. nou ik heb net als vrij op zat nacht een verrekte rot nacht gehad.. ben nu ontzettend moe en chagrijnig, Hihi.. vl zou niet thuis slapen maar die kwam om 2.00 toch thuis.. was wel fijn.. Nou ga Mn auto zoeken en aan t werk. Fijne zondag dames!!
Goedemorgen!even egobericht ,want ik kan wel janken. Wordt net wakker met ongi krampen. Had zo gehoopt dat het raak was omdat we in de vakantie veel hebben kunnen klussen en straks met vl zijn onregelmatige diensten moet ik maar weer afwachten of hij er de goeie dagen wel is en of we tegelijk wakker zijn...duik het liefst mijn bed in om er niet meer uit te komen,maar moet ik ook nog gezellig gaan doen op familiedag..bah
Ah souries... wat kut!... vind het zo ggemeen voor je.. Is het al doorgebroken?...knufff @Gebakje...hoe weet jij dat? Hahaha... dat wil ik ook wel hoor... @Hier.. helemaal in mn sas nu ik t weet... al zoveel dingetjes gekocht...we gaan zo ff naar de baby dump.. zit hier gewoon in almere... En gister een nieuwe jas gekocht online... die komt dinsdag als het goed is.. die jas die ik nu aan heb wordt me te fris.. en zit ook niet heel charmant meer.. hahah
Ik had mn oog eigenlijk op een andere babykamer laten vallen uit een andere winkel... die was ook iets goedkoper.. Maar net toch een babykamer gekocht... kreeg er dan wel een gratis box bij en een luieremmer... ik heb voor 60 euro extra de box met lade genomen.. Nu wordt het echt echt... ze komen hem in de 3e week van januari leveren.. dus heb gelukkig nog even voor de verbouwing en opmaak.. hahaha.. Mensen.. ik ben heel gelukkig.. en ook een stuk armer.
Sarah supermooi en superfijn! Gefeliciteerd met jullie dochter!!! WOW haha je bent meteen lekker aan het shoppen geslagen! 79mama 42 km, pfffff Sarah wow wrom heb je toen alles weg gedaan? Souries ik duim wel nog ff door hoor! We hebben vandaag het bedje opgehaald! Het bleek inderdaad behoorlijk gebruikt te zijn zoals in de advertentie stond dus er zit wel wat opknapwerk aan (schilderen) maar ben er nog steeds verliefd op
Sarah: leuk joh lekker shoppen voor de kleine uk! Paloe: ook al zo lekker aan het shoppen! Mama79: hoe ging je marathon??? Knap hoor! Hier: druk dagje gehad. Met vrienden en hun kids middagje op stap geweest, erg gezellig. Op de terugweg getuige geweest van een ongeluk. Een oudere vrouw schoot van de rechterrijbaan zo de diepe middenberm in! Schrok me kapot! Gelukkig had ze niks! En morgen gaan we kijken naar een kamertje! Supermooie gevonden via marktplaats! Nieuw zo'n 1100, maar nu 300! Vl vond hem ook super! Nu wordt het toch steeds echter!!!
Even snel, beetje moe nu Maar het is gelukt! Ging zelfs erg goed. In 7,5uur 42km langs de kust gelopen. Heerlijk weer was het ook!