Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sarah dat weet ik niet, dat vind ik gewoon ;)

Hier vandaag neven uitje gehad. 1X per jaar mogen de neefjes van mijn man zeggen waar ze heen willen, dus het werd de efteling. (lees: zijn nu allemaal 2 meter lang) dus met 11 man weg geweest. Ben kapot.

2. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Mama79...wat goed.... je zal nu echt uitgeteld zijn.. rust lekker uit...!! Exht heel knap...

@Gebakje... hahahah.. sterke wil heb jij.... en als de kleine besluit toch pas met 11 dagen overtijd te komen?..haha
    ... aah dat meen je niet.. snap dat je kapot bent... hahaha hoe oud zijn ze dan?..naja dat zegt ook niks.. ik vind de efteling ook nog steeds leuk.. hihi

@shoppen... ja echt heel fout hoor... kan het gewoon niet laten... maar nu gaan onze centjes op aan de verbouwing... dat moet ook gebeuren..

@Paloe... wat fijn... is ook leuk als je een eigen projectje hebt... met noa had ik een opknap commode...dat voelt zo bevredigend als het af is...

3. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Oeps, al een paar dagen niet gepost hier geloof ik :D
    Heb ook niet echt bijgelezen dus ben even wat minder op de hoogte.

Gisteren dagje taart & trends gedaan, superleuke en gezellige beurs met workshop.
    Heb het erg fijn gehad, ondanks dat ik me niet echt lekker voelde, en vandaag ben ik er weer voor 'afgestraft'.
    Hele dag doodop, hoofdpijn, misselijk, gewoon teveel gedaan en te vermoeiend geweest.
    Maar komt goed, morgenochtend weer hartje luisteren en controle bij de VK en dat maakt alles weer goed :D

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gera super!! Leuk kamertje kijken en klinkt als een leuke dag, behalve dat ongeluk!

79mama respect!

Gebakje pff druk! Maar wel leuk!

Sarah ja ik heb eigenlijk best zin om m helemaal weer mooi te maken;)

mamavanF taart en trends in Apeldoorn? Daar lanceerde mijn nicht haar nieuwe taartspullenlijn!:) ff rustig aan nu dus!

5. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ja daar Paloe, was kei leuk! Welke lijn is dat dan???

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    De jongste is 16 de oudste zijn wij. (29) en Jasper was ook mee, (13 maanden)

7. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gebakje.. leuk hoor.. de efteling..

@mamavanf.. Klinkt als een leuke en gezellige dag, jammer dat je t nu moet ontgelden.. niks aan koppijn etc.. doe maar rustig aan!!

@gera.. leuk hoor!! Ben benieuwd of jullie met een kamertje terug komen..

Wij hebben m ook al in huis, 4delig nieuw kamertje voor 400€, die zaak ging er uit vandaar zo goedkoop.. moesten alleen wel meteen alles meenemen.. commode staat al.. daar hadden ze de doos niet meer van.. de rest zit nog in doos!! Ben helemaal verliefd op t kamertje!!

Ik had t weekend zo slecht geslapen met als toppunt zat op zondag krap een uurtje.. gisteren gewerkt.. gegeten en op de bank gaan liggen, geslapen en af en toe wakker.. 00.45 na bed en vanmorgen 11u eruit.
    Straks werken van 3 tot half 12. Vl heeft nachten.. niks aan!! Heel misschien slaap ik wel bij mn moeder.

8. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Sarah: Wat leuk! Een dochter! Geweldig! Mooie echo ook! Leuk een kinderwagen kopen, welke heb je gekozen? Ik ga na mijn verjaardag maar eens shoppen…

Souries: Wat balen! Is het ook echt doorgebroken?

MamavanF: Dat klinkt leuk!

Ik ben nog steeds lekker druk! Maar lees wel mee hoor ;)

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames,

Even een berichtje van mij. Ik heb voor mezelf besloten om hier op het forum rust in te lassen. Merk dat ik er zo teveel mee bezig ben....
    Het is dus niet dat ik jullie niet aardig vind, maar merk dat ik hier thuis mijn draai al niet kan vinden en dat er dingen zijn die nog moeten gebeuren en steeds maar blijven liggen.
    Denk dat ik 1 x per week alles ga bij lezen en dan even een berichtje van mijn kant doe.

Liefs Zwangels

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Zwangels, heel herkenbaar, toen ik nog niet zwanger was zat ik ook hele dagen hier te kijken werd gewoon een obsessie. Had toen met mezelf afgesproken om ipv steeds maar 1 of 2 x per dag hier te kijken en dat heeft toen wel geholpen, kon toen weer ook aan andere dingen denken. Neem je tijd en als je iets kwijt wil dan hoen we het wel. Knuf

@Yuna, klus ze!

@Mama79, juist als je denkt dat het niks wordt kan het weleens raak zijn, was bij mij ook zo en ik hoop voor jou ook.

@Sarah, leuk hè al die babyspul kopen, ik ga morgen voor het eerst wat kopen voor ons frummeltje, ben benieuwd iets roze of iets blauws.

11. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @zwangels.. begrijpelijk!! Sterkte en een dikke knuf!! Xx

@minnie.. weet jij al wat t word? Of?

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @zwangels dat probeer ik inderdaad ook. Anders wordt het te veel he. Succes Meid!

@amandie Ja helemaal doorgebroken hoor gelukkig kon ik nog wel gewoon op pad gister, is ook wel eens anders geweest. Nu nog af en toe een zeurende buikpijn, maar dat is goed vol te houden.

Heeft iemand trouwens nog contact met Lavina? Hoe gaat het met haar?

13. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Zwangels: Ik snap je ook helemaal hoor! Ik heb het ook dat ik als ik teveel hier ben ook teveel met mijn zwangerschap bezig ben in plaats van met de dingen waar ik bezig mee moet zijn. In jou geval is dat dan zwanger worden. Maar je moet inderdaad ook je hoofd naar andere dingen kunnen zetten. Ik wens je heel veel sterkte en hoop gewoon voor je dat het heel snel gewoon lukt!

Lavina heb ik ook al lang niks van gehoord.

Souries: Wat balen zeg, hopen dat je snel 9 maanden zonder mag zitten ;) De volgende ronde dan maar!

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Zwangels... heel begrijpelijk.... doe het lekker rustig aan...en ik had dat ook even.. dat het forum alles overneemt... ik hoop dat de rust je goed zal doen... xxx

@Minnie... ik ben ook heel benieuwd.. je komt het ons wel gelijk vertellen he!

@Souries.. pffff.. lieverd toch... ik duim echt heel hard voor de volgende ronde.

over lavina... ik spreek haar nog wel eens.. maar het ging de laatste keer niet super goed... maar het is niet aan mij om dat hier te delen....
    Maar miss doet het haar goed als ik de groetjes doe van jullie.

15. geranium32

geranium32 Niet meer actief

We hebben het kamertje gekocht vanavond!!!! Uiteindelijk een nog mooiere gevonden op marktplaats, dus helemaal gelukkig! Zaterdag mogen we hem ophalen, zo gaaf!

Ff geen puf meer om te reageren, kruip lekker m'n bed in. Zal morgen ff teruglezen en op iedereen reageren. Slaap lekker allemaal!

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hbmamavanF de naam weet ik nog niet;) lang meisje met bruin haar en een hele brede lach;)

Zwangels ik snap het wel, hele dikke knuffel meid!!!

Souries ik app weleens met haar maar nu al een tijdje niet gedaan..

Gera cool dat jullie een kamertje hebben, superleuk!!!

Zo, ik was vandaag om 09:00 op mn werk en was om 22:00 weer terug... 13 uur gewerkt dus en ben dr nu wel klaar mee;)

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Paloe zo das een lange dag nu lekker rustig aan hopelijk..

Geranium! jeuj ben benieuwd!

Souries Balen meid :(

Hier bijna positieve ovutest.. dus komende dagen aan de klus.. hopelijk knalt ie morgen :) (uh vandaag)

18. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Goeden nacht allen!!

@gera.. wat leuk voor jullie!! Ga je zaterdag thuis ook al inrichten dan?

Ben net een half uurtje thuis.. heerlijk gewerkt en op tijd klaar.. alleen had de dagdienst veel onnodige dingen laten liggen en niet door gegeven.. begin dan niet echt leuk aan de dienst en al helemaal niet als t altijd dezelfde collegas zijn!!
    Ga nog ff tv kijken en daarna lekker mn bedje opzoeken..!!

@souries.. balen hoor!! Mijn geduim lijkt niet echt te helpen, bleh!!

@paloe.. wel aan jezelf denken he..

@lavina.. hoop snel wat van je te horen meid!!

@yuna.. klus ze!! Zal nu niet duimen maar een schiet gebedje doen, misschien helpt dat.

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Goeiemorgen meiden!!!

Yuma haha ja ik ben na mijn post lekker in bed gekropen;) Nu al wel weer aan het werk maar ach;)
    Hopelijk knalt je test vandaag! Goed ertegenaan! Afgelopen dagen ook goed geklust?

Mh t was geen zwaar werk hoor;) anders had ik t inderdaad niet gedaan, maar dit was heel goed te doen;)

Fijne dag vandaag!:D

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    ik leef nog,maar heb het even zwaar gehad!
    ben sinds vorige week giga misselijk en sinds gisteren wend mijn lichaam er precies aan en is het wat beter!
    wel heb ik bij alle geurtjes braakneigingen.
    deze ochtend geen pilletje tegen overgeven genomen en ben benieuwd of ik de dag ga doorkomen zonder pilletje!
    wel enorm moe en ik slaap heel de voormiddag op de bank waardoor ik s'avonds in bed niet inslaap kan vallen pppfff

zwangels:begrijpelijk!dat had ik ook toen ik nog niet zwanger was,maar toen ik dat net zei was ik juist zwanger!

gelezen dat er kamertjes gekocht zijn,leuk!!!!

sarah krijgt een meid ,super!!!!!

de rest weet ik niet meer...sorry

oh jawel yuna:erop los klussen nu!!!!hihi

Deel Deze Pagina