Sofie zo te lezen zijn de kwaaltjes begonnen, sterkte ermee!!! afbeelding van het ledikantje zoals hij nu in de winkel staat
Geranium: Wat leuk!!! Wat voor kamertje heb je gekocht? Heb je een foto? Yuna: Suc6 met klussen!!! Paloe: Wat een super mooie ledikant!! Van welk merk is dat als ik vragen mag? Ik ben lekker druk op mijn werk, maar dat programma loopt steeds vast. Super irritant!!
Zwangels: snap ik heel goed! Hopelijk ben je snel weer bij ons terug met goed nieuws! Heel veel succes meid, hele dikke knuffel!!! Souries: wat ontzettend balen! Snap dat je je helemaal klote voelt nu. Succes in de volgende ronde! Paloe: jeetje wat een lange dag heb je gemaakt! Gelukkig dat het niet zulk zwaar werk was! En wat een gaaf ledikantje! Yuna: lekker aan de klus dus! Veel plezier! Mh: nee we gaan nog niet inrichten. Er moet nog een nieuw plafond in de kamer en we moeten nog met de muren aan de slag. Waarschijnlijk laten we alles stuccen en dan doen we 1 muur met een leuk behangetje en de rest gewoon neutraal. Sofie: wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk is dat snel over en kun je wat meer genieten! Dit is het kamertje! We wonen in een jaren 30 huis met veel glas in lood, dus het kamertje past ook helemaal bij het huis! En lekker neutraal voor zowel jongen als meisje!
Oooh gera. Dat kamertje... Emiel heette die geloof ik....was er zooo verliefd op!!!! maar nieuw niet meer te krijgen... en hij stond op mp in almere toevallig voor 500 euro te koop... maar toen dacht ik... ja dan koop ik liever een nieuwe voor die prijs... maar vind m echt super geweldig...!! Stiekem toch een beetje jaloers hier.. hihihi
Sarah: wij waren ook helemaal verliefd! We hebben hem voor 300 kunnen kopen! Echt een schijntje van de nieuwprijs geloof ik. Ik dacht dat deze zo'n 1400 of 1500 kostte nieuw! Er zitten een paar hele kleine beschadigingen op, maar je ziet het haast niet. Nu alleen nog een matrasje kopen!
@Gera... ooh dat is idd geen geld...ik weet hoe duur dat kamertje nieuw was idd... snap dat je er erg blij mee bent.... uiteindelijk hebben we nu ook een kamer van 1100 gekocht... ipv de kamer van 500 euro waar mn oog op was gevallen. @Hier ik durf mn huis niet uit... Want de kinderwagen moet nog komen... ben echt zo benieuwd!
Sarah: Spannend!!! Heb je hem op internet besteld? Welke heb je genomen? Echt leuk! Ik krijrg ook kriebels, maar ik wacht nog even.
Ik heb een hele mooie goedkope online gevonden... Hij is net binnen...gelijk even in elkaar gezet... en hij is nog makkelijker als ik dacht.. voor die prijs echt super mooi...
@gera.. Wauw.. mooi hoor!! @sarah.. ook erg mooi.. Wat voor een merk is dat? Mooie kleur ook!! @hier.. morgen zijn vl en ik 5jaar saampjes!! Niet echt plannen.. Hihi!!
Hey meiden, vandaag naar Lommel geweest en we krijgen weer een meisje!!!!!!! Alhoewel een jongetjebmij ook leuk had geleken ben ik stiekem heel blij dat het weer een meisje is, volgens mij ben ik meer een meidenmoeder, iedereen zegt het haha. Maar het allerbelangrijkste is dat alles er goed uit zag. @paloe, dat ledikantje is van het merk Louise Philippe of niet? Daar hebben wij namelijk ook de babykamer van. Zal weleens een fotootje plaatsen aks ik weer een keertje op de pc zit. @geranium, ook een heel mooi kamertje en ik ben helemaal idolaat van jaren 30 woningen , als we ooit gaan verhuizen wordt het waarschijnlijk ook zo,n huis. @Sarah, mooie wandelwagen! @Souries, heel veel geluk in de volgende ronde. Een hele dikke knuf voor Lavina en andere meiden die het nodig hebben!!!!!
Leuk Minnie, weer een meisje!!!! De meisjes zijn erg in de meerderheid geloof ik, van alle maart-mama's zijn er maar weinig jongens en dus bijna alleen meisjes Nou ben jij volgens mij net geen maart-mama, toch? Als ik even goed reken De 26ste weten wij wat het is, het heel stiekem een héél kleine voorkeur voor een meisje, omdat we die nog niet hebben en dit ons laatste kindje is. Anders zal ik nooit een dochter hebben (want ga natuurlijk niet door tot we die wél een hebben, stel je voor ) Maar een jongen is net zo welkom natuurlijk, daar hou ik net zoveel van!!! Is dat 'erg' dat ik zo'n kleine voorkeur heb?
Nee joh dat is helemaal niet erg, ik zou dat ook hebben hoor, ik denk dat de meeste vrouwen stiekem op een meisje hopen. Klopt MamavanF ik ben net geen maart-mama maar word het misschienwel haha ben 2 april uitgerekend. Valt mij idd ook op dat de meisjes in de meerderheid zijn. Ben lekker Barbie's baby aan het kijken.
@MamavanF... ik denk dat als je een tweede of 3e etc krijgt.. meestal wel een voorkeur hebt voor het geslacht wat je nog niet hebt.. Ik merkte dat ik ook helemaal naar jongens dingen aan het kijken was... omdat ik al een meid heb... Maar nu ik weet dat het een meisje is.. ben ik toch weer zielsgelukkig... dit is mijn/ons wondertje...en stiekem zijn er hele leuke meiden spullen hahaha
Minnie Gefeliciteerd met dat het een meisje is.. idd tot nu toe allemaal meisjes! zag allemaal leuke babyspulletjes voorbij komen..erg mooi allemaal! beetje jaloers maar mijn tijd komt vanzelf Hier nog steeds net niet positief.. door klussen en afwachten dan maar...