Sarah Thnx! Is dat die van bebiesfirst? Hij is erg mooi! Hoe is hij met hobbels? Vanwege de dunne bandjes? Mh90 Dank je! Gefeliciteerd met jullie 5 jarig samenzijn! Amandie thnx! Dit is de link. Nieuw is hij vreselijk duur.. Louise de Philippe Wit ledikant 70 x 140 cm | Babypark Geranium thnx! Dag was idd lang, gister nog een dag van 8 uur er achteraan en vandaag pak ik even mijn rust. Was ook wel nodig Mooi kamertje!!! Prachtig een jaren 30 huis! Gaaf he als je dit soort dingen voor een mooie prijs kan scoren! Minnie ja klopt daar is hij van! Hoe is bij jullie de kwaliteit? Want deze is behoorlijk afgeragd voor 3 jaar gebruik vind ik Gefeliciteerd met jullie tweede dochter!!! mamavanF nee ik vind het niet erg dat je zegt dat je graag een meisje wil! Hopelijk zit het je blijdschap als het toch een jongetje is niet in de weg Yuna klusze! meisjes/jongens: bij de februarimamas valt het mee! Het loopt redelijk gelijk! Hihi nu met de afbeelding erbij snappen jullie denk ik wel dat ik verliefd ben op het ledikantje Hier: zo raar! Gisteren de allerlaatste lesdag van mijn master gehad! Voor de rest is het alleen nog maar een examen, 2 papers en mijn afstuderen! Wel veel, maar geen les meer!
@Paloe nee geen bebiesfirst...ik vind de banden beter dan die op mijn speedy xs zaten destijds... die reed echt over alles heen... maar goed.. hier zijn niet echt veel hobbels volgens mij... we zullennzien hoe hij het gaan doen. En wow... bijna klaar met je masters wat goed zeg...veel succes met het afronden. @Hier... yesss eindelijk mn bank binnen... en ik ben zo gelukkig! Hij is nog groter als ik dacht... maja de andere banken worden pas volgende week donderdag opgehaald... naja..geen ramp. En ik ben vanaf vandaag officieel klaar met moeders voor moeders... yes!
wow sarah wat een goede deal! Weet je of de maxicosi er ook op geklikt kan worden? en het handvat van de reiswieg (wat eroverheen zit, kan die er ook af? lijkt me zo lastig je kindje erin of eruit doen als hij erop blijft zitten. En wat ik met de banden bedoelde, zijn die zacht of hard? Voel je elk hobbeltje of niet? Sorry vind hem erg mooi en ben dus erg geinteresseerd
Ja.. die handel kan je erop of afklikken... super simpel.. En nee.. helaas past de maxi cosi er niet op.. er bestaat geen adapter voor deze kinderwagen. Daarom heb ik even getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik de autostoel van de wagen zelf erbij genomen.. Echt he.. die deal kon ik niet laten liggen hahahha.. vandaar dat we iets meer voor de kinderkamer konden uitgeven, omdat we bespaart hebben op de kinderwagen.
De banden zijn hard, maar wel in te drukken.. dus veert wel iets mee. Ja ik heb namelijk nog een mooie maxi cosi.. maar die is nu voor op de wagen iig useless...
sarah ok ik denk dat we binnenkort even naar een winkel hier gaan om vergelijkbare banden uit te proberen
Haha ja paloe das een goed idee! @Gebakje... ah echt?... liever een jongetje?...ben wel benieuwd trouwens wat je krijgt... volgende week vrijdag toch?
ja volgende week is de geslachtsbepaling. Misschien komt het ook omdat jasper zo'n makkelijke en lieve baby is geweest. En ik heb natuurlijk al veel jongensspul in huis. Maar me een meisje ben ik ook blij hoor. Ik hou alleen niet zo van roze
@Paloe, de kwaliteit is wel oké, maar eigenlijk zijn al die babykamers van niet al te best hout gemaakt en aks je dan ziet wat het kost, als we het over konden doen hadden we misschien wel iets op maat laten maken, maar goed dit kamertje hadden we 5 jaar geleden bij Babypark gekocht en ziet er nog goed uit. @sarah, hier ook eindelijk klaar met mvm joepie
minnie ok dank je! Hier heeft 3 jaar een kindje in geslapen.. maargoed we gaan m schuren en schilderen en dan is het goed
@Gebakje... dat hoeft toch ook niet.. er is genoeg leuks wat niet roze is.. @minnie.. ja dat is echt zo...de kwaliteit is niet super, maar als je er netjes mee omgaat... kunnen de meubels best een tijdje mee.. Voor noa had ik alleeb een commode en ledikant, omdat ik toen nog heel klein woonde, vind het wel leuk dat ik nu wel een echt kamertje heb.. Sowieso moet ik alles (behalve de wipper en eetstoel) opnieuw kopen...
Sarah , dat hoeft ook helemaal niet hoor roze, er is inderdaad zat anders te verkrijgen. Iedereen inclusief man hopen op een meisje. Ik denk zelf ook een meisje, maar we zullen nog een weekje moeten wachten tot we het zeker weten. Wandelwagen: Hier de mutsy transporter (3in1). Bij Jasper gekocht en nog helemaal goed. Rijdt heerlijk. Was toen 379 euro nieuw. Dus viel heel erg mee. Neemt alleen veel ruimte in met inklappen. Ik tweiffel alleen nog of ik een mee rij zitje/plankje koop, of toch voor de duowagen ga. Aangezien Jasper 19 maanden is als de kleine komt. jasper zijn ledikantje toen 90 euro bij babydump, en die is echt intensief gebruikt, mishandeld door jasper maar ziet er nog steeds als nieuw uit. Jasper krijgt een peuterbed, dus kan die kleine er straks mooi in.
@paloe.. thanks.. Schoonouders komen straks.. nemen hachee mee.. jummie!! Heb t ook zo koud en dan hangen ze hier ook al de kerst lampjes op in t centrum!! Hihi gekken!! Ik wacht denk ik tot de 20w echo.. ff kijken of k mn geduld kan houden!!
Over 10 minuutjes weer kijken naar onze kleine uk! Ben zenuwachtiger dan de vorige keer! Heel stom! Hopen dat alles goed is!
Gebakje spannend wat het geslacht is! Gera hoop dat alles goed is!!! Hier: steken in mn buik en harde buiken.. en dat terwijl ik vandaag een rustdag heb ingepland! Babykamer: Olaf en Liam hebben als baby in dezelfde kamer geslapen, dat is nu nog Olaf zijn kamer. We hadden een ladekast van Ikea als commode omdat dat voor ons een betere hoogte was en een ledikant, er zit een inbouwkast in die kamer Nu hebben we dus een ander ledikantje omdat Liam nog even in het zijne blijft slapen, één van de commodes gaat naar beneden, Olaf krijgt voor zijn verjaardag een bureau en we kopen een nieuwe kast. Maar wel meteen een grote kast
Hier heeft kamertje ook nog niet veel geleden, onze kleine meid heeft 1,5 jaar in het ledikantje geslapen en toen kreeg ze een junior bedje dus ziet er allemaal nog prima uit. Met straks andere accessoires creëren we toch een nieuw kamertje