Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Paloe.. bah wat naar zeg.... ik ken het idd uit mn eerste zwangerschap ook.. bijna het topje van mn middelvinger eeaf.. door een blikje.. die rand was blijkbaar super scherp.. veel sterkte ermee

2. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey meiden kom even gauw een berichtje schrijven.
    Ik heb deze week wel meegelezen maar er zijn zoveel berichtjes dat ik er niet op ga reageren.
    Hoop dat het met iedereen goed gaat. Zag dat Aster niet meer op ons topic gaat zijn. Heel veel sterkte meid als je dit nog leest.

Hoe gaat het met mij....
    Vorige week een gigantische dip gehad, was een emotioneel wrak. Ben vrijdagmorgen bij de huisarts geweest voor een gesprek. Dit omdat er zoveel is waar ik me rot onder voel. Het is een goed gesprek geweest en voel me nu ook weer iets beter.
    Verder is er ook iets bijzonders gebeurd waardoor ik weer blijer en positiever ben geworden. Het contact tussen mijn vader en mij was sinds de scheiding van mijn ouders erg minimaal en niet zo goed. Nu ongeveer 2 á 3 jaar verder is het contact weer helemaal goed. Er zijn dingen uitgesproken en nu kan mijn man ook weer met mijn vader door 1 deur. Dit was eerder niet zo omdat er door de scheiding tussen mijn man en mijn vader ook het een en ander afgespeeld heeft. Een lang verhaal, maar gister hebben we heel gezellig bij mijn vader thuis zijn verjaardag gevierd met ook de familie van mijn vaders kant waar ik door alles ook minder contact mee had. Dus ben hier erg blij mee. We hebben een streep gezet en gaan nu verder met een schone lei voor de toekomst! :)

Over het zwanger worden: mijn menstruatie was erg raar deze keer. Heb 4 dagen echt bloedverlies gehad ook niet zoveel als anders, en daarna 5 dagen bruinverlies maar heel weinig, nog geen inlegkruisje vol op een dag. Vond dit vreemd dus heb op cd 5 een zwangerschapstest gedaan. Deze was gelukkig negatief dus geen vmk.
    Nu is de klusperiode weer aangebroken en we hopen doordat ik me nu toch weer beter voel dat ik nu er ook minder mee bezig ben. En dat daardoor er straks hopelijk een positieve test komt.

Ga hier ook niet meer te veel zijn, althans proberen. Zal wel meelezen via mijn mobiel maar reageer niet meer elke dag. Reageren wil ik ook maar 1 á 2 keer per week doen.
    We gaan hier in huis namelijk ook weer de boel oppakken. Is veel blijven liggen wat we aan plannen hadden, en wil hier nu mijn aandacht aan geven.
    Ga jullie dus niet verlaten en blijf hier wel!

Een hele fijne dag verder!

Liefs Zwangels

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gebakje haha ja ik ook bij de zws van Olaf en Liam;) En nu dus weer;)

Zwangels sterkte! En fijn van het hernieuwde contact met je vader!

WIj zijn net gezellig wezen eten in het pannekoekhuis op uitnodiging van mijn oma:) heerlijk! Alleen gister ook al onverwacht op die verjaardag gegeten en aangezien we altijd voor de hele week boodschappen doen op vrijdag..;)

4. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Zwangels: wat fijn dat je weer goed contact hebt met je vader! Hopelijk is het ook voor jullie deze ronde raak! Dikke knuf!

Paloe: he bah wat balen! Heb zoiets zelf gelukkig nog niet gehad maar kan me heel goed voorstellen hoe vervelend het is!

Vandaag een dagje rommelmarkt in Amsterdam gedaan. Schoonmams was ook mee en ze doet nog steeds alsof er niets aan de hand is. Gelukkig lopen we altijd allemaal apart, dus heb haar niet veel gesproken/gezien. Wel leuke dingetjes gekocht!!! Wat rompertjes en een spijkerbroek voor mezelf van Prenatal. Was maar € 5,00!!!!

5. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @paloe.. auwwww!!

@zwangels.. fijn.. je ouders zijn toch wel erg belangrijk.. iig voor mij.. zou niet zonder kunnen!
    Hoop dat t snel raak is meid.. maar dat weet je. lief dat je ff kwam updaten.

@gera.. jammer dat ze zo doet!! Trek je t maar niet teveel aan.

@zus.. ben vanavond ff bij der geweest.. vanmorgen was en klonk ze erg goed en helder.. rond kwart voor 4 namen de klachten weer toe.. rillingen, druk op de borst.. bloeddruk wel hoog maar binnen de norm. ze is van t magnesium af. maar ben benieuwd voor hoelang.. verder ff fijn gekletst.. heb haar handen ff gemasseerd.

@hier.. heb de hele dag al op en af wat last van mn banden.. vanmorgen met niezen begon t.
    Wij hebben trouwens besloten toch een geslachtsbepalings echo te doen met 16w. nieuwsgierig als we zijn.. haha!!

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    MH90 pff t is maar goed dat het snel zover is voor je zus zeg.. Leuk dat jullie een geslachtsbepaling gaan laten doen! Waar gaan jullie heen?

7. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanks voor de lieve berichtjes meiden!
    Allemaal succes en de meiden op het wachtbankje
    veel sterkte, en ik hou jullie op de hoogte!
    Zodra ik wel zwanger mocht zijn kom ik sowieso
    weer mee kletsen!

Knuffels Nik

8. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @paloe.. wij gaan m denk ik in zwolle doen.. kan met 16w. dus word hoop ik 1e week van nov.

9. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

#3289 Yuna28, 14 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2012
    Oh paloe wat vervelend.. zeker op dat plekje...

Zwangels ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor, hier ook minder aanwezig Ook van Aster kan ik me voorstellen... hopelijk zijn we allemaal snel zwanger

Ben benieuwd naar Lavina...

Nik Succes en fijn dat je zo serieus genomen werd...

Mh90 spannend nog even geduld

Geranium ow koopjes! :)

Minnie wow leuke 3d echo!

Hier op het wachtbankje.. beetje saai...over 2 weekjes jarig.. hopelijk een leuke verrassing...

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje, Meisje
    11 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje, Meisje
    2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje,Meisje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    19 april 2013
    , MamaJens (26 jaar), 2e kindje

21 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    23 mei 2013, Chickie (33 jaar), 1e kindje
    26 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje

Afsprakenlijst

15 oktober 2012, Chickie, intake VK en Gyn + 1e echo
    25 oktober 2012, Amandie, geslachtsbepaling
    22 oktober 2012, Nik, onderzoek en echo (MMM)
    26 oktober 2012, MamavanF, 20 wk echo

27 oktober 2012, Amandie, controle VK
    30 oktober 2012, MamavanF, echo door fontys studenten

30 oktober 2012, Mh90, hartje luisteren
    29 oktober 2012, gebakje, controle VK
    29 oktober 2012, paloe, echo
    5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo

6 november 2012,gebakje, 20 weken echo
    11 november 2012, sofie28, termijnecho
    13 november 2012, geranium, controle VK
    19 november 2012
    , Amandie, uitgebreide 20 wk echo WKZ
    20 november 2012, Minnie1979, 20 wk echo

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Lavina (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 16 oktober 2012
    79mama79 (33 jaar), 4e ronde, 2e kindje, 19 oktober 2012
    Yuna28
    (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje, 25 oktober 2012

Zwangels
    (29 jaar), 13e ronde (4e na vmk), 1e kindje, 2 november 2012

Souries
    (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje,
    ????
    Nik (32 jaar), 12e ronde, 1e kindje, 5 november 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo meien,
    ik kom ook nog eens iets van me laten horen,maar
    eerlijk gezegd,ik voel me echt heel slecht momenteel!
    ben zo misselijk en moet altijd overgeven!
    heb wel een hongergevoel en als ik dan iets eet smaakt het me,maar binnen een 30 min ligt alles er weer uit!
    het is ook heel onregelmatig en s'avonds moet ik soms ook overgeven,echt niet leuk zo!
    ook heb ik verschrikkelijke dorst en zou zooooo graag eens een groot glas water of iets fris drinken voor mijn dorst te lessen,maar binnen no-time ligt het er weer uit!ben dan ook bijna 5 kg kwijt op 2w en ben aan het denken om vandaag even langs de ha te gaan,maar ik twijfel....het 1 moment gaat het goed en de andere moment spuug ik mijn darmen uit mijn lijf!
    ook zit ik nu met een verkoudheid en hoestaanvallen waardoor ik s'nachts geregeld wakker van word en ik ben al zo moe!!!echt balen!

zag mooie buikfoto's van sarah en mh!!!
    en mooie echo van minnie en jeehee een meid,kei leuk!!!

12. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @sofie.. Wat naar he!! Misschien toch ff na de ha.. misschien kan die iets voor je betekenen, dit is ook niks!!

@yuna.. hoop inderdaad op een mooi verjaardags cadeautje voor je!! Hoe voel je je verder?

@hier.. net ff wat data's opgevraagd voor de geslachtsbepalings echo.. hoop dat vl ook 6nov kan.. anders word t pas 16/ 19 nov. dan ga ik denk ik in almere een afspraak maken, Haha nieuwsgierigheid.. brrr!!

13. geranium32

Sofie: wat vervelend dat je je zo naar voelt! Ik zou echt even contact opnemen met de ha, straks droog je nog uit of zo! Beter het zekere voor het onzekere nemen. Volgens mij zijn er wel pilletjes tegen! Heel veel sterkte!

Mh: hoe is het nu met je zus??? En wat leuk dat jullie toch voor de geslachtsbepaling gaan! Wij hebben ervoor gekozen om het niet te doen.

Yuna: sterkte op het wachtbankje!

Hier: beroerd geslapen vannacht. Was al om kwart over 4 wakker en heb sinds toen ook haast geen oog meer dicht gedaan. Nog een weekje werken en dan lekker samen een weekje vrij! Kijk ik echt naar uit!

14. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gera.. weet nog niet hoe ze vannacht is doorgekomen.. hoor ik straks wel en dan update ik wel.. lief dat je t vraagt!
    Wij zouden in eerste instantie ook wachten op de 20w echo.. maar t duurt me allemaal veel te lang.. Hihi.

15. geranium32

Mh: we hebben eerst getwijfeld om het te doen, maar we doen het toch maar niet. We laten ons verrassen!

16. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Chickie.. veel plezier en succes vandaag!!

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    #3297 sarahtj3, 15 okt 2012
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
    grrrrrr

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Oh bah..heel verhaal getypt...is t weg..grrr..nou dan maar kort

@Sofie...heel vervelend dat je je zo naar voelt... miss toch maar een afspraak maken bij de ha...heel veel sterkte.

@Gera... he bah... naja binnenkort een weekje vrij dan kun je weer bij tanken,maar wel heel vervelend..

@Mh...wat leuk..ben zo benieuwd naar wat t wordt voor jou... oh en als je naar almere gaat.. ze is heel aardig.. ;)
    aah arme zus, hoop zo voor haar dat ze haar uit haar misere verlossen en gaan inleiden..dit is niet cool natuurlijk.

@Yuna...tnx voor de ipdate van de lijst... ik duim weer heel hard voor je!

@Hier... straks naar de vk..ik had een lijst aan vragen,maar ben alles vergeten... maar wel weer heerlijk om weer even naar t hartje te luisteren.

19. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @sarah. fijn he; had ik vanmiddag ook.. 1 druk op de knop.. alles foetsie!!

Wij gaan 6 nov voor de geslachts bepaling echo..

we gaan in zwolle.. is ook voordeliger en denk iets dichterbij.
    Hoe klopte t hartje? Goed gevoel of niet?

@chickie.. hoe was jou intake en echo?

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    hier gisteren toch even langs de ha gegaan en ze heeft me de maximale dosis primperan voorgeschreven,nu maar hopen dat het helpt want voel me echt leeg!vrijdag ging ha me terug bellen om te kijken hoe het gaat en is het dan niet beter wil ze me naar het zh sturen voor een infuus met vocht.

ben net opgestaan met misselijkheid en dan heb je al helemaal geen zin meer om iets te drinken,maar toch maar gedaan voor mijn medicatie te nemen en voel me nu echt beroerd pppfff
    wanneer nam bij jullie de misselijkheid af?

Deel Deze Pagina