MamaF: Is wel zo dat nadeel, maar ze kunnen dan kijken of het niet erger wordt en daarna kijken wat ze eraan kunnen doen. Hahaha ik moet het kamertje ook nog leeg halen hoor!!! Het is nu bij ons een grote chaos in huis. We hebben lekkage gehad van de wasmachine en de hele houten vloer op zolder staat daardoor krom. Mijn vriend moet nog een nieuwe vloer gaan leggen. Dan kan ik het babykamertje pas uitruimen en de spullen naar zolder doen. Lekker handig, maar kon me niet beheersen met shoppen hihi Ik leef achterste voren! Mh90: Dank je wel! Fijn dat alles goed was! Sofie: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik heb een schommelstoel gekocht. Ik vind het ook leuk voor de sier om een leuke quilt op de leggen met wat kussens Ik weet ook niet of ik hem echt ga gebruiken. We zien het wel. Paloe: Dank je wel! Ow ja dat is wel fijn dan de 140, die kan je ook ombouwen tot bed toch? Ik heb een complete set gekocht, dus ik heb gewoon de 120. Ik koop wel eens brocante spullen bij aukgaaf. Hele leuke winkel, alleen niet in de buurt. Helemaal bij Venlo in Velden. Er is 3 en 4 november kerst show, dus dan ga ik ze ophalen :-D Ze hebben zo veel leuke spullen daar!! Sarah: Huh Gat zagen? Heb ik iets gemist? Ik heb weer wat gescoord gister! Echt een mega leuk hobbelpaard! Hahaha Ben lekker bezig! Ook nog wat fotolijstjes gekocht en rieten harten voor aan de muur met lint. Vriend lief vind gelukkig alles super! Ben zo blij met mijn gekochte spullentjes
Hahahaha amandie.. je bent op dreef!!!.. wel.echt super leuk hoor... .en ja een gat zagen.. waar de deur gaat komen die we vrijdag gaan instaleren..
Minnie ipv een positie badkleding kan je ook gewoon een tankini een maatje groter nemen Heb ik hier ook gedaan.
Wauw wat een gaaf hobbelpaard zeg!! Supermooi Ons kamertje is véél te klein om alle leuke dingen in te zetten die ik zou willen maar da's op zich wel handig want dat scheelt een hoop geld. Ik lees natuurlijk alles mee maar vandaag echt geen fut om veel te schrijven, gaat echt niet lekker hier. Halve ochtend gejankt van de pijn in mijn maag, voel me enorm slap en futloos en ben het goed zat. Als ik nou wist dat het van de zwangerschap was, dan was het al vervelend genoeg maar wist ik nog waar ik het voor doe. Maar ik heb dit al jaren en ben het zó beu!!! Wil me onderhand wel eens gezond voelen, of toch in ieder geval weten wat ik nu precies mankeer. Kunnen ze nog wel zo hard roepen dat het lyme is, of fibromyalgie maar ik begin serieus aan mijzelf te twijfelen omdat er nooit een echte concrete diagnose gesteld word. Ben onderhand bang dat ik me gewoon aanstel en dat er niks aan de hand is, dat ik maar gewoon normaal moet doen. Nouja, gelukkig ben ik nog zó gezond dat ik een kindje kan dragen, dat is me heel veel waard
Sarah: Ja gaat lekker hier hoor! Hihi Maar nu maar weer rustig aan doen tot het kamertje op zijn plek staat Ow je moet een deur maken! Nou sterkte daarmee! Zal wel een hoop stof geven MamaF: Dank je wel! Ben er ook super blij mee!!! Ik heb hem ook niet zo duur hoor Gewoon weer van MP gevonden :-D Blij!!! Ow wat naar bij jou allemaal zeg! In ieder geval heel veel vitamines eten en slikken, ga eens kijken welke tekorten je hebt. Meer kan je naast rusten nu niet doen. Ik ben erg benieuwd wat er bij jou uit komt als je levendbloedanalyse laat doen! Heel veel sterkte!
@Amandie, mijn man is ook op 25 oktober jarig! Veel plezier bij de geslachtsbepaling! Mooie brocante schommelstoel, is hij hoogglans? Dat zou ik dan zelf wat minder brocant vinden, of komt dat door het flitslicht? Super cute die lampjes en dat hobbelpaard! Wij gaan ook voor een kamertje met brocante spulletjes, maar wil de inrichting ook vrij minimalistisch houden, dus een paar mooie grote accessoires en niet 100 kleine frutsels. Dat laatste gaat een uitdaging worden aangezien ik van prullaria hou.... Lees jij ook de Ariadne Brocante? Had laatst de kinderspecial gekocht, stond een brocante lijst in met de doopjurk. Heb de lijst al gekocht! En ook al een oude brocante gietijzeren wieg die ik zelf ga bekleden. Deze komt op onze slaapkamer zodat de kleine de eerste tijd bij ons kan slapen. Ik zoek nog een idee voor een plafond lamp die makkelijk te stoffen/schoonmaken is, niets zo smerig als een lamp die veranderd in een stofnest, en dan er tegen aan stoten.... gatver hahaha! @MamavanF, je kunt brocante juist zo duur/goedkoop maken als je zelf wil! Met een kwast en witte verf en tweedehands spulletjes kom je een heel eind hoor! Je kunt bijv de witte zijdeglans verf van de Action pakken is iets van 6,00 per blik, voor echt matte verf betaal je inderdaad de hoofdprijs. Maar dat hoeft helemaal niet om een brocante look te creëren! Voor de lijst: 29-10 2e echo 10-12 geslachtsbepaling
Goedemiddag.. Alles gelezen en......... bijna alles vergeten.. haha! Wij zouden vandaag op pad gaan maar allebei een off dagje.. niet teveel doen.. Vl gaat zo koken, hebben beide erge trek!! Vanavond als we zin hebben potje bowlen.. we zullen zien!!
Sophie gelukkig maar dat het misselijke gevoel niet bleef hangen! Sarah Thnx, gelukt! Moest naar IJmuiden voor een werkbezoeken dat tijdens mijn vakantie Gat zagen: hebben wij ook gedaan voor de nieuwe deur helaas kwam er meteen al water uit de muur! Minnie zws badkleding kan ik je niet aan helpen..gewoon maatje groter kopen? Kan ook prima hoor! Amandie ooohhh wat balen van de vloer zeg! Mooi hobbelpaard! Bedje ombouwen tot bed? Geen idee.. Gebakje heb je met een tankini niet dat dat lapje maar tot je navel komt als je een grotere buik krijgt? Ik zou persoonlijk een gewone bikini in de goede tietmaat en broekmaat kopen Mh90 lekker even een dagje rustig aan! Hier: weer terug uit Ijmuiden en straks na t eten even koopavond benutten. Moet nog nieuwe slingers hebben en Liam is morgen jarig cadeau hebben we al binnen. Ben benieuwd hoe hij het vindt!
@Paloe... ah bah.. water uit de muur?..lekkage.. of een lijding geraakt?.. Maar daar hebben wij geen last van.. de vorige bewoners hebben daar een muur neergezet.. maar dat was al ooit een deur... en onze slaapkamer was al eens twee slaapkamers... dus die zetten we nu weer terug. Alvast gefeliciteerd met Liam... ! Ik vraag me nu toch af waar je woont... hahha.. omdat je naar ijmuiden bent geweest en laatst iets zei over dat ik in de buurt woonde... of bedoelde je in de buurt van assendelft?...
Chickie: Hihi, toevallig. Ja hij is iets mat glimmend, maar ik ga hem toch nog mooi schilderen. Wil um denk ik namelijk in het licht roze of licht blauw en dan mat. Ik lees eerlijk gezegd niet de ariadne brocante. Ik neem de lampen van riet. Die vind ik wel makkelijk schoon te houden. Stofzuiger en stofdoek erover. Maar ik vind rieten accenten zoiezo leuk, maar daar moet je van houden. Wel knap hoor dat je die wieg gaat bekleden!
Het zal je verbasen hoeveel rek er in die tankinis's zit Maar wel een maatje groter kopen. Gewone bikini kan ook. Heb ik bij Jasper aan gehad
@hier.. Lekker een uurtje wezen bowlen met schoonvaders en vriendlief!! Was ff gezellig.. nu lekker in de luie stoel.. ben hartstikke moe!! Fijne avond allen!!
goedemorgen!! Zeer kort nachtje.. weinig geslapen!! Maar goed zo richting t werk!! Net mn zus al even gesproken.. lag voor een half uur aan de ctg, ze kwamen zijn beoordelen of t rijp genoeg was ofzo.. haha sorry slaap nog half.. bloeddruk was 140/95.. maar zou ook wel wat zenuwen zijn!! Ik ben gelukkig druk op t werk vandaag dat scheelt.. Hihi. Dames rustig aan en een fijne dag gewenst!!
Als de bsaarmoedermond rijp genoeg is, heb je best kans dat ze het gaan inleiden vandaag of morgen. Spannend !!
Mh90: Werkse en sterkte met je zus! En wat spannend!! Hier vandaag weer een druk dagje, aan het werk en vanavond ook weer afspraken. Ben blij als ik vanavond weer thuis ben. Ook een korte nacht gehad. Om half 5 wakker door een mug die aan het zoemen was en niet meer kunnen slapen Pphhfff... gaarheid heerst
Hahaha gaarheid....nee niet leuk natuurlijk... maar dat woordje wel. Hier ook een rotnacht... vriendin whatsappte mij om 5 uur... en daarna kon ik niet meer slapen... en nu sinds een uur vreselijke hoofdpijn... echt geen idee waarom... blegh
Ook al zo'n onrustige nacht, veel wakker, naar dromen en erg licht slapen. Hoofdpijn en pijn in mijn maag (nog steeds) helpt ook niet echt mee. Vandaag weer een dagje niks doen, net als afgelopen dagen; kan geen kant op, zó vreselijk moe en slap en beroerd. En dat met dit mooie herfstweer, had eigenlijk naar de kinderboerderij willen gaan, en naar het bos maarja... zit er niet in helaas.
zo,hier nog met vlagen misselijk,zoals deze middag,terwijl s'ochtends niet,maar nu gaat het weer wat beter,maar ben zooooo moe he,ik slaap echt de ganse dag als je mij laat doen vl vind er niks aan en is het niet gewoon dat ik een hele dag op de bank hang! wel een vervelend kwaaltje bijgekregen: als ik hoest of spuug plas ik een klein beetje in mijn broek! wel heel vervelend,maar moet dan ook altijd een inlegkruisje dragen... oh ja en in de late namiddag lijken mijn borsten te 'zwellen' hihi slapen:hihi hier dus geen probleem mee!ik kruip om 20.30u mijn bedje in en slaap tot de volgende ochtend 6.30u...heerlijk! mh:spannend voor je zus!!
Sarah, hier sinds gister al hoofdpijn, zou dat bij de 17 weken horen misschien ??? Ik las namelijk dat vanaf 17 weken het hcg afnam en progesteron toenam. Misschien daar wel hoofdpijn van ???