Ik heb gisteren ook de Zwangerbox opgehaald bij Etos. Vond de inhoud wel oké. Ach ja, je krijgt het gratis he, dus wat dat betreft valt het best mee. Uiteraard zit er ook wel reclame in, maar dat hoort erbij. Verder zat er alcoholvrij rosé bier en alcoholvrije jilz in. Een knuffeldoekje, sokjes, billendoekjes, pampers, creme voor je buik, creme voor baby's met een droge huid en een lading tijdschriften. Morgen gaan we kijken naar een kinderwagen, ook bij baby-dump, dus ga daar ook een box scoren! Nog tips voor een mooie, goede combi wagen die niet al te duur is??????
@Gera... jij hebt veel meer gekregen dan mij hoor... Los van alle tijdschriften en reclame.. kreeg ik idd ook de alcoholvrije onzin(ik drink sowieso niet..dus ja echt bosig vond ik het niet). zat er een speen in, billedoekjes en een knuffeldoekje...niks geen creme, sokjes en pampers hahahaha... ach ja... Die box bij de baby dumo kreeg ik ook bij mijn babykamer bestelling die vond ik wel heel leuk... een lief knuffeltje, rompertje, sokjes, slabbetje, 2 drinkbekers, een doosje om billendoekjes in te bewaren en geen reclame behalve 1 kortingsbon van de babydump zelf... En ja een wagen.. hmmm.. lastig er zijn er echt super veel.. ik zou zeggen laat je informeren en bepaal van te voren je budget... dan gaan ze heel uitgebreid voor je kijken welke wagens er allemaal bij jullie budget passen. Veel plezier... want het is natuurlijk ook gewoon heel leuk om zwanger in zo'n winkel rond te lopen.
Geranium wij hebben een mutsy transporter ( was een model van 1,5 jaar terug). Ze hebben bij babydump nu de mutsy evo. Dat is bijna precies dezelfde. Is een niet al te dure combi wagen, makkelijk in gebruik, rijdt heerlijk.
En laat de verkopers vooral demonstreren hoe je hem inklapt etc. Dan weet je hoe groot zo'n ding is als hij in de auto moet. Plus je weet meteen of het makkelijk is om te doen, dat je niet elke keer loopt te klungelen als je hem moet inklappen.
Bedankt voor de tips allemaal! Misschien een beetje stom om te vragen, maar heb er weinig ervaring mee! Had gisterenavond trouwens enorme buikkrampen en was flink misselijk. Heel erg aan de diarree maar gelukkig niet overgeven. Vannacht gelukkig goed geslapen en voel me gelukkig een stuk beter! Vanmiddag lekker op pad met vl!
PPhhfff nou ik heb het weekend best rustig aan gedaan. Maar nu weer zoooooo moe op mijn werk! Als ik nu een kussen had dan zou ik letterlijk op mijn bureau liggen slapen! Sorry als ik niet op iedereen reageer! Paloe wat grappig dat je in a.p.e.l.doorn woont. Ben er toevallig zaterdag geweest om het hobbelpaardje op te halen. Nog gefeliciteerd met je zoon! Leuke foto!!! Yuna: Je zit gelukkig niet als enige op het wachtbankje! Maar we leven ook met jou mee hoor!!! Ik vind het iedere keer weer spannend of het raar is bij jou! Overigens bij de rest van de meiden ook hoor! Lavina: Wat een verschrikkelijk nieuws om te horen allemaal! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie er wel een beetje snel uit komen en dat het snel beter gaat! Ik wil je heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel geven! Mh90: Mag ik je feliciteren? Is alles goed gegaan? Ik hoop van wel! Gefeliciteerd dan in ieder geval! Kinderwagen: Ik ga volgende maand maar eens kijken naar een combi wagen. Ik heb nog geen idee wat ik wil. Er is zoveel keus!
Minnie thnx! Ja het is een schatje en hij lijkt als 2 druppels water op mij toen ik zo oud was, alleen is hij de jongensuitvoering vervelend zeg dat je opok last hebt van urineverlies! Sofie ja ik heb ook fysio gehad de vorige zws en nu ga ik er ook niet heen, alleen als het heel erg wordt. Heb je toen ook fysio gehad tijdens je zws? Want er zijn oefeningen die je wel wat verlichting kunnen geven en die ervoor hebben gezorgd dat ik toen niet in een rolstoel belandde.. Heeerlijk dat je lekker kon uitslapen zeg! Yuna ik kan me je gevoel van eenzaamheid voorstellen Maar weet wel dat we allemaal met je meeleven! ik hoop zo dat je gauw van de wachtbank af mag! En dat je dan op een roze wolk mag springen! Bijna testen k duim voor je! Thnx voor de felicitatie! Sarah thnx! Bij mij duurde de hoofdpijn een week of 3.. als het te erg werd (aan het eind van de dag) hielp een paracetamol goed. 79mama ai een operatie is nooit fijn! Gaat het nu weer goed? Shit dat je ongi is doorgebroken.. (lees mijn tip onderaan) Chickie whaha jij hebt duidelijk geen zin in hoofdpijn Geef je groot gelijk! Thnx voor de felicitatie! Mh90 dank je! Hier gaat het goed hoor! Wat gek dat ze al is begonnen met kolven! Is dat zodat de beeb na de geboorte meteen moedermelk kan krijgen als hij/zij er zelf geen kracht voor heeft? Ah ja ik lees het al Normaal gesproken dienen de eerste dagen bv ook voor het sneller laten inkrimpen van de baarmoeder dus ik denk dat dat de harde buiken ook veroorzaakt, mja dat gaat natuurlijk niet als er nog een beeb in zit..vervelend zeg, hopelijk komt het snel goed op gang en gaat alles goed! Gefeliciteerd met het tanteschap van het zoontje van je vriendin! Wat een spanning moet dit zijn voor jou, je zus en iedereen er omheen zeg! Woooow die laatste cms zijn inderdaad hard gegaan! Super! Grappig zon viavia live bevalling Zwangels fijn dat het goed met je gaat! En thnx voor de felicitaties! Lavina jeetje meid wat ontzettend heftig ik hoop dat alles weer goed komt, maar ook dat je goed voor jezelf opkomt.. Hele dikke knuffel meid! Je hebt mijn nummer, als je wat kwijt wil oid, het mag altijd! Geranium wij wisten bij de eerste ook niet wat het geslacht was Superleuk die verassing! Thnx voor de felicitatie! Ik zet zo even een link neer voor een prachtige kinderwagen voor 200 euro, moet m eerst even zoeken (lijkt op mutsy) Zoiezo hebben ze bij de Dirx een in de aanbieding als het babyweek ofzo is, die hebben wij bij Olaf en Liam gehad en was nog helemaal goed. We hebben m alleen op de veranda laten staan en toen moest hij weg omdat hij verschimmeld was, superzonde.. en die is 150 euro Weet alleen niet wanneer de aanbieding weer komt, zou een dezer weken moeten zijn volgens het management Amandie vervelend he die moeheid! Haha grappig dat je hier het hobbelpaardje opgehaald hebt thnx voor de felicitatie! Urineverlies: heb ik gelukkig ook nooit last van gehad. Wachtbankmeiden: bij ons werkte het twee keer over om gewoon ruim voor ei tot ruim erna te klussen (Liam 10 dagen en kleine meid 12 dagen achter elkaar)En bij Olaf hadden we net een relatie dus tja Misschien iets om te proberen al hoop ik dat jullie allemaal op roze gaan en klussen niet meer nodig is natuurlijk Ontsluiting: zegt niks ik heb bij Liam iig 6 (eerder hebben ze niet gevoeld, had toen 2 cm) weken met ontsluiting gelopen en begon de bevallin met 5 cm Hier: zaterdag lekker boodschappen etc gedaan en taarten gebakken en gisteren Liam zijn verjaardag gevierd, hij is weer heerlijk verwend en heeft echt een superdag gehad! Het was heel druk maar hij vond het geweldig Ff zijn zelf gekozen en door mij gemaakte taart showen hoor, hij is helemaal dol op herbie
Wat mooi paloe!!! Ik ga voor mijn eigen verjaardag ook proberen om zo'n mooi versierde taart te maken met fondant enz. Vorige week maandag al geoefend met cupcakes en dat ging goed.
Wat een leuke taart paloe...! en wat vetreft het klussen dat hebben wij hier idd ook gedaan serieus elke dag geklust ruim van te voren en ruim erna... .de ronde ervoor gewoon een beetje rond mn ei, dat was onsuccesvol. @Hier vandaag ff het hele huis doen.. net de afwas en de was al gedaan en ook ff oogeruimd.. zo ff stoffen, stofzuigen en dweilen.. en misschien ff de ramen lappen...
Gister is mn zus rond 15.45 bevallen van een lief klein manneke.. j.ason d.amian genaamd.. de kleine mag weegt 3250gr.. het gaat met beide goed.. bv ging ook al redelijk en ze hadden hem vannacht voor elke voeding wakker moeten maken.. Hihi!! Ik ben heel trots.. ook om mn zus zo trots en gelukkig te zien!! bedankt voor jullie medeleven!! Xx
Gefeliciteerd met je neefje.. wat ontzettend leuk.. en fijn dat t goed met hem gaat.. ! krijg al helemaal kriebels als ik denk aan wanneer het hier zo ver is.
Mooie taart!!! Klussen: Tjah ik kan er niet echt over meepraten. 1 ronde ontpilt en daarna dachten we laten we het maar proberen en zonder veel klussen raak! Op woensdag geklust, vrij of zat eisprong, zat geklust en zondag. Wij dachten het duurt wel een half jaar tot een jaar, had de HA gezegd. Dus na de eerste ronde stonden wij met een positieve test beide een beetje geschrokken hihi. We voelde ons ook een beetje schuldig tegenover iedereen die er langer over doet. Daarom wilde ik ook zeker meedoen met MvM. Is gelukkig vandaag voorbij, was er ook eerlijk gezegd een beetje klaar mee! Mh90: Gefeliciteerd!!!
Mh90 gefeliciteerd paloe leuke taart dames thx! Hier temp dramatisch gedaald.. ongi komt wss morgen of vandaag.. zou wel wat vroeg zijn...