Mh90 GEFELICITEEEEEEERD!!!!! Super dat het zo goed gaat, heerlijk! Sarah jullie waren dus ook van het marathonklussen thnx! Zwangels thnx!! Amandie thnx! Schuldig voelen is toch nergens voor nodig! fijn he meedoen met mvm, en nog fijner als het achter de rug is 79mama dat wordt gezegd, maar ook weer ontkracht bij ons heeft het iig gewerkt om t elke dag te doen Yuna shit *blaast temp omhoog * Thnx!
onze slaapkamer is bijna af!!! rolgordijnen, sierlijsten moeten nog ent linkergordijn moet nog ingekort
Yuna: Neee!!! Ik hoop voor je gewoon een innesteling dipje! Duim Duim Duim. Paloe: Ja zo blij dat het klaar is eindelijk weer lekker toiletteren thuis haha Wat eebn mooie ruime slaapkamer zeg! En ik ben zo blij als het 5 uur is!!!!
Amandie ja we noemen m weleens onze balzaal we wonen in een voormalige drive in. Vroeger was op de begane de garage en een tuinkamer, maar wij hebben keuken en huiskamer gewoon beneden. We slapen dus in de voormalige woonkamer en de voormalige keuken wordt de babykamer Sarah eerst was het créme en was de grijze muur bordeaux, de muur waar de kast tegenaan staat bestond niet. Wat we hebben gedaan: al het behang en sierlijsten eraf, radiatorbekleding eraf, geschilderd en er weer op, sleuf in vloer gezaagd voor nieuwe muur, muur gebouwd, alles gestuct, alles incl kozijnen geschilderd, nieuwe deur erin, nieuwe gordijnen.. ohja en de boekenkast hebben we zelf gebouwd Thnx! Ohja voor de boxspring wil ik nog een grijze hoes maken (is nu blauw) en voor t bankje moet ook een grijze hoes komen, of een ander bankje of 2 stoelen
Gefeliciteerd met je neefje !!! Klussen: hier zowel bij Jasper als bij deze kleine pruts: om de dag. Beide in ronde 2 raak.
geranium: die wagen van de dirx is de cruiser en die andere staat bij deze link: Goedkope kinderwagens | Prijskiller.nl wij twijfelen nog.. die van de dirx is super maar k vind de ander mooier, maar op die van de dirx kunnen maxicosi adapters en hij heeft luchtbanden, de ander daar kan geen maxicosi op en hij heeft rubber banden..
@paloe, mooie slaapkamer zeg! Vind die boekenkast ook heel mooi gemaakt! Wat zullen lekker slapen hihi @mama79, baen meid, veel geluk de volgende ronde. @Mh90,gefeliciteerd met je zus! Klussen: wij hebben het om de dag gedaan en en rond ei dagelijks.
minnie thnx! We zijn er zelf ook erg blij mee. ook met het feit dat in de pilaren van de kast de verwarmingsbuizen nu netjes zijn weggewerkt meiden wat een rust vanavond!
Pfff manlief zit VI te kijken, en als ik iets niet leuk vind Maargoed er is ook verder helemaal niets op tv. bah. En al mijn series heb ik al gekeken gisteren ( the vampire diaries, en switched at birth, the walking dead)
Paloe: echt gaaf jullie kamer! En wat een ruimte! Gebakje: walking dead gaan wij zo kijken. Heerlijke verslaving he! Kinderwagen: we hebben er een gevonden! Bij de baby dump! Zaterdag gaan we hem bestellen met mijn ouders want daar krijgen we hem van. En toen ik zei dat we ook een hele mooie box hadden gezien, had moeders bedacht dat ze die er dan maar bij deden! Zo lief! We hebben trouwens gekozen voor een Transaction in het zilvergrijs. Zelfde principe als de Mutsy alleen 200 goedkoper. Qua kwaliteit maakte het niets uit zei de verkoper! Blij!!!!!
Dat scheelt wel even dan. 200 euro kun je weer een hoop ander spul voor kopen. En als het in kqaliteit niet uitmaakt, dan is dat een hele goede koop. Ik moet ook zeggen dat ik de wagen niet lang gebruikt heb. Na 4,5 maand ging hij in de wandelwagen zit-inzet, en met 7 maanden heb ik een buggy gekocht. ( vanwege plaats gebrek in de auto/ en gewicht om hem in te laden) Wij gebruiken hem nu alleen nog als we een dagje uit gaan, naar de dierentuin of zo. Want het rijdt een stuk comfortabeler daar in dan in de buggy op hobbelige paadjes. Nu voor de kleine meid die er aan komt gaan we hem gewoon weer gebruiken. Gelukkig hadden we een unisex kleur gekozen
Ik heb even online gekeken, en die transaction is echt precies het zelfde als mijn mutsy transporter. Trouwens ook voor dezelfde prijs gekocht. Heerlijke wagen. En veel ruimte onderin.
Zo net ff ruzie gemaakt met de biologische vader van mijn dochter. .zij hebben Noa om het weekend... Nou goed zijn vrouw is ruim 2 weken terug bevallen.. maar hun zoontje ligt nog in het ziekenhuis... heel erg natuurlijk... dus wij hadden noa expres dat weekend al gehouden.. belde hij dus vorige week donderdag om te zeggen dat ze noa niet ophalen.. want de baby ligt nog in het ziekenhuis... ik zei natuurlijk geen probleem... maar nadat ik had opgehangen begon het toch te knagen.. Noa is toch ook zijn kind?... dat het niet uit komt is eigenlijk gewoon pech... ik kan Noa ook niet zomaar ff droppen.. omdat het nu ff niet uit komt... zo is het leven nu eenml... maar goed ik had al opgehangen. Belde hij dus net weer dat de baby nog wel even in het ziekenhuis moest blijven en dat het er aankoment weekend ook niet in zit. Ik ben dus heel kwaad geworden... (ik had het op de ene anier al aan zien komen, zodra zij een kind zouden krijgen Noa niet meer mee zou tellen... en dat vind ik voor haar heeel erg sneu). Ik heb tegen m lopen schreeuwen dat hij haar al eens eerder in de steek heeft gelaten.. en dat hij haar dankzij mijn goedheid nog ziet... maar als hij nu weer geen vader voor haar kan zijn omdat zijn andere kind belangrijker is.. hij het helemaal kan vergeten.. en ze nooit meer komt. Hij zei dat ik geen gevoelens had en dat als mij dit zou overkomen ik dit niet zou zeggen... dus werd ik nog bozer... ik zei als zoiets vreselijks zou gebeuren zou ik Noa daar juist bij betrekken.. sowieso kan ik haar niet zomaar ergens dumpen.. zij is elke dag mijn verantwoordelijkheid... en maar 4 dagen in de maand die van jou... en ik heb toen opgehangen. Ik ben nu zo kwaad... ik vind dat hij zijn verantwoordelijkheid als ouder ontduikt... vl vindt sowieso al dat hij zijn rechten heeft verspeelt toen hij mij en zijn kind in de steek liet en het huis uit schopte... Ik vind t alleen zo moeilijk boor Noa... ik wil niet die moeder zijn die haar haar vader heeft ontnomen... maar hij doet er zelf ook niks voor.. hij betaalt ook geen allimentatie of iets... hij heeft geen voogdij, opvoedrecht of wat dan ook.. dit is een mondelinge afspraak tussen ons... maar ben er nu dus een beetje klaar mee... mijn vriend voedt haar al op sinds zij 1 jaar is en zij noemt hem ook papa.... ik vraag me af wat haar biologische vader nu nog boor toegevoegde waarde heeft... maar misschien laat ik mij nu ook heel erg leiden door mijn hormonen.
@sarah.. wat een vervelende situatie.. ik snap je!! Hoop dat jullie hier toch samen uit kunnen komen!! @gera.. ik ga zo ff googlen.. leuk hoor!! Wat voor box nemen jullie? @gebakje.. fijn he al die voetbal programma's.. @hier.. gewerkt en nu dus lekker thuis.. vl chagrijnig.. sliep en ik maakte onnodig veel kabaal.. nou volgens mij heeft die mn hormonen gejat, haha ik laat m maar. Ik moet nog bloed prikken om de bloedgroep enzo te bepalen.. moet ik daar nuchter voor zijn?