Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Mh: ik moest voor het bloedonderzoek nuchter zijn, anders ff checken bij de vk. We nemen waarschijnlijk een box van TWF met ipv ronde spijlen platte, brede latjes. Erg mooi!

Sarah: wat klote meid! Erg lastige situatie maar kan me heel goed voorstellen dat je helemaal klaar met hem bent! Sterkte, dikke knuf!

Hier: lekker slapen! Morgen lekker een dagje het rijk alleen. Vl gaat op stap met z'n neef en die komen pas 's avonds terug. Ff in huis aan de slag!

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gebakje ah vervelend is dat als je even lekker kan kijken en er is niks..
    Dank je! Ja t is echt een grote kamer, heerlijk, straks als de kids groot zijn kunnen wij ons daar lekker terug trekken als ze beneden een feestje hebben;):p
    Mooie kinderwagen! Kan daar een maxicosi op? Ik zie het al, ja;) en wow wat een mooi cadeau van je ouders zeg!!!

Sarah wat rot zeg! Ik kan me voorstellen dat je boos bent maar ik kan me van hem ook voorstellen dat hij het er niet bij kan hebben nu.. Jij hebt veel meer contact met haar en kan je dat niet voorstellen, misschien is dat voor hem anders. Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je gelijk hebt en dat hij haar niet aan de kant mag zetten voor een nieuw kindje. Misschien is het wat om met hem te overleggen over misschien een dag of dagdeel om te beginnen? Heeft noa haar halfbroertje al gezien? Want ook dat is behoorlijk belangrijk lijkt me…

Mh90 daarvoor moet je een formulier meekrijgen van je vk, als ze wil dat je suiker geprikt wordt moet je idd nuchter komen.. Haha je vriend je hormonen overgenomen;) Achja voor hen is het ook een spannende periode!

3. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Gebakje: Ow VI! Daar heb ik ook altijd zo’n hekel aan! Gelukkig is vl aan het werk tot laat, dus kan ik lekker kijken wat ik wil. Heerlijk! Hahaha… die series kijk ik ook, behalve the walking dead, is die leuk? Ik kijk ook 91210 en gossip girl! Die zijn ook weer begonnen in Amerika! En ben nu revange aan het volgen. Is ook wel spannend!

Sarah: Wat vervelend en naar allemaal! Dit is ook niet leuk voor Noa! Hoe oud is ze ook alweer precies? En vraagt ze naar haar echte papa nu ze hem niet ziet? Misschien geeft ze er zelf ook vrij weinig om en dan zou ik aan haar de keus laten, maar misschien is ze daar nog te jong voor, dat weet ik niet. Sterkte!

Hier gaat alles goed! Met jullie ook? Ben weer lekker aan het werk. Morgen lekker een dagje vrij! Heerlijk! Ben ik echt aan toe!

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    The walking dead is een zombie serie. De meeste daarvan zijn heel erg slecht, maar deze is wel leuk. Vriendlief volgt deze ook.
    Je moet wel vanaf aflevering 1 zien, aangezien het verhaal steeds verder loopt.

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Grrrrr ik heb denk ik een voetschimmeltje.
    Nog nooit in mijn leven gehad, maar ik denk opgelopen in het zwembad.

Rode bultjes op en tussen mijn teen, en ontzettend jeuk. Zo'n jeuk die niet over gaat als je eens flink krabt.

Van de week al s avonds even last gehad, maar daarna was het weer over. Dus ik dacht dat het gewoon een allergie of beet van en beest was of zo. Maar nu is het bijna continu.

Straks eerst eens zalf halen.

Bah. Je kan beter pijn dan jeuk hebben.

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

18 februari 2013 Paloe (25 jaar), 3e kindje, Meisje
    25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje, Meisje
    11 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje, Meisje
    26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje, Meisje
    2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje,Meisje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje
    16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje
    19 april 2013
    , MamaJens (26 jaar), 2e kindje

21 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje
    23 mei 2013, Chickie (33 jaar), 1e kindje
    26 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje

Afsprakenlijst

22 oktober 2012, Nik, onderzoek en echo (MMM)
    25 oktober 2012
    , Amandie, geslachtsbepaling
    26 oktober 2012, MamavanF, 20 wk echo
    27 oktober 2012, Amandie, controle VK
    29 oktober 2012, gebakje, controle VK
    29 oktober 2012, paloe, echo
    29 oktober 2012, Chickie, 2 echo
    30 oktober 2012, MamavanF, echo door fontys studenten
    30 oktober 2012,
    Mh90, hartje luisteren
    5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo

6 november 2012,gebakje, 20 weken echo
    11 november 2012, sofie28, termijnecho
    13 november 2012, geranium, controle VK
    19 november 2012
    , Amandie, uitgebreide 20 wk echo WKZ
    20 november 2012, Minnie1979, 20 wk ech0
    10 december 2012, Chickie, geslachtsbepaling
    22 december 2012, Amandie, 3D echo babyview

♥ NOD- lijst 2012 ♥

Lavina (30 jaar), 7e ronde, 1e kindje, Pauze
    Zwangels
    (29 jaar), 13e ronde (4e na vmk), 1e kindje, 2 november 2012

Souries
    (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje,
    4 november 2012
    Nik (32 jaar), 12e ronde, 1e kindje, 5 november 2012
    79mama79 (33 jaar), 5e ronde, 2e kindje, 16 november 2012
    Yuna28 (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 22 november 2012

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    He bah Yuna! Je bent ongi geworden....balen zeg!

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    shit Yuna, dikke knuffel..

9. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

thx ik baal idd.. maar zag het gister al aankomen :(

btw paloe mooie slaapkamer.. zag hem voorbij komen toen ik de lijst zocht..

hoest met jou zwangels?

10. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Balen Yuna!!! Had het zo voor je gehoopt! Op naar de volgende ronde!

Die NOD lijst moet wel korten worden hoor!!!

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ah nee yuna wat ontzettend naar... ik had echt heel erg voor je gehoopt..:(

@gebakje.. oh wat een bummer.. schimmel ik niet leuk.. ik krijg het ook altijd als ik naar het zwembad ga.. geen uitzondering.. ik krab mezelf dan tot bloedens.. heel vervelend is het.

Volgens mij ben ik nu iedereen vergeten.. sorry...

@Hier we gaan straks naar de speeltuin hier... en overmorgen gaan we naar het rijksmuseum van de oudheid in Leiden.. er is een kinder expositie over egypte... lijkt ons heel leuk...

Oh en noa is al 6 en snapt alles heel goed.. ze wil natuurlijk heel graag haar broertje zien en voor haar is het super spannend om voor het eerst grote zus te zijn... en zr voelt zich gepasseerd... ze was heel erg teleurgesteld dat ze niet mocht gaan kijken... ik zei natuurlijk dat de baby ziek was en zodra hij naar huis mocht zij gelijk naar hem toe mag... zij hoeft verder niks van mijn boosheid naar hun toe te weten... naja genoeg erover... ik zie wel hoe dit afloopt...

Ooh heeft iemand al naar geboortekaartjes gekeken?.. ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken...

12. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Yuna met mij gaat het goed! Heb ontzettende testdrang maar zit nog maar op 8 dpo. En volgens FF zelf op 5 dpo.
    My Ovulation Chart
    Maar weet zeker dat ik mijn ei op dag 12 heb gehad. Temp laag en vruchtbaar slijm. Maar zit dus nog op het wachtbankje. Voel me goed, gisteren wat hoofdpijn en last van mijn rug. Ook had ik een soort van steekjes in mijn lies. Nu alleen nog een beetje last van mijn rug. O ja en afgelopen weekend had ik last van jeukende/gevoelige tepels. Maar moet nog even afwachten.

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Sarah wat een vervelende situatie met je ex. Ik vind ook wel dat hij Noa erbij moet betrekken maar ieder doet de dingen op zijn eigen manier (hiermee praat ik niet goed wat hij heeft gedaan)

Zwangels Spannend, als ik naar je kaartje kijk dan denk ik dag 14 maar blijft soms wat gissen..hopelijk snel een mooie test.
    De NOD lijst moet idd leeg! :p

14. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Yuna: aaaaah nee! Balen meid!

Zwangels: je kaartje ziet er goed uit. Spannend hoor! Hoop het zo voor je!

Gebakje: irritant zo'n schimmel! Hopelijk ben je er snel vanaf!

Sarah: nog niet gekeken naar geboortekaartjes. Misschien kun je ff googlen?

Hier: vannacht erg veel last gehad van bandenpijn. Werd wakker van de pijn! Was wel ff in paniek! Gelukkig zakte het weer af, heb me waarschijnlijk te snel omgedraaid.
    Net bij m'n sportschool geweest. Ben al een week of 7 niet wezen sporten, ben gewoon te moe. Ik wilde eigenlijk m'n abonnement opzeggen en na de bevalling weer beginnen. Dat was niet nodig, ik kan het gewoon bevriezen! Dat houdt in dat ik niets betaal totdat ik weer begin met sporten! Heerlijk!!!

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Sarah, wat vervelend van je ex zeg, ik snap ergens wel dat ze het nu moeilijk hebben maar Noa hoort toch ook bij zijn leven, pfff moeilijke situatie.

@Gebakje, jeuk is idd erger dan pijn, hopelijk ben je er snel vanaf.

@Yuna, ontzettend balen van je ongi, dikke knuf

Hier gaat alles z'n gangetje, ben vandaag alleen wel wat meer moe als anders maar dat komt waarschijnlijk omdat ik al 2 achten slecht heb geslapen, zondagavond hebben wij paranormal activity 3 gezien en heb er serieus niet van kunnen slapen haha daarbij komt nog eens het gesnurk van vl, baal daar echt van.

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hahaha paranormal activity...
    Toen ik deel 1 had gezien sliep ik ook 5 dagen rot.. omdat ik dacht dat het echt was... maja uiteindelijk met een beetje common sense was het natuurlijk gewoon onzin.. en daarna deel 2 gekeken en 3... naja stukke minder eigenlijk...
    Deel 4 is nu in de bios.. denk dat ik die niet ga kijken.. want terwijl ik kijk vind ik het dan toch wel eng hahahaha...

Wij hebben hier echt al ruzie om babynamen... wie nog meer zo'n moeite?..
    Vl vind alles mooi wat ik vreselijk vind en andersom... zucht...

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Yuna dank je! Ja idd je zag het aankomen maar t blijft klote..

Zwangels hopelijk kan je straks op een roze wolk springen!

Geranium fijn dat je je abbonement kan bevriezen!

Geboortekaartje: ja! Wij hebben m gemaakt op kaartjetogo, hij staat al helemaal klaar;)

18. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @yuna.. wat balen!! Gats ik moet echt maar stoppen met duimen, echt niet tof dit!! Knuff!!

@minnie.. balen zeg.. slecht slapen.. hier gaat t ook al zo bar slecht..

@sarah.. Haha fijn he die discussies.. hier geen ruzie om de namen, al genoeg gezeur om andere dingen, grrr.. jullie komen er vast wel uit samen!!

@hier.. vanmorgen salaris gehad en dus maar meteen de vaste lasten en de tandarts rek. betaald.. 250€ mijn gos.. Weg bijna heel salaris, word je niet vrolijk van.. word ong. 75% vergoed.. maar kan wel 15d duren.. schiet niet op.

@zus.. mocht vanmiddag samen met de kleine man naar huis!! Nu is t compleet en af.. ze is ziels gelukkig!!
    En ik.. heb een koortslip.. gats niks aan!! Heb k weer!!

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mh90 dat wordt met een mondkapje die kleine bezoeken.

20. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Aaah fijn voor je zus... ah nee een koortslip... ik heb dat meestal ook rond deze periide, maar tot nu toe nog alleen maar droge lippen gelukkig, ik ga er altijd aan lopen pulken.. heel vervelende tik is dat.. want daardoor krijg ik er juist vaak één.

@Paloe.. oh echt?..ik heb vandaag ook een proefdrukje laten maken.. zelf iets ontworpen... ben benieuwd hoe het eruit gaat zien... en dan nog een naam bedenken.. zucht...

@Hier...vandaag behang gekocht en verf.. dan hebben we dat maar vast in huis... over twee weken ofzo beginnen we dan met noa's kamer dan onze slaapkamer om als laatst aan de babykamer te beginnen.

Ook even met mn moeder aan de lijn gehangen.. ze wordt echt oud ofzo... ik kan mijn vinger er niet goed op leggen.. misschien komt het door het overlijden van haar vader en de opname in het "gesticht" van haar man...
    Maar ze is heel anders, wat ik echt jammer vind...maar goed als zij maar gelukkig is...

Deel Deze Pagina