Goedemorgen! Hier hadden we heel toevallig dezelfde naam in onze gedachte, ik had die naam dus gezien en toen zei vl, vind je die en die naam niet leuk, bleek het precies dezelfde te zijn haha. Ik was overigens nog niet eens zwanger toen dus tis ook nog eens toevallig een meisje nu. Gelukkig zitten we met veel dingen wel op 1 lijn. Geboortekaartje: het wordt hier waarschijnlijk eentje met een buikfoto waar onze dochter een kusje op geeft, maar we zien het nog wel tzt.
Wat is het rustig hier vandaag... Net even op de z8 website gekeken.. wat een ontzettende leuke kleertjes. Best prijzig, maar ze hebben ook dingen in de aanbieding en outlet.. Rokjes van normaal tussen de 20 en 40 euro nu voor 5 euro... nou kleertjes bij de wibra of hema zijn net zo of niet duurder.... dus kon het natuurlijk weer niet laten en heb gelijk wat besteld voor mn dochter en voor dochtertje op komst...
Tis inderdaad rustig hier laatste dagen. Heb zelf ook niet gereageerd want had écht geen fut en energie. Ben behoorlijk beroerd geweest laatste tien dagen en het is nog niet zoals het moet zijn (maar dat is het bij mij tot nu toe nooit ) Ik lees wel mee maar weet vaak niks zinnigs te zeggen, puur uit vermoeidheid of van de hoofdpijn of andere lichamelijke ongemakken. Word je behoorlijk suf van maar ik heb eindelijk mijn sapcentrifuge in gebruik genomen en neem nu elke dag een glaasje groente-fruitsap, hoop dat dat helpt. En het is nog lekker ook Vrijdag 20-weken echo, ben zó benieuwd!!!
Middag. Ik heb ook niet veel gereageerd. Gister kwam mijn moeder langs, en die is hier niet zo vaak. Ze woont namelijk aan de andere kant van NL. Ze durft zelf dat eind niet te rijden, en met de trein en bus is het 2 uur reizen. Ze kwam gelijk met spulletjes voor de kleine aan, en we hebben de hele middag gewinkeld. Ik was kapot. Maar wel zowat een hele garderobe maat 50/56 rijker Thnx to me moeder. Vanaf 17 uur heb ik lekker 5 dagen vrij. Heerlijk. Verder gaat het redelijk. Wel wat last van mijn bekken/schaambeenbotje/rug af en toe. maar ach, dat gaat over 22 weken wel weer over ( al hoop ik met 20 weken )
Goedenavond!! nog 6daagjes en dan fijn hartje luisteren!! En daarna nog een weekje wachten en dan geslachts echo!! Kan niet wachten!! @gebakje.. gezellig.. leuk hoor kleertjes kopen.. ik moet van mezelf nog wachten.. Haha gelukkig laat mn loon t nu ook ff niet toe!! @andere dames.. alles goed?? Hier gaat alles wel goed.. laatste paar dagen wat minder in mn vel!! Niet zo leuk.. maar goed gaat wel weer over, hoop ik!!
goedemorgen! kom ook nog eens piepen! voel me de ene dag beter dan de andere,maar gisteren was een baaldag,heb alles eruit gespuugd van de ganse dag! pppfff erg vermoeiend allemaal! nooit gehad bij de vorige 3 zwangerschappen! oh en alles waardat melk inzit spuug ik standaard gelijk uit! gisteren pannekoeken gemaakt en na 30min lag het al in de wc!en ik heb zo'n zin in een groot glas koude melk lees hier wel regelmatig mee,maar soms echt geen puf om te reageren! gebakje:klinkt als een leuk dagje!!!ik zal ook blij zijn als ik iets kan kopen voor de kleine! naam:we hebben al een jongensnaam,maar voor een meid blijft het moeilijk,dus als jullie leuke namen weten,shoot?! het moet passen bij g.lenn ,j.ens en n.oa... mh:nog gefeliciteerd met je zus en hier ook op 2w tijd ook 2 koortsblaasjes! echt vervelend! yuna:balen van je ongi!ik dacht echt dat jij deze ronde zwanger zou zijn,maar helaas!succes in de volgende ronde!
Meiden ik heb een vraagje: kun je in dit stadium van de zwangerschap vrijwel continu last hebben van bandenpijn? Heb sinds dinsdagmiddag een wat trekkend, zeurend gevoel in m'n onderbuik. Geen extreme pijn of zo maar het is wel vervelend!
Goedemorgen dames, Hier net uit bed...pffff wat een nacht dit is de tweede al dat ik slecht slaap en rare dromen heb. Heb nu ook al 3 avonden last van een opgeblazen gevoel en het zuur. Mijn (.)(.) zijn gevoelig. Vanmorgen er al eerder uit geweest om naar de wc te gaan en heb echt verschrikkelijke pijn in mijn onderrug. Vorige keer toen ik zwanger bleek te zijn had ik dit ook in de laatste wachtweek (vmk) Ik hoop maar zo dat ik nu weer zwanger ben en dat het goed mag blijven gaan. Mijn temp blijft erg stabiel op 36.9. Gisterenavond eens mijn temp opgenomen om te kijken of er daadwerkelijk verschil in zit met 's ochtends, had ik 37.6! Erg hoog voor mijn doen. Mijn tempkaartje is dan ook zo anders dan de vorige keren. My Ovulation Chart
Jeeee ik ben jarig! En vanavond weet ik wat voor cadeau er in mijn buik zit! Sarah: Ow dat is minder leuk van je moeder. Misschien een keer een goed gesprek? Minnie: wat leuk!!! Ben benieuwd naar de naam! Geboortekaartje: nog niet mee bezig geweest, heb niet eens een adressenlijst! Oeps! Misschien maar eens aan beginnen MamavanF: Nog een tipje, laat eens als je vitamines controleren, dan weet je wat je meer moet eten of extra moet slikken en veel groene thee drinken, zorgt voor de afvoer van afvalstoffen. Die zelfgemaakte sapjes zijn inderdaad erg lekker!!! Wat spannend die 20 weken echo! Sofie: Hihi voor een jongen had ik ook g.lenn in mijn hoofd! Dat is toevallig, was tot nu toe de enige jongensnaam. Maar ik denk toch dat ik een meisje krijg Het maakt me niet uit hoor een jongen is ook leuk, maar dat zegt mijn gevoel gewoon!
Geranium: Ik heb dat ook regelmatig. Ik denk dat het erbij hoort! Ik ben gister naar de koeiemart geweest... Ja je zegt lettelijk koeiemart! Echt leuk! Heb ook iets te veel geld uitgegeven. Wat nieuwe truien gekocht die ook tijdens de zwangerschap lekker meerekken maar wel nog modieus zijn! Ben er echt heel blij mee... Moet eigenlijk mijn kledingkamer weer eens uitmesten, want ik heb wel een beetje te veel kleding, maar veel draag ik nog en ziet er nog mooi uit. Sommige dingen zijn al 4 jaar oud maar blijven favoriet. Alleen ik heb nu niet meer genoeg hangers, Hihi... heb er over de 150 en nog een deel ligt gevouwen. Van de kamer is nog niet eens een kwart door mijn vriend in beslag en de kamer is groot genoeg als kinderkamer. Eigenlijk best aso Ik ga morgen eerst de rommelkamer wat de babykamer wordt een beetje uitmesten. Dan kan ik in ieder geval de meubels kwijt die zaterdag komen. Zwangels: Dank je wel!!!
Sarah vervelend dat jullie niet dezelfde smaak qua namen hebben zeg! Wij zijn er iig voor de eerste naam uit 2e nog niet. Leuk, ben benieuwd naar het resultaat! Wij hebben een bestaand kaartje gepakt en die heb ik naar onze wensen aangepast. De kaartjes van Olaf en Liam hadden we wel helemaal zelf gemaakt, ook zelf afgedrukt, maar dat gaan we nu niet meer doen. Jullie hebben ook flink klussen in het vooruitzicht dus.. succes alvast! En waaraan merk je dan dat je moeder anders is? Ik vind de Hema trouwens best duur! Ga ook maar eens even op de website van z8 kijken Jahoooo thnx voor de tip! 2 jurkjes en 3 leggings gekocht leuk zeg! Gewoon vind ik het veel te duur maar dit is wel te doen, dank je! Mh90 balen van die rekening! Fijn dat je zus en de kleine lekker naar huis mochten en jeetje ontzettend balen van je koortslip! Heb je de kleine al wel gezien? Oehh leuk hartje luisteren en geslachtsecho! Alvast heel veel plezier! Wat is je eigen gevoel? Succes met weer beter in je vel komen..niet leuk inderdaad, knuffel! Minnie haha dat is handig als je dezelfde naam meteen hebt! mamavanF succes bij de 20 weken echo! Gebakje heerlijk dat je zo lekker geshopt hebt met je moeder!!! Geniet van je minivakantie! Gera die pijn kan heeeel goed! Hopelijk is de groeispurt snel over meid! Hier: vandaag het ledikant schuren en hopelijk de eerste laag verf erop doen!
Zwangels ik duim voor je!!! Amandie hartelijk gefeliciteeeeeerd!!!!! En heeeel veel plezier alvast vanavond! Hier ook geen adressenlijst hoor alleen t boekje. Als we de eerste en 2e naam hebben bestel ik etiketten en kan ik gaan schrijven Woooow wat veel kleding! Ik heb nooit veel kleding gehad en heb er ook niet echt behoefte aan, stom he! Alles past op 2 planken
nog een paar dagen en dan mag er ingegrepen worden als er iets mis gaat.. Zo fijn, bij Liam had ik nu weeen en nu nog niet eens regelmatige harde buiken, *bouwt een klein feestje*
Errrrr is er 1 jarig, HOERA HOERA!! Van harte gefeliciteerd Amandie fijne dag vandaag en heel veel plezier vanavond, zal het..... weer een meisje op de lijst? Hihi. @paloe.. heb de kleine 4uurtjes na de geboorte gezien, gelukkig!! Kleine trots.. ik ga ook eens op die site kijken denk ik!! Wat fijn dat je nog geen nare dingen 'herkent' vd zwangerschap.. denk toch dat je zulke dingen bij de volgende zwangerschap in je achterhoofd houd! Veel plezier met schuren en verven. @zwangels.. wanneer ga je testen? Spannend!!!!!!!!
Wij zijn nog helemaal niet bezig met kaartjes. Namen hadden we al voor ik zwanger werd, voor een meisje tenminste. Voor een jongen is nog veranderd maar hebben we nu ook. Ik zou het liefst de kaartjes zelf maken, leuke, houten kaartjes, maar geen idee waar ik het materiaal kan halen wat ik daarvoor nodig heb. Het moet niet te zwaar zijn omdat ik geen trek heb in 3 postzegels per envelop, we hebben al erg weinig te besteden dus alles moet zo goedkoop mogelijk. Zoiezo ontwerp ik het kaartje zelf, heb ik bij mijn zoontje ook gedaan en ik weet al wat ik ervan wil maken. Hoe gaan jullie het doen met erkenning en gezag, als je niet getrouwd bent? Wanneer ga je de erkenning regelen en kan het gezag dan ook meteen of moet dat apart?
Gefeliciteerd amandie en veel plezier vanavond.. ben echt benieuwd. @MaavanF.. veel plezier bij de 20 weken echo. @Zwangels.. klinkt hoopvol... duim duim.. @Paloe... aah echt he het was echt bijna geen geld he bij z8... aah ja.. wat heerlijk.. jij bent al bijna innde "save zone" echt heerlijk. Veel plezier met schuren... vind het zo leuk om wat te doen voor de baby.. Ja god... adressenlijst... die moet ik ook gaan uitwerken... dat wordt nog een gedoetje. @Gera.. ja dat kan heel goed hoor... een groeispurtje en dan heb je gelijk weer last van een paar dagen bandenpijn.. dat had ik van de week ook.. eke beweging was weer een pijnscheut... @Hier.. straks worden mn z8 spulletjes al gebracht zag ik op track n trace.. leuk.. hahaha... volgens vl ben ik doorgeslagen hahaha.. het matrasje is gister al ebracht en ook het badje.. dat staat nu gewoon maar omdat het kamertje nog lang niet af is.. en het kamertje zelf pas in januari komt. We zouden vandaag naar Leiden gaan maar we gaan morgen... Noa was gister opeena niet lekker.. maar ze is nu weer zo goed als anders..dus gaan we morgen maar...
@Mh ik wil eigenlijks pas 2 november testen, maar denk niet dat ik dat vol ga houden.....en dan wil ik op z'n vroegst maandag testen. Manlief zegt ook dat hij het idee heeft dat het raak is. Tijdens de sex vond hij dat het daarbinnen anders aanvoelde, alsof mijn lichaam er klaar voor is Maar nog even afwachten dus.....