Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Ja,dat is wel zo... maar ik wil de kleden erin stoppen zodat de katten ze niet gaan bevuilen met hun haren... 's nachts kan ik ze niet africhten hahaha..
    En voor t stofzuigen schuif ik m gewoon opzij.. dat doe ik ook met de bank als ik stofzuig en dweil altijd.

2. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Tegen de kat: leg er 2 ballonnen in :p ( werkt perfect hier)

Dat schuiven ging hie rniet, hij stond in een hoek tussen de bank en het tv meubel.

3. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Sarah, wat een supertip van die lade onder de box! Ik was al aan het bedenken hoe ik de katten eruit kon houden (niet dus) opruimen gaat hier ook het beste werken! ;)

@Yuna, van mij mag je gelijk hebben ik heb steeds meer zin in een meisje... Ik heb altijd gezegd dat ik 3 jongens wilde, ik was zelf gek op alles met wielen en lego en vind dat ook nog steeds het mooiste speelgoed. Maar ja al dat schattige roze vind ik nu wel super aantrekkelijk! :D

@Zwangels... ik durf niets meer te zeggen over je tempkaart hihihi. ;) Ga je maandag testen?

@Amandie, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? En een meisje, leuk hoor! :D

@MamavanF, de eerste jongen! Hopelijk gaat je zoontje het gauw ook leuk vinden! :D

Wij hebben onze babykamer gekocht! Hij staat bij schoonvader want daar gaat mijn man met schoonvader hem schuren en schilderen. Het gaat een brocante kamer worden, wit voor een meisje, grijs voor een jongen. Verder ben ik nog steeds hartstikke beroerd. Vandaag bij cardioloog geweest, ze hadden ritmestoornissen en boezemfibrilleren gevonden. Ze stonden niet helemaal te springen om deze uitslag, maar hopen dat het niet erger gaat worden anders ga ik extra medicatie krijgen en dat is het laatste wat je zwanger wil natuurlijk. We moeten dit weekend beslissen of we kiezen voor de prenatale screening en de vlokkentest ivm mijn erfelijke hartziekte. Zijn stiekem toch lastige beslissingen, zeker van de vlokkentest. Niet alleen vanwege het risico, maar na de geboorte mag het DNA van de kleine niet meer getest worden op het erfelijke gen, omdat ons kind dat dan zelf moet/mag beslissen vanaf 18 jaar. In de buik ligt die keuze bij ons, daarbuiten niet meer. We zouden ons kindje een hoop onderzoeken en onzekerheid kunnen besparen als blijkt dat zij/hij het gen niet heeft. Anders moeten we altijd tijdens sporten en spelen met arendsogen mee kijken, maar ja het risico van zo'n punctie is ook eng. Echt heel flauw dat het bloedprikken na de geboorte (wat veel veiliger is) niet mag. Heb trouwens heel veel zin in de echo maandag! Hopelijk zien we dan echt al een beetje de vorm van een klein babietje!

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Chickie.... jeetje toch naar als je zo'n uitslag krijgt... ik hoop voor je dat t niet erger wordt.. en zelfs minder natuurlijk... de medicijnen wil je niet, maar je gezondheid is wel super belangrijk..
    En wat betreft de testen is super lastig natuurlijk.. die keuze..
    Kan je niet nav de nekplooimeting enzo de keuze maken of je voor de vlokkentest gaat.. of staan die dingen los van elkaar?
    misschien kun je bij echo's en onderzoek een topoc starten over mensen met ervaringen van de vlokkentest en hoe zij die hebben ervaren en waarom ze er toch voor gekozen hebben of toch niet... misschien helpt het je in de keuze maken?...
    ik wens je iig veel succes...lijkt mij ook heel moelijk...

5. Mh90

Mh90 Actief lid

May 14, 2012
    473
    0
    0
    Goeden nacht dames!!

Hier de 2e late dienst vd 4 erop zitten.. ben nog ff aan t bankhangen..

Wij krijgen maandag de box (box bart), ben benieuwd!!

@mamavanf.. spelbreker.. Hahaha grapje.. wat tof dat je nog een jongetje krijgt!! fijn dat alles goed was!!

@chickie.. wat een rot nieuws!! Hoop dat t niet slimmer word!! Wel leuk dat jullie t kamertje hebben gekocht!!

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    @ Chickie ja ik ga maandag een testje wagen....pfff vind het zo spannend!

7. Mh90

Mh90 Actief lid

May 14, 2012
    473
    0
    0
    @zwangels!! Spannend hoor!! xxx ik hoop t zo voor jullie!!!!

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Dank je Mh!!! Manlief zei vanmorgen al, kun je nu al niet testen dan? Dus ik zeggen dat ik het zo lang mogelijk wil uitstellen om teleurstelling bij een negatieve test te voorkomen. Zei hij heel lief, maar die test word niet negatief! Maar ik ga echt pas maandag testen.
    Heb van Zwanger & Kids nog een uiterst gevoelige test liggen en denk dat ik die ga doen.

9. Mh90

Mh90 Actief lid

May 14, 2012
    473
    0
    0
    Aaaah @zwangels.. wat lief!! Doet je toch smelten zo'n mannen reactie!! Toff.

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    @mamavanf, gefeliciteerd met jullie knulletje, je zoontje draait heus wel bij hoor!

@Chickie, wat een vervelend nieuws meid, hopelijk gaat de extra medicatie niet nodig zijn. En wat staan jullie voor een moeilijke beslissing, ik wens jullie veel succes met jullie keuze en volg vooral je eigen gevoel!!!!

11. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Sarah I know, laatste kopbord niet meer gedaan, Olaf op gaan halen op de fiets, naar de stad voor een cadeau voor mr paloe en toen was het gedaan. Mega pijn in mijn buik en knetterhard, duidelijk teveel dus..;) Leuke z8 buit! Ik heb donderdag besteld en nog niet gehoord! Het shirtje/jurkje met de strik heb ik ook besteld;)

Geranium fijn dat de vakantie lekker was! Box met lade is wel erg handig!

Amandie joehoe!! Gefeliciteerd met jullie meisje!

Mh90 wat ropt van je collega’s! Echt niet leuk!

mamavanF gefeliciteerd met jullie jongen! Arme kleine man;) Hij went wel, komt helemaal goed!

Chickie haha eerst lego en nu roze;) pff wat een dilemma inderdaad voor die tests zeg! Moeilijk… fijn dat jullie het kamertje hebben! Ik duim voor je dat het niet erger wordt met je hart..

Hier: gister was mr paloe jarig:) 28 alweer;) was een leuke dag, zijn broer met 3 kids was er dus er is heerlijk gespeeld in huis de hele dag;) Ze waren er van 11 tot 7, was erna wel moe! Om 8 uur kwam er wat visite maar we hebben het heel klein gevierd dit jaar..gelukkig maar;) Vanmorgen even met oma in de stad wat gedronken. Nu is mr paloe even met Olaf en Liam boodschappen doen en ik heb ff mijn momentje thuis;)

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Jeuj een jongetje op de lijst gefeliciteerd mamavanf

Chickie wat een lastige keuzes inderdaad... moeilijk..

Zwangels spannend! nog een paar daagjes wachten :D

Ik ben over mijn sjago heen.. nieuwe ronde nieuwe kansen.. en ik ben ngo maar kort bezig (al voelt het een eeuwigheid).. dus hoop houden..

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    @Paloe... oh denk dan miss maandag pas.. of vandaag nog.. er staat in je mailtje(die stonden bij mij in de junkmail) een track en trace.
    Gefeliciteerd met je man... 28 pas.. hoe oud ben jij dan? ;)
    Ja wel een beetje aan jezelf denken.

@Yuna .. ja dat snap ik goed hoor... maar idd.. nieuwe ronde nieuwe kansen.
    En je moet ook in je achterhoofd houden dat jij veel minder vaak kan klussen als andere... dus dat t misschien iets langer kan duren...maar ik heb goede hoop.. echt!

@Zwangels.. wat lief van je man... nog twee dagen... vibd het heel spannend.

@hier is onze oude buurman op bezoek.. naja tis weer netals vanouds... toen we bijna dagelijks bij elkaar over de vloer kwamen... wel gezellig.. :)
    ah en vandaag voor het eerst door een vreemde aangesproken over mn zwangerschap... leuk..:)

14. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Sarah ik heb idd een junkmailmail van z8, dat de bestelling is geplaatst en zsm wordt verzonden..nog niet dat het is verzonden:) Ben benieuwd!

15. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,ben even weggeweest,hoezeer ik het iedereen ook gun dat ze zwanger zijn,ik vond het even te moeilijk omdat t bij omstandigheden maar niet wil lukken.
    Deze week zit ik vol stemmingswisselingen,continue honger en moe en vandaag al de hele dag steekjes in Mn onderbuik.. Net voor de grap een ovutest gedaan en die gaf twee streepje terwijl Mn ei vorige week al was!als ik symptomen blijf houden ga ik dinsdag testen (do is nod).

Ik hoop dat het met iedereen hier goed gaat!!

Liefs

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    @souries hey meid! Zelf ben ik hier ook minder geweest, omdat ik er best veel mee bezig ben geweest. Maar wat vreemd 2 streepjes op je ovulatietest....zou het misschien kunnen betekenen dat het raak is? Ik hoop het voor je! Zelf zit ik ook op het wachtbankje, en wil maandag pas testen. Mijn nod is pas vrijdag maar heb mijn ei volgens mij vroeg gehad.
    Spannend voor ons beide!

Fijn weekend allemaal!

17. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @zwangels zitten we samen in spanning hihi!voor hetzelfde geldt is Mn ei gewoon laat deze keer maar ik weet bijna 100% zeker dat ik hem gevoeld heb vorige week! Ik duim voor je!zo eerst maar sporten in bloedhete sporthal..donderdag ging t ook al niet zo lekker,hopelijk nu wel..even hoofd leeg!

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Aah spannend souries!... ben echt benieuwd... :)

19. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Mh jah echt lief van hem...deed me inderdaad smelten.

Yuna die paar daagjes wachten duurt best wel lang...pfff. Ben blij dat jij je weer goed voelt!

sarahtj Erg lief inderdaad, zit nu helemaal in spanning.

souries :) Bedankt voor het duimen! Ik duim ook voor jou en de andere dames die nog niet zwanger zijn. Hoop dat we allemaal gauw zwanger zijn. Het zou wel leuk zijn als wij beide een positieve test in handen hebben straks! Zijn we beide in juli uitgerekend!

Verder hier een heerlijk relax dagje gehad. Nu heb ik het al de hele avond koud dus ga nu lekker onder de wol liggen en misschien tv kijken en anders vroeg slapen.

20. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    halloooooo,
    hier weer een paar dagen beter,alleen had ik gisteren een mindere dag,niet zo erg als de vorige weken...maar toch wel zo'n weeig gevoel in maag...
    hier lijkt de misselijkheid te minder,maar de vermoeidheid is er nog heel erg!
    lig elke avond om 20.30u in bed en dan ben ik s'morgens nog moe!

nog 2w wachten voor de volgende echo,ben erg benieuwd!
    maar de tijd gaat nu zo traag vooruit pppffff

souries en zwangels:het blijft spannend voor jullie!!wat denken jullie zelf?

sarahtje:mooie kleertjes!!!zal bllij zijn als ik me ook kan laten gaan!

mamavanf:gefeliciteerd met je jongetje!jeehee de 1ste op de lijst!

chickie:eek:eh balen dat ze stoornissen hebben gevonden!hopen dat je niet aan de extra medicatie moet!sterkte met wat dan ook wat je beslist,het is zowiezo een moeilijke keuze!

Share This Page