Ah nee zwangels... ik vind het echt heel verdrietig voor je . Ik snap je keuze misschien is die rust.. en ff niet tempen wel ff heel goed voor je... hele dikke knuffel voor jou!! Ik vind het echt heel rot voor je.. bah..
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (26 jaar), 3e kindje, Meisje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje, Meisje 11 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje Jongen 25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje, Meisje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje, Meisje 2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje,Meisje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje,Meisje 16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 19 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje 21 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje 23 mei 2013, Chickie (33 jaar), 1e kindje 26 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje Afsprakenlijst 29 oktober 2012, gebakje, controle VK 29 oktober 2012, paloe, echo 29 oktober 2012, Chickie, 2 echo 30 oktober 2012, MamavanF, echo door fontys studenten 30 oktober 2012, Mh90, hartje luisteren 5 november 2012, sarahtj3, 20 wk echo 6 november 2012, gebakje, 20 weken echo 6 november 2012, Mh90, geslachtsbepaling 11 november 2012, sofie28, termijnecho 13 november 2012, geranium, controle VK 19 november 2012, Amandie, uitgebreide 20 wk echo WKZ 20 november 2012, Minnie1979, 20 wk ech0 10 december 2012, Chickie, geslachtsbepaling 22 december 2012, Amandie, 3D echo babyview ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Lavina (30 jaar), 7e ronde, 1e kindje, Pauze Souries (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 1 november 2012 Nik (32 jaar), 12e ronde, 1e kindje, 5 november 2012 79mama79 (33 jaar), 5e ronde, 2e kindje, 16 november 2012 Yuna28 (27 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 22 november 2012 Zwangels (29 jaar), 14e ronde (5e na vmk), 1e kindje, 24 november 2012
Gebakje wel balen dat je bloeddruk omhoog gaat maar gelukkig goed gekeurd..hopelijk gaat de pijn snel weg mh90 mooi buikje! Sarah wat vervelend dat je je zo voelt
@Gebakje... hmm beetje hoog,maar laten we gewoon hopen dat hij niet nog hoger wordt, zit vast allemaal goed... @Amandie... ooh maar ik ben blijer met de wikkeldeken als met een badcape.. je kan m fijn gebruiken voor in de maxi-cosi.. of in de box.. tis er echt 1 met klitteband.. en super zacht..naja je zal hem nog wel zien. @Mh..bij jou ook al... het voelt gewoon raar... zeker omdat ik wel altijd interesse toon... ach ja.. heb het nu wel weer iets naast mij neergelegd, maar vind het wel jammer. Ik droomde vanacht dat ik een meisje kreeg met rood haar en groene ogen en heel blank.. Heel onwaarschijnlijke combinatie...(vl heeft donkerblond/lichtbruin haar en blauwe ogen,maar hijs wel vrij donker).ik donker bruin haar en donkerbruine ogen en een blanke huid) Ben benieuwd... hahaa
@zwangels.. neeeee!!! Echt niet leuk gewoon!!!!! dikke knuf!! 24nov ben ik jarig dus krijg je hopelijk van mij een cadeautje!! @gebakje.. doe maar kalm aan.. hoop dat t niet hoger word!! @sarah.. niet leuk he!! Laat je niet kisten meid. @hier.. Ben vanmorgen duizelig en misselijk uit bed gekomen.. zodanig duizelig dat ik de huisarts en vervolgens de vk heb gebeld.. ik wacht nog op een telefoontje!! Niks aan zo.
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik hoop ook op een cadeautje dan, want ben zelf 3 december jarig! Tot 24 november!
mh90 lig jij op je rug in bed??? Het is namelijk zo dat als je buik groter wordt, hij gaat drukken op een grote ader als je op je rug ligt. Kan geen kwaad, en niet iedereen heeft er last van, maar daar kan je ook goed duizelig en misselijk van worden. Ze raden dan aan om op je linker zij te gaan liggen.
Zwangels shit meid dikke knuffel en heel veel succes deze ronde.. ik duim voor een mooi verjaardagscadeau voor je! Sarah haha ja we zijn alle 4 binnen een maand jarig. Liam 19 oktober, mr paloe 26 oktober, ik 28 oktober en Olaf 19 november Rot dat je je genegeerd voelt en een druildag..komt dat door het genegeerd voelen of door het weer? Haha leuke droom, hebben jullie beiden rood ergens in de familie zitten? Geranium ja op de nuchtere maag 2 kiwis en een glas lauw water, op de nuchtere maag een kop koffie met melk en suiker.. hopelijk is er iets wat helpt voor je! Yuna nog gefeliciteerd!!! Mh90 wauw mooi buikje en mooi figuur heb je! En voelen kan heel goed nu hoor! Ik denk dat het idd de beeb is en dat je het nu steeds vaker gaat voelen Rot van de duizeligheid, ben benieuwd wat ze zeggen! Gebakjes tip van de linkerzijde dacht ik ook aan. Hier begint de klein meid te protesteren als ik op rechts of op mn rug lig Gebakje fijn dat de controle goed was! Balen van je bekken en je bloeddruk.. Bedankt allemaal voor de felicitaties!
@gebakje.. ik lig meestal op mn li-zij.. zo slaap ik in ieder geval in.. moet vandaag rustig aan doen.. lig nog steeds op de bank.. ben moe!! @paloe.. dankje.. ben altijd slank geweest.. kwam niet boven de 56 kilo uit.. nu inmiddels wel echt;p. bedankt voor t compliment!!
Gebakje: Dat klinkt allemaal niet zo prettig! Sterkte! Maar gelukkig ben je goed gekeurd! Zwangels: Wat balen! Heel veel sterkte de komende tijd! Knuffel! Sarah: Hahaha okee, nou dan zal ik er ook wel blijer mee zijn hihi we zien het wel! Wat een grappige droom! Ben benieuwd! Haha
Ah nee @Zwangels.... dat is balen zeg! Er niet mee bezig zijn helpt overigens volgens mij wel het beste. Je hoort vaak dat het dan in één keer raak kan zijn! @Hier vandaag strontchagerijnig. Heb het niet naar mijn zin op mijn werk en net kwam mijn baas naar me toe dat hij morgen even wil praten over welke verwachtingen ik van hem heb en andersom omdat onze samenwerking niet echt soepel verloopt. bah, helemaal geen zin in, maar aan de andere kant verhelderd het misschien wel dingen. Ik kan alweer de hele tijd janken zo voel ik me. Hoop dat het ergens door komt, dan kan ik er wel weer om lachen, maar bah, ik vind mezelf helemaal niet leuk zo!
Mh en lukt het met rustig aan doen? Souries vervelend zeg..heel veel succes!!! Hier: net model gelegen bij de bijscholing van echoscopisten dus onze kleine meid haar hersentjes zijn op academisch niveau helemaal nagekeken en helemaal perfect bevonden Mooie plaatjes meegekregen, een vvv bon van 20 euro en het parkeren werd vergoed Mijn moeder zou eigenlijk mee maar mijn vader werd weggeroepen voor een crisissituatie dus ze kon niet meer.. vriendin meegevraagd en ze vond het helemaal super!
@Zwangels, ik zag je temp vanmorgen.... ^%$%#@#$*(P*(#@#!#^%#@^$@& @Souries nog even op het wachtbankje! @Sarah, ik dacht ook een badcape. Maar wel fijn dat hij zo zacht is! @Paloe gefeliciteerd met je verjaardag! @Yuna jij ook gefeliciteerd! @Amandie nee heb geen foto van het kamertje zoals het nu is, staat namelijk niet hier. Maar bij Auk Gaaf! heb ik foto's gevonden van hetzelfde kamertje maar dan opgeknapt. Ik heb trouwens wel het originele schap erbij. Bekijk bijlage 283336 @Paloe, hmmm kun je niet vragen of ze hun verwen-protocol even doormailen naar de Radboud in Nijmegen? Ik ben iedere keer proefkonijn... Heeft iemand nog iets van Lavina gehoord? 2e echo was goed. Baby lag te koprollen waardoor de meting heel lastig werd. Ze hebben ongeveer gemeten, en ben daarom een dagje terug gezet, maar dat kan dus weer veranderen. Vanmorgen contact gehad met de Klinisch Geneticus (erfelijkheids arts), de cardio beweerde vrijdag dat het DNA van mijn kind niet op mijn gen mocht worden onderzocht tot de 18 jaar (en dan zelf beslissen). Dat zou kort gezegd betekenen dat ik mijn kind preventief naar het het ziekenhuis moet slepen voor onderzoeken, die uiteraard alleen onder schooltijd kunnen. Dat er altijd met sporten en spelen rekening gehouden moet worden/er opgelet moet worden of alles wel goed gaat. Heel veel angst en spanningen terwijl mijn kind voor hetzelfde geldt gewoon gezond is en topsporter zou kunnen worden. Ik vind dat je een gezond kind zoiets onnodig niet aan kan doen. De geneticus had ons in februari beloofd dat ons kind wel getest zou worden. Dus ik gebeld. En nu blijkt dat de cardioloog het had over het standaard protocol, en wij in een uitzonderingspositie vallen omdat ik als kind al jong beperkt was. Hij vond een vlokkentest ook onverantwoord als we het toch niet weg laten halen, dus wij mogen het navelstrengbloed laten onderzoeken op het erfelijke gen. Dus we zijn na een lang weekend in spanning te zitten eindelijk opgelucht! Voor de lijst: 12 november nekplooimeting + controle Uitgerekende datum 25 mei
@souries.. balen!! Maar idd misschien word jullie samenwerking hier wel beter door. @paloe.. Redelijk.. lig al de hele dag op de bank af en toe ff zitten.. van houding veranderen.. de duizeligheid is overduidelijk nog niet afgezakt.. Baal hier echt wel erg van.. ben ik ff een dagje vrij en dan dit!! Maar goed.. lief dat je t vraagt!! Wat leuk zeg.. En lief dat je dan ook nog zo'n bon krijgt etc.. altijd leuk!!
@Souries... naja tot nu toe die chagrijnigheid maar als positief beschouwen... en ja zo'n gesprek is nooit leuk... maar misschien pakt t wel goed uit. @paloe.. wat leuk en nog een kadobon toe.. zeg hallo!! Hahaha @Chickie.. mooie kamerr.... en mooie echo... Maar wat een opluchtibg dat het dan na de geboorte WEL onderzocht wordt.. dat geft je natuurlijk super veel rust...kan jedat nu van je af zetten en gewoon genieten...ben blij voor je. @Mh... bah meid.. ik zou miss toch de ha raadplegen.. misschien een te lage bloeddruk of ijzer tekort.. beter zeker weten..en dat je er iets aan kan doen.. dan blijven kwakkelen.. @Hier.. net dd stad in geweest.. het regende een beetje.. nu weer thuis en mijn hemel wat een regen.. tis gewoon niet normaal... super donker ook. M'n dochter ingeschreven bij de dansschool.. ze gaat nu elke zaterdag dansen.. ze is helemaal gelukkig.
Chickie hoe bedoel je proefkonijn? Ik lag wel voor een klas van 3 docenten en 8 echoscopisten.. Wauw wat superfijn dat jullie het navelstrengbloed mogen laten onderzoeken! Dat is vele malen beter dan de vlokkentest inderdaad! Heerlijk! En nu duimen dat het goed zit.. Mooie echo! Mh90 idd balen zeg, bah.. heb je voldoende zout binnengekregen enzo? Hopelijk trekt het snel weg Ja zeker! Als ik er niets voor kreeg zou ik het ook doen Hier ook rotweer, miezerregentje en al bijna helemaal donker, bah Straks komt manlief thuis, heb t eten al klaar staan. Eerst de kids ophalen en dan lekker eten