Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    @Sofie: lees voorgaande post ;)

ben trouwens gek op disneyfilms

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    nou,petje af! jij gaat 15 kg minder en wij gaan die er allemaal bij krijgen (of ongeveer toch) :D
    nee,echt goed van je!

je kan ook een drupje bloed verliezen tijdens eisprong,maar ik weet nu niet hoe je cyclus is...ben je al terug bezig met zwanger worden?

3. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @amandie communicatieadvies. Uiteindelijk geen gesprek gehad omdat we veel te veel werk hadden liggen :S. Dan vrijdag maar...

@dia Hey, leuk weer wat van jou voorbij te zien komen! Spannend zeg! ik zou ook zo onzeker zijn!

@geranium oh, lekker zeg! dat is een goed idee, even verwendagje voor jezelf! top! Geniet ervan!

@sarah gedver, wat een rotdag heb jij gister gehad...bah! Maar je mag soms best even lekker sjago'en! Deed ik ook van de week tot vl zei: wat ben jij sjago zeg! toen moest ik zelf ineens keihard erom lachen

@hier Nou, gisteren geen gesprek gehad. We hadden het best druk met allemaal dingen en ik ben er maar niet over begonnen omdat ik niet in de stemming was. Hij ook niet, dus we zullen vrijdag wel om de tafel gaan zitten. Kan ik mooi morgen even het een en ander op papier zetten.

Verder gisteravond getest, maar omowit.. is ook nog wel te vroeg, probeer er morgenochtend nog een en als die ook wit is, dan laat ik het maar even. Dan blijf ik hier nog wel gezellig kletsen maar aan data etc. ga ik niet meer denken. Voordeel is wel dat ik het idee heb dat vl en ik wat intiemer zijn de laatste weken, dus we klussen ook meer. nou nog half uurtje en ik ga naar huis, dan is het weer mooi geweest :D

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    @Chickie, mooi kamertje en fijn dat jullie nu niet die moeilijke beslissing hoeven te nemen. Mooie echo!!!!

@Dia, leuk om weer wat van je te horen en fijn dat alles goed met je gaat. Druppeltje bloed kan vanalles betekenen, eisprong, innesteling of misschien wel door de operatie, is je cyclus wel weer op regel? Ben benieuwd hoor!

Hier gaat alles wel goed, voel me lichamelijk heel goed ondanks de flink groeiende buik, emotioneel soms een beetje labiel, huil om de gekste dingen haha vanmiddag bv omdat ik bang was dat vl mij niet meer aantrekkelijk zou vinden etc etc. En na bijna 3 sexloze maanden ben ik sinds een paar weken niet te houden (schaam, schaam) lijk wel een vent, denk er zelfs aan, echt te erg, hihi

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Goede avond

@Dia wat goed!! Al 15 kilo... fijn dat t goed met je is... hmm 1 drupje bloed? Je gaat ons toch niet vertellen straks dat t raak is he...

@Souries.. je houd het wel spannend he... nou dan vrijdag maar dat gesprek... hou ons op de hoogte... :)

@Minnie.. hahahaha heerlijk he die hormonen... en ja die s-drive hahahaha... soms als ik een plaatje zie kan ik zomaar opgewonden raken... en dan denk ik.. nou jaa doe normaal.... had het er met vl over.. dat mannen dat dus waarschijnlijk altijd hebben..

@Sofie beterschap voor Noatje..

@Hier... iets teveel gedaan vandaag... vanochtend de hele slaapkamer uitgemest.. alles opgeruimd etc.. zodat we aan het muurtje kunnen beginnen.
    Daarna wilde Noa bij een vriebdinnetje spelen en die had ik daar naaroe gebracht.. en die moeder laat mij nooit weggaan.. dus heb daar de hele middag gezeten.. en samen met haar cupcakes gebakken...
    Nu ben ik echt gesloopt..maar dan echt...ben opeens ook super misselijk....ik was van plan een dutje te doen.. dat zit er dus niet meer in...

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    @Sarah, leuk cupcaes gebakken! En de slaapkamer uitgemest, goed bezig haha. Fijn als straks alles af is hè, kan daar altijd zo van genieten als er iets nieuws af is, hier wordt er eind november begonnen, eerst de zolder in orde maken voor dochtertje en dan d babykamer, maar eerst die troep zie ik wel tegenop hoor. Ja mannen hebben dat (s-drive)altijd, nu weet ik een beetje hoe ze zich voelen haha, gelukkig nog geen afwijzingen gehad.

7. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Pff ze geven hier elk jaar een halloween feest gebeuren in een loods. Voor de kinderen. Met allemaal kostuums speciaal uit america en acteurs enzo.

Nu reed ik daar net langs, die zombies die buiten liepen zou ik zelfs nog nachtmerries van krijgen brrrrr.

Ik ben benieuwd hoeveel er dit jaar aan de deur komen voor snoep. ( traditie hier)

8. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Dia volgens mij kan dat wel.. Er hoeft helemaal niks geen bloed te zijn met innesteling dus een beetje moet ook kunnen dan.. Fijn dat het zo goed gaat!

Sofie dank je! Oeh lekker film kijken, daar is het ook echt weer voor!

Souries he balen dat het gesprek is uitgesteld zeg! Spannend met testen..

Minnie hahaha sexbommetje;)

Sarah morgen lekker uitrusten dus…of kan dat niet..

9. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Nou ja...
    Wordt er net aangebeld heb ik opeens nog een pakje van z8...
    Betaald en al.. ik kan mij niet zo goed herrinneren dat ik dit ook gekocht heb.. weet wel dat ik twee keer wat besteld heb.. maar dit was een dag later dan de eerste bestelling.. en ik dacht dat alles in de eerste bestelling mee was gekomen.. maar nu ik ernaar keek zag ik wel leggingkjes(??) die niet bij die andere bestelling zaten.. ik klaag niet hoor hahaha.. maar ga zo toch ff online naar mn administratie kijken of het klopt... ik heb de z8 mailtjes namelijk al weggegooit...

10. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Dia! Hoe is het met jou? Dat is lang geleden! Hoe is de operatie verlopen en hoe gaat het nu? Ow dat lees is nu. Zo 15 kilo! Dat is veel! Goed hoor!

Hh: Zow ja best lage bloeddruk! Had ik ook de eerste weken van mijn zwangerschap, maar nu is die netjes bij mij. Hoop voor je dat het bij jou ook mooi bij trekt.

Souries: Ow ja, ik wist dat we in hetzelfde vakgebied zitten. Wel balen geen gesprek, zit je ook niet lekker op je werk denk ik. Ben benieuwd wat je testen vandaag of morgen zeggen, je weet het nooit als je te vroeg test ;)

Sarah: Fijn als je een kamer uitgemest hebt zeg! Ik moet dat ook nog gaan doen :-S daar zie ik wel tegenop. Is het al opgelost met je deur?

Ow ik heb gister weer heerlijk geshopt! Ik heb een kinderwagen uitgezocht haha… Kon het niet laten. Ik moest er wel een nacht over slapen, maar vriendlief heeft er mee ingestemd uiteindelijk na een beetje drammen van mij, we hebben een Bugaboo Cameleon 3 gekocht :-D Wilde het eerst laten, maar kon die aanbieding niet weerstaan. Ik vind die dingen eigenlijk veel te duur! Had eerst het idee om een wagen van rond de 600 te kopen inclusief maxi cosi autostoel met adapter, maar het is nu 600 geworden zonder autostoel en adapter. Maar ik ben zo blij!!! Ik heb hem in antraciet genomen met off white bekleding. Ik koop nog een set roze bekleding bij. Mocht dan nummer 2 een jongen worden, dan koop ik er misschien een groene of blauwe set bekleding bij en dan ben ik ook weer klaar. Welke wagen hebben jullie genomen of op het oog?
    Ik vond het maar een moeilijke keus. Het enige nadeel is wel een beetje dat de wieg vrij laag is, maar de daartegenover is de functionaliteit ideaal en is de wagen hoog genoeg voor ons vrij lange mensen :) De andere wagen die ik op het oog had was niet hoog genoeg in de hoogste stand en was veel zwaarder.

11. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sarah, als het pakje al betaald is is het goed toch ?? :p

Amandie: ik heb een mutsy transporter ( mist grey), nog van 1,5 jaar terug staan. Dus die gebruik ik gewoon weer. Reiswieg was daar breed genoeg van, bij sommige wagens heel smal/klein. En voor lange mensen ook goed mee te lopen. Daar zat ook de wandelwagen inzet, en de maxicosi bij. Ideaal.

Bij Jasper heb ik hem ook niet veel gebruikt. Na 4,5 maand ging hij in de wandelwagen inzet, en toen hij zelf kon zitten heb ik een buggy aangeschaft ( omdat die minder ruimte in de auto innemen en veel minder zwaar zijn). Dus nog zo goed als nieuw.

Souries: al getest ???

Vandaag geen energie om iets te doen. Maar nu na wat chocola ( wat nog over was van halloween gister) toch weer wat energie.

Nog even van halloween gister:

12. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    @Amandie.. ooh een bugaboo echt een mooie wagen is dat! idd die bekleding is een goed idee.
    .en ja hij heeft de deur ondertussen weer gemaakt.. diezelfde dag nog...zelfs nog mooier gemaakt door de afwerking helemaal opnieuw in te zetten en het staat nu veel mooier...(geluk bij een ongeluk misschien..haha)

@gebakje.. hahaha ieeel.. die zombie...was dat voor kinderen? Noa zou gillend wegrennen hoor hahahaha...

Ja nou heb dus f de administratie erop nageslagen.. en ik heb 4 items extra.. een joggingbroek, twee rokjes(waarvan 1 ik niet eens op de site heb gezien)..en een shirtje... naja ik zie het als bedankje omdat ik zoveel heb besteld hahahaha.. ;) nee eerlijk.. zouden jullie hierover bellen? Nee toch... ik vind die items veel te leuk...precies in de hoede maat ook...

13. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    bSarah oh! nou hoop dat het klopt dan!;) Ben benieuwd wat je nog meer besteld hebt! Ik ga het pakje zo ophalen bij de winkel waar het is afgeleverd:) Ik zou er eerlijk gezegd wel over bellen, want misschien zit er nu iemand die wel heeft betaald zonder haar kleertjes.. en dat is natuurlijk niet leuk..Daar zou je zelf ook vreselijk van balen toch?

Amandie wij gaan voor de cruiser of dezelfde als Sarah heeft, de bransson deluxe:) Fijn dat jullie een wagen hebben gekocht!!!

Gebakje oh bah en dat was voor kinderen?? brr...

14. Mh90

Mh90 Actief lid

May 14, 2012
    473
    0
    0
    @amandie.. mooie wagen hoor.. wij hebben de quinny speedi hier:)!

@gebakje.. nou zelfs k ren daar hard voor weg.. gats haha!!

@sarah.. kon je ze niet doorsturen na dronten.. haha nog paar nachtjes.. dan kan ik ook mn slag gaan slaan!! Heerlijk.
    Hou t lekker zelf.. als ze later wel gaan zeuren maak je toch als nog t bedrag over!?

@hier.. ik ben zoooooooo moe.. Kan mn ogen amper open houden.. bah!!
    Volgens mij heeft mn buik deze week een groeispurt.. hij lijkt met de dag groter!! Hihi en hij is nog zo klein!!

15. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Nou ik heb ze een mail gestuurd.. het zat me toch niet lekker...
    Blijkt dus dat er een paar items die ik had besteld uitverkocht waren...
    Normaal gesproken hadden ze mij een mail gestuurd met het bedrag en hadden ze mij de optie gegeven voor dat bedrag iets anders uit te kiezen, of een tegoedbon kreeg voor dat bedrag.. of het zou terug gestort worden...
    Maar nu door een vreemde fout hebben ze dus zelf wat uitgezocht voor dat bedrag.. en heb ik zelfs nog 9,90 over.. om wat van uit te kiezen, of terug te laten storten.. plus 5% korting op mn volgende aankoop daar.. voor het ongemak..

Nu mag ik de kleertjes terug sturen of houden.. en wat anders uitkiezen..
    hahaha.. naja ik ga zo voor 9,90 gewoon wat uitkiezen.. en die 5% kortingcode bewaar ik voor later...
    toch maar goed dat ik heb gemailt.

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Huh.. dat is raar... ik kan mn eigen berichten niet wijzigen.. die hele optie is weg..

@Mh... moe is niet leuk..lekker rustig aandoen... ze hadden beloofd dat het na de 16e week ongeveer beter zou worden.. das hier nog niet helemaal gebeurd..maar bij jou hopelijk wel.... maar dat groeien is natuurlijk wel leuk... ben echt benieuwd hoor.. wanneer ging jij voor de echo?

oh en hier dus mijn aanwinst ff spammen (sorry als jullie gek van mij worden zeggen jullie het maar, maar niemand hier weet nog wat het wordt.. fus jullie zijn de enige met wie ik het kan delen...:))... het rechtse gedeelte heb ik dus nooit besteld..(maar vind het heel leuk gelukkig)

17. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    zo goed ik me de afgelopen dagen heb gevoeld,zo slecht voelde ik me vandaag!
    ben sinds gisterenavond aan het spugen en het lijkt erop dat ik alleen mijn avond-eten van vandaag kan binnen houden!
    ik hoop echt dat deze dagen snel voorruit gaan,want zo is er ook geen genieten aan...

ook zit ik al sinds gisteren met een 'zwaar' gevoel in mijn buik en bij het rechtstaan of net gaan zitten doet het best pijn,felle steken,herkent iemand dit?

hm souries:vreemd die witte test! misschien te vroeg getest?heb je vandaag al getest?

minnie:ja die emo-buien ken ik nog!heb er deze zwangerschap (tot nu toe) niet echt last van!hormonen he?!

s-drive:staat hier op een heel laag pitje,mede ook omdat ik nog niet durf,maar ook omdat ik zo moe en ziek ben,heb er geen zin in,maar na de 12 w echo zal daar misschien verandering in kunnen komen...

amandie:heerlijk dat shoppen!!!oh jij hebt ook zo'n dure gekocht...wij hadden 3j geleden op ebay de queeny buzz gekocht met maxi-cosi en alles in,inc. paraplu enz...we hadden er 700euro voor betaald en deze kunnen we nu nog gebruiken...noa loopt en zit nog weinig in de buggy,dus dat komt mooi uit!

gebakje: ieuw echt wel eng voor de kids!! ook voor mezelf!ben er niet zo voor voor die dingen!

sarah:nou,mooi geregeld toch!extra kleertjes plus nog wat geld over en een korting?!beter kan je niet hebben!wel leuke kleertjes seg!

mh:ja *zucht* ik ken die vermoeidheid...
    hier groeid buikje ook al goed!

18. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    sofie: die steken en pijn dat zijn je banden. is meestal in het begin bij het maken van plotselingen bewegingen, of als je even hebt gezeten en je staat op. En dan is het een poos minder en als je buik echt groot wordt komt het weer terug.

J emoet het zo zien dat je baarmoeder aan banden (elastieken) hangt, en door het groeien/zwaarder worden rekken deze banden uit. Dat geeft die steken en pijn.

19. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    hm ik kende wel de bandenpijn,maar zo erg pfieuw seg!
    en idd als ik ga liggen is het ook weg en deze namiddag in een heerlijk warm bad gaan liggen en toen was het ook weg!
    nu komt het weer terug en kan mijn kersenpitkussen nergens vinden!

20. geranium32

geranium32 Niet meer actief

sarah: wat een leuke kleertjes! Echt heel gaaf!

sofie: die bandenpijn kan soms idd erg heftig zijn. Ik word er 's nachts wel eens wakker van als ik me omdraai!

souries: vandaag dan toch het gesprek??? Heel veel succes meid!

mh: hier ook erg moe! Gelukkig is het bijna weekend voor mij. Leuk he die groeispurt van je buik! Ik had een collega 2 weken niet gezien ivm herfstvakantie en die viel het gewoon op! Maar het is wel erg gevoelig allemaal, bij jou ook?

kinderwagen: wij hebben gekozen voor de transaction mutsy in het grijs. Helemaal blij mee! En hij komt al op 12 november! Wel een beetje vroeg misschien, maar ja. Op de wagen zit een reiswieg en je kunt hem ombouwen tot wandelwagen. Ik ben ook vrij lang en ik kon er prima mee lopen. Kreeg alleen van verschillende kanten te horen dat het heel lastig is dat er geen maxi cosi op kan. Op zich vind ik dat niet zo'n ramp. We hebben er wel een maxi cosi bij gekregen voor in de auto!

Share This Page