Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    meiden ik ben het weekend weg met vriendinnen, fijn weekend allemaal!

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    ja het was idd bandenpijn,want nu sinds vandaag is het al een stuk minder!hopelijk valt het de rest van de dag mee,want zo een hele dag bankhangen word je ook moe/lui van!

hier weer een goede dag,spugen is weer gedaan en nu hopen dat ik niet meer moet spugen...

verder niet veel in de planning,vl moet nog 3 dagen met de namiddag werken,dus wij kijken zoals elke namiddag nog een disney film!
    we hebben al sneeuwwitje,finding nemo,rapunzel gekeken en vandaag word het waarschijnlijk assepoester of doornroosje...

paloe:geniet van je weekendje!!

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    oh en nog iets,
    ik neem elke morgen een vitaminenpil,maar elke keer die verteerd proef ik die smaak in mijn mond en die blijft lang nasmaken,wie weet wat ik daar tegen kan doen?
    ik neem hem al tijdens het eten,maar die smaak overheerst toch.

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Fijn weekend paloe..

@Sofie welke pillen heb jij? Die van mij zitten in een capsule dus dan heb ik geen last van smaak... ik slik m door en pas binnen wordt het verteerd...
    Misschien dat je een pepermuntje kan nemen erna?

@Gera... wij kunnen onze maxicosi ook niet op de wagen doen.. alleen een speiciale autostoel die bij de wagen hoort... dus heb ik dat.. ik vind het ook geen ramp... ik debk dat ik mijn maxi cosi ga verkopen... want ik heb natuurlijk niks aan twee autostoeltjes..

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Geranium Thanks! En alle andere meiden ook.

HAd vanmorgen even een mental breakdown. Wilde eigenlijk thuiswerken omdat ik een plan moet opleveren en ik dan meer rust heb als op kantoor, mocht niet, terwijl dat in sollicitatie was toegezegd, dus ik heb een partij zitten janken. In de auto ook nog, coach van mijn cursus gebeld en nu negeer ik gewoon de heleboel al vanochtend.

Nog geen teken van ongi, maar gisteren negatieve test, dus mijn ei zal wel weer later zijn geweest. Wel koppijn, en vanmorgen in ene keer onwijs misselijk, maar zal wel spanning zijn.

6. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Gebakje: Wat een leuke Halloween! Ow ja dat is ook een goede wagen! Ik heb straks als enige nadeel dat het handvat wel hoog genoeg kan maar de wieg vrij laag is, maar daaartegenover past de wagen in mijn kleine C1 achterin en is hij heel stabiel. Ik heb net een half jaar geleden een nieuwe auto gekocht bij de dealer, dus een beetje zonde om die al weg te doen voor een grotere auto! Ik had hem in april gekocht, wist ik veel dat ik in juni al zwanger zou raken hahaha…

Sarah: Wat fijn van je deur! Ik heb via MP roze bekleding wat goedkoper kunnen vinden. Die verstop ik lekker, want in onze directe omgeving weet niemand wat het wordt! Dan zien ze dus lekker de off white versie en kan ik straks lekker afwisselen. Wat fijn dat het opgelost is met je kleertjes! Wat een leuke kleding zeg! Enig!

Sophie: Ja ik kon het niet laten, vond er zo veel voordelen aan en hij was nu mooi in de aanbieding! Anders ruim 900, nou dat had ik echt niet gedaan hoor!!! Ik vind het wel leuk dat ik de bekleding kan wisselen, dus heb via MP een roze set gekocht. Wel fijn dat de kwaliteit zo goed is dat er meerdere kindjes in kunnen. Wij willen hierna ook voor een 2 e dus dat komt goed uit! Wat voor vitamine pillen slik jij? Ik neem ze altijd met jus d’orange, ik krijg ze ook niet weg met water door de smaak…

Geranium: Ow ja dat is ook een mooie! Ach aan iedere kinderwagen zit wel een nadeel denk ik. Het is wat je zelf wilt natuurlijk en wat jij belangrijk vind! Kan je ook niet met adapters een maxi cosi erop zetten?

Souries: Ow wat vervelend! Als ze het toezeggen dan is het raar dat het niet mag! Ik werk ook 1 dag thuis in de week. Heerlijk, kan dan veel meer doen! Hoelang werk je al voor die werkgever? Hummzz hoofdpijn had ik ook in het begin van mijn zwangerschap toen ik nog niet getest had. Ik duim gewoon nog voor je!!! Je weet het nooit! Hoe is het nu op je werk? heb je al dat gesprek gehad?

7. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    #3647 souries, 2 nov 2012
    Laatst bewerkt: 2 nov 2012
    @amandie nee,stel het de hele tijd uit en hij begint er ook niet over
    Heb net wel een lijstje gemaakt wat ik verwacht dat mocht hij ineens willen gaan zitten ik niet onbeslagen t ijs op kom..is dat een uitdrukking?Haha!

Maar goed, heb toch voor mezelf al besloten dat ik langzaam om me heen ga kijken naar wat anders, dus ik adem gewoon in en adem uit en zie het allemaal wel.

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sofie: je vitamine 's avonds innemen als je naar bed gaat :p
    ( werkt hier wel tenminste, heb die van kruidvat )

9. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    ik heb van de ha een proefpakketje gekregen en deze zouden nieuw zijn :gynaefam gda of zoiets.
    ze zijn gelatinne-achtig,maar blijf ze heel lang nasmaken bij elk boertje...
    denk dat ik ze nu idd s'avond of bij het avond-eten ga innemen,alle toch eens proberen...

souries:balen he als er iets niet loopt zoals je wil,maar kop op,positief blijven!
    nou,hopen dat je een laat ei of innesteling hebt...

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Buikje vandaag met 19+5.

Bijgevoegde bestanden:

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Souries hoe is het vandaag ???
    Al een ongi of een positieve test te bekennen ?? ( hoop natuurlijk het laatste)

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meiden ff snel een berichtje, thuis ligt mn internet eruit dus zit nu ff op andere pc. Wilde even laten weten dat ik morgen voor 2 weken naar China ga, ik neem mn ipad mee dus misschien kom ik nog wel ff langspiepen hier.

Dikke x

13. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,hier een productief dagje gehad:
    wasjes gedaan gestofzogen,medicijnkast eens ge-ordend,overal stof afgedaan en dadelijk het beddengoed verversen en dan ga ik lang ontspannen in een warm badje...

balen he van dat weer?de kids hebben de hele week al vrij,maar hebben nog niet eens buiten kunnen spelen,zo'n regen pppffff!!!

gebakje:mooie buik!!!!

minnie:amai 2w china?!voor je werk?
    geniet ervan!

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Minnie..wow..china..zomaar uit t niets? Iig super veel plezier.

@gebakje nogmaals mooie buik

@Sofie.. hoop dat je lekker hebt kunnen relaxen..

@Hier... we hebben sinds een week een fruitvlieg epidemie in de trappenhal...
    Ze zitten vooral bij 1 hoog... en woon ik op 3 hoog, maar ze vliegen dus door de kieren van de voordeur heen... en nu hebben we steeds een paar van die vliegjes.. ik vind het zo goor!!!
    Maar als je dan de trap afloopt is het helemaal te gek voor woorden.. daar zwermen er bijna 100 rond... ik denk dat een buur iets niet heeft weggegooid ofzo...
    Ik heb de woningbouw al gebeld en ze zullen maandag langskomen om te kijken waar het vandaan komt, maar goed.. ik ben er niet tussen half 11 en 12 uur... we zullen wel weer zien.

15. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Pffffff ff ego bericht:
    We hebben ineens geen stroom meer op de bovenverdieping! Heel vreemd! Werd wakker van m'n telefoon die piepte omdat de batterij bijna leeg was, terwijl de oplader toch echt was aangesloten. Dus ik vol goede moed om kwart voor 7 naar de meterkast om de schakelaar om te zetten. Die sprong gelijk weer terug met blauwe vonken! Schrok me kapot.
    Maar ja, nu bijna 2 uur later nog steeds geen stroom! Maar ff een vriend gebeld hopelijk komt hij straks ff langs!

16. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    hier dadelijk even pantoffels kopen voor de kids,want nu begint het
    echt wel kou te worden voor op blote voeten rond te lopen :p

vandaag waren de kids wakker om 6.15u ppppfff echt balen!
    en ik ben zo moooooeeeee,ach ja straks nog een dutje op de bank...

gisteren is vl tegen de avond terug thuis gekomen van het werk want hij voelde zich niet zo goed!hij kon niet zeggen wat er was,maar had het continu warm/kou,dus naar de dokter geweest en het was een griepje,dus die is thuis voor een paar dagen...

sarah:ja hoor,heb genoten van mijn badje,maar merkte wel dat ik wat teveel had gedaan,voel het nu nog een beetje.
    oh die fruitvliegje zijn super vervelend!als ik er heb neem ik de stofzuiger en dan zijn ze zo weg!

gera:eek:ei das ook vervelend...heb je ondertussen al stroom?

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    sarah, misschien heb je hier iets aan tegen je fruitvliegen: Oma weet raad

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Iemand al iets van souries vernomen ???

19. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Sarah: vervelend die vliegjes. Heb er altijd zo'n hekel aan!!!!

Sofie: we hebben gelukkig weer stroom, maar wel het advies om zo snel mogelijk de bedrading boven te vervangen. We kunnen kiezen: het plafond in de hal eruit halen en vernieuwen of de vloer van de overloop. Flink balen maar het moet wel gebeuren!

Heb behoorlijk veel last van hoofdpijn de afgelopen dagen. Zo maar even een middagdutje doen denk ik!

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Voor bedrading trekken hoeft meestal je plafond er niet uit hoor.

Een vriend van ons is elektricien, en die heeft bij ons boven overal aarde etc extra bij aangelegt en dat ging met een soort veer, langs de bestaande bedrading heen.

Deel Deze Pagina