Hoop ook dat dat kan! Maar ja, het huis is 80 jaar oud en we hebben geen idee hoe alles loopt! Waarschijnlijk maak ik me er veel te druk over, hopelijk valt het allemaal mee! Kunnen we gelijk nieuwevloerbedekking neerleggen boven! En alles voor de babykamer laten aanleggen! Dan is dat ook weer klaar en kunnen we kijken wanneer de rest gebeurt!
Goedemiddag dames.. wat een rust hier!! @gera.. balen!! Hopelijk kan t allemaal wat makkelijker dan je denkt!! @sarah.. klote die vliegjes.. niks aan!! Hopelijk gaat de zwerm snel weg!! @gebakje.. wat een prachtige buik.. wauw echt mooi!! @rest vd ladies.. alles goed?? @hier.. gister vrijgezellenfeest gehad.. 1 grote flop en de sfeer was mega bedrukt en ongezellig.. nadat de as. bruid met haar moeder en tante weg ging eind vd middag zijn wij (ik en mn schoonfamilie) nog ff wezen na borrelen en praten.. vonden er allen niet veel aan en baalde vd sfeer. uiteindelijk waren wru pas om 1u thuis vannacht.. lekker uitgeslapen (2 nachten bij schoonouders geslapen) nu wachten totdat vl komt.. hapje eten en lekker na huis.. Verder gaat t goed hier.. wel erg moe!! kon vanmorgen overduidelijk mn baarmoeder voelen.. gewoon aan de buitenkant.. echt heel bijzonder zo duidelijk!!
Vandaag Jasper zijn nieuwe kamer behangen. ( tenminste mijn man met opa en oma.) Het behang moet nog drogen, maar ziet er super uit. (foto wel in het donker genomen)
Sofie welke pillen slik je? Gebakje mooi buikje! WAUW die enorme poster vind ik supermooi!!! Minnie wow veel plezier in china! Sarah zijn het alleen de fruitvliegjes? Geen grotere vliegen of nare geur in het trappenhuis? Gera hmm dt is gek van die stroom, ben benieuwd of het al is opgelost! Ja dus..vernieuwen, balen! Mja, beter dan kortsluiting natuurlijk.. Mh90 van wie was t vrijgezellenfeest? Balen zeg dat het niet leuk was vooral voor de bruid.. Hier een lekker weekend gehad, mist Olaf en Liam wel maar t was erg leuk en gezellig! Lekker met 8 meiden in een huisje, kletsen, eten, drinken, niks doen zaterdag wezen bowlen (ik deed niet mee vanwege mijn bekken, maar wel mega lol gehad) en daarna gesteengrilld, super! Vanavond nog uit eten geweest bij de italiaan en was om 7 uur weer thuis. Lekker Olaf en Liam in bed gelegd en nu relaxen en uitbuiken op de bank Straks maar lekker naar bed
Gebakje: leuk joh! Supergaaf geworden! Paloe: klinkt als een heel gezellig weekend! Hier: rond half 6 op de bank in slaap gevallen.... vl heeft me heerlijk een uurtje laten liggen. Nu toch maar naar bed, drukke week voor de boeg! Slaap lekker allemaal!
@paloe.. klonk gezellig je weekend.. fijn dat je het na je zin had!! De bruid is de vriendin van vl zijn broer.. nouja.. de bruid verpeste grotendeels zelf haar dag en de sfeer!! Beetje jammer maargoed!!
@Paloe.. dat klinkt als een super gezellig weekend.. wat tof!. En het zijn alleen fruitvliegjes..En het ruikt ook niet raar ofzo.. heb echt nog nooit zoiets gezien.. @Gera.. soms moet je je rust gewoon pakken.. zeker met een drukke week voor de boeg.. @Morgen om 11:00 uur de 20 weken echo.. vind het spannend en ben super benieuwd...
Haaj, Nou ben helemaal gelukkig.. alles was goed en mooi.. geen afwijkingen of dingen die ze niet kon zien. Het is echt een meisje... en ze groeit heel goed.. loopt ietsjes voor zelfs.. ben heel blij! (Vriend wilde perse de fotos van de echo maken.. nou resultaat is dus flut.. maja)
Fijn dat alles goed was sarah leuke echo... Hopelijk gaat het goed met de rest? Al iets van Souries of Nik gehoord? Hier is de klus periode weer aangebroken.. ovu was bijna positief..
Gebakje: Mooie kamer voor je zoon! Sarah: Wat fijn een goede echo! Gefeliciteerd!!! Yuna: suc6 met klussen! Ik mis ook eigenlijk Souries en Nik. Hoe is het met jullie? Ik hoop dat het wel goed gaat! Hier ik ben kapot. Slapeloze nacht gehad door mijn eigen hersenen. Blij als ik zo naar huis kan. Ik heb wel een leuk weekend gehad. Lekker geshopt! Ben benieuwd hoe alle kamertjes gaan worden van de zwangere dames! en hoop dat de toekomstig zwangere snel ook hun kamertje mogen uitzoeken.
Ik lees voornamelijk mee de laatste dagen, ben maar met één ding bezig en dat is namen zoeken voor ons mannetje. Onee, met twéé dingen; met mijzelf in de knoop zitten om een hoop dingen dus kan het niet echt opbrengen veel en inhoudelijk te reageren. Sorry dames, lees en leef met jullie mee maar heb even mijn handen vol aan mijzelf...