Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dat vraag ik me ook af.

2. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Het wordt hier inderdaad steeds rustiger! Zelf heb ik een drukke week, dus zal niet veel reageren maar uiteraard wel mee lezen!

3. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Goedemorgen!!

Man van de ketel kwam al vroeg.. dus was er al vroeg uit!! Nu lekker ff rustig bank hangen.. straks ons kleintje weer zien!! Echt zin aan..

Mijn beroerdheid heeft trouwens plaats gemaakt voor hoofdpijn.. erg fijn!! Hihi.

Dames tot later.. Fijne dag gewenst!!

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    MH90 vervelend van je hoofdpijn.
    Rond de 16-17 weken wordt het hcg iets minder en krijg je meer progesteron in je lichaam, die omwisseling kan hoofdpijn veroorzaken. Veel hebben er last van rond die week. is de ketel weer in orde ??

Nog 1,5 uur dan mogenw ij ook weer naar de kleine kijken. Ik ben benieuwd.

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Gebakje.. veel plezier straks!!!

@Mh.. jij ook..veel plezier... en wat gebakje zegt klopt volgens mij wel... bij mij is het nu weg..(af en toe met vlagen nog last van).

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Bij mij is de hoofdpijn nu ook weg. Maar heb er denk ik wel een week last van gehad.

7. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ow jeee!!!! Ik was de wekker vergeten te zetten... Wat naar! Was 1,5 uur te laat wakker dus pas om half 10 op het werk... En nu moet ik ook nog eerder weg.. maar even hard aan de slag!

8. geranium32

Mh: die hoofdpijn is er bij mij ook sinds afgelopen donderdag. Niet steeds gelukkig, maar het is wel irritant! Hopelijk zijn we er snel vanaf! Hoe was het met je ukkie???

Gebakje: hoe was het bij jou? Ook alles goed?

Amandie: balen is dat he! Is me in de afgelopen jaren gelukkig maar 1 keer gebeurd, maar het is wel vervelend! Maak je niet te druk he, denk aan jezelf! Wat niet lukt ligt er morgen ook nog!

Hier: zou om 10 uur een afspraak met iemand hebben op school. Om 10.25 was hij er nog niet, dus maar eens even gebeld. Bleek (zonder dat ik het wist) de bovenschoolse directeur de afspraak te hebben verzet! Lekker is dat weer. Maar ja, heb ik mooi ff wat tijd. Toch al een lange dag vandaag, vanavond info-avond op school met ouderraad en MR waarbij wij verplicht aanwezig moeten zijn. :( begint pas om 8 uur, maar omdat ik een half uur van school woon blijf ik maar lekker hier. Anders wordt het zo'n gehaast!

Vraagje: mijn directeur wil de afspraken die ik bij de vk heb laten vallen onder bijzonder verlof. Dat kan toch helemaal niet? Bijzonder verlof is toch voor dingen als een bruiloft of begrafenis? Heb al in de CAO gekeken, maar daar staat niets. Iemand een idee?????

9. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Nee.. is gewoon een doktersafspraak gera...hij kan dat niet onder bijzonder verlof rekenen... ik zal ff mn rechtboekje zoeken.. kijken of ik er wat bij kan vinden...

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mh90 beterschap! Hopelijk is de hoofdpijn snel weer voorbij!

Amandie oeh! Verslapen is zo ontzettend vervelend!

Geranium:
    Werk- en rusttijden
    Als het niet lukt om je werk volledig uit te voeren, dan is het misschien mogelijk met je werkgever afspraken te maken over aangepaste werk- en rusttijden. Soms heb je hiervoor een briefje van je verloskundige of gynaecoloog nodig, maar de meeste werkgevers en werknemers komen er in onderling overleg wel uit. Zo kun je je werk – met lichte aanpassingen – gewoon blijven doen. Je hebt, tot zes maanden na je zwangerschap, recht op:
    Extra pauzes (maximaal 1/8 deel van jouw werktijd)
    Een geschikte, afsluitbare ruimte om te kunnen rusten (met bank of bed)
    Geen verplichting tot overwerk en/ of nachtdiensten
    Zwangerschapsonderzoek in werktijd (uiteraard geldt dit na je bevalling niet meer)

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha ladies,
    Even ziekjes thuis gezeten. Zaterdag ongi geworden, vandaag al niks meer, dus was van korte duur. Ben afgelopen zondag gestopt met roken. Of in ieder geval vast geminderd van 25 naar 3 sigaretten per dag. Ik weet het, niet gezond als je zwanger wil worden, maar heb zo'n rottijd gehad, dat ik dit nog even niet op kon geven. Ik wil max twee weken op die drie sigaretten blijven en dan helemaal stoppen. Merk nu al echt veel verschil, ben duizelig, moe, snel afgeleid, onrustig, hoofdpijn.. maar is voor een goed doel en hoop dat het niet te lang duurt, haha!

vandaag me naar mijn werk gesleept, best trots op mezelf dat ik dat heb gedaan. Ben weer wat meer aanwezig deze week is de bedoeling!

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Wat knap souries.....wel balen van je ongi! :(

hier postieve ovutest...jeuj!

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    souries heel knap van het stoppen, superveel succes!
    balen van je ongi..

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ahh souries.. balen meid!!
    maar wat goed dat je wil stoppen.... heel veel succes!! Tis voor een gord doel.. en je zal je uiteindelijk veel gezonder voelen...

15. geranium32

Paloe: bedankt! Heb al ff m'n vakbond gebeld en die vonden het ook gek. Moet nu met m'n directeur om tafel om te vragen waarom hij het zo regelt en of hij dat op papier wil zetten. Dat moet ik dan weer mailen naar de juridische afdeling van de bond. Maar eens zien hoe het afloopt!

Souries: dat stoppen met roken is heel moeilijk. Ik ben zelf in maart gestopt toen we besloten hadden om "aan de klus" te gaan, maar het kostte me erg veel moeite. Heel af en toe mocht ik van mezelf toch zondigen, maar dat heb ik haast niet gedaan. Ben nu wel heel blij dat ik er vanaf ben hoor, het voelt heel goed! Heel veel sterkte meid!

Yuna: klus ze! ;)

Hier: ben best moe nu, maar moet nog minimaal tot 10 uur vanavond :( Hopelijk trek ik dat! Gelukkig morgen maar een halve dag en ga ik lekker op tijd naar huis!

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Veel succes met het stoppen met roken. Het is voor een goed doel. En je zal je straks wel veel fitter voelen hoor.

Hier: de 20 weken echo was goed. Mw lag er niet lekker voor, wilde ook niet draaien, dus nu al eigenwijs. Uit eindelijk toch alles goe dkunnen bekijken gelukkig.

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    jeetje meiden, waar is iedereen toch!?

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gebakje fijn dat de echo goed was!

19. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Gefeliciteerd gebakje.. wat goed dat je echo ook in orde was... wel vervelend als ze dan ff niet wil luisteren.. nu al een dondersteen... hihi..

Ja tis nogal stil he...

20. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Goedenavond dames!!

Vandaag de echo gehad.. kleine was eigenwijs.. benen stijf tegen mekaar, navelstreng of hand tussen de benen.. maar uiteindelijk ff duidelijk kunnen zien en gluren..

Wij verwachten een meisje!! Haha.

Alles wat ze kon zien zag er goed uit.. ze lag mooi op groei.. maagje gevuld en ze was heel erg druk in mn buik, erg leuk om te zien!!

Verder gaat t zn gangetje.. af en toe last van mn buik en wat koppijn maar we mogen niet klagen!!

@gebakje.. fijn dat alles goed was.. wat is dat toch met meisjes?!

Deel Deze Pagina