Inderdaad.. succes dames!! Laatste wachtbankje!!!! @hier.. wij hebben vandaag ff geshopt.. 2 boxkleden, een boxzak, 2 aero sleep hoeslakens, 2 dekens, 2 lakens, kleerhangers, speenhangertje, 2 mutsjes, 2 leggings( roze uiteraard ), een rompertje, positiebroek.. etc etc ben de boel kwijt.. Haha we zijn beide gek van nijntje.. Willen deze ook in de babykamer op de muur laten spuiten.. collega van vl is hier goed in en vind dit leuk.. en wil graag een wand roze behangen.. had een mooie kleur gezien ergens! Verder gaat t goed hier.. de kleine meid is me flink aan t kriebelen af en toe.. ben echt in mn hum!!
Succes dames op de wachtbank, ik duim keihard voor een mooie posi-test voor jullie!!! Lekker ingekocht zeg, Mh90, leuk Hier vandaag met vriendin over de namenkwestie gehad en ze zei meteen dat we absoluut niet moeten afwijken omdat hun zoontje nu toevallig ook zo heet. Ze vindt, en haar man ook, dat wij het gewoon moeten doen en daar ben ik erg blij mee. De knoop in mijn maag is nu een heel stuk losser geworden, in ieder geval één zorg minder. En wát een prachtig mannetje heeft ze zeg, zo'n schatje. Helaas ligt ie in het ziekenhuis omdat hij erg geel zag en zal hij nog zeker een dag of 2 of 3 moeten blijven.
Mh90 superlekker geshopt inderdaad!!! mamavanF idd gewoon de naam doen meid Als dat de naam is dan is t m gewoon! Hier: vandaag kutexamen gedaan, veeeeel te weinig tijd, niemand had het af . Daarna met een klasgenootje gaan lunchen in de stad en op de terugweg ben ik per ongeluk op de babymeisjesafdeling van de v&d beland.. oeps Nu hebben we echt wel genoeg kleertjes in de eerste maten..
meiden! degene die 57 dacht te hebben heeft m toch niet dus... heeft iemand een 57 voor Olaf van de ah superdieren?
hihi en daarom ga ik de stad niet meer in, ik zie mijzelf al 'per ongeluk' op een véél te leuke babyafdeling terecht komen en met geld wat we niet hebben véél te leuke kleertjes kopen. Voordeel van weer een zoon is dat we alles kunnen hergebruiken. Maar ik vind wel dat ons tweede mannetje ook eigen kleertjes en nieuwe dingetjes verdient En ja, we gaan nu definitief voor die naam, ben er zó blij mee! Nog een maand of vier dan zal ik het hier wel vertellen
Wel rot van je examen, is niet prettig als het op die manier gaat he. Waar was het voor? En denk je dat je het toch gehaald hebt?
@Yuna en mama79 heel veel succes en geduld gewenst op het wachtbankje... @mh.. waaa wat goed.. lekker geshopt.. heerlijk is dat he.. @Paloe.. hahaha jij ookal.. jij had al zoveel.. schrok me dood toen ik die volle kast zag...wel balen van je examen... maja ff van je aflunchen en shoppen is altijd goed... @Mamavanf...ah wat fijn dat ze dat zeiden.. maar idd.. als jullie het mooi vinden gewoon doen natuurlijk! @Hier.. sinds gister een beetje paniekerig en down... zat gister bij onze nieuwe buren.. heel aardige mensen... maar ze vertelde in detail.. haar horror verhaal.. over haar kindje dat is overleden...na de bevalling.. vreselijk natuurlijk... en zat bijna te janken.. maar toen ik thuis kwam.. merkte ik daf t mij meer geraakt heeft dan ik dacht...werd ook een beetje boos.. je gaat zo'n verhaal toch niet in geuren en kleuren tot in het diepste detail aan een zwangere vrpuw vertellen?.... maja ik voelde mij daarna opeens niet thuis en miste ons oude huisje in assendelft... en werd opeens bang dat ik misschien niet zoveel van dit kindje ga hpuden als van Noa... misschien hoort t ook bij de zwangerschap... maar voel me klote nu.. wil gewokn happy zijn em vrolijk en genieten.. deze gevoelens en gedachten zijn waardeloos...
Nare gevoelens zijn dat he, maar ik snap ze heel goed. Na zo'n verhaal kan je je vanalles gaan afvragen en in je hoofd halen maar ik denk dat het grotendeels hormonen zijn die ervoor zorgen dat je er anders op reageert dan je normaal misschien zou doen. Ik heb het zelf juist andersom; ergens een vage angst dat ik van dit kindje méér zou houden dan van mijn oudste, omdat dit kindje wél uit liefde geboren wordt. Mijn zoontje ook wel maar alleen uit míjn liefde en niet uit een liefdevolle relatie. Kan er ook lang over piekeren maar ik denk dat het uiteindelijk geen verschil maakt, dat je van al je kindjes evenveel houdt maar wél op verschillende manieren. Het zijn tenslotte ook verschillende karaktertjes he
Ja.... ik weet ook wel dat ik heel veel van dit kindje zal hoiden.. Noa kwam ook uit een niet liefdevolle relatie..ik was 19...maar het moment dat ik haar vast had..was zij mijn alles en dat zal voor deze vast ook gelden...en deze komt wel uit een liefdevolle relatie, bewust voor gekozen.. wilde heel graag nog een kindje. Ik weet t niet... misschien zijn het meerdere factoren, hormonen, zwangerschapsangsten, mijn nesteldrang en dat de boel nog niet af is, het verhaal van de buurvrouw, enge verhalen op tv(vandasg een stukje over kraampsychose..jezus schrok mij wild)..de donkere dagen..(word altijd wat down in de winter)... vl snapt er niks van natuurlijk,maar goed..ik ook niet zo goed..dus neem hem niks kwalijk... maar steun kan ik dus wel vergeten..hij wordt alleen maar boos...
mamavanF ja haha ik heb voor deze kleine meid ook heel veel van de jongens doorgeschoven hoor! Kan prima! Maar al dat meisjesspul is zo leuk! En jongensspul ook, als het een jongetje was geweest had ik ook genoeg leuks kunnen kopen Super dat jullie DE naam hebben! sarah haha ja maar dat is echt superveel van de jongens hoor en voor Olaf kregen we toen de kleertjes van 3 gezinnen die net op ons voor liepen omdat hij onverwacht kwamen we heeeeeel weinig te besteden hadden dus daar komt die volle kast ook door Vooral rompertjes hebben we idioot veel en hydrofieldoeken.. heb iig al 30 witte mja dat komt omdat ze hier voor elke bevalling 12 nieuwe hydros willen maar heb nu echt genoeg van 50, 56 en 62 en om nu al 68 te gaan kopen moet me dus echt in houden vanaf nu, alleen nog met manlief een eerste pakje uitkkiezen En die angst hoort bij je zwangerschap meis, wees niet bang, het komt helemaal goed Niet echt fijn van de buurvrouw dat ze alles helemaal vertelde nee brr kan ook echt niet tegen dat soort verhalen en nu al helemaal niet. Maar snap wel dat mensen wie het overkomen is het ook kwijt moeten.. examen was de het afsluitende examen van deze module van mijn master..:S ben erg benieuwd en ik denk dat ik m niet heb gehaald helaas..
@Mh90, een meisje gefeliciteerd! Tja wat zou jij doen als er een stelletje vreemden in jouw slaapkamer komen en tussen jouw benen willen kijken terwijl je daar ligt in je Eva-pak? Whahaha! @Sofie, dat is mazzel! Mijn borsten doen nog steeds hartstikke zeer! Mijn man maakt er een spelletje van, prikt hij me heel hard in een borst, waarop ik een gat in de lucht spring en vloek... Zegt hij heel leuk "dat vloeken moet je toch maar eens afleren, dadelijk is het eerste wat ons kindje zegt ^%@$#&(*##$&&I. Gelukkig dat jij diegene bent die dat moet verantwoorden op het consultatiebureau..." En dan rent hij hard lachend weg. Grrrr. Ik heb ook hoofdpijn sinds de misselijkheid wat minder geworden is. @Paloe, groeien jouw borsten nu nog steeds door? Ben eigenlijk wel benieuwd wanneer het stil komt te staan. Je hebt kutexamen gedaan?? Waar studeer je voor, gyneacoloog? Whahaha @Sarah, heb je leuke dingen voor Sinterklaas gekocht? @MamavanF, Hier vroeger alleen cadeautjes met Sinterklaas, mijn moeder begon vlak na de zomer al met het kopen van cadeautjes, zo kon ze de kosten uitsmeren. Toen kregen wij 1 groter cadeau, en de rest kleinere dingen. Maar dus wel een hoop cadeautjes om uit te pakken. Ik kreeg ook dingen die ik nodig had, zoals een pyama of gekke sloffen. En verder een pakje stiften, en een kleurboek, en een klein spelletje, en een chocoladeletter, vouwblaadjes dat soort dingen. Action heeft leuke spulletjes, ik weet zeker dat je daar kunt slagen! Aan alle Mama's: rompertjes en hydrofieldoeken, die heb je een mega schattige kleuren en in wit. Uiteraard zijn die kleurtjes veel leuker, zeker als je de hydrofieldoeken alleen in bed en als handdoek gebruikt. Kleur is wel wat lastiger met wassen als er echte viezigheid in komt. Wat adviseren jullie? Aanstaande maandag nekplooimeting. Termijnecho twee weken geleden wat een chaos. Baby lag te koprollen en kon niet gemeten worden. Dus ik moest rondje gaan wandelen, plassen en tweede inwendige echo en nog lag het kindje geen seconde stil. Toen een uitwendige echo, snelle foto gemaakt en een schatting gemaakt van de lengte. Verder hoop gedoe rondom het erfelijkheidsonderzoek gehad, zal jullie de details besparen. Het was stressvol. Huis staat op kop, grove reorganisatie, en het einde is nog lang niet in zicht! Dus ik ben door alles zo moe en zit bijna niet achter mijn laptop. Erg ongezellig maar het gaat even niet anders. Heb wel leuke spulletjes gekocht via marktplaats, vanavond gaan we bij een kinderwagen kijken.
Hydrofielen: Hier een paar witte, en een hoop gekleurde. Ik heb er nog niet 1 hoeven weg gooien met vlekken die er niet uit gingen. Maar de witte worden wel valer/grijzig/lelijk na lang gebruik ( hier dan). Zelfs de poepvlekken gingen er gewoon op 40 graden uit. Ik heb ze wel gelijk dan in de was gedaan, of even in een emmer gezet. Maar veel is het niet voorgekomen gelukkig.
Chickie ohh wat gemeen van je man! Ik zou echt boos worden! Mijn borsten groeien door ja, in mijn ervaring de hele rest van de zwangerschap en k heb ook al melk, jjippie En nee helaas, geen gyneacoloog, dat zou een stuk beter verdienen dan een WO functie bij de overheid Pff jullie zitten dus even volop in de chaos Succes! Hydros: hier witte en gekleurde, witte voor het afdrogen enzo en de gekleurde voor in bed, in de kinderwagen, in de box etc van rompers heb ik allerlei kleuren, ook wit. Maar kleur of wit met een kleine afbeelding is gewoon leuker En die van de hema zijn goed straks feestje hier, manlief komt weer thuis dus we eten lekker pannekoeken Pff was vandaag een vermoeiende dag. Eerst met de fiets en Liam Olaf naar school gebracht, toen door naar het zh naar de vk, toen weer naar huis, even een half uurtje thuis geweest en weer met de fiets en Liam naar school, naar huis, 2 vriendinnen kwamen langs, Liam en Olaf zaten elkaar op de huid.... nu zitten ze braaf met een paar chipjes op de bank even televisie te kijken, even rust, ben gesloopt
Oke bedankt voor de tips! Ik vind gekleurde hydrofieldoeken en rompers ook veel leuker, dus als die ook goed schoon worden ga ik denk ik toch daar voor kiezen. Kennen jullie die van het merk Jollein? Die zijn 6 voor 12,95 ben benieuwd naar de kwaliteit... We hebben vandaag een tweedehandse zwarte Quinny Speedi gekocht, hij was echt zo goed als nieuw, helemaal happy mee! Nu nog een Zapp voor straks erbij als die kleine kan zitten. Vouwt zeer klein in dus makkelijk voor even naar het centrum enzo.
Jollein heb ik ook veel gebruikt. Beddengoed en slaapzakken zijn erg fijn! Heb ze nog steeds. Mooie prijs trouwens!
Ik heb ook hydrofielen van jollein gekocht nu... maar heb ze nog niet gewassen.. of gebruikt.. dus geen idee of ze goed zijn... maar ze zien er iig wel goed, dik en stevig uit...ik heb ook van de babydump.. ongebruikt.. zienner ook goed uit...
Chickie gefeli met de kinderwagen! Jolijn ken ik nog niet maar hoor er veel goede dingen over! Meiden is er vandaag helemaal niet gekletst?
De aankleedkussen hoezen van jolein zijn heel fijn, die passen tenminste goed. Ik heb hydrofiele doeken uni kleur en met nijntje erop. Volgensmij zien die met nijntje toen bij de hema vandaan gekomen, 6 voor 8 euro of zo. Ik denk dat ik nu deze ga halen, vind ze wel schattig: Hydrofiel Luiers Bloem / Rose / Wit (6 stuks) | Hydrofielluiers | Baby-Dump