Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Ja.. echt doodstil hier hoor...

Morgen gaan we met Noa en een paar schoolvriendinnetjes met de mama's sintmaarten lopen... noa heeft er helemaal zin in...
    En maandag moet ik weer naar de vk...

Vl en ik hebben in een week alle afleveringen van the walking dead gekeken..
    we hadden oorspronkelijk geen zin in die serie...maar nadat we zijn overgehaald door een vriend hebben we alles gedownload.. season 1,2 en de eerste 4 afleveringen van season 3...(die blijkbaar dinsdag pas hier op t.v. komt.. de laatste)...
    Wat een ongelooflijk spannende serie zeg... pffff... ben eigenlijk niet zo van de zombies en zulk soort ongein.. maar dit is echt wel goed...

2. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere

Die heb ik dus van de babydump in huis... ze zien er echt goed uit hoor.. maja kan nog geen ervaring uitspreken...

En ik heb een sixpack van jollein...

3. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    sixpack jollein is bij bol.com ook 11.99 euro.

The walking dead kijken wij al vanaf het begin.
    Elke maandag komt er een nieuwe aflevering online :p ( tenminste wij hebben een nieuwsserver dus dan is het op maandag)

Wat ik ook een heerlijke serie vind is: the vampire diaries.
    ( mede door de broeders salvatore) jammie

4. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Oh kijk.. weten we dat ook weer...
    Want we hebben nu alweer zoiets van..pff dinsdag komt pas aflevering 4 op tv.. dus moesten we anderhalve week wachten op de volgende.. geen zin in hahaha... maar heb jij nu ook aflevering 4 gezien?.. het wordt allemaal steeds dramatischer... oh en ik hou van darrel.. wat een tof gozer.. hahaha

5. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ja wij zitten weer te wachten op seizoen 3 aflevering 5 .

In Amerika komt elke zondag of maandag ( weet niet precies hoe dat met het tijdverschil is) een aflevering uit. En op Maandag eind van de ochtend staat hij meestal hier online.

En hier in nl op tv lopen de volgenmsij een seizoen achter.

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Ja.. ik dacht al zoiets.. dat elke maandag een nieuwe op het net stond..

Nee hoor.. hier in NL.. wordt aanstaande dinsdag aflevering 4 van seizoen 3 uitgezonden op Foxlife... dus ze lopen maar 1 aflevering achter hier..

7. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    ja oke, maar dat is op foxlive, wij hebben dat wel, maar niet iedereen in Nl :p op de gewone zenders, die niet in het extra pakket enzo zitten lopen ze een seizoen achter

8. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Ohh.. wordt het dan ook op een "normale" zender uitgezonden? Dat wist ik niet...

9. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ja 1x in de zoveel tijd doen ze aan paar afleveringen uitzenden , die lopen alleen een jaar achter

10. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Gebakje leuke hydro’s!

11. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    goedemorgen!
    ik heb de 12w bereikt!!
    wat ben ik toch blij!
    nu even de echo morgen afwachten en dan begint het ontspannen en genieten!

had iets gelezen van hydrofieldoeken,ik heb de mijne nog van toen noa was geboren en die kwamen van de hema,vind ik qualitatief wel goed!
    gebruik ze nu nog!

verder niet veel in de planning,vl is werken met de vroege dus het word thuis blijven...

12. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hubbie is morgen jarig en wordt 30.

Dus hier vanmiddag feest. Nouja hier, we vieren het bij mijn schoonouders, want die hebben een biljartzaal/prive cafe in de tuin staan. Dus dat bied wat meer ruimte.

Hubbie ligt nog lekker te slapen overigens, want die moet vanacht nog wel een nachtdienst draaien.

Zelf: stront verkouden, keelpijn, slecht slapen al 2 dagen. Bah. Die kleine snotaap heeft mij aangestoken.

13. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Walking dead: wij kijken ook sinds het begin! En nu steeds in spanning wachten tot op maandag de nieuwe online staat!!

Gebakje: alvast gefeliciteerd met je hubbie en veel plezier vandaag!

Hier: vreselijk moe! Gisteren de hele dag op de rommelmarkt gestaan. Was wel erg leukaar ben gesloopt! Gisteravond bij de buurtjes wezen eten. Was erg gezellig! Maar ja, toen was het half 1. En tot overmaat van ramp klapte de stroom er boven weer af toen we naar bed gingen. Gelukkig komt vrijdag de electriciën en is het alleen boven. We hebben besloten om de stroom er maar af te laten tot dan. Straks krijg je kortsluiting! Dus dat wordt douchen en tanden poetsen bij kaarslicht!

14. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @geranium : ik hoop dat jullie verwarmingsketel dan niet boven staat en stroom nodig heeft, anders wordt het ook nog eens koud douchen :p

15. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Sofie gefeliciteerd met de 12 weken grens! Succes en veel plezier morgen bij de echo!

Gebakje alvast gefeliciteerd met mr gebakje!;)
    Balen dat de kleine je heeft aangestoken!

Gera succes met bijslapen.. en met de stroom! Wel gezellig en knus bij kaarslicht;)

Hier net Sint Maarten gelopen, superleuk! Zelfs Liam zong mee, superschattig! Allebei een hele pot vol snoep haha;)

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Zo.. ben iknff gebroken... we gingen hier om 17.30 weg en waren om 20:00 uur thuis... serieus.. ik ben kapot.. maar noa heeft echt een zak vol!! Het was super gezellig.. maja ook de geruikelijke ongelukjes..(gevallen.. schaafwonden..lampion stuk.. duwen en trekken..we waren met 11 kids en dan nog papas en mamas totaal 30 mensen)...

17. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    sarah wow dat is veel! Wij waren met ff kijken...7 kids en 7 ouders..:) dat is nog wel behapbaar en dan passen ze allemaal voor de deur;) Er waren iig nog 3 andere groepjes in de buurt die we hebben gezien, ongeveer van hetzelfde formaat.

18. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    goedemorgen!
    hier natuurlijk slecht geslapen!
    ben te zenuwachtig voor de echo straks pppffff
    hopelijk is alles ok!

gebakje:alsnog gefeliciteerd met je hubbie!was het een gezellig feestje?

gera:balen van de stroom,maar met kaarslicht heeft ook zijn charme :p
    hubbie effe verliefd aankijken :D

sint-maarten:vroeger toen ik nog in limburg woonde ,vierde wij dat ook met een brandstapel en lekkere warme melk of choco,nu ik verhuisd ben naar midden belgie,word dat hier niet gevierd,spijtig,vond dat altijd gezellig!

19. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    Sofie heeeel veel succes en plezier straks bij de echo!

20. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Zo! Weer terug van weggeweest! Ben lekker druk geweest met het uitzoeken van de rommelkamer, welke straks de babykamer wordt! Nog niet helemaal klaar met rommel opruimen, maar het schiet op :) alleen iets te veel gedaan, dus mijn rug had het begeven :(

Vandaag gaat het wel weer. Zal zo blij zijn als het allemaal opgeruimd is en ik kan lekker het kamertje helemaal inrichten en alle gekochte spullentjes op zijn plek kan zetten. :D

Hoe is het hier met iedereen? Heb wel gelezen, maar ben alles weer vergeten.... Haha... Ik hoop dat het goed gaat! En voor de meiden op het wachtbankje... Ik duim heel hard voor jullie!!!

Sofie veel plezier met de echo!

Share This Page