Wij wonen in Noord-brabant. @Zwangels, hoop dat de ovu test snel donkerder wordt. @Sarah, ja gaat hard met de kindjes he, voor je het weet zijn ze groot. Alvast veel plezier met het feestje voorbereiden. Hier eigenlijk niet veel te melden. Ga mn eigen dit weekend maar eens aanmelden voor MvM.
Wat was t stil in dit topic vandaag... ik ga nu iig slapen.masr ik dacht..ik up het ff En ik woon in flevoland, almere Oh ja..en ik heb een buikfoto... in buikfotos maart mamas geplaatst... van mijn volgens de mamas daar..platte buik hahaha.. als iemand geinteresseerd is... anders zet ik m hier ook wel..
Muggen - Chickie 7-2 Ik woon in Noord Brabant, vlakbij Nijmegen. Vandaag heerlijk gewinkeld en o.a. zo'n leuk blousje gekocht! Kan ik alleen aan zolang ik niet zwanger ben natuurlijk, maar wie weet duurt het nog maanden voor het zover is... en tot die tijd moeten we ook er leuk op staan toch!
Goedemorgen! Man,ik ben zo jaloers op alle mensen die met dit weer vrij zijn! Jammer dat ik al mijn dagen al heb opgenomen voor mijn vakantie,nog 5,5 weken aftellen!! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
zo hier ook even komen kletsen! goedemorgen! vandaag is mijn nod-dagje volgens ff,maar heb weer een mooie stijging in temp!leuk maar weet nu echt niet meer wat ik moet denken testen doe ik niet,want ben bang voor de teleurstelling en ik heb absoluut geen symptomen,dus... saratj3h gelukkig valt zwanger zijn ,tot nu toe,nog mee! neem je geen vitamines voor moeder en kind? dat deed ik altijd en voelde me altijd wel beter. oh en buikfoto's zijn hier ook welkom nikh je neemt toch medicatie tegen de aanvallen? maar jij krijgt nog steeds een aanval?dan zou ik de dosis een beetje laten verhogen door de ha en dan krijg je ze normaal niet meer... welke medicatie neem jij? ik neem paroxetine,maar sinds de vmk krijg ik iets anders dat je mag innemen tijdens de zwangerschap. gelukkig heb je geen pijn van je blaasontsteking!bij mij brand dat altijd! mamavanf:ja je komt op een moment dat je hcg-hormoon heel hoog is,dus normaal dat je je ellendig voelt,maar als deze weken voorbij zijn,is het ergste geweest...of je moet pech hebben dat je heel de zwangerschap ziek bent,maar dat hoop ik niet voor jou! chickie:balen,maar succes de volgende ronde! haha zoveel last van de muggen??hier spuit ik mij in,dan heb ik nergens last van! souries:blij dat je je zelf positief insteld!houden zo! oh ik ben van belgie en vlak bij de hoofdstad brussel! zwangels:jaaa ei opkomst,dus aan de klus!! lavina:vandaag al wat beter? aster:je hebt gelijk dat je geniet van je vakantie en hier minder aanwezig was!! als vl thuis is,kom ik ook weinig langs! plannen vandaag:niet veel buiten van het weer te genieten!!kids kunnen weer in het zwembadje en ik ga heerlijk met een boek op een dekentje liggen!
Good Morning!!!!!!!!!! Ja Sarah, leuk een buikfoto. Plannen voor vandaag: Zo eerst een uurtje naar de sportschool voor een lesje Body Balance. Daarna zwembadje opzetten, van middag eventjes naar de bieb voor wat zw.schapsboeken en daarna lekker met de beentjes omhoog in de tuin.
Goeie morgen Dames, Hier absoluut geen zin om te werken ppffff... Raakte deze nacht langs geen kanten in slaap ggrrr... heb gelezen dat melatonine nemen kan helpen... kent er iemand hier iets van? Op de koop toe ben k licht verkouden + niezen. Wij zijn vant Antwerpse :-D
@diabolique ja dat neemt mijn vriend ook soms. Hij zegt dat het niet helpt, maar hij gaat tenminste niet meer 's nachts uit bed, dus ergens werkt het volgens mij wel Ik heb ook amper geslapen, super onrustig. Gisteravond condoleance gehad en daar koffie gedronken, niet slim! Doe ik niet meer 's avonds als ik er weer vroeg uit moet. Tijd kruipt ook weer voorbij vandaag. pas 2,5 uur voorbij, zzzzzzz
Hoeveel neemt hij er dan? Vriend zegt dak moet vragen achter slaappillen maar ben er niet zo echt voor...
Reageer straks ff meiden, had wel al juli topic gereageerd maar moet naar de podoloog anders kom ik te laat Tot straks!
In de tijd van mijn paniekaanvallen, had ik ook slaappillen...geen angstpillen... Ik kreeg in eerste instatie temazepam...maar dat vond ik niks.. das een inslaper en werd juist angstig van het duizelige gevoel.. dus over op oxazepam..is eigenlijk een spierverslapper..maar daar werd ik dan rustig van.. Maja zeer verslavend die zooi... begon met 10mg.. uiteindelijk zat ik op 150mg..en was lastig om af te bouwen en stoppen...
Zo hehe mijn pc doet het weer! Had gewoonweg geen internet! Aster14 Met het klussen zit wel goed ook al spot ik geen ei, we klussen regelmatig! Diabolique Fijn dat het tussen jullie weer beter gaat! En melatonine werkt wel. Je hebt verschillende soorten, voor het inslapen of juist voor het doorslapen. Kun je gewoon bij de drogist halen. Souries Ik woon in Hoogeveen, het mooi Drenthe! Oh en ik ben ook jaloers, ook al moet ik nog maar 3 avonden, ik wil ook vakantie! Lavina Het was maar liefst 32 graden!!! Heb me kapot gezweet. Minnie1979 Ja hoop ook dat de ovutest donkerder word. Ondertussen klussen we heerlijk door! Sofie28 Ja dat klussen komt wel goed. Straks ga ik weer een ovulatietest doen. Ben benieuwd, we hebben vanmorgen nog geklust. Hoop op een donker streepje!
Ja nee sarahtj3 daarom dat ik net geen slaappillen wil hebben wegens die afhankelijkheid... kga vanavond eens horen in de apotheek want dit is echt niet aangenaam. Laatste anderhalve week lijkt er iets mis met mijn INslaap... doorslapen geen probleem maar dat inslapen lukt niet goed gisteren in bed gekropen om 22u45 en lag nog wakker om 00u30... ppfffff
Diabolique het was ook wel erg warm hoor vannacht. Maar dan heb je melatonine tabletjes voor het inslapen. Hoop dat het gaat werken! Zelf heb ik weer een ovulatietest gedaan, streepje leek iets donkerder als gister. Dus we gaan de goed kant op!
jij kan dus weer aan de klus hopelijk is het waar dat ze zeggen dat je vruchtbaarder bent na een vmk... kduim voor je... Ja kga straks echt wel eens horen bij de apotheek hier...
Redelijk goed hoor... anders zou k nu ontzettend pijnlijke (.)(.) hebben en nu zijn ze beetje gevoelig en opgezwollen maar geen pijn... haha... Voel soms onderaan eens een steekje maar dat steek ik op men darmen die aant verteren zijn. Ben blij dat ik eindelijk eens een maand heb met niet al te veel pms-last... Vind wel dat men urine ontzettend sterk ruikt maar zal wel aan mij liggen hahaha... En gisteen had k eieren gekookt voor bij de salade en ik vond dat ze stonken terwijl ze perfect goed waren dus ik heb een rare neus soms...
Misschien is het dan toch raak...aangezien je (.)(.) toch iets gevoelig zijn en je reuk zo sterk is. Hoop het voor je! Wanneer ga je testen?