Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Lieve chickie.. wat vervelend dat het zo'n pijn deed... en dan duurt het ook nog eens lang...
    Maar maandag is al best snel... en ik denk idd dat de film je ontzettend goed zal doen... ik wil ook supergraag die film zien.. geen spoilers hoor hahaha..
    en ja wel logisch natuurlijk dat je nu last heb van harde buiken.. hopelijk zakken die weer weg.. en heb je maandag een super uitslag.. en geen post voor zondag voor je man.

2. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    #3802 sarahtj3, 14 nov 2012
    Laatst bewerkt: 14 nov 2012
    Oooh mensen....
    Gadver... ik ben zo ziek... ik had vanmiddag al 3 uur geslapen...
    Noa had gelukkig een verjaardagsfeestje...maar ze at dus daar..
    Vl wilde graag mcDo eten..en ik had geen zin om te koken..
    Na de mc ben ik over mn nek gegaan..en nu zo'n buikpijn..
    Echt never nooit meer mcDo voor mij...we hadden het ookal heel lang niet gegeten... nou dat laten we maar weer zo... bah!

3. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Sarah wat vervelend :( rustig aan doen...

Chickie wat naar dat het zo pijnlijk was.. hopelijk was de film leuk (al ben ik absoluut geen twillight fan :p) hahaha en niks over mijn temp zeggen he... ;)

spannend.. nog 5 daagjes wachten.

4. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    ik gok erop dat ik morgen een nieuwe ronde in ga, kerstcadeautje dan maar? Moet zeggen dat ik er wel behoorlijk klaar mee ben nu zeg. Ik had zelfs op de dag van innestelen een streepje bloed! Nog nooit gehad! Maar nu zoveel krampen dat ik echt geen hoop heb.

5. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Hopelijk toch niet 79mama79 krampen kan ook de andere kant betekenen..

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Wanneer gaan jullie testen?

ik durf ook niet meer te duimen en mn fingers te crossen voor jullie...

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Maandag hopelijk houd ikd at vol..

8. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    nou t voelt wel erg bekend hoor, heb dit tijdens eerste zwangerschap niet gehad, maar idd het kan. Maar mn gevoel zegt heel wat anders.... Als er zaterdag niks is doe ik wel een test.

9. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    ik heb mn ei trouwens eerder gehad dus eigenlijk is morgen mn nod

10. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Sarah, oehhhh MacDrek! Daar ben ik juist gek op! Maar als je het niet lust mis je er ook niets aan want het is troep. Heb op youtube een filmpje gezien met burgers en friet van de MacD, en die frietjes staan zo bol van de conserveringsmiddelen dat de friet na maanden nog niet eens beschimmeld is, het vergaat dus haast niet, als dat in je lijf zit.... Dus niet gek als je er niet lekker van wordt!

@79mama, ik hoop dat je het mis hebt. Ik was er ook zeer sterk van overtuigd dat ik ongie zou worden. Had de moed al opgegeven eerlijk gezegd en was van plan de gynea te bellen... dus ik hou nog even hoop voor je ;)

@Yuna, hebben we maandag samen een spannende dag! Jij NOD ik de uitslag!

Twillight was gaaf! Film gaat iets anders dan het boek.... maar de fans moeten maar gauw gaan kijken hoe het afloopt! Verder voel ik me redelijk goed nu. Buikpijn/steken worden langzaam minder gelukkig. Ik ga mijn kop thee opdrinken en dan heerlijk naar bed!

11. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

inderdaad...

Hopelijk geen ongi 79mama79

temp wtf?!

12. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    helaas,hier weer vroeg uit bed voor de kids hun bus/school en
    ik zou zo graag nog een dutje willen doen!
    ach ja straks maar even op de bank als de kids naar school zijn...

chickie:aah wat vervelend dat het pijn deed!maar wel fijn dat je niet zolang moet wachten op de uitslag!!brengt je toch wat rust!
    fijn dat je wat afleiding hebt kunnen vinden in de film! vind de filmen ook niet mijn ding...

sarah:eek:h balen!wij eten nooit mcdo!we hebben altijd last van ons maag als we dat hebben gegeten!
    ben je ondertussen al wat beter?

yuna:jou temp ziet er wel heel gunstig uit!!!!spannend!!!!

79mama:hoop voor jou dat je niet ongi word!krampen kan ook betekenen dat je zwanger kan zijn....

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ben ik de enige die yuna's temp niet kan zien?..ik zie alleen die van oktober...
    Maja hebber sowieso geen verstand van hoor...

Hier gaat het nu weer gelukkig.. ben nog niet helemaal optimaal.. maar slapen heeft wel goed gedaan...

@Chickie.. ah fijn dat de film leuk was...wat een smerige gedachte eigenlijk.. al die rotzooi in dat eten...echt walgelijk.. tis ook echt de laatste keer..

14. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    ik zie ook alleen die van okt en ik heb er verder ook geen verstand van ;) Bij mn eerste wel getempt maar gewoon grafiek met de hand bijgehouden. Deze ziet er ingewikkeld uit!

15. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Soms heeft ff wat kuren mss dat het daardoor kwam..
    hoe is het met je 79mama79?

sophie dut ze ;)

16. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Hier nog steeds t zelfde! Buikpijn, hoofdpijn en veeeel naar wc om te kijken

17. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @yuna en mama79. Veel veel veel succes!!

@sarah.. ik kan de mc ook weinig verdragen!!

@chickie.. wat rot dat t zo een zeer deed, fijn dat ze bij de beeb uit de buurt bleven.. en dat je de uitslag zo snel hebt.. ik ga echt keihard voor jullie duimen!! Hoop dat je je snel wat beter voelt.

@andere dames.. hoe is tie??

@hier.. ik ben nog steeds ontzettend verkouden, men!! Hoest nu ook.. niet echt bevordelijk want krijg dr hoofdpijn van!! Gisteren druk maar gezellig dagje.. nu nog ff uitrusten in bed en dan straks werken.

Ik werd net wakker, lag mn buik helemaal naar links, keihard!! Hihi.

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sarah, die van oktober is de juiste die je ziet. Hij noemt hem oktober omdat die cyclus is begonnen in oktober ;P ( ik moest ook ff goed kijken)

Hier nog steeds vol snot, hoesten, last van mijn oren, keelpijn. Bah.

19. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    ah dus yuna het gaat goed met jouw temp? Nog nooit zo hoog geweest als ik het goed zie?

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

79mama79 Idd... Spannend! succes met broekloeren vandaag :(

Mh90 beterschap met je verkoudheid jij ook gebakje

Deel Deze Pagina