De originele foto: Ik kan het echt niet geloven, kan niet blij zijn, niet teleurgesteld, ik weet t ff niet, heel apart!
Dank je! Jij volgt me wel he over een paar dagen! Ik doe er zaterdag nog 1, maar heb alleen deze testen in huis (wondfu=kruidvat geloof ik?) en geen mogelijkheid om andere te kopen. Baal ik wel van, had niet verwacht ze nodig te hebben. Kan ze nu wel online bestellen maar dan heb ik ze ook pas dinsdag denk ik.
Wow mama79.... yesss.... ik zie echt een streepje... joepie..zie je nou..wat ontzettend leuk.. gefeliciteerd!!!!
Ja echt zo apart, totaal niet meer verwacht! Geloof het ook nog steeds niet, eerst moet ie maar eens duidelijker worden! Werd vannacht steeds wakker van steken in mn buik als ik me omdraaide, en soortje misselijk/hongergevoel toen dacht ik van hm... oke toch maar testje doen dan. Had m alleen donkerder verwacht, al ken ik deze testen niet hoor.
Ik heb er bij deze ook serieus 6 gedaan... omdat ik het niet geloofde... 4 2v5kv testen, een clearblue indicator test en de test van MvM.... En nog vond ik t moeilijk te geloven... Ga er maar gewoon van uit..ben heel blij voor je... Nu jij nog yuna...wanneer ga je testen? Morgen?
ik heb nog 5 van deze dipsticks liggen. Dus dat komt wel goed, wil er eigenlijk 1 met indicator maar ja die kan ik pas ergens volgende week halen, als ik die hier in het dorp haal weet iedereen het meteen
@sofie.. vind t niks aan.. woensdag heb ik haar bijna heel de dag door gevoeld.. dit is weer de eerste x in weken dat ik onzeker ben!!
Gefeliciteerd 79mama79 !!! Het is een duidelijke streep. We hoeven niet te turen. Wat een goed nieuws zeg.
79mama79 GEFELICITEERD!!!!!!!!! Jeeeeeee!!! Wat geweldig! Hier alles goed, heel druk! Heb wel meegelezen. Jeetje wat een verhalen weer. Ben aan het duimen voor chickie dat gewoon alles goed is!!!!!! Fijn weekend alvast allemaal!
Thx meiden, voel me steeds beroerder worden dus begin het nu wel te geloven.... Zie net dat ik dan uitgerekend ben in de zomervakantie, toch wel handig denk ik dat dochter dan nog lekker thuis is. Geen gedoe met s'morgens naar school toe gaan Yuna wanneer ga je testen?
@79mama, gefeliciteerd!!! (ik zei het toch! ik zei het toch! ik zei het toch!) Hier ook goed nieuws!!!!! Onze kleine heeft geen Downsyndroom en... het is een JONGEN! En mijn man heeft zijn baan nog, hij mag blijven! Ons weekend kan niet meer stuk!
Wow chickie.. wat een super nieuws!!!!. wat ben ik blij voor je... wat een pk van je hart.. geen down, een mooie zoon en je man heeft zn baan nog.. wat ongelooflijk super!!!
zo,hier een druk dagje ,maar anders dan gepland! vl moest even bij zijn broer langs voor de sanitair en vriendin had afgebeld,dus ik mee met vl en schoonzus was ook thuis,dus gezellig liggen kletsen en s'middags daar meegegeten en om 15u waren we pas thuis! heb schoonzus gevraagt of ze meter wou worden en jawel,wil ze!!! dadelijk nog met de kids naar de zwemles en morgen een familie-feestje,dus vroeg bed in vandaag! 79mama:jjjjaaaaaa zwanger!!gefeliciteerd!!!! nu yuna en zwangels en mpo nog!! mh:ja die trapjes geven zekerheid he?!je bent daar echt op gefocust! bij mij hadden ze als tip gegeven om even op de bank te liggen en een paar keer heel diep in en uit te ademen en meestal gaat de beeb dan schoppen of bewegen... oef chickie alles gelukkig goed *doet een vreugdedansje* nu lekker genieten meid!!!! 2de jongen op de lijst,mamavanf is niet meer de enigste!
whoehoooeee 79mama79, geweldig! Wennen aan het idee duurt wel eventjes maar ik ben superblij voor je! chickie, wat een goed nieuws zeg, geweldig voor jullie! en ik inderdaad niet meer de enige met een jongen hier, hihi Vandaag bij een andere drogist geweest en daar passiflora meegekregen en nog wat anders besteld wat ik wo. kan halen. Helpt bij stemmingswisselingen in de cyclus maar er is een speciale variant voor tijdens zwangerschap en borstvoeding en die krijg ik nu. Zit in ieder geval teunisbloemolie in, verder weet ik het niet meer precies. Heb wat gewandeld met zoonlief vandaag, brood gevoerd aan de hertjes in het park en lekker door de bladeren geschopt, was toch even erg fijn! Doet me goed zoiets, heb toch wat meer frisse lucht nodig, dat helpt ook wel wat. Morgen gezellig bij mijn ouders de intocht van sinterklaas kijken en brunchen, is traditie en heb er nu al zin in. Al zal ik (zoals gewoonlijk) niet veel eten maar goed, daar is iedereen nu wel aan gewend. Behalve ik, hahaha
79mama79: wooooow!!!!!!!!! gefeliciteerd! Gaaf hoor! Chickie: wat een geweldig nieuws meid! Wat ontzettend fijn dat je niet het hele weekend nog in spanning hoeft te zitten om alles! Yuna: spannend ook voor jou. Hoe is het met je? Hier: nou, dit was me het weekje wel! Ben blij dat ik dinsdag vrij was, anders had je me nu echt op kunnen vegen! Ben gewoon bekaf! Allemaal lange dagen op m'n werk, bah. Maar ja, hoort erbij zeggen ze dan. Gisteren weer hartstikke duizelig geweest, heel irritant als je voor de klas staat. Gelukkig helpt drinkbouillon vrij snel, dus dat staat nu standaard op m'n bureau. Vl is nu met de elektricien bezig om de stroom in orde te krijgen......al vanaf 2 uur vanmiddag. Valt allemaal behoorlijk tegen, maar ja, moet toch weer stroom komen boven! Gelukkig hebben ze beneden alles er weer op gezet, dus kan ik lekker warm in de kamer zitten! Nu maar afwachten hoe het gaat.......