Denk je dat je ongesteld wordt omdat je temp zo omlaag is, of voelt het ook zo? Bloeden is best heftig zeg, morgen werken, dan hoop ik dat het wat minder is.
foto van zaterdag.. Met 17,6w, t begint nu best op te schieten vind ik!! Ik krijg trouwens van mn schoonouders een doppler om naar het hartje van ons kleine meisje te luisteren, heb mn zus altijd voor gek verklaard maar t lijkt me zo leuk om gewoon eventjes te luisteren wanneer wij dat willen!! Ik voel der nou ook af en toe schoppen, heel lichtjes maar een heel ander gevoel als het sterke gekriebel!! Ik ben deze week lekker een weekje vrij, ook wel aan toe.. vanavond aardig wat wasjes weg gewerkt, morgen thee drinken bij een collega, daarna na mn zus ( moeders word bijna 50, dus ff overleggen van hoe of wat en daarna na mn moeder.. blijf ik slapen want dinsdag moet mn autootje voor de apk, spannend!! Nog wel veel meer plannen as. week maar van t weekend vieren we mn verjaardag, verdeeld over t weekend anders word t gewoon te druk.. Mn vriendin maakt mn taarten, schoonmoeders maakt bruine bonensoep en mn moeder maakt olijven, hou ik helemaal niet van, maar vl is er gek op!! Haha zijn dr maar druk mee!!
goedemorgen! hier net nieuws gelezen op fb dat er een vriendin ook zwanger is en ook voor mei! we waren al samen zwanger en nu nog eens,kei leuk! verder vandaag naar een bandencentrale,we hadden gisteren ochtend een platte band,dus nu weer 2 nieuwe banden laten leggen,dus weer een pak geld weg pppffff,maar ja niks aan te doen. mh:mooi buikje al!!! fijn dat je een doppler krijgt!
Hey dames, Wat hebben jullie veel gekletst haha. Ik ga niet alles terug lezen, hoop dat met iedereen alles goed is! Hier alles goed, zit al weer op het wachtbankje. Zaterdag is mijn nod en ik hoop dat ik het volhoud om niet voor die tijd te testen. Voel me ook goed, geen klachten. Laat wel weer van mer horen als ik getest heb of ongi ben geworden. @Yuna balen zeg van je ongi! @79mama79 Shit he, jij ook al een vmk.. Hoop dat je het een plekje kan geven. Dikke knuff!
Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (26 jaar), 3e kindje, Meisje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje, Meisje 11 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje Jongen 25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje, Meisje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje, Meisje 2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje,Meisje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje,Meisje 16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 19 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje 21 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje, Meisje 23 mei 2013, Chickie (33 jaar), 1e kindje Jongen 26 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje Afsprakenlijst 19 november 2012, Amandie, uitgebreide 20 wk echo WKZ 20 november 2012, Minnie1979, 20 wk ech0 27 november 2012, Gebakje, 20 wk ech0 10 december 2012, Chickie, geslachtsbepaling 22 december 2012, Amandie, 3D echo babyview ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Lavina (30 jaar), 7e ronde, 1e kindje, Pauze Zwangels (29 jaar), 14e ronde (5e na vmk), 1e kindje, 24 november 2012 79mama79 (33 jaar), 8e ronde, 2e kindje (1e na vmk), 15 December 2012 ? Yuna28 (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje, 18 December 2012 Souries (29 jaar), 7e ronde, 1e kindje, ?? 2012
Dsg lieve meiden, ik ben ontzettend ziek al sinds het terug komen van de intocht maar wilde toch ff yuna en mama79 een hart onder de riem steken Want yuna..wat ontzettend klote weer.. had het je zo zo gegunt... En mama79..weet niet goed wat ik moet zeggen.. ik vind het heel erg voor je.. heel veel liefs.. Ik ga mn bed weer in...
79mama79 ik leef ook met je mee, wat ontzettend rot voor jullie! Sterkte meis Yuna, ook rot voor jou, ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn! Sarahtj; beterschap, lekker in bed blijven voor zover het gaat, hoop dat je snel opknapt! Hier nog steeds niet al te best, raar weekend gehad, veel beroerd geweest maar toch leuk gehad bij de intocht-brunch bij mijn ouders. Jammer dat mijn eten weer eens niet goed viel en ik voor de honderduuzendste keer weer zo'n last van mijn maag had maarja... Gisteren flinke jankbui gehad omdat ik het ziek zijn zo ontzettend beu ben en dan niet het ziek zijn van de zwangerschap maar het ziek zijn van de Lyme en het niet kunnen eten. Ben zó boos op mijn lijf dat gewoon niet meer functioneert zoals het moet, al is het dan nog zo sterk om een kindje te dragen. Maar wát een frustratie al die pijn, misselijkheid en krampen elke dag en dat al 6 lange jaren. Ik zou alles geven voor een gezond en fit lichaam maar het kost me enorm veel moeite, kracht en energie om te blijven geloven dat het weer goedkomt. Gelukkig gelooft en vertrouwt mijn Lief er volledig in en op, ik hoop dat hij gelijk gaat krijgen. Volgende week als het goed is weer een sessie bij een heel goede hypnotherapeut/coach, zal me weer wat verder brengen hoop ik. Achja, ondertussen geniet ik toch heus wel van dat kleine kereltje in mijn buik en dat andere iets grotere kereltje die zo aan het lachen kan maken met zijn kinderlogica. Da's goud waard en ik ben er heel rijk mee, heb maar één wens over en dat is weer gezond worden. Verder heb ik alles wat ik wil
Bevallingsdatum 18 februari 2013 Paloe (26 jaar), 3e kindje, Meisje 25 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje, Meisje 11 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje Jongen 25 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje, Meisje 26 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje, Meisje 2 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje,Meisje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje,Meisje 16 april 2013, geranium32 (32 jaar), 1e kindje 19 april 2013, MamaJens (26 jaar), 2e kindje 21 april 2013, Mh90 (21 jaar), 1e kindje, Meisje 23 mei 2013, Chickie (33 jaar), 1e kindje Jongen 26 mei 2013, Sofie (31 jaar), 4e kindje Afsprakenlijst 19 november 2012, Amandie, uitgebreide 20 wk echo WKZ 20 november 2012, Minnie1979, 20 wk echo 27 november 2012, Gebakje, 20 wk echo 27 november 2012, Geranium32, 20 wk echo 10 december 2012, Chickie, geslachtsbepaling 11 december 2012, Geranium 32, controle VK 22 december 2012, Amandie, 3D echo babyview ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Lavina (30 jaar), 7e ronde, 1e kindje, Pauze Zwangels (29 jaar), 14e ronde (5e na vmk), 1e kindje, 24 november 2012 79mama79 (33 jaar), 8e ronde, 2e kindje (1e na vmk), 15 December 2012 ? Yuna28 (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje, 18 December 2012 Souries (29 jaar), 7e ronde, 1e kindje, ?? 2012
Was maar ff zo vrij om mijn afspraken aan de lijst toe te voegen! Zal straks ff teruglezen en reageren op iedereen! Maar al wel vast een hele dikke knuf voor 79mama79 en Yuna!!! Wat balen zeg!
79mama9 en Yuna, balen zeg. Hopelijk volgende ronde wel voor beide een positieve test en een plak baby. Sarah: Beterschap. Hier gaat het eindelijk na ruim een week weer wat beter. Ik kan weer door mijn neus ademhalen, al zit ik nog steeds vol snot, en hoest ik ook nog steeds.
Lady´s.. even een vraagje.. ik heb soms een behoorlijk ´ongi´ gevoel en dan een keiharde bult onderin de buik, iets boven het schaambot, zit er meestal even en het harde gaat dan weer weg, soms best pijnlijk.. Enig idee wat dit kan zijn? misschien een stomme vraag maar t doet gewoon echt zeer soms!!
@yuna.. ook voor jou erg vervelend!! kerstcadeautje vervroegd? Ga je nu ook een maand niet tempen? Ik wens jou en mama79 veel succes. Ook zwangels, jou wens ik veel succes!! Voor de lijst ( t kopieren lukt me niet op mn telefoon ).. 4 december 20 weken echo + controle VK.
MH90 klinkt als een harde buik. Normaal doen deze geen pijn, maar zijn wel vervelend. Het is een gevoel alsof er ineens een harde bal in je buik zit. Kan komen omdat je te druk bezig bent geweest, te veel hebt gedaan. Maar komt soms ook gewoon zomaar voor. Je baarmoeder oeffent zo voor de bevalling. Harde buiken kunnen normala gezien geen kwaad.
goedemorgen!! gisteren een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling!! kan niet wachten tot dat ik 22w ben!!!! kan iemand dat even op het lijstje zetten voor mij? 11 december 12.15u geslachtsbepaling verder niet veel in de planning,alleen de huishoudelijke dingen.... yuna en 79mama:balen van je ongi!!!!!!! had echt gedacht dat jullie er deze ronde zwanger zouden zijn... zwangels:fijn om nog eens iets te horen van je'!!! succes op het wachtbankje! sarah:beterschap meid!! mamavanf:gaat het wel een beetje met de hormonen? heb je al iets voor wat innerlijke rust?medicatie ofzo? ik ben bang voor je dat je misschien wat depri bent aan het worden.... begin me eerlijk gezegd wat zorgen te maken! gebakje:merk jij ook dat je minder snel geneest?ik zit al van 6w zwangerschap met snot dat maar niet wil weggaan! mh:dat klinkt als de bekende harde buiken!! geen zorgen maken en bij twijfel even de gyne/vk bellen...
Yuna dikke knuffel meid.. blijf je wel ovutesten? Heeeeeeeel veel succes deze ronde!!! 79mama ja eerste dag is eerste dag heeeeeeel veel succes deze ronde! Ik zou het ongesteld noemen, je was niet overtijd en had 1 positieve test. Het is dan mis gegaan bij de innesteling, er van uit gaand dat de test niet vals was. Als je niet had getest tot je overtijd was had je het niet eens geweten.. Daarbij klinkt een vmk veel heftiger, ik vind dat zelf meer van toepassing als het al een paar (2 ofzo) weken zo is en dan mis gaat. Bij mij is het in de 9 rondes voor deze zws ook 5 keer op die manier mis gegaan, op NOD of net een dag of paar dagen later. Ik noem het ook mis gegaan en niet vmk.. Maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten! Zwangels ook heeeeeeeel veel succes, we duimen voor jullie allemaal! Sofie haha leuk dat jullie eerder het geslacht willen weten! Het zou nu al kunnen he! Leuk dat je samen met die vriendin zwanger bent! Joehoe! Begin december weten jullie of je een jongetje of meisje in je buik hebt! Mh90 mooi buikje! En goed figuur! Je buik is al goed te zien als zwangerschapsbuik, leuk! Nog van harte gefeliciteerd!!! Dat wat je beschrijft klink als last van je banden of harde buiken.. Even melden bij de vk op je volgende afspraak. Sarah hoe is het nu? Beterschap! Gebakje fijn dat het weer wat beter gaat!! mamavanF ik ben het eens met sofie maar wilde het niet zeggen.. Hier: vrijdag thuis gebleven met de symptomen van een aankomende buikgriep, maar het kwam niet door, za ging het weer beter.. zondagmiddag kwam het bij manlief wel door, die was er goed beroerd van! Maandag overdag ging het weer goed, maar afgelopen nacht was Olaf de klos, arme kleine jongen! En bij mij lijkt het nu ook door te komen, balen! Olaf en ik liggen dus samen op de bank nu.. Wel hebben we een superleuk weekend gehad, zaterdag de intocht natuurlijk en zondag zijn we gaan zwemmen. Na het zwemmen hebben Olaf en ik 50 biscuitcupcakes met melkchocoladebrokjes gebakken en er na het eten van de zelfgemaakte pizza Calzone een paar samen versierd. Toen ging Olaf naar bed en heb ik de rest gemaakt. Maandag mocht Olaf namelijk trakteren op school want hij werd 5 jaar! Maandagochtend heeft hij knutselspullen gekregen en zodra manlief en ik hem naar school en Liam naar de gastouder hadden gebracht zijn we naar de ikea gereden om zijn bureau te gaan kopen. Thuis alles in elkaar gezet en ingericht en toen was de dag alweer voorbij, Olaf en Liam opgehaald bij de gastouder en hem thuis verrast, hij was superblij met zijn bureau en bureaustoel! toen pannekoeken gebakken en mijn ouders kwamen ook eten Supergezellig! Zaterdag vieren we zijn verjaardag Zo speciaal....onze kleine man is alweer 5 jaar, manlief en ik zijn bijna 5 jaar samen, Liam is alweer 2 en onze 3e kruimel is op weg... heerlijk! Wel jammer was het dat de intocht, zwemmen en cupcakes maken teveel waren voor mijn bekken. Van zo. Op ma. Moest ik snachts naar de wc, de heenweg lukte nog net, maar ik kon niet meer terug. Mijn rechterbeen weigerde dienst en man wat een pijn weer.. Tim heeft me naar bed geholpen, de schat. Echt een Dejavu gevoel, na Olaf zijn geboorte kon ik ook 2 weken niet lopen door de BI Gelukkig ging het sochtends weer beter en kon ik zonder rolstoel door de Ikea..
Sofie door je zwangerschapshormonen zwellen slijmvliezen op. Dus ook die in je neus helaas. Gaat pas weer over als je bevallen bent. Ik ha dhet bij de eerste heel erg. En continu het idee dat mijn neus dicht zat, en dan zat er helemaal geen snot in. Maar ik genees nu inderdaad langzamer. Normaal ben ik hoog uit 4 dagen verkouden, ik loop er nu al 9 dagen mee. ( inlcusief hoesten en keelpijn)
Sofie: wat leuk dat je samen met een vriendin zwanger bent! En ook nog eens voor de 2e keer! Ik kwam er ook via FB achter dat een oud-collegaatje 2 dagen voor mij is uitgerekend van een tweeling. Zo leuk! We hebben ineens veel meer contact en gaan straks samen naar zwangerschapsgym! Zwangels: spannend hoor meid! Hoop het zo voor je! Sarah: hoe is het met je? Al een beetje opgeknapt? In ieder geval beterschap! Mamavanf: kan me goed voorstellen dat je er een keer klaar mee bent! Gelukkig kun je ondanks dat toch genieten van je ukkie! Blijf dat ook vooral doen en natuurlijk ook van je andere kereltje! Dat is zo belangrijk! Hopelijk kan de hypnotherapeut je volgende week wat rustiger maken! Gebakje: vervelend he, die verkoudheid! Heb er zelf ook al een tijdje last van, compleet met bloedneuzen en zo! Maar fijn dat je je weer iets beter voelt. Mh: herken je verhaal heel erg! Ik maak me er ook erg druk om als ik dat gevoel heb! Maar als ik dan rustig voor mezelf na ga wat ik die dag allemaal gedaan heb, blijkt vaak dat ik gewoon te druk ben geweest en teveel heb gedaan. Hoort er denk ik allemaal bij! Paloe: wat naar dat je zon last hebt van je bekken! Maar idd lief dat vl je zoveel mogelijk ondersteunt. Heel veel beterschap voor jou en je kleine man met de buikgriep! Hier: vanochtend om kwart voor 5 wakker geworden van enorme buikpijn. Met name in mn rechterlies deed het vreselijk veel pijn. Kon alleen maar op mn rug liggen, verder helemaal niets. Na 3 kwartier uiteindelijk weer in slaap gevallen en compleet uitgeput wakker geworden van de wekker. Nu op mn werk, gelukkig heb ik op dinsdag mijn klas niet! De pijn is zo goed als weg, maar ik vraag me wel af wat dat geweest kan zijn. Ukkie ligt natuurlijk aan de rechterkant, maar de pijn voelde alsof er een mes in mn buik werd gestoken! Heb ik nog niet eerder gehad. Kan dit bandepijn zijn????? We hebben gelukkig weer stroom in het hele huis! Vrijdagavond om kwart over 11 was het klaar. Vl en de elektricien zijn 9 uur bezig geweest! Maar ja, is voor een goed doel he. Als je de oude bedrading zag we hebben echt onwijs veel geluk gehad dat er geen brand is geweest of zo. Het viel haast uit elkaar als je het oppakte! Nu nog nieuwe rookmelders ophangen en ons huis is weer helemaal in orde! Volgende week de 20 weken echo! Vind het nu al spannend en hoop natuurlijk dat alles goed is! En dat ukkie z'n geslacht verborgen houdt...... Ben de afgelopen dagen enorm druk geweest, dus heb weinig gereageerd. Wel meegelezen via mn telefoon! Hopelijk kan ik de komende tijd wat meer reageren! Fijne dag allemaal!
Gera thnx! Fijn dat de stroom weer in orde is! Hahah willen jullie het geslacht niet weten? Spannend!