@79mama, wat balen meid! Ik weet even niet wat ik moet zeggen... @Yuna, jij ook al ongie! Ik had echt gedacht dat jullie nu ook zwanger zouden zijn! Je tempkaart ziet er steeds zo geweldig uit! Ik zou zeggen deze cyclus vanaf dag 10 t/m dag 25 elke dag klussen, zo zijn wij ook zwanger geraakt! Manlief voelde zich af en toe heel zielig net een spermadonor, hij riep al "dadelijk valt hij er nog af..." maar je had hem moeten zien springen toen hij "raak had geschoten" whahahaha! @Mh90, sta je 1 op 31 clienten?! Lijkt me echt zwaar! Ik zou me als uitzendkracht die jou moet komen helpen op deze manier ook heel naar voelen... Mooi buikje! @Zwangels, leuk om weer wat van jou te lezen! Succes met het wachtbankje, ik hoop dat je pendel gelijk heeft: een jongen en in positieve test in november! Voor de lijst: 10 december heb ik controle, de geslachtsbepaling gaat niet meer door
Dankje meiden voor jullie reacties. Ben zelf ook een klein beetje benauwd aan het worden want wil écht niet dat het te ver doorslaat. Ben ondertussen druk aan het googlen om te zien of er hulp is voor me in deze periode. Heb wel wat om in te nemen zodat ik rustiger word en morgen mag ik nog wat anders ophalen (moest besteld worden) en dan hoop ik dat dat een beetje gaat helpen. Maar vind het wel heel belangrijk dat ik gepaste hulp ga krijgen, er moet toch érgens een arts te vinden zijn die me kan helpen. Het al zoveel geprobeerd maar tot nog toe zijn er geen dingen geweest die me lichamelijk verder geholpen hebben. Het is gewoon om moedeloos van te worden; altijd ziek, zwak en misselijk zijn, altijd pijn hebben en altijd vreselijk moe zijn. Je zou denken dat het van de zwangerschap komt en dan was het niet zo erg geweest, dan was het nog een paar maanden volhouden. Maar dit is al jaren zo en ben het echt zó vreselijk zat!!! Ik wil een gezond en fit lichaam, heb verder geen enkele wens want heb alles wat ik wil maar ik ben te jong om me altijd te voelen als een 80-jarige die een (te) zwaar leven heeft gehad. Sorry he, ik val vast in herhaling enzo maar kan het even niet helpen. Weet gewoon ook niet goed meer wat ik moet doen... (ik lees jullie ook maar heb even de fut niet fatsoenlijk te reageren, sorry)
goedemorgen! hier weer een baaldagje. heb deze nacht weer wat last gehad van paniekaanvallen terwijl ik er medicatie voor inneem,dus ik vrees dat ik weer moet gaan verhogen!! heb nu wel net geen aanval gehad,want ik had het onder controle,maar ze kon wel doorbreken als ik erin op ging... straks even met ha overleggen,want zo is er ook niks aan. verder niet veel in de planning vandaag... paloe:ja ik kan niet wachten voor het geslacht!! maar als ik het nu zou doen,moet ik nog langer wachten voor een echo,dus heb de middenweg genomen... beterschap!!!ik heb de buikgriep al gehad... balen van je BI,maar je hebt echt wel veel gedaan die dag!in het vervolg misschien een beetje doseren of er regelmatig een stoel bijnemen?! gera:idd dat is die bekende bandenpijn!kan soms best pijn doen! heb het nu soms bij hoesten of niezen. fijn dat de stroom terug werkt!! mamavanf:fijn dat je hulp gaat zoeken! tegen mij zeiden ze dat ik eens een paar gesprekken moest doen met een psychiater,maar daar ben ik nog niet naar toe moeten gaan! ik wil ook wel van die aanvallen af,maar weet niet hoe...
Erg is dat he Sofie, dat je je ongewild zo naar kunt voelen. Misschien is zo'n hypnotherapeut ook iets voor jou? Het gaat in ieder geval een stuk sneller dan met bijv. een psych, waar je meestal alleen eindeloos praat en praat en praat zonder echt veel resultaat, zeker niet op korte termijn. En het kan door de hormonen nog eens flink versterkt worden ook. Kán he, hoeft niet, maar als je er gevoelig voor bent heb je denk ik wel wat meer kans daarop. Ik kijk het nog heel even aan, heb volgende week weer een sessie bij de hypnotherapeut en daarna beslis ik wat ik ga doen met wel of geen medicatie. Wil wel alle voor- en nadelen weten want ik begin er niet zomaar aan. Als ik het doe dan gaat mijn wens van thuis bevallen en borstvoeding geven in rook op en dat zou ik heel naar vinden. Ik wil gewoon lekker thuis, in mijn eigen bed, de eerste dagen/weken met mijn kleine mannetje doorbrengen (en met mijn twee andere mannen natuurlijk) en niet in het ziekenhuis. Nouja, de 3de moet ik weer naar de VK en dan zal ik eens heel goed navragen hoe het nou allemaal zit. Vandaag voel ik me in ieder geval iets beter, minder somber, en dat komt denk ik toch omdat ik beter geslapen heb. Kan ook zoveel schelen he
Goedenavond dames.. Ik reageer wat minder.. ben echt ontzettend moe de laatste paar dagen en behoorlijk last van mn buik af en toe!! Ik lees en leef wel mee maar heb soms ff niet de puf om te reageren.. lig nu alweer met koppijn, bah!! Slaap lekker dames!!
Hier is vandaag de kameleon overleden. Ik had niet veel met het beestje, maar het doet me toch wel iets. Bah. En ik heb de hele dag al last van maagzuur.
Hallo meiden,. .ik ben weer zo goed als beter....man wat was ik ziek...naja het begon bij Noa die 3 nachten achter elkaar haar hele bed onder had gekotst....vervolgens had ik het te pakken..koorts, overgeven, gewoon ziek.. Daarna ging vl ook... we zijn er nu allemaal bovenop gelukkig maar nog wel bijkomende... gelukkig is niemand verkouden ik hoop dat dat zo blijft... We hebben net alle sint kadootjes ingepakt en in de zakken gestopt, die staatn nu in de gangkast achter slot en grendel uiteraard.. de laatste kleine dingetjes kopen we last minute.. zoals letters en ander van dat soort... maar ben blij dat we nu alvast klaar zijn.. voorgaande jaren zaten we op 4 december alles nog snel in te pakken... Moeten alleen nog een buur regelen die op de deur gaat klopen enzo...maar daar hebben we nog wel ff de tijd voor...
Sofie wat vervelend van de paniek aanvallen.. Balen dat je zo moe bent mh90 Gebakje wat naar dat de kameleon is overleden... Sara fijn dat je je weer beter voelt Zwangels ben benieuwd!!
goedemorgen! hier weer beter!! mocht mijn medicatie nog niet verhogen,maar was ook niet nodig! heb geen aanval meer gehad en heb een goede nacht gehad! gister nog een druk dagje gehad,met de kids naar de ijsboer en om 17u had ik een afspraak bij de kinderpsyche voor de medicatie-opvolging van de oudste...het was 19u eer we aan tafel zaten... vandaag gaan kijken voor de box!ben benieuwd...2de hands ,maar wel in de kleur die we willen,koloniaal! ooh en sinds de 12de week voel ik de beeb al bewegen en nu word dat steeds sterker,heerlijk gevoel!!! mamavanf:ja echt heel vervelend,maar heb gehoord en gelezen dat zwangerschapshormonen soms een aanval kan uitlokken of verergeren,maar ik ben toch blij dat ik toch aan de medicatie kan blijven zonder dat er iets gebeurd met de beeb. ik ga poli-klinisch bevallen,als dat mag,want dat heb ik nog niet gevraagt... mh:beterschap!! balen dat je zoveel last hebt... gebakje:he niet leuk dat de kameleon is overleden... sarah:fijn dat jullie er door zijn,echt vervelend zo'n buikgriep! hier al het snoepgoed al gekocht voor de sint...
Mh beterschap meid! Gebakje ohw vervelend! Arm beestje Sofie fijn is dat he als je de beeb kan voelen Hier: we hebben de kinderwagen besteld! De Bransson vario grijs, ben benieuwd! Morgen komt hij als het goed is
kameleon update: Hij is toch nog niet helemaal dood Gister avond leek hij echt dood. Niet zo gek als je al 3-4 weken niets eet, en vreemde bulten op je lichaam hebt. Hij hing heel raar op een tak en beide dachten we echt dat hij er niet meer was. Vanmorgen zat hij op een ander plekje in het terrarium ( man lief had hem namelijk nog niet opgeruimd, aangezien die op het punt stond naar zijn werk te gaan) Dus hij leeft nog wel. Al zal het denk ik niet lang meer duren.
Ik moet om 19 uur op het kdv verblijf zijn om een suprise/knutselwerk om het kadootje voor Jasper te knutselen. En ik heb er zooooo geen zin in.
Pfff hier ziek thuis....bukgriepje ofzo. Verkouden, diarree, hoofdpijn, misselijk (ook al een paar keer overgegeven.) Blegh voel me echt niet fit. Heb een uiterst gevoelige test gedaan, deze was negatief. Dus nu maar afwachten...denk niet dat het deze ronde raak is. Zaterdag weer testen als ik niet ongi ben.
zo,hier deze voormiddag naar een box gaan kijken en ook gekocht! net helemaal opgeboend met pletch en nu staat hij,26w te vroeg,in de woonkamer paloe:ja die kriebeltjes geven echt bevestiging! gebakje:en ?is je kameleon erbovenop? zwangels: beterschap meid!!! oei nu al getest?!zou ik nu niet doen voor de tegenslag...
ja tis inderdaad rustig hier laatste dagen, heb zelf ook niet zoveel te melden. Vandaag wel lekker relaxed dagje gehad, was gezellig ook. Wel zo fijn want ben jarig vandaag, hihi Vier het pas zaterdag maar toch al wat visite gehad en met mijn mannen naar het sinterklaaskasteel geweest. Zwangels; beterschap! Gebakje; hoe ist met de kameleon, doet ie het nog? Succes vanavond met knutselen, moest vandeweek ook maar Lief had avonddienst dus ik kon lekker thuisblijven, mooi onderuit gekomen he, hahaha Klinkt erger dan het is hoor, had het op zich wel leuk gevonden maar nou knutsel ik het thuis wel in elkaar (geen idee wat het gaat worden trouwens) Sofie; leuk joh, nu al de box staan. Denk dat dat hier het laatste is wat we doen, de eethoek (waar de box tegenaan moet komen staan) moet eerst wit geschilderd worden maar het kamertje heeft voorrang.