Zwangels: beterschap meid! Sofie: leuk he al die babydingetjes! Onze box staat nog in de doos op zolder. Denk dat ee hem ergens in januari naar beneden halen. Kunnen de katten er vast aan wennen! Rustig is het hier inderdaad! Maar ben zelf ook weer lekker druk geweest de afgelopen dagen! Nu weer lekker op de bank met vl!
Dank jullie meiden. Ik heb getest omdat ik volgens mijn berekeningen zaterdag mijn nod heb dus vandaag 12dpo. En het was een test die je 6 dagen voor je nod kunt doen...en beschouw hem negatief ondanks dat ik een tuurstreepje dacht te zien, die ik niet op de foto kon krijgen. Maar nu wacht ik ook tot zaterdag als ik niet ongi word. Ga nu slapen denk ik. Fijne avond!
goedemorgen! hier zo een vervelend gevoel s'avonds! ik neig echt naar een paniekaanval,maar ze komt niet door en dan wil ik zo snel mogelijk gaan slapen zodat ik dat gevoel niet voel,maar word s'nachts dan weer wakker en dan krijg ik weer de angst voor een aanval,maar gelukkig kan ik mij erover zetten... dus vandaag toch maar weer een bezoekje aan ha wagen,moet zowiezo want noa hoest als een zeehondje,weeral! gebakjeei toch gestorven..balen!! zwangels:mijn duimen blijven omhoog! mamavanf:alsnog gefeliciteerd!!
Gebakje oh echt? Lijkt me juist superleuk! Hoe was het? Gecondoleerd met de kameleon.. Zwangels beterschap! Sofie hahaha nu al de box in de kamer mamavanF gefeliciteerd met je verjaardag! Vol verwachting klopt mijn hart . Want vandaag komt de kinderwagen!
Goedemorgen, @Gebakje..ah gos..arm kameleonetje... vind ik wel sneu. @Sofie...zo nu al in de woonkamer..hahaha gezellig is t wel.. En meid als je zoveel last krijgt idd gewoon ff een gesprek met de ha aanvragen, misschie is ff praten al genoeg en hoeft de medicatie niet eens verhoogd te worden..succes ermee. @MamavanF gefeliciteerd ! @Zwangels..oh jij nu ook al..beterschap hopelijk voel je je snel beter. @Paloe... jeujjj..hahaha ben benieuwd wat jij ervan vindt... @Hier gister vanaf half twee bij buren gezeten...we kennen ze eigenlijk omdat onze en hun dochter vriendinnen zijn en vaak bij elkaar spelen..maar gister gingen we even langs omdat de mannen ff call of duty wilden spelen.. uiteindelijk hebben we daar ook gegeten en waren we pas om half negen thuis. Maar het was wel super gezellig... En zij hadden gratis kaarten voor het sinterklaasfeest op 2december in slagharen, en ze hadden er 4 over...dus kunnen wij nu ook mee... noa is helemaal gelukkig.
@paloe: het was best gezellig. En ik zag nog allemaal bekende, want het halve ziekenhuis heeft hun kinderen daar zitten, ivm de ruime openingstijden en flexibiliteit. ( van 7-19 uur en betalen per uur, 1 maand van te voren je uren door geven dat je opvang wil)
zo,deze ochtend een bezoekje gebracht aan de ha en ik mag mijn medicatie een klein beetje verhogen en bij een-gevoel-van mag ik iets rustgevend innemen zodat mijne bloeddruk niet de hoogte in gaat...die laatste moet ik maar 1 a 2w innemen,als het nodig is en dan stoppen. ondertussen heeft de ha mij nog onderzocht en mijn baarmoeder zit 2 vingers onder navel,dus ik kan de bewegingen van de beeb al echt voelen! ook het hartje geluisterd en ja *smelt* *zucht* noa vond het leuk om te horen! en de rest van de dag heb ik doorgebracht bij een vriendin,lekker op de koffie en wat bijgepraat,lekker gezellig!
Hoi meiden, Afgelopen maandag zijn we teruggekomen uit China. Maar omdat ons internet eruit ligt heb ik nog niks van me laten horen, vind via tel niet zo handig. Ook hebben we geen tv omdat er een kabel kapot is, dus nu moeten we w88 totdat dat gemaakt wordt. Afgelopen dinsdag hadden we de 20 weken echo en alles zag er goed uit, is toch weer een opluchting. Heb niet alles bijgelezen, maar zag wel dat Chickie een vruchtwaterpunctie heeft gehad, gelukkig was de uitslag goed!!! Mama79, wat ontzettend klote meid, hoe gaat het nu met je??? Als ons internet weer gemaakt is ga ik weer actief meeschrijven hoor!!!!!!! Dikke x
Sarah lees onderaan Wij hebben de grijze trouwens genomen Wilde er dan misschien een roze set bij kopen maar die zijn uitverkocht.. en vind het wel jammer dat bij alleen de beige uitvoering de velgen van de wielen zilverkleurig zijn, vind ik mooier dan zwart Wat leuk jullie bezoekje bij de buren en dat jullie naar het sinterklaasfeest kunnen! Gebakje fijn! Lovely ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd op fb Sofie fijn! Minnie welkom terug!!!! Fijn dat de 20 weken echo goed was! De kinderwagen is er! En we zijn dik tevreden! We nog even een hobbeltest doen Het enige jammere vind ik dat de kap niet gevoerd is, maar dat heb je met de nieuwe kinderwagens zoiezo bijna niet meer.. Hij is lekker stabiel en wendbaar en ook voor mij heel goed te tillen (onderstel+wielen+reiswieg maar 9,3 kg) en dat is wel heel erg fijn! Hij klapt ook lekker plat op
@paloe: welke hadje ook alweer gekocht?? (kinderwagen) Sofie: fijn dat je iets mag verhogen als dat nodig is. Hier: Zowel de kameleon, als nu het zwarte konijn zijn dood. Het konijn kwam wel als een verassing. oe oud hij is geworden weten we niet. Hebben hem 5-6 jaar terug in het amsterdamse bos gevonden.
@Paloe wat fijn dat je kinderwagen mooi vind.. zag idd dat de rest zwarte velgen en frame heeft.. ja.. dit zijn weer andere buren hoor.. de buren van hieronder zijn we een beetje aan t negeren nu.. laatst kwam ik haar weer tegen..begon ze weer over haar verlies... kon het echt niet hebben.. ze doet ook een beetje vreemd.. ik heb daar gewoon ff geen zin in..hoe lullig ook.. de buren van gister ken ik eigenlijk van t schoolplein omdat onze kids bij elkaar in de klas zitten en we wonen toevallig 2 minuten van elkaar vandaan en het zijn ook nog eens aardige mensen... @Gebakje ah nee niet ook je konijn.. gezellig maar niet heus... gecondoleerd met je beestenverlies... @Minnie.. fijn dat je 20 weken echo goed was... was t fijn in china? hoop dat je tv en internet snel gemaakt zijn.
@Mh90 sterkte met de hoofdpijn en vermoeidheid! Hopelijk voel je je snel weer anders! @MamavanF, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! @Sarah, bahh die griep van jou klinkt niet geweldig! Is koorts in dit stadium van de zwangerschap nog steeds gevaarlijk? Ik ben ook al dagen verkouden... @Sofie, hoe voel jij de bewegingen van de beeb? Van binnen uit? Of als je op je buik drukt? @Minnie: welkom terug! Wat fijn dat de 20 weken echo goed was! @Gebakje, wat apart dat er 2 beestjes tegelijk dood gegaan zijn bij jullie! Hoe reageert Jasper er op? Ik heb asociaal veel geshopt vandaag, kon heel veel van onze uitzetlijst af strepen! Zorgverzekering, kraamzorg en nieuwe uitvaartsverzekering (ben uit de oude gezet) geregeld.
goedemorgen, hier eens wat langer geslapen,tot 7.45min,heerlijk zo'n uurtje langer, maar ben wel met een koortslip opgestaan en dat is niet zo heerlijk! vanavond spaghetti-avond van vl moumtainbikeclub,dus het zal laat worden eer we thuis zijn,maar dat is ook een keer gezellig. verver niet veel in de planning.... minnie:hoe was het in china? fijn dat alles goe was met de 20w echo!! paloe: precies heel blij meestal zit er wel een plastieke kap bij een kinderwagen voor de regen ,dus als de kap niet gevoerd is heb je toch de plastieke kap of niet? gebakjeei 2 beestjes weg in 1 keer! sterkte! chickie:hier voel ik kleine plopjes vanbinnenuit!heerlijk gevoel!!!
Ik had niet zo veel met die beestjes. Met onze katten heb ik veel meer. En op de een of andere manier doet het me weinig. Ik denk de hormonen of zo ? Want normaal vind ik het wel erg. Minnie heb je een leuke tijd in china gehad? Hier gister avond de ene harde buik na de andere, was wel druk geweest op het werk, maar heb niet echt heel druk gedaan. Zelfs vanacht wist ik af en toe niet hoe ik moest liggen. Nu is het gelukkig goed gezakt. Elke keer als ik weer wilde slapen schopte die kleine meid zo hard dat ik daar wakker van lag. Wel nog een beetje zeurend gevoel, maar ik denk dat de kleine misschien ook wel een groeispurt heeft. Morgen hebben we een hele drukke dag. 13 uur komt sint aan in het dorp 14 uur naar een verjaardag van hubbies nichtje 15 uur naar herdenking oma in het cafe met bingo karaoke etc en eigenlijk wilde ik om 15.45 bij mijn handbal team gaan kijken, maar ik denk dat ik dat maar niet doe.
Hey gebakje lief dat je aan me denkt! Heb vandaag uitgeslapen, hihi. Dus zonet een test gedaan. En ik zie een heel licht tuurstreepje. Manlief ziet het ook ben dus nog niet ongi hihihi. Maandag weer een test doen als er nog geen ongi is.
Een tuur streepje is al een goed begin toch ?? En zeker als man lief hem ook ziet Heb je een foto voor ons, dan kunnen wij gezellig mee turen . Hopelijk een knal test voor jullie maandag.