Wat klote zwangels, vind het heel naar voor je Beterschap geranium, hoop dat je snel opknapt! Hier ook niet echt heel lekker maar gelukkig niet meer zo vreselijk misselijk als gisteren, pijn is ook stukken minder. Maar mán, wat ben ik moe, echt uitgeput. Kan minstens 10 uur per nacht slapen en dan nog total-loss wakker worden. Lief heeft me moeten helpen met douchen, kon amper op mijn benen blijven staan. Wat ben ik dankbaar voor zo'n man die alles voor me doet en me overal bij en mee helpt, want zoveel kan ik nou zelf ook niet helaas. Hij helpt me op die manier sneller accepteren dat ik chronisch ziek ben, al heb ik daar nog een lange weg in te gaan. Maar wat ben ik blij met hem, hij accepteert me volledig zoals ik ben, mét al mijn klachten
Wat balen zwangels... ik vind het onbegrijpelijk hoor... dikke knuf voor jou... @gera..beterschap meid...!klinkt bekend in de oren.. niks aan. @Hier...straks an de schoonmaak...heb er echt zin in.. en dat is heel lang geleden... hahha
Pfffff wat een kutzondag! Nog steeds niets beter dan vanochtend. Kan nog geen watee binnen houden! En heb zo'n dorst! Heb me ziek gemeld op het werk. Maak me wel een beetje zorgen om junior omdat ik niks binnenhoudt. Kan dat kwaad? Wil morgenmuddag de vk bellen als het niet beter is.
Tus altijd belangrijk om genoeg vocht binnen te krijgen anders droog je uit... eten is minder belangrijk..zeker als het maar voor een korte periode is... maar vocht is wel super belangrijk..probeer anders een theetje?.heel veel beterschap...
@Hier... ben mijn katten ff helemaal zat!!!!! De ene is krols en vindt alles lief....smijt haar brokjes uit haar bak om er vervolgens in te rollen.. en dan heb ik het nog niet eens over haar oorverdovende gemiauw... De ander is al de heledag de boel aan het omgooien..al 3x alles van het vensterbank gerot...daarna scherpt ze haar nagels aan de bank...terwijl ze zo'n super groot kattenboom ding hebben... ze rent het hele huis door alsof ze achterna gezeten wordt..en heeft mij nu in zo'n bui al 2 x hard gekrabt... Net zat ze in mn dochters kast... en wilde ze er niet uit.. ik gelijk harde buiken.. En de ander heeft astma.(opgelopen als klein katje doordat hij in een draaiende droger heeft gezeten). En heeft op een dag wel 10 aanvallen..super zielig natuurlijk..maar ik word gek van dat geluid... echt het liefst zet ik ze vandaag nog op straat(niet echt natuurlijk...)... grrrrr
Hey dames, ik ga nog ff tv kijken met manlief. Mijn nieuwe nod is 25 december Heb de pc vandaag niet aan gehad en op mobiel weet ik niet of het lukt om de lijst bij te werken. Fijne avond!
@zwangels.. wat rot zeg!! Is het bloeden nog steeds aanwezig? Denk t wel gezien je nieuwe doorgegeven nod!! Niks aan.. *knuf!! @sarah.. vervelend zeg.. onze oudste kat kan er ook wat van.. voornamelijk alle doen wat niet mag en de gruwelijkse dag door miauwen.. grrrrr! @hier.. de laatste familie is ook geweest.. heb dan ook vandaag weer na hegemonie hartje geluisterd.. vl kon m direct vinden.. de professional haha. Ben echt gesloopt nu.. morgen weer aan t werk!! @gera.. beterschap.. ff morgen aankijken anders wel ff ha bellen. Succes meid!! @afspraken.. ik krijg de lijst op mn tel niet bijgewerkt.. en zag dat mn afspraken er niet tussen stonden. 4dec; 20weken echo + controle vk.
goedemorgen. hier moe moe moe!!!!! dadelijk kids naar school doen en nog een dutje op de bank doen... verder niet veel in de planning vandaag... heb gisteren nog maar eens mijn kralen vast genomen,was geleden van de posi-test en kon/wou niet meer kralen door het ziek zijn... heb een 4-tal oorbellen gemaakt en ga vandaag misschien weer verder doen. gera:al wat beter?klink als een griepje...beterschap! mamavanf:fijn zo'n man in huis!laat je maar goed behelpen. sarah:balen van de katten!!wij zijn blij dat we geen beesten meer hebben in huis! zwangels:balen...succes in de volgende ronde!
Gebakje we hebben de Bransson Vario, in het grijs. Staat op prijskiller.nl T gaat goed bij jullie met de huisdieren! Balen zeg! Sarah gelukkig is het frame wel gewoon zilverkleurig hoor Het aluminium zegmaar, alleen de velgen niet. Als het frame zwart was geweest had ik m niet gekocht, dan hadden we de beige versie met een grijze set erbij gekocht Hahaha qua buren had ik helemaal niet meer gedacht aan die ene die zo gek doet hoor Hihi, nesteldrang? Succes met je katten! Het zal wel door het weer komen, die van ons werd ook een beetje knetter door de wind Chickie heerlijk toch dat shoppen Sofie de voering bedoel ik niet voor de regen want daarvoor heb je idd gewoon de regenhoes, maar onze vorige kinderwagen had een gewatteerde kap, tegen de kou dus Dat isoleert beter Oei koortslip, dat is niet fijn! Heb het gelukkig nog nooit gehad dus weet niet hoe het voelt maar lijkt me heel beroerd! Zwangels oohhh spannend... Het streepje wat ik zie zou ik met die test nog niet als een streepje zien.. Alleen de lichte streepjes op de kv2v5 vertrouw ik.. Shit meid wat balen.. Heeeeeel veel succes, we duimen voor een massale kersttestpositiviteit! Geranium leuk zoᷰn reunie! Had ik laatst ook, was georganiseerd door de basisschool maar heel slecht gecommuniceerd Gevolg was dat we van onze klas van 63 man met zn 2en op de reunie waren Voel je je al weer wat beter? Hopelijk heb je hetzelfde virus als bijna iedereen en is het heel snel weer over! Mh90 haha die harde bultjes zijn meestal billen, knieen, ellebogen, voetjes of het hoofdje Nog gefeliciteerd!!! Leuk he dat schoppen en bewegen! voelen: ik voel haar zo veel! Harde buiken komen ook steeds meer nu. En bij de jongens ben ik er nooit wakker van geworden, nu wel Ook lag ik laatst op mijn rug en toen konden we haar van links naar rechts zien schuiven! Ik baal echt enorm..gewoon al 18 kg aangekomen.. Als ik op t eindgewicht van Oaf en Liam wil eindigen mag er nog maar 2 kg bij komen maar dat wordt hem natuurlijk niet... ben benieuwd waar dit nou weer gaat eindigen..
Nou, ben weer wakker na bijna 12 uur slapen! Gelukkig nog niet weer overgegeven, maar wel slapjes. Steeds kleine slokjes water genomen en dat gaat tot nu toe goed. Zo maar eens een cracker proberen te eten met een kopje thee!
Moguh. Kleine vent was wakker van 3-5 uur vanacht en huilde alleen maar. Toen hij weer sliep was ik klaar wakker. Bah. We gaan zo naar de vk op controle. Ik ben benieuwd ho ehet met mijn bloeddruk is. Nu brak aan het zijn.
Goedemorgen dames!! @paloe.. ik vind het heerlijk dat schoppen en kriebelen.. Soms gaat t al onbenullig hard.. t is iig niet echt een prettig gevoel die harde bulten, ik druk haar dan meestal terug ( druk op de bult ) zodat de druk eraf is.. snap je t nog. Vl zegt dat ik is van mn buik moet afblijven en niet niet drukken, kan nooit goed zijn zegt die!! Haha de schat. Heb je een idee waar al die kilo's vandaan komen? T is je niet af te zien!! @gebakje.. balen zeg!! Vanmiddag ff een dutje doen als dat mogelijk is. Succes bij de vk!! @gera.. hoop dat je t binnen kan houden.. niet teveel in 1 he!!! @zwangels.. hoe is t met jou? @hier.. ik lig nog ff lekker wakker te worden.. net alweer fijn naar haar hartje geluisterd.. gister ook!! Heerlijk. Vanavond en morgen avond weer werken!! Ben nou al moe!
Bij de verloskundige was alles goed. Bloeddruk was weer netjes gezakt gelukkig. Nu was het 135/70 . Stuk beter dus. En de harde buiken en krampen konden geen kwaad zei ze, alleen moet het niet te veel voorkomen. Er zit nu 7 kilo aan hier. Die kleine ligt even lekker op bed, was dood op natuurlijk. Straks als hij wakker is gaan we even sint kadootjes inkopen. Nog geen idee wat, maar man lief voelt zich ook altijd weer kind in de speelgoedwinkel. ( zitten een paar hele hele grote hier)
We hebben gelijk formulieren mee gekregen om toestemming te geven voor navelstrengbloed donatie. Wat we natuurlijk gaan doen, want is voor een goed doel. Onderzoek en behandeling van kinder leukemie en dergelijke. Enige wat ze doen is als de navel streng door geknipt is, bloed er uit halen. En 3 buisjes bloed afnemen van mij
Gebakje en hoe was het bij de vk? balen dat de kleine man zo aan het spoken was zeg! Dat bloed afnemen van jou voor die donatie, wanneer nemen ze dat af? Mh90 inderdaad, het kan soms flink zeer doen, ik duw jaar dan ook zachtjes aan de kant hoor! Soms kan het zoᷰn zenuwpijn geven he! ik heb geen idee waar de kiloᷰs vandaan komen.. ik eet gewoon normaal en gezond en mijn suiker was goed dus.. Misschien is het een reactie van mijn lichaam op de vorige keer en denkt het nu: zoveel mogelijk reserve opslaan Het zit overal behalve in mijn gezicht, dat is wel fijn. Bij de jongens had ik echt een heel dikke kop Maargoed, ik krijg het er wel weer af, net als bij de jongens.. En er zit ook een deel vocht bij iig..
zodra ik bevallen ben nemen ze dat af. Tenzij ik aan een infuus lig of zo, dan halen ze het daar uit.
Zo, weer een beetje opgeknapt. Alles blijft gelukkig weer binnen. Moet ook wel want morgen hebben we de 20 weken echo! Zal morgen weer achter de pc kruipen en ff op iedereen reageren! Truste!