Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Paloe: mooie taart. Zelf gemaakt ??

Geranium: Veel succes en plezier bij de 20 weken echo.

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Geranium fijn dat je je weer een beetje beter wordt! Heel veel succes en plezier bij de 20 weken echo!

Gebakje dank je! Zelf gemaakt ja:)

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    morgen,
    gisterenavond voor de 1ste keer een huilbui gehad voor niks :(
    zal wel door de hormonen komen zeker?!

vandaag naar de winkel boodschapjes doen en naar de bank en dan een paar wasjes draaien en klaar!!

paloe:eek:ei 18 kg al?!!
    ik heb schrik om zoveel bij te komen!!!ik ben er nog altijd 7kg kwijt!
    mooie taart!!

gebakje:erg he die gebroken nachten?!en nu net we onze slaap zo kunnen gebruiken.
    fijn dat alles goed was bij de vk!!!
    oh leuk zo'n bloed-donatie!!ik weet niet of ze dat hier in belgie ook doen,maar toen ik ervan hoorde was ik ook al voorstander!

sint-cadeautjes:zou hier ook eens moeten beginnen met aankopen,maar heb geen enkel idee wat de kids graag zouden willen!
    ja alles wat ze zien op tv!

gera:fijn dat je je weer wat beter voelt!

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Sofie haha ja lekker he die hormonen! Ja 18 kg al.. balen maar het is niet anders. Ik denk dat mijn lichaam het ziek zijn van de vorige keer nog heeft onthouden en nu alles vasthoudt… Mja, na de bevalling is er 10 kg af en de rest raak ik ook wel weer kwijt.. thnx!

5. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    paloe:poeh ik was bij mijn bevalling maar 6kg kwijt en ik was er 16kg bij gekomen,dus ik dieet niet,maar let heel erg op wat ik eet,gewoon gezond :slaadje,tasje verse soep met brood,maar geen chips of snoep,heel af en toe.

gek he dat jou lichaam alles gaat vasthouden?!maar waarschijnlijk heb je ook al veel vocht?

net terug van boodschappen doen en ben misselijk geworden van de geuren en het tillen ppppffffff
    hoop dat die misselijkheid vlug wegtrekt!

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ik was bij beide bevallingen 10 kg kwijt dus daar reken ik nu ook weer op;) Ik snap er ook niks van hoor, eet gewoon gezond en normale hoeveelheid, niet meer dan voor ik zwanger was.
    Na de vorige 2 zwangerschappen heb ik wel gedieet hoor. Ik eet al gezond, dus kan nik aan mijn patroon veranderen op een normale manier. Dus na Liam sonja, na Olaf dr Frank en straks ook weer dr frank:)
    Ik hou idd ook vocht vast ja..

Ai even rustig aan doen dus!

7. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Goedemorgen!!

@gera.. veel succes en plezier vandaag.. hopen dat junior de handjes tussen de beentjes houd, Hihi.

@paloe.. mooie taart!!

@sofie.. leuk he hormonen!! Ik was gisteren behoorlijk in t verkeer bezig, kan me overal aan irriteren.. Hihi

@hier.. gisteravond weer fijn 'door' gewerkt.. Nou nog ff na suffen in bed, ben nog best moe!
    Straks nog een late dienst en dan weer 2daagjes vrij.. weekend!! Hihi

8. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Zwangels wat naar weer! Op naar een prachtige kerst met zijn drietjes!

@MamavanF en MH90 als nog gefeliciteerd met jullie verjaardag!

@Mh90: showen dat filmpje!

@Sarah, hier een puberende kater (wel geholpen gelukkig) die de hele dag miauwt. Hij probeert zijn zin door te drijven.. bespringt de andere kat (lieve poes die dan onschuldig ligt te slapen) de hele dag rottigheid uithalen, en de witte vulling hangt op de hoeken met grote vlokken uit de bank... de leuningen voelen als braille... Soms, heel soms, moet ik aan de Amerikanen denken, die hun katten declawen en de stembandjes knippen... Maar dan voel ik me een onmens, en dan komt hij weer flemen, kijkt hij me weer met die grote poppekijkers aan, en herinnert hij me hoe hij zwaar getraumatiseerd en ondervoed bij ons kwam ;)

@Gebakje, man en ik doen mee met het bloedonderzoek wat in de toekomst de vlokkentest en de vruchtwaterpunctie overbodig gaat maken. Waarschijnlijk kunnen we geen navelstrengbloed doneren, omdat ons kind via navelstrengbloed gecontroleerd gaat worden op mijn erfelijke ziekte.

@Paloe, ik begin mijn taille te verliezen.. nu al! :D Hoop zo dat ik die ooit nog terug krijg! Leuke taart!

@Gera, hoe was de echo?

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mh90 dank je!

Chickie haha je taille verliezen;) Komt weer helemaal goed meid! Ik heb m nog, bij Olaf en Liam al heel snel niet meer, mijn buik is nu echt anders:)

10. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

thnx chickie :)

Hopen dat je misselijkheid gauw zakt sofie, en die huilbuien... die zullen nog wel meer komen ;)

Kilo's, hier ook al bijna 20 sinds ziekenhuisopname maar daar ben ik heel blij mee.
    Niks geen dieet straks na de bevalling, gewoon proberen die kilo's eraan te houden :D
    Mijn taille is er ook aan, draag een beetje in de rondte zeg maar, hihi

Hier ook zo'n gekke kat, word helemaal gestoord van zijn besluiteloosheid. Wil hij naar buiten, twee seconden later weer binnen, issie binnen is het weer niet goed, moet ie weer buiten en zo de hele dag door.

Geranium, echo al gehad? Denk dat we allemaal erg benieuwd zijn hier :D

Daarstraks telefoon gehad van de huisarts-assistente dat ik een prikformulier moet ophalen.
    Vertelde gisteren bij het aanvragen van de primperan (ja, nog altijd tegen de misselijkheid, helaas nog nodig) dat ik zo vreselijk moe blijf en dat heeft ze met de huisarts overlegd.
    Nou moet ik opnieuw op B12-tekort prikken (hoewel ik al 2x per week spuit) en op nog een hele waslijst aan dingen.
    Dus zometeen mezelf en zoonlief maar even naar het ziekenhuis slepen en me lek laten prikken :D

11. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Sofie: fijn he die hormonsters! Hoe is het nu met je misselijkheid?

Gewicht: was tot afgelopen weekend zo'n 8 kilo aangekomen, maar inmiddels zijn er 2 af. Niet echt handig natuurlijk, maar ja het is niet anders. Nog wel aardig op schema dacht ik zo!

Hier: de echo was fantastisch! Zo gaaf om die kleine zo actief te zien zijn! En alles was helemaal perfect, ze konden niets vinden! Junior ligt zelfs 4 of 5 dagen voor op schema wat groei betreft! Kan niet beter dus! En het geslacht is geheim gebleven ;) dus nog steeds een verrassing! Helemaal blij hier!

Gelukkig zelf ook opgeknapt na dit weekend. Nog steeds niet optimaal, maar alles blijft binnen en heb ook weer zin in eten. Dat had ik gisteren nog helemaal niet. Als ik me zo blijf voelen, ga ik morgen weer aan het werk. Het is maar een half dagje, dus dat moet lukken!

Oh ja, ff 2 fotootjes van de echo!!!!!

Bijgevoegde bestanden:

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Wow mooie echo Geranium :D

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mooie echo geranium!!!

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @fijn dat alles goed was Geranium, mooie foto,s

@gebakje, wij laten ook navelstrengbloed afnemen maar dan voor eigen opslag voor stamcellen, bij onze dochter ook gedaan.

De reis naar China is prima verlopen, wel een beetje vervelend met vliegen met zo,n buik, we vlogen met Swissair en vond de stoelen erg krap voor zo,n lange vlucht maar ach het is maar een dagje.

@Zwangels ik hoop dat de kerstman jullie allergrootste wens in vervulling laat gaan!

Hier behoorlijk verkouden, telkens hoesten dat m'n hoofd en rug er zeer van doet, hopelijk gaat et snel over.

Nog ff een egoberichtje, vandaag hebben we onze vakantie geboekt, begin januari gaan we lekker 2 weekjes relaxen in Mexico, heb er echt zin in. We vliegen met air Europa via Madrid heeft iemand daar ervaring mee? We hadden de reis via neckermann geboekt en die werken dus samen met die maatschappij, ben erg benieuwd.

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Geranium: mooie echo.

Minnie : wat is nou 1 dagje krap zitten op zo'n mooie vakantie ???

MamavanF: vervelend dat je dan helemaal naar het ziekenhuis moet, maar aan de andere kant ben je er wel weer even uit geweest. Even een frisse neus gehaald. Dat is ook belangerijk.

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Gebakje, China was geen vakantie maar voor werk maar natuurlijk hebben we het wel leuk gehad. In januari gaan we op vakantie

17. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Ego: waarom ben ik zo ontzettend eigenwijs en ben ik weer gaan werken vandaag????? Voelde me gisterenavond weer vreselijk beroerd na het eten. Gelukkig bleef alles wel binnen. Maar nu zit ik mijn lokaal en denk ik: "was ik maar thuis gebleven". Zo beroerd weer en slapjes! Gelukkig maar een halve dag. En anders blijf ik gewoon de rest van de week maar eens thuis! Het houdt natuurlijk een keer op!

18. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    morgen,
    hier deze ochtend weer moeten spugen terwijl ik nog niks had gegeten,echt vervelend,want het is alleen maar speeksel en maagzuur en dat doet soms echt pijn!

dochter is de hele ochtend al aant hangen en zeuren en soms wat huilen,dus hou haar maar thuis vandaag,het is toch maar een half dagje school...

straks nog even de kralenwinkel binnen,ben terug bezig met de kraaltjes.
    wel kleine projectjes,want kan niet lang blijven stil zitten,maar heb toch al een 10-tal oorbellen gemaakt!

paloe:vreemd da dat je zoveel bij komt terwijl je toch gezond eet!
    hopen dat het er na de bevalling vlug afgaat!
    kunnen we een groepje afslanken opstarten :p

mamavanf:jij was vrij slank zeker? fijn dat er toch iemand blij is met wat extra kilo's!
    je mag er altijd wat van mij hebben :D
    ach beter 1x teveel bloed prikken,dan weet je direct wat er kan zijn!

gera:ja echt!heel fijn die hormonsters ppppffff
    maar had er maar 1x last van en nadien was het ook gedaan...
    mooie echo's,echt duidelijk!!
    fijn dat de echo weer super was!!
    hihi jij hebt wel karakter om het geslacht niet te vragen!!dat zou ik niet kunnen!

minnie:beterschap!!!

19. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Haai dames... hoe gaat het met jullie? Heb weer een paar mooie echo's gezien... Zijn er nog nieuwe zwangere dames? :)
    Er is bij mij ondertussen 18kg af... en dat op 2 maanden tijd ;)

20. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gera.. fijn he.. eigenwijs zijn!! Beterschap meid en prachtige echo foto's!!

@sofie.. rot zeg!! Hoop dat t snel op houd dat spugen etc. beterschap!

@minnie.. wil je ons niet jaloers maken met je vakantie, Hihi!! Fijn hoor, heerlijk.

@hier.. gisteren pittige avond dienst gehad, bewoonster overleden.. had veel met haar dus was wel ff slikken.. heb de laatste zorg aan haar gegeven en t is goed zo!!
    Ik was eenmaal thuis zo moe dat ik onder de douche bijna in slaap viel!

Vanmorgen wakker geworden met een overduidelijke harde buik.. wow keihard en gevoelig.. daarna heeft ze flink lopen trappelen.. kon daar wel weer om lachen!!
    En nu.. paar uur later is ze weer druk aan t trappelen!! Heerlijk, genieten!!
    Straks ff na de prenatal en dan lekker na mn moeder.

Deel Deze Pagina