Geranium leuk die echo! Zwangels jullie mogen lekker snel naar de gyn, fijn!!! MamavanF heb je al eens een gastroscopie en darmschimmel/ parasiettest gehad? Knuffel!
gastroscopie al twee keer, zonder resultaat. Alles zag er goed uit en de internist vergeleek mijn maag met een verlamde arm; aan de buitenkant niets aan te zien en toch doet ie het niet goed. Dus verdere maagonderzoeken zijn zinloos volgens hem. Die andere testen niet gehad nee, volgens mijn huisarts ben ik met een maagonderzoek, bloedtesten en buikecho binnenstebuiten gekeerd en kunnen ze verder niets meer. Dat weiger ik te geloven, vandaar dat ik verder blijf zoeken. Kan dit wel eens aankaarten, maar weet inmiddels uit ervaring dat artsen er niet blij mee zijn als je zelf met dingen komt. Pech voor hen dan, wat denken ze nou, dat ik het er gewoon bij laat en 'ermee ga leren leven'? Nee, écht niet!!! Dankjewel in ieder geval voor de tip, en ook voor de knuffel
MamavF en al eens bij een osteopaat geweest ? Mijn collega heeft een zoon en die ziet altijd wit, is altijd ziek zwak misselijk, geen fut. De artsen konden,niets vinden. En als hij naar de osteopaat is geweest kan hij er weer 3/4 maanden tegen aan. Weer kleur op zijn wangen, eetlust, weer fit.
Joh, da's frapant zeg, werkt dat zo goed? De keren dat ik ben geweest vond ik het wel ontspannend maar verder gaf het weinig resultaat helaas. Misschien toch weer het proberen waard, wie weet...
Goedemorgen!! Hier gelukkig een betere nacht gehad!! Wakker geworden voor de wekker en direct daarna begon ons kleine meisje te trappelen, heerlijk wakker worden! Straks weer is een vroege zorg dienst draaien, ik draai vaak late zorg diensten dus moet er altijd ff inkomen hihi!! Dames, fijne dag vandaag en misschien tot vanavond.
morgen, gisteren dus cadeau's gaan kopen en op 2u tijd hadden we alles gekozen,maar we zijn wel voor de 3 kids samen 200 euro kwijt!! in principe valt het nog mee als je ziet wat we hebben gekocht!! vandaag gaan we waarschijnlijk een dagje zoo doen als het weer wat meezit,maar we gaan zowiezo iets doen vandaag met de kids... oh en wish me goodluck!had zin in een kopje koffie en die heb ik net binnen,dus nu maar hopen dat hij binnen blijft,want voel me de afgelopen dagen weer beter en wat meer energie!! zwangelsoh fijn dat je zo snel terecht kan!! mamavanf:wat ben jij toch dapper! je bent al 26w zwanger en je houd het nog altijd vol!! fijn dat je weer een afspraak hebt gemaakt en dat je vl meegaat,daar heb je ook steun aan! die misselijkheid is echt balen en op dat gebied weet ik wat je voelt!ik zal ook heel blij zijn als ik eens lekker kon eten en er echt van mag genieten,maar dat zijn helaas nu de hormonen die we door moeten. maar kop op,je bent al zover en je zal er ook geraken en een dipje is normaal en hier kan je alles kwijt hoor meid!! mh:heerlijk zo'n nachtje goed doorslapen he?!had vorige nacht ook maar 4u geslapen en nu weer doorgeslapen en voel me al heel anders.
@sofie.. mooi dat jullie geslaagd zijn.. wat hebben jullie met de kids gedaan? @hier.. t werk word me behoorlijk zwaar.. van 7 tot 14.30 gewerkt en ik ben echt gesloopt.. sliep bijna in de auto! Morgen nog van 8 tot 16.30 hoop toch dat ik wat eerder weg mag/kan.. Dit is ook niks! Ik ga slapen dames! Weltrusten!!
Mamavanf een vriendin van me bleek een darmverschimmeling en een parasiet te hebben en is nu bezig met revalidatie, daarom.. de kliniek waar zij uiteindelijk terecht kwam vertelde dat heel veel mensen er pas ontzettend laat achter komen dat ze een darmschimmel hebben.. de meesten komen aan in een rolstoel. Heb je ook een darmonderzoek gehad? Dus darmen van binnen bekeken dus? Sofie zo haha dat is een flink bedrag ja! Wij gaan dinsdag de cadeaus kopen.. we vieren het woensdag. Mh90 zijn er ook lichtere werkzaamheden die je kan doen? Hier! Gisteren drukke dag, 's ochtend heet Tim met Liam boodschappen gedaan en ben ik met Olaf naar de stad geweest voor broeken voor hem en cadeautjes voor mn schoonmoeder, neefje en nichtje, daarna koffie gedronken met mijn oma en schoonzusje in de stad. Toen naar huis, meteen de auto in richting Delft naar de verjaardag van neefje en nichtje. om 21:00 zaten we op de bank en lagen de kids net in bed.. Vanmorgen om 10:30 allemaal weer fris en fruitig in de auto voor de verjaardagslunch van mn schoonmoeder en nu weer thuis.. Druk zat Tim is nog even naar koopzondag, Liam ligt even te slapen, Olaf op de eee pad en ik op de lap Even relaxen.. morgen weer een drukke dag voor de boeg, hele dag bijeenkomst van Young Professionals
Ik zal het zeker meenemen Paloe, als ik naar de huisarts moet, een darmonderzoek heb ik nog niet gehad dus dat zou nog zeker een optie zijn. Aan een schimmel of parasiet is nooit gedacht dus zal ik zelf mee moeten denken he Maar ik denk dat ze niets doen zolang ik zwanger ben, zal dus geduld moeten hebben en er doorheen moeten, zelfs als dat wil zeggen dat ik me nog ruim 3 maanden zo beroerd moet voelen. Lekker druk weekend heb je gehad, gezellig zeg! Zoiezo gezellige tijd die eraan komt, en voor veel mensen al is begonnen met dit weekend sinterklaas vieren. Wij doen het donderdagochtend, zoals vroeger bij ons thuis, de hele tafel vol kadootjes en pepernoten en snoepjes enzo en daarna nog met zijn allen naar mijn ouders. En zodra sint voorbij is mag Lief de kerstboom naar beneden halen, verheug me nu al op de gezelligheid van al die lichtjes
Haha ik had wat geschreven maar neit op reageren geklikt! even tijdje weggeweest.. dus sorry dat ik niet alles terug lees Zwangels succes morgen! hier positieve ovutest dus mag binnenkort weer op het wachtbankje
ggodmorning! voel me weer wat meer energieker en heb geen last meer van misselijkheid! ik kan s'morgens zelf van een kopje koffie genieten!! leuk weekendje gehad: zaterdag met de trein naar de dierentuin geweest en nog even antwerpen stad gaan rondwandelen en zondag lui dagje gehad... vandaag een doktersbezoekje afleggen met oudste zoon,die heeft iets aan zijn oren en hoort langs links niks meer,dus... en misschien hoor ik het hartje nog eens van beebje,meestal controleerd ha dat. mh:wij hebben cadeau's gekocht op vrijdag en dan zijn de kids naar school he... nou paloe:als dat geen druk weekend is geweest maar klinkt wel gezellige drukte! zwangels:veel succes vandaag en hou ons op de hoogte!!!
@zwangels.. Was je ook niet vandaag jarig? Of zeg ik nou iets heel raars? Iig heel veel succes vandaag!! @sofie.. succes bij de ha!! fijn dat je je wat fitter voelt. @hier.. morgen de 20w echo.. zin aan!! Vind t nu erg hard gaan!! Ik heb na een hele slechte nacht zat op zondag vannacht goed geslapen gelukkig.. alleen vl kwam ziek thuis vanmorgen.. had nachtdienst gehad.. koorts en opgezette klieren.. bleh!! Fijne dag dames!!
Even gauw een berichtje voordat ik naar de gynaecoloog ga. Ben vandaag jarig (goed onthouden Mh90!) en heb afgelopen weekend feest gehad want ben nu 30! Ben lekker verwend! Straks doe ik wel weer een berichtje. Als ik terug ben.
Hey dames ben terug van de gynaecoloog. Ze heeft een inwendige echo gemaakt, en kon daar op zien dat mijn baarmoederslijm al een mooie dikte had, ze heeft ook naar mijn eierstokken gekeken en kon in beide een mooi eiblaasje zien. Dus het zag er prima uit. Als ik tijdens de menstruatie weer pijn heb adviseerde ze mij om toch naproxen te gebruiken. Maar we gaan nu de klusperiode in, want ze benoemde dat mijn eisprong deze week waarschijnlijk gaat plaatsvinden. Mocht ik nu over een jaar na de vmk nog niet zwanger zijn dan mochten we aan de bel trekken. Dus dat is in juni/juli.
Jah is idd goed nieuws, nu flink klussen. We gaan deze maand proberen om er elke keer minmaal 36 uur tussen te hebben is beter voor de zaadproductie Dank je voor de felicitatie!
Zwangels, elke dag klussen is inderdaad niet nodig. Wij kluste meestal om de dag. Ik bleef daarna nog wel even 5 min extra liggen met de billen iets omhoog. Ennuh... gefeliciteerd !!!