Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lavina, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Hopen dat ze dan kunnen zien wanneer je eisprong is! Fijn dat het nog voor het weekend kan!

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    #422 Lavina, Jul 26, 2012
    Last edited: Jul 26, 2012
    ♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥

Bevallingsdatum

23 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje
    8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje
    27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje
    29 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje
    3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje
    6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje

Afsprakenlijst

6 augustus 2012, sarahtj3, 1e afspraak VK
    6 augustus 2012, LBlue, termijnecho
    8 augustus 2012, mamavanf, 1e afspraak, echo, bloed+urineonderzoek VK
    13 augustus 2012, gebakje, 1e afspraak en echo VK
    15 augustus 2012, minnie1979, 1e echo Gyn
    12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn

♥ NOD- lijst 2012 ♥

79mama79 (33 jaar), 1e ronde, 2e kindje, 28 juli 2012
    Diabolique21 (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje, 31 juli 2012
    geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 8 augustus 2012
    Lavina (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 8 augustus 2012
    Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 9 augustus 2012
    MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn), 9 augustus 2012
    Zwangels (29 jaar), 10e ronde (1e na mk), 1e kindje, 12 augustus 2012
    Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje, 15 augustus 2012
    Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 augustus 2012
    Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje, 20 augustus 2012
    sofie28 (31 jaar), 3e ronde, 4e kindje, 22 augustus 2012
    Yuna26 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012
    ing49824 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012
    Aster14 (26 jaar), 3e ronde (1e na mk), 1e kindje, ?? augustus 2012

Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen :D

3. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    nee,deze morgen was er een klein veegje bruin/rood en nu net weer een klein veegje!heb voor de rest geen krampjes of iets!

lavina : nod is 22 aug...

4. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Zwangels ja misschien wel, ben benieuwd

@sofie zal het erbij zetten maar hoop nog steeds dat er niks doorbreekt en je gewoon zwanger bent :p

5. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier net naar schoonouders gereden om het te vertellen , waren ze niet thuis.

Nooit, maar ook nooit gaan ze weg, en nu waren ze net weg. grrrr Nu zaterdag nog eens proberen.

6. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @gebakje pff dat is ook lullig dan! zal je net zien! hopen dat ze er zaterdag wel zijn voor je, hoe is het verder?

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    @Sofie, ben benieuwd wat je temp morgen doet.

@Sarah, dat is niet leuk als er op het laatste moment mensen afzeggen, maar dat mag de feestvreugde niet verpesten hoor.

@Lavina, ben benieuwd of de doc morgen een ei kan spotten met zn echo-apparaat.

Zo net samen met dochtertje onder de douche geweest, ze had daarvoor een hysterische peuteraanval omdat ik Dora niet opzette haha. Dus we zijn weer afgekoeld hihi

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    @Gebakje, balen is dat he. Wilde het maandag ook zo graag tegen mn moeder vertellen maar ze was net 2 dagen weg.

9. LBlue

LBlue Bekend lid

Jan 10, 2012
    764
    0
    0
    Ha meiden,

Wat een hartelijk welkom... Ik zit op mijn telefoon, dus attent reageren wordt na mijn vakantie.
    Maar de vraag hoe het gaat... Opzich gaat het goed, ik ben natuurlijk super bij dat het na een jaar gelukt is, precies toen we bij de gyn waren, maar nog geen heftige onderzoeken hadden gehad... Is ons mooi bespaard gebleven!
    Maar de eerste periode lijkt leuker dan hij is. Ben veel misselijk en moe, en mijn borsten en darmen hebben me ook niet met rust gelaten. Gelukkig zijn de borsten al minder pijnlijk en worden de andere klachten langzaam minder. Met hele goede dagen en stukken mindere dagen. Gelukkig heb ik de laatste week meer goede dagen gehad, dus het gaat de goede kant op!
    Maar nog even en dan is het voorbij! dan zitten we in het 2e trimester!
    Dus hoewel het niet super is, zal je mij na dit niet veel horen klagen, want ik ben erg gelukkig, en werk in het onderwijs dus heb deze 'zware' weken vakantie gehad, en dat scheelt veel!

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    @Lblue, heel fijn om te horen dat je gelukkig bent meid. Beetje vervelend van de klachtjes maar als je aan dat mooie wondertje in je buik denkt valt alles weer mee. Begint je buikje al te groeien??

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    @Lblue... das mooi... en die dagen blijf je denk ik houden.. zwnger zijn is natuurlijk niet niks.. de een heeft ook nergens last van... ende ander heeft elk kwaaltje en dan heel erg... maar idd.. er groeit een wondertje in je en dat is heerlijk!

@hier heb ik het net mijn moeder vertelt... ik kon het niet meer voor me houden ik zie haar zeker 3x in de week op zn minst.. en ze merkte op dat ik niet meer zovaak langs kwam of belde.... dus ik heb het haar maar vertelt.. ze was in eerste instanrie een beetje geschrokken.. omdat we hier nog geen 3 maanden wonen en nog niet helemaal gesetteled zijn... maar goed over 9 maanden is dat natuurlijk al anders...maar daarna was ze super blij!!! pak van mn hart.. en gelijk een lading van me afgevallen...

12. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @lavina spannend zeg! Succes morgen!

@sarah He, speel eens een ronde bij Songpop :p ! haha, mijn moeder was toen ook een beetje van slag :D Ook omdat ze helemaal niet wist dat we bezig waren. Achteraf was ik blij dat we het zo vroeg vertelt hadden.

@sofie ik zit hier duimen te draaien voor je hoor! In ruil voor wat hcg mocht je zwanger zijn ;)

@gebakje haha, sorry ik moet lachen, maar is helemaal niet leuk. Zat je voor niks in spanning!

@lblue oh, die vakantie komt voor jou dan wel even lekker uit. Is zo dubbel he, superblij, voel je je zo beroerd! ik hoop dat ik me ook snel beroerd mag voelen :D

@hier: uiteindelijk maar een kwartiertje eerder weggegaan. Naar de supermarkt geracet, huis opgeruimd en tafel gedekt, ouders kwamen precies toen ik brood stond te snijden. Lekker gebarbecued en nu wachten tot vl thuiskomt. Daarna maar op tijd naar bed, om morgen ook hopelijk wat zon mee te pakken.
    We zouden zaterdag naar tilburg gaan, maar volgens mij gaat vl dat niet trekken. Balen! Zou voor mij wel weer een goede therapie zijn om alleen daarheen te rijden, maar laat hem ook niet alleen ziek op de bank zitten in zijn uppie. Nou ja, het is nog geen zaterdag!

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Lblue fijn dat de klachten nu wat afnemen, en kan me voorstellen dat jullie erg gelukkig zijn, mooi de MMM ontlopen. Geniet er nog maar lekker van

@Sarah moeders maken zich altijd zorgen, wel mooi dat ze het daarna toch leuk vond!

@souries allemaal net op tijd gered dan mooi zo, gezellig hoor, hoop dat je vriend beetje snel opknapt zodat jullie nog lekker samen weg kunnen gaan zaterdag.

14. Chickie

Chickie Bekend lid

Mar 28, 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Yuna en Sofie: Jammer dat jullie ongie zijn!

@Lavina: succes morgen, hoop dat al je vragen nu wel beantwoord worden!

@Sarah: ik zou het ook niet kunnen verbloemen voor mijn moeder!:D

@Souries, zaterdag is nog een paar dagen weg, wie weet voelt hij zich dan wel weer beter? Gaan jullie dan naar de kermis (of is die dan al weer voorbij) ?

15. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    2,290
    0
    0
    goedemorgen!
    ongi is doorgekomen deze ochtend,dus mijn hoopvol kaartje wil niks zeggen...
    nu maar even afwachten en dan weer aan de klus!

verder gaan we vandaag waarschijnlijk schilderen,als het weer niet te warm is,maar ze voorspellen voor vandaag zware onweders,dus we zullen zien...

souries:daar hou ik je aan he!? volgende ronde samen zwanger!!!!

hey lblue!!leuk dat je er bent!zo te lezen hou je je echt goed en tja die kwaaltjes...die hou je niet tegen,maar zoals je zelf zegt,binnenkort zullen ze zo goed als weg zijn.

lavina:zou je gewoon niet zeggen dat je zwanger probeert te worden?en anders een leugentje om bestwil?allegie?antibiotica?ooh lees het al...zijn allemaal al voorgesteld geweest,maar het zal wel lukken om iets te verzinnen.
    succes bij de echo!laat je vlug wat weten?

sarahtj3:he balen dat iedereen afzegt voor haar feestje!alsnog gezellig geweest?

leuk dat de reactie van je moeder positief is!nu heb je iemand om over de zwangerschap te kletsen,altijd leuk!

zwangels:jeeheee dat word aan de klus!waarschijnlijk ben je nu terug regelmatig!heb ik nu ook na die vmk!

16. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ff kopieren voor de dames hier:

Zo nou ik ben dus bij de HA geweest hij heeft me alles uitgelegd, vorm en grootte van mijn baarmoeder zijn prima, slijmvlies is 6.77mm volgens hem is dat sowieso voldoende. De eierstokken waren beetje dwars die besloten achter mijn baarmoeder te gaan liggen dus een echt eitje kon hij niet zien, maar hij zag ze beetje erdoor en kon wel zien dat er stipjes zaten op de stokken, dat zijn dan eitjes. Heb eventueel ook nog een foto als jullie die willen zien van lege baarmoeder met slijmvlies. Volgens hem staat er niks in de weg zwanger te worden en zijn de krampen idd mijn darmen. Maar zoals hij zei: It takes two to tango, dus 100% zeker ben je nooit.

Net lekker alle ramen tegen elkaar open gezet, zon schijnt nog niet echt dus even doorwaaien. Verder zal ik er vanaf vanmiddag niet veel zijn, kom wel 1 keer per dag de lijst even bijwerken en lees mij vanaf foon maar kan niet veel reageren als mijn vrienden er zijn. Maar lees dus wel met jullie mee hoor!

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Lieve meiden, even een update over mamavanf2009.

Op dit moment ligt ze in het ziekenhuis omdat het helemaal niet goed meer ging. Ze krijgt een infuus en straks ook een sonde zodat haar vocht goed op peil blijft en ze ook eten binnen krijgt omdat het niet lukt om zelf te eten.

Had haar gevraagd of ik het even met jullie mocht delen, zodat jullie ook weten waarom ze niet kan reageren en voor haar willen duimen dat het snel weer beter gaat.

18. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    1,628
    0
    0
    almere
    Jeetje wat shocking!!!
    wens haar veel beterschap... en ik hoop echt dat ze snel opknapt!

19. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

Mar 21, 2012
    1,052
    0
    0
    Antwerpen
    Oei ja dat was eigenlijk te verwachten... ze was zo ontzettend misselijk, kon niets binnen houden en verdragen ==> warmte dan nog eens... :(

20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    3,350
    450
    83
    Female
    Schoonebeek
    Och jeetje he daar schrik ik wel van! Hoop maar dat ze zich gauw weer goed voelt en weer naar huis mag. Zodat ze dan ook kan genieten van de zwangerschap!

Ik heb alles ook meegelezen op mijn telefoon. En het gaat best wel snel hier met de berichten:)
    Straks ga ik weer een ovulatietest doen, denk dat ik gisteravond mijn eisprong heb gehad. Dacht het te voelen, maar zou niet weten wat je dan voelt. Ik had even een paar steken bij mijn rechterzij.
    Maar voor de zekerheid hebben we lekker geklust:p

Vandaag nog 1 avondje werken en dan heb ik ook vakantie! Ben er wel aan toe.

Share This Page