Nou het streepje is vandaag vele malen lichter dan gisteren dus toch gisteren mijn eisprong gehad denk ik
Kan zijn dat hij vandaag of morgen alsnog donkerder wordt... Maja.. gewoon blijven doorklussen.. dan zit je altijd goed.. hahaha... fingers crossed!!! sinds vandaag ben ik echt spuugmisselijk.. mn broodje en koffie laten staan.. Brrr... niet fijn... gelijk zo'n domper dag...
Vervelend Sarah! Zou het aan de geur van de koffie kunnen liggen? Heb je al een crackertje ofzo geprobeerd, 1 zwangere in het ziekenhuis lijkt me even voldoende.. dus hoop dat je genoeg binnen krijgt en houdt met die hele warme weer!
Nee zo erg is het niet hoor... ik hoop en ga ervan uit dat dat me bespaart blijft.. Net twee rijstwafeltjes genomen...En ff met mn boek op de bank.. vl en dochter zijn ff naar het park....
Hier ook voor de eerste dag , met vlagen, helemaal niet lekker. Wat misselijk, opvliegers, zere tietuh.
Goh dames daar kan ik nou even NIET jaloers op zijn sorry! Ik heb wel met jullie te doen hoor, het is zo warm en dan net nu last hebben van misselijkheid! Ach een voordeel, bevallen hoeven jullie tenminste niet tijdens een hittegolf!
Ik had het al in het andere topic geschreven maar ik wilde hier ook MamavanF veel sterkte wensen, hopelijk knapt ze snel op in het zh om weer van haar zw.schap te gaan genieten. Dus meid als je dit misschien later leest, ik duim voor je!!!!!! @Sarah, vervelend van je misselijkheid, hier ook met vlagen misselijk maar nog niet zo erg dat ik moet overgeven oid. Wel raar gevoel in mn maag, beetje weeig, kreeg vanochtend ook het ontbijt niet weg blehhh. Maar het gekke is dat ik wel steeds een honger gevoel heb maar nergens zin in heb haha Snap je m nog Enne Gebakje hier beginnen de boobies ook te vervelen, heb dat wel vaker gehad na mn ei maar nu is het duidelijk anders, en ze jeuken ook, niet echt charmant om telkens aan je tieten te krabben Ach kan me allemaal niks schelen als het maar goed gaat allemaal.
Ik heb precies hetzelfde als Minnie... Hihi.. en verschrikkelijk moe!!! Maar ik vind het allemaal helemaal niet erg... Ff iets ranzigs. Een vraagje aan de zwangeren: Verliezen jullie ook meer slijm? Ben de hele tijd bang dat er bloed komt maar het is alleen maar slijm! Ik gebruik nooit inleg kruisjes, maar ik denk wel dat ik ze nu maar ga halen! :-S
Ja.. hier ook meer.. vorige zwangerschap pas heel laat last van.... maar nu heel veel..maar het is niet elke dag...en sinds 2 dagen is het iets minder.. maja kan zomaar weer veel worden denk ik... @Hier... mannn... ik heb me toch een dromen sinds ik zwanger ben... geen nachtmerries.. maar ook niet rennend met bloemetjes over de weide.. ze zijn vrij chaotisch en onsamenhangend.. ik weet niet...
Hier even druk dus weinig online maar wel veel aan het klussen Ik wil mamavanf even een dikke beterschapsknuffel geven!
Ik heb een aantal afleveringen van the vampire diaries gekeken, en sinds dien wordt ik al de hele week in mijn dromen achtervolgt, of help ik ze
@Amandie, ja hier ook meer slijm als anders, nou ja normaal dus eigenlijk geen last van. @Sarah, jij had toch ook last van je maag??? Is het al over?? Ik heb ook last van mn maag namelijk, net of er een steen op ligt, net boven mn navel. Voel me trouwens sinds vandaag helemaal belabberd. Gisteren nog gezellig met mams naar Soldaat van Oranje geweest en toen had ik nog niet veel last, alleen tijdens het eten voelde ik me een beetje naar worden.
Hey minni.. bij mij is het nog niet helemaal over,naar wel minder.. alleen savonds komt het dan weer op... @Hier ga ik vandaag ff het huis doen.. morgen komt MvM.. vind het best spannend, slaat natuurlijk nergens op.. maar toch...
Hier ook MvM morgen. Vanmorgen zelf nog even een testje gedaan van kv, maar de teststreep is donkerder als de controlestreep dus ben iets minder zenuwachtig nu hihi Ga mezelf maar even bij elkaar rapen en een paar uurtjes naar de Efteling met dochter en vl. Vl wilde vanavond ook uit eten maar moet er ff niet aan denken blehhhhh
Hahaha minnie.. extra test... nee daar maak ik me geen zorgen over, maar het idee dat ik mee doe.. ja dat maakt t allemaal echt! Ik ben echt zwanger en er is straks nog een kleintje bij.. mijn kindje...hahaha