Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Arghhh ik ben zo boos en verdrietig! Ze willen nu nog niet de zwemmers van manlief nakijken. Pas echt na een jaar na de vmk....
    De klachten tijdens de menstruatie moet ik nu aanpakken met paracetamol in combinatie met diclofenac.
    Het enige wat er nu gebeurd is, is bloedprikken op mijn schildklier omdat ik overgewicht heb en het afvallen nu niet zo snel gaat.
    Ben benieuwd wat daar uitkomt.

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Sarah ik weet het niet hoe de gyn erover denkt:) en het is niet zo dat er waarschijnlijk een breuk zit he, het is mogelijk dat er een zit;)
    Is dat zo gek dan dat er iemand anders rijdt?
    Spannend de babykamer!!!

Mh90 hopelijk gaat het goed op je werk.. succes meid!!! Dank je voor het duimen..;)

Zwangels ik vind dat jaar na de mk echt onzin! Een jaar na het beginnen met proberen zou ik veel logischer vinden!!!

Vk… ben pas net terug!!! Vertelde dat ik de laatste dagen minder beweging voelde en toen was haar hartslag ook nog eens te hoog, dus ik mocht door voor een uurtje CTG en een echo.. CTG was goed, waren wel regelmatige harde buiken op te zien met enkele uitschieters richting de wee kant en ze zit hoog in de hartslag maar was wel in orde. Echo was ook goed, ze kwamen met de metingen uit op 35 weken, maar daar zit ook weer een marge in van bijna een halve kilo.. dus ze is of kleiner of groter of het was goed;) vruchtwater was ook goed en ze ligt helemaal ingedaald. Wel is mijn ijzer (is anders dan HB) veel te laag.. 6 en dat moet minstens 15 zijn, iig tussen de 13 en 35. Dus.. daar word ik zo nog over gebeld. Iig staaltabletten en verder weet ik het niet dat zal ik vanmiddag wel horen. Voor het gesprek met de gyn heeft ze een fax gestuurd dus krijg morgen of overmorgen bericht daarover.. spannend! Volgende week woensdag weer vk, ben dan 37+2 en waarschijnlijk is het gesprek met de gyn dan al geweest of op dezelfde dag…
    Zo, dat was even mijn egoberichtje:)

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    was om kwart over acht in het zh en om half 12 pas klaar.. van 08:00 tot 11:45 van huis geweest voor een simpel bezoekje aan de vk;)

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Inderdaad paloe! Lijkt mij ook logischer....
    Zo de hele ochtend voor een bezoekje aan de vk! En voor de hb waarde kun je appelstroop eten. Moest een vriendin van me na de bevalling ton haar hb waarde te laag was.

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @zwangels... wat kut zeg.. wat een onzin..je bent toch al zolang bezig.. Naja dat ze je schildklier gaan bekijken is dan misschiennwel goed..maar snap je frustratie.. ik had verwacht dat er wel wat actie ondernomen zou worden.

@paloe... pff das een lang ochtendje..maar goed ze hebben wel alles bekeken.. ik ben echt benieuwd wat de gyn zal zeggen... naja al is er maar een kleine kans op een breuk..dan is dat toch al stof tot nadenken..als ze je lang laten doorlopen... maar als je nu al regelmatige harde buiken hebt..komt je meisje misschien uit zichzelf al eerder?

En ja..hij brengt haar nooit..ik ken hem ook niet zo goed verder..dus was wel een beetje vreemd ja...
    @hier..Maar mn buuf brengt Noa morgen gelukkig naar school..omdat de babykamer tussen 7 en 11 uur s ochtends wordt geleverd..en ik dus van 8 tot kwart voor 9 van huis ben..zal je net zien dat ze dan voor de deur staan.. dus ik breng Noa morgen naar mn buuf..en dan brengt zij haar naar school...

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Zwangels hb is anders dan ijzer;) moet idd ijzerrijk voedsel gaan eten maar ook staaltabletten, alleen voedsel kan dit niet oplossen en heb even gekeken, maar we eten al heel ijzerrijk..

Sarah t is ook weer niet een kleine kans;) ze weten het gewoon niet;) En bij Liam heb ik 17 weken weeën gehad dus harde buiken zeggen me niks;) ze laten me zoiezo niet overtijd lopen..
    Maargoed, feit blijft dat mn bekken er erg aan toe is dus ik hoop echt op die 38 weken, die 2 weken gewicht wat erdoor moet scheelt toch weer..
    Fijn dat je buurvrouw haar morgen brengt!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hoeveel harde buiken zou je in 1 uur mogen hebben ???

Ik zit nu dit uur op 6-7 denk ik. Ze zijn niet pijnlijk, en ik heb wel een super drukke ochtend gehad op de ehbo. Veel opnames etc.

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gebakje dat mag wel, belangrijkste is echt lang regelmaat of pijn..

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ja dat dacht ik ook wel. Heb het bij de eerste eigenlijk nooit zo gehad.

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Jeetje Zwangels wat klote van je huisarts! slaat eigenlijk nergens op.. een jaar is een jaar toch!?

Zaad van die vriend is goed.. dus het ligt wss bij mij waarom het nog niet is gelukt...

Paloe 38 weken.. dan komt het wel heeeel dichtbij ;)

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Yuna idd erg klote! Fijn dat de zwemmers van die vriend oke zijn. Hoop dat jij verder ook gewoon gezond bent en dat het gauw gaat lukken. Snap je frustratie!

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Dankje zwangels hoop ik ook.. en voor jou natuurlijk..

Oh ja vraag!

Ik moet voor mijn school een opdracht maken.. nou heb ik een jaar lang gezocht naar een stageplaats en nu eindelijk 1 gevonden en ben ook aangenomen! Nu is het zo dat ik een opdracht (verslag) moet maken maar gezien het verslag 11 feb ingeleverd moet zijn en ik pas over 2 weken daar begin heb ik wat hulp nodig van iemand die met kinderen werkt.. of in de zorg.. Hopelijk is er iemand die wat vragen kan beandwoorden waardoor ik een soort verslag in elkaar kan draaien.

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden, zal ook maar weer eens mee gaan kletsen, we zijn zaterdagavond terug gekomen van vakantie dus het wordt wel weer tijd haha.

14. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    #4754 Zwangels, 23 jan 2013
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
    Jij ook bedankt!

Wat voor vragen dan? Want ik werk nu niet in de zorg of met kinderen maar heb wel mijn diploma SPW en Onderwijsassistent.

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    hier ook diploma spw, deel van de pabo gedaan en diploma apothekersassistent

16. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ja ik heb ook nog de pabo gedaan, maar ook niet afgerond.

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @gebakje...wat paloe eigenlijk al zei... ik heb het bij deze ook om de haverklap.
    En sinds een week ook regelmatig..maar niet pijnlijk..de vk zei idd dat zolang ze geen pijn doen er niks aan de hand ism.en het bijbeen tweede zwangerschap vaker voorkomt..bij Noa had ik nooit 1 harde buik gehad tot week 38..

@vraagje... ik zie net bij Noa een blaasje op haar rug..wat lijkt op een waterpok..ze heeft ze nog niet gehad..dus het zou in princiepe kunnen...
    Ze is verder niet ziek..en het is er maar 1...dus ik twijfel nog...
    Is het eigenlijk gevaarlijk voor mij(ik heb ze wel gehad)?.

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Dit zijn de vragen :

[FONT=&quot]1. Uw beroepsveld; wat is uw werk, wie zijn uw collega’s en wie zijn uw cliënten?[/FONT]
    [FONT=&quot]
    2. Een praktijksituatie waarin u actief luisterde. Beschrijf hierbij waaruit dit bleek, wat ging er goed en wat ging er fout en waarom? Welke (nieuwe) leerdoelen haalt u hier uit.[/FONT]
    [FONT=&quot]
    3. Een situatie waarin u feedback gaf. Aan welke regels heeft u zich wel en niet gehouden en waarom? Hoe vond u het om dit op deze manier te doen en hoe werd er gereageerd?[/FONT]
    [FONT=&quot]
    4.Een situatie waarin u feedback kreeg. Hoe reageerde u? Wat ging er goed en wat zou u een volgende keer anders doen?[/FONT]
    [FONT=&quot]
    5.Een situatie waarin u een voorlichtings-, onderhandelings- of kritiekgesprek moest voeren. Hoe heeft u dit gesprek gevoerd. Wat ging er goed en wat ging er fout en waarom?[/FONT]
    [FONT=&quot]
    6.Een situatie waarin u een slechtnieuws-, klachten- of emotioneel adviesgesprek moest voeren. Hoe heeft u dit gesprek gevoerd. Wat ging er goed en wat ging er fout en waarom?[/FONT]
    [FONT=&quot]
    7. Analyseer een werk gerelateerde e-mail die u heeft verstuurd en die u heeft ontvangen. Leg deze naast de e-mailetiquette. Welke verschillen en overeenkomsten ziet u? Hoe zou dit volgens u komen?

In principe heb ik eigenlijk alleen voorbeelden nodig.. zodat ik iig wat kan uitschrijven zonder baan is het best moeilijk om ook maar iets te verzinnen...
    [/FONT]

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Sarah, als jij ze hebt gehad is het niet gevaarlijk.
    Als het echt waterpokken zijn, dan zijn het er morgen heel veel meer dan 1 . ( tegen de jeuk kan ik je kidsclin aanbevelen als het inderdaad waterpokken zijn, hielp super goed bij jasper )

20. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Tnx gebakje....
    Ze krijgt al rode wangen..en ligt nu op de bank...normal rent ze de hele dag rondjes... dus ik hou mn hart vast.. natuurlijk weer net in haar toetsweek..morgen heeft ze haar citotoets.

Deel Deze Pagina