Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ze lag nu wel netjes met het hoofdje naar beneden. Ik hoop dat ze zo blijft liggen, maar ze kan soms nog best wel bewegelijk zijn. Dus ik betweiffel het. Dat bewegen en draaien voelt nu ook echt niet meer fijn.

Ze deed een schatten dat ze 8 pond zou gaan wegen bij de bevalling. (maar vertelde erbij dat ze er 10% naast kon zitten)

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    2235 gram heb ik even opgezicht net op google, dan zou ze ruim 2,5 week voor lopen.

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja... Hier was de beeb met 30+6 1990 gram.. En liep ook ong 2 en halve week voor.. fus klopt wel.. maar er werd niet gezegt dat ze 8 pond zou worden..daar krijg ik het benauwd van... maar we zullen zien...

Wel leuk trouwens dat we maar een dag schelen... oh en ik moet ook met 36 weken een echo om te kijken of de groei aanhoudt... jij ook?

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ohw dat weet ik nog niet. Want ik moet maandag naar de vk voor de uitslag. Ook met de suikers mee genomen. (zal zo en zo wel een dieet worden de laatste weken voor mij, aangezien mijn suiker ietsiepietsie verhoogt was)

8 pond was een ruwe schatting zei ze en ze kon er 10% naast zitten. Dus kan net zo goed 3600 gram zijn (3500 is gemiddeld)

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Oh ok...ja ik had natuurlijk gelijk de afspraak bij de vk..
    Dus ik moet 28 feb voor nog een echo..dan is het denk ik wel duidelijk hoe groot ze ong zal worden... ik ga ervanuit...dat ze gewoon net zo groot als haar zus wordt ong...

Nou ben benieuwd hoe dat bij jou zal gaan...

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ben ook benieuwd. Jasper was maar 3170 gram.

7. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Goedenavond dames.

Ga even niet uitgebreid reageren, excuse me!!

Ik zou 3 maart met verlof gaan, 1 week voorjaarsvakantie en dan 6 weken verlof, nou zag ik op het nieuwe rooster dat ik al vanaf 25 februari vrij gepland sta, heerlijk.. ik had nog uren over van vorig jaar!! nog een maandje werken.

Vandaag ook gewerkt, ging helemaal goed lekker rustig!
    Totdat ik vanmiddag om 14.30 even op ging staan, was ineens ontzettend duizelig/licht in mn hoofd, voelde me gewoon een beetje high ( alsof mn hoofd los op mn romp zat ), heb vl maar opgebeld en hij heeft me opgehaald van het werk!
    Lig nou eigenlijk al vanaf 18.00 op de bank, alleen even eraf geweest voor het toilet en wat drinken!!
    Niks aan, mn bloedsuiker was netjes vanmiddag 6.4 en mn bloeddruk was 110/70 en later 120/75.. meestal zit ik gemiddeld rond de 110/60.. ene keer wat lager maar meestal niet hoger als dit!!
    Voel me verder wel goed, beetje misselijk maar dat komt denk ik van de moeheid!
    Hopen dat ik vannacht een beetje goed slaap en als ik me dan morgen nog zo voel ( wat ik niet denk ) dan bel ik de vk even!
    Kleine is wel behoorlijk druk, dus stelt alweer gerust!!

Mn vader komt morgen om de wand te plaatsen, vl heeft vandaag de behang getrokken en de verf gekocht, word nog echt wat!!

Afsprakenlijst:
    31 Januari; controle VK.
    12 Februari; Kraamzorg intake.

8. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Paloe, ohhh wat fijn dat het bedje staat! Kan niet wachten! :p

@Sarah en Gebakje, sorry dat gewicht zegt me nog even helemaal niets! Maar jullie liepen toch beiden risico op zw-suiker? Is dat nu voor allebei uitgesloten?

@Mh90, hopelijk voel je je morgen beter als vandaag!

@hier: Joehoe!!!!! De slaapkamer is geschilderd! Zondag de elektra en de plinten. Daarna de meubels verhuizen. En dan kunnen we behang gaan trekken in de babykamer! De radiatoren, de kozijnen en de deuren worden allemaal in 1 keer geschilderd als beide kamers klaar zijn. Sv vond de kleuren afschuwelijk. Sm vind het prachtig. Sz heeft jarenlang mijn smaak in woninginrichting tot de grond toe afgebroken, en nu biechte sm op dat sv bij sz een hoop meubels wit moet gaan schilderen... ze heeft alles koloniaal met cognac bruine accessoires. Het werd ook al opvallend wit bij sm. Schijnbaar is die wan-smaak van mij besmettelijk ;) Ze heeft ook al mijn 2 hobby's overgenomen... en ze luistert nu ook al naar mijn favoriete muziek.... Nog even en er lopen 2 dubbelgangers van me rond.... (best irritant eerlijk gezegd als mensen zo nodig op andermans eigenheid moeten teren).

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @chickie: ik zou me niet te veel van schoonfamilie aan trekken hoor. Jullie moeten het mooi vinden en het is maar goed dat smaken verschillen. Als iedereen het zelfde zou hebben zou het maar saai worden. (ennuhh ik zou het als compliment zien dat ze jou dingen over gaan nemen)

MH90: hoe is het vandaag ?? 125/75 is nog heel netjes hoor.

kamertje: Vloer zit er weer in ( hadden we ivm behangen er even uit gehaald) , commode staat ook al. Vanavond zet hubbie de kast in elkaar en gaan we die bij Jasper op de kamer zetten, en Jasper zijn kast op die kleine meid der kamer.

Gister toch nog een nieuwe commode gekocht bij ikea. We hadden eerst een hele simpele goedkope erbij gehaald bij ikea, maar dit bleek toch niets te zijn. Kon de billen doekjes er niet op kwijt naast het kussen en dat is toch wel erg makkelijk. Dus nu een hemnes kast gekocht voor Jasper als commode, en dan de ecte commode naar de babykamer.

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Fijn dat alles goed was gebakje!

Dames succes met het mooi maken van de babykamers! :)

hier 2de dag posiovu-test... dus wss vanaf morgen weer op het wachtbankje!

11. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @hier.. Leek vanmorgen goed te gaan, wat gelopen etc.. maar t is fijn terug gekeerd.. hou me mooi ff koest!!

12. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    IMG-20130126-WA0021.jpg

met papa!! Hihi

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Sarah hoe ging de prik gisteren? En ben je nog verder gekomen in de babykamer?

Gebakje geen idee wat de normale gewichten zijn.. onze kleine meid werd iets kleiner geschat op basis van de echo, ongeveer 1,5 week kleiner, 2600 gram met 36+2 ah flink voor dus.. Ja bij ons gaven ze een marge aan van 460, dus zit ze ongeveer tussen de 2370 en 3830.. Die hemnes ladekast hebben wij ook als commode, bij Liam en bij de kleine meid ook:)

Mh90 fijn zeg nog maar 4 weken werken!!! Heerlijk! Fijn dat de kamer zo opschiet! Balen dat je je beroerd voelde…hopelijk knap je gauw op! WHAHA wat een leuke foto! Mooi buikje hoor!

Chickie jaaaa super dat het klussen ook bij jullie zo vordert! Heerlijk!

Yuna wat gaat dat toch altijd snel de tijd tot ovulatie! Klusze!!!
    [FONT=&quot]Ben de hele dag niet geweest, sorry!!! En gister ook al niet..[/FONT][FONT=&quot]
    Vanmorgen is Tim met Olaf wezen schaatsen, Liam en ik waren gezellig thuis:) Om 13:00 kwam een vriendinnetje helpen met de eerste naaistapjes en nu.. is het eerste dekentje af!:D en de tweede half, maar ik vond het wel genoeg voor vandaag:) verder vandaag 3 wasjes gedraaid en het ledikant opgemaakt:) Morgen komt mijn vader de waterleiding omleggen en de deurpost plaatsen en 's ochtends gaan we de CV laten leeglopen om een thermostaatkop op de radiator in de babykamer te plaatsen.. spannende tijden;)
    [/FONT]

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh.

Hier vanacht zo lopen snurken ( had ik bij mijn eerste zw ook al, door mijn grote buik) dat man lief beneden op de bank is gaan slapen. Ik moet zeggen dat ik wel lekker geslapen heb, want mijn kleine ventje kwam pas om 8.15 uur. (wel om 4 uur een een speentje moeten zoeken).

Net Jasper zijn kleding kast ingericht, gister een nieuwe in elkaar gezet namelijk. En zijn oude kast naar de babykamer, en ook daar gelijk de kleertjes er in gelegt voor onze kleine meid die gaat komen.

Straks eens een zooi nieuwe hydrofielen weg wassen. Het is toch ontzettend slecht regenachtig weer vandaag. Dus we blijven lekker binnen.

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    1650 gram was normaal geweest zeg maar bij 31+4

met week 36 is gemiddeld 2900 gram.

16. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Hallo meiden

Ff een tijdje niet geweest, maar wel meegelezen hoor. Ben de afgelopen week zo druk geweest! Dat krijg je met fulltime werken op een basisschool. Ik maak per week gemiddeld 45 uur voor school dus dat hakt er behoorlijk in!

Alles gaat gelukkig goed met mij en onze uk dus dat is wel fijn. Dinsdag weer naar de vk eens zien hoe het daar is!

Verder zijn we al een aardig eind op weg met het kamertje. Stucadoor is al klaar. Gisteren de vloer en de gordijnen uitgezocht. Vloer moet besteld worden dus die wordt bolgende week gelegd! En dan inrichten!!!!!

Alles goed verder met iedereen????

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden,

Haha m90 wat een grappige foto, vl hier poseert ook al als een zwangere hihi, hij zwangert gewoon mee zegt ie.

Heb even jullie mening nodig.

Al 3 jaar praat ik niet met m'n schoonouders en vl heeft ook zeer weinig contact met hun. Nu wil hij ze toch een geboortekaartje sturen, ik zie dat dus helemaal niet zitten want moet er niet aan denken dat die lui weer bij ons over de vloer komen ( is echt een grote ergenis en energieverspilling). En dan erbij ze informeren nooit naar onze dochter dus waarom moet ik hun dan nu een geboortekaartje sturen? Heb al tegen vl gezegd dat als hij ze op de hoogte wil brengen hij het geboortekaartje maar zelf moet brengen en erbij moet zeggen dat er niks aan de situatie verandert. Wat vinden jullie?

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moeilijke situatie.

Hier hebben we ook een discussie over de kaartjes. Ooms en tantes van mijn man, die ik in de bijna 6 jaar dat we samen zijn nog nooit gezien heb , wil ik ook geen kaartje sturen. Maar volgens mijn man en schoonouders moeten we die wel een kaartje sturen, anders krijgen ze ruzie in de familie.
    (zijn er een stuk of 7)

Met schoonouders in jou kwestie is het nog lastiger natuurlijk.
    Anders misschien een kaartje sturen maar er een extra briefje bij doen, dat jullie ze wel op de hoogte willen stellen, maar dat de situatie het zelfde blijft als voorheen ????

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ja van de 2900 had ik opgezocht idd:)

thnx!

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Lastig zeg met die kaartjes! Tja met of zonder briefje... ik zou niet zo goed weten wat verstandig is en het minst op zou rakelen...

Zou iemand nog naar die vragen willen kijken??? alvast bedankt!

Deel Deze Pagina