@Yuna heb naar die vragen gekeken, is voor mij lastig aangezien ik nu niet in de zorg of het onderwijs werk. Zou je graag willen helpen, maar helaas sorry... Hier is het klussen al weer even begonnen. De ovulatietest van vandaag was nog niet positief maar al weer donkerder dan gisteren dus denk dat mijn eisprong begin deze week is. Manlief is extra tomaat(puree, sap, vers) aan het eten, schijnt goed te zijn voor zijn zaad. Hij is nu al bijna een maand alcoholvrij....alles voor een baby
Even nog ff een off-topic vraag. Wij willen graag een Apple tv aanschaffen, maar kan die op elke tv worden aangesloten? Wij hebben een Panasonic plasma tv maar die is al wel een jaartje of 6 oud.
Zwangels: hoop toch zo voor jullie dat het eindelijk raak mag zijn in deze ronde! Veel klusplezier in ieder geval! Yuna: heb de vragen even vluchtig doorgelezen, maar nog geen tijd gehad om ze te beantwoorden. Doe m'n best om dat morgen te doen! Jij zit alweer op het wachtbankje of niet??? Heel veel sterkte met wachten en hoop ook voor jullie dat het deze ronde eindelijk raak mag zijn! Minnie: wat vervelend zeg! Vind het erg lastig om je tips te geven, sorry. Doe wat je gevoel je ingeeft meid en laat je tot niets overhalen! Wat betreft de tv: geen idee. Misschien kun je het eens in een elektronica winkel vragen?
THx Geranium! Ja alweer op het wachtbankje Minnie : Ik heb echt geen idee van Apple maar meeste plasma tv (die platte bedoel je toch) hebben volgens mij wel de juist aansluiting.. ik zou het alleen niet op de gok doen en navraag doen in de winkel? Zwangels : kom op we kunnen het deze maand!
Zwangels, ik gaf mijn vent altijd extra vitaminen, multi 4 men van orthica, schijnt ook goed te zijn voor het zaad. En wij hadden de laatste 2 rondes gevreeën. Ik weet, het zijn geen wondermiddelen maar misschien dat alle beetjes helpen..... Hoop dat je heel snel goed nieuws komt melden meid!
Hihi dank jullie voor de tips! Mijn man slikt ook mulitivitamine. @Yuna zeker kunnen wij het! We gaan er voor! Souries hier niet weer gezien.....hoop dat ze goed nieuw komt brengen als ze weer langs komt.
@Mh90, Grappig die foto! @Yuna, ik zou niet weten hoe ik je met die vragen zou kunnen helpen, misschien dat iemand anders een idee heeft? @Gebakje, Wat fijn dat je de kasten heb kunnen inrichten! Ik leef hier momenteel uit dozen hihihi! @Gera, bij jou het stukwerk ook al klaar! @Minnie, dat zijn altijd van die lastige situaties. Ik kan me voorstellen dat je vriend zijn ouders op de hoogte wil brengen van de geboorte van zijn kind, en tegelijk snap ik jou ook dat je er nu ook niet op zit te wachten als hun dit aangrijpen om op bezoek te komen. Dus ik denk dat je vriend inderdaad even persoonlijk langs moet gaan en uitleggen wat de bedoeling van het kaartje is. Een briefje kan ook weer rare situaties uitlokken, en al dat soort drama zit je denk ik ook niet op te wachten rondom de geboorte, dat moet juist een leuke tijd zijn toch! @Minnie/apple tv: als je plasma tv een HDMI ingang heeft kun je de Apple tv aansluiten. Dat zegt ml, die bezorgt dat soort apparaten (en sluit ze voor de klant aan), dus ik neem aan dat hij gelijk heeft @Gebakje, ik zou de kaartjes ook uit fatsoen sturen. Wij hebben ook zo'n situatie. Mijn man heeft 3 neefjes. Ik wil geen details geven ivm herkenning, maar ze hebben alle 3 vast gezeten, en dan praten we over hoofdverdachte zijn in een moordzaak, gewapende overval, dealen enz. Geen kleine delicten dus. Toen hun kinderen kregen hebben we het cadeautje over de post gedaan. Andersom lopen we het risico om toch bezoek te krijgen, want hun willen heel graag contact... Aangezien het ook geen types zijn om ruzie mee te krijgen zullen we ze langs laten komen als ze bellen. Maar daar vinden geen vervolgbezoekjes op plaats @Zwangels, troost het je man dat wij al sinds september alc. vrij zijn? Man en ik drinken allebei niet zolang "we" zwanger zijn, loyaal van hem he? @Paloe, wat leuk dat het gelukt is met naaien van de dekentjes! Zie je wel, het is niet moeilijk en je wordt er steeds handiger in! @hier, de plinten zitten tegen de muur op onze slaapkamer. Kledingkast staat er, maar er wordt morgen nog een radiator geschuurd (gvd want ik ben de hele middag bezig geweest de de kast schoonmaken, zit hij morgen weer helemaal onder de stof). Als het goed is wordt morgen ook het rolgordijn opgehangen en de stopcontacten gemonteerd. De verflucht is er eigenlijk al uit, het ruikt nog een beetje stoffig, dus ik denk een flinke poetsbeurt en we kunnen er slapen! Dus wie weet wordt het bed morgen ook al over gezet. Weer helemaal total loss, heb weer veel te veel gedaan!
@Chickie ik drink sowieso niet, en manlief mag weer een biertje drinken als ik 3 maanden zwanger ben @minnie ik heb eens gekeken op de website . Maar ik geen last van vaginale droogte. Het enige waarvan ik dan denk waarvoor het kan werken is mijn zuurgraad....alleen weet ik nu natuurlijk niet hoe die is. Als ik het nu bestel is het er pas dinsdag of woensdag en dan zit ik waarschijnlijk nog maar net 1 à 2 dagen in mijn vruchtbare periode. We hebben nu afgesproken om het de volgende ronde te gaan gebruiken als die komt. Mh zag je foto, erg leuk! Hier: het weekend gaat snel...te snel. Ik heb geen zin in werken. Nu nog even op de bank hangen met zijn tweetjes en tv kijken.
@foto.. haha vind hem ook erg leuk!! typisch een vader dochter momentje!! @Minnie.. moeilijk hoor, je moet doen waar jij je goed bij voelt!! durf je geen advies te geven, zit zelf ook met het dilemma kaartjes!! @andere dames.. alles gelezen, maar mn hoofd is een zeefje geworden! @hier.. Scheidingswand staat, de eerste laag wit zit erop (aan beide kanten vd wand) op alle muren, even zien of dat genoeg is.. op de lange scheidingswand en de korte muur die daarop volgt komt vervolgens een laagje hemelsblauwe verf zodat het landschap daarop gespoten kan worden! vl is erg druk, nou kan die even niks doen in de babykamer dus is die voor de katten wat in mekaar aan het timmeren zodat hun, hun paradijsje hebben/krijgen! krijg hem niet rustig op de bank, hihi!! @duizeligheid, nog steeds wel wat aanwezig.. heb de verloskundige niet gebeld, voel me verder goed en heb een groot vermoeden dat ik wat oververmoeid ben! Over precies 4 weken is mn laatste werk weekend en dan heerlijk 2weekjes vrij/vakantie met daar aansluitend verlof.. ben er soms zo aan toe!
Gebakje heerlijk he zo bezig met de kamers! Yuna ik werk helaas niet met de doelgroep mijn ouders wel mja ik dus niet.. Zwangels haha goed bezig met de eetgewoonten Minnie geen idee, ff googlen? Chickie hihi handig zon man zeg! hihi nu ben ik natuurlijk beroepshalve heeeeeeel benieuwd wie die neefjes zijn wel lastig zon situatie zeg! En idd, het is niet heel moeilijk maar ik moest even over mijn machinevrees heen nu besef ik dat hij me niet opvreet als ik iets verkeerd doe Super dat de verbouwing zo opschiet zeg! Gaat snel!!! Mh90 ook een hoop geklus bij jullie dus, leuk hoor!oh heerlijk! Je bent gewoon met 32 weken klaar met werken, lekker zeg! Hier is gisteren ook een hoop gebeurd! De cv leeg laten lopen, andere kop op de radiator in de babykamer en een thermostaatknop op afstand erop, cv weer gevuld en alles werkt weer Radiatorombouw eromheen, klaar is het klusje! Daarna hebben mn vader en mr paloe de deurpost erin gezet, de zijkanten staan (moest nog een stuk van de muur gezaagd en uit de vloer gehakt) en nu moet t afgewerkt worden Heerlijk, echt weer een stuk vooruit! K heb ook het bedje opgemaakt en de gordijnen hangen bijnabijnabijna klaar!!! Ook heb ik gisteren 3,5 uur elke 5 minuten been, rug en buikweeën gehad, flink pijnlijk maar het werd niet erger en zakte uiteindelijk af.. Helaas wel door de krampen een flinke reuma aanval in mijn rechterbeen maargoed, ben blij dat het afzakte, ik heb echt het liefst dat ze nog tot volgende week maandag blijft zitten.. Door de reuma en ik weet verder niet waardoor vannacht 0,0 geslapen, echt gewoon helemaal niet.. En ik ben er niet eens total loss van nu. Straks gezellig naar een oud klasgenootje, zin in! Zij heeft ook 3 kids, 2 jongens en een meisje leukleuk! Gelukkig woont ze dichtbij en brengt de bus me van deur tot deur Kaartje: ik zou gewoon een kaartje sturen, zonder briefje oid. Dan zet je iig geen kwaad bloede en mochten ze opeens denken dat alles weer koek en ei is, dan kan je ze altijd dan nog vertellen dat dat niet het geval is..
Goedemorgen dames! Ja met onze eetgewoontes gaat het goed! Afvallen gaat niet snel maar komt vast goed. Hier ook wakker want temp elke ochtend om ongeveer 7.30 uur. Vanmorgen was mijn temp 36,2 erg laag vind ik zelf! Paloe wat gaat het snel! Al 37 weken! Ik draai me nog een keertje om nog even liggen dommelen.
@mh...wat een leuke foto... @yuna...sorry..ik zit helaas ook niet in de zorg of onderwijs. @minnie...ik zou gewoon dat kaartje sturen...en als ze dan bellen om langs te komen... dan kan je ze altijd nog vertellen dat dat niet gewenst is. @paloe..wow 37 weken... en je bent bijna klaar joepie..spannend die weeen... ben zo benieuwd wanneer je je meisje in handen hebt...komt echt super dichtbij nu. @hier...twee dagen flink ziek geweest..voel mij nog steeds niet optimaal..maar dochter moet naar school...dus zal er toch uit moeten... straks ff naar de huisarts..heb een rare rode plek op mn been die heel zeer doet..ff naar laten kijken.. want vind er niks aan zo...mankeer opeens vanalles... Sorry voor iedereen die ik ben vergeten...
succes bij de doc sarah!!! Ik ben ook benieuwd hopelijk hebben de weeen weer voor wat ontsluiting gezorgd zodat ze volgende week maandag lekker komt
@Zwangels, ohh dan ga je het niet drinken ook niet missen! We gaan na de bevalling hier in het nieuwe tapas restaurant al mijn favoriete gerechtjes eten die ik al die tijd niet gemogen heb hahaha! Nu al zin in! @Mh90, oehhh ben zooooo benieuwd hoe jouw muur-spuiting (hihihi) gaat worden! Wat is hij aan het timmeren voor de katten? Wij hadden 2 kattenbak-bakken. 2 houten (wel zwaar dus), hoge bakken die je over de kattenbakken heen zet. Bovenop 2 ligplaatsen. Helaas heeft onze vorige kat (door kanker in zijn hoofd) ze herhaaldelijk onder gepiest waardoor ze weg moesten. Nu er een kind bij komt, wil ik die hoek straks inrichten om te spelen. @Paloe, oehhh spannend, die weeen! Nog eventjes! Jouw man is agent, jij ook? Frisse jongens zijn het niet, daarom zitten wij ook steeds opnieuw met dit soort dillema's. Wij willen geen contact, maar ook geen ruzie binnen de familie. Het lastige is dat hun moeder, de zus van mijn sm, op zich een lieve vrouw is die het niet verkeerd bedoeld. Ook met haar willen we geen contact (want dan is de afstand naar haar kinderen weer kleiner), maar haar kwetsen is lastig, want beledigen we haar dan krijgen we ruzie met alle zussen, dus alle tantes. Dat fiasco hebben we al meegemaakt, dus nu is het steeds afwegen wat doen we wel, wat doen we niet. Maar we houden het contact wel zo oppervlakkig mogelijk. Kaartje met kerst, een cadeautje bij de geboorte van een achterneefje/nichtje (over de post), en als we ze tegen komen op een begrafenis dan zullen we uit fatsoen even een babbeltje maken. Maar ik ga geen verjaardagskaarten sturen oid want dan willen ze straks nog langs komen, dacht het niet. Gelukkig weten niet veel mensen dat ze familie zijn, je wordt toch snel geassocieerd met je familie. Kun je op elke radiator een thermosstaatknop zetten? Dus ook als de rest van het huis ze niet heeft, alleen op de babykamer wel, werkt dat? Of werkt dat alleen bij bepaalde CV systemen? Veel plezier bij je klasgenootje! Vandaag van alles doen waar ik geen zin in heb! Tandarts enzo, en ik wil in huis verder! Hihihi hoezo nesteldrang?! We hebben grote 2 foto's besteld voor in de lijsten op de slaapkamer. Ik wil een lang schap boven ons bed, met foto's en accessoires, zodat ik regelmatig wat anders neer kan zetten. Ik had 2 aardige lijsten met passe-partouts, maar vond de afbeeldingen saai, dus nu 2 trouwfoto's erin, wie weet later dikke buik foto's en straks foto's van onze mannetje! Laten jullie buikfoto's maken?
Nou lekker dan... het is naar alle waarschijnlijkheid wondroos... ergens een infectie via een wondje opgelopen... (dacht zelf een tromboze been ofzo..gelukkig was dat t niet.. ) nu moet ik dus aan de antibiotica voor 10 dagen... plus nog die prikken 2x in de week... Wil niet zeuren..maar vind het niet leuk. @chickie.. oh wat een leuk idee.. ik zit ook nog een beetje na te denken hoe ik de slaapkamer wil aanpakken w.b. accesoires... Hier ga ik geen buikfotos laten maken...maar wil wel een gipsafdruk van mijn buik maken..en dan met roze mozaïken...
Goede middag. Mijn controle was goed. Ze ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden. De uitslag van de suiker test in combinatie met de groei echo was niet goed. Dus nu moet ik speciale eet richtlijnen volgen, dan weer suiker prikken en als het nog te hoog is en het buikje groot blijft , door naar de gyn. Dan gaan ze het eerder halen. Ik ben benieuwd.
Sarah: wat naar die wondroos. Hopelijk ben je er snel vanaf. mh90 ik ben benieuwd naar je muur. chickie: ga je bv geven? dan moet je na de bevalling nog oppassen met wat je eet ;P ( ivm krampen van je kindje) Ik ging na de bevalling lekker gerookte zalm en filet american eten, gevolg: hele middag een huilend kind van de krampen. paloe: ik heb een voor gevoel dat het niet heel lang meer gaat duren bij jou.
Chickie haha nee mijn man is geen agent hij werkt niet bij de politie ik pb je wel even En dat kan idd, alleen moet er dan een nieuwe kop tussen, dus zegmaar het stuk waar nu de knop op zit, daar moet een thermostaatkop op om er een thermostaatknop op te zetten Lastig hoor met die familie!!! Sarah balen zeg!!! Hopelijk geneest het snel meid!!! Gebakje ben benieuwd hoe het verder gaat.. Enne bij Liam liep ik 17 weken met weeën hoor dus dit zegt niks Vanmorgen een stuk slijmprop verloren maargoed, dat gebeurde bij Liam ook 3 weken voor de bevalling.. En ik hoop echtechtecht dat ze blijft zitten tot aankomende maandag of zondagmiddag, dat mag ook.. Buikfotos: nee gewoon zelf fotos gemaakt van de buik
@gebakje...oei toch een dieet.. Ben benieuwd hoe dat zal uitpakken dan..of dat helpt. @paloe..hoezo tot zondag? zodat alles af is ? @chickie..ja das naar... vl heeft ook familie die in de bak heeft gezeten..maar gelukkig hebben we daar geen contact mee..die krijgen ook geen kaartje..en daar zullen ook geen hard feelings aan worden overgehouden gelukkig. Ik werkte een paar jaar terug bij het OM..Daar kon ik toen de gegevens bekijken van mijn vl zijn familie..(mag eigenlijk niet.. maar je had wel een soort vrijpas voor jezelf en familielieden enzo). Schrok me rot van de lijst ellende die ze uit hebben gevreten. En verder krijgt ook vl zijn zus geen kaartje.. dat mens heeft ons totaal gesabboteerd... En al mocht vl haar een kaart willen sturen gaat dat gewoon niet door... want zij is het type dat gewoon voor de deur staat en stennis gaat lopen schoppen. @hier...hoop echt dat de antibiotica gaat werken... het wordt steeds erger..(was ook te verwachten..na 2 dagn moet t minder worden). Maar het doet echt zeer... Ik moest wel ff lachen bij de huisarts.. wan ze belde de vk ff om te overleggen over de ab... maar ze gebruikte allemaal termen dke de vk helemaal niet begreep... hoorde ik de vk een beetje hakkelen...ja..de vk weet van zulk soort dingen natuurlijk niks af...