Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Whoehoe vandaag al een knal positieve ovulatietest! Gelijk met manlief het bed in gedoken hihihi :D want hij was thuis en in de mood!
    Nu hopen op een lucky shot!
    Ga zo weer werken....tot ongeveer 22.30uur.

2. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Haha Zwangels, zijn goede testen he ;) Mocht je er meer nodig hebben (wat ik niet hoop voor je) moet je even zoeken op mp naar wondfo en dan de verkoopster Cindy. Je kunt ze ook icm zwangerschapstesten kopen.

Vandaag intake bij de vk gehad, morgen echo! En heb nu al mn eerste blaasontsteking.... Bij dochter ook veel gehad maar vanaf 20 weken. Hoop dat het bij deze blijft! Flink aan de diarree door de ab. En nu dus ook afgevallen ipv aangekomen.

3. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Wie van de dames woonde er nou op de grens met Zeeland en was het Belgie? Of Brabant? Ik had toen iets gelezen over geslachtsbepaling bij 15 weken bij een bepaald bureau daar in de buurt? Welke is dat?

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Sarah mijn moeder zit tot zondagochtend in canada:) en ze is er bij de jongens bij geweest, dat zou ik nu weer heel graag willen:)

Zwangels haha heel goed! Superklussen!!!

79mama balen! Succes bij de echo! Jan koning doet t met 15 weken, in belgie met 13 weken:) echobaby is dat in belgie:)

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Geslachtsbepaling in roosendaal bij babylook vanaf 16 weken.
    Heb ik ze beide laten doen.
    Mocht je kindje met 16 weken niet goed liggen dat ze het goed kunnen zien, mag je gratis terug komen.

EVEN VOORSTELLEN - Echografiebureau Babylook

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    kost trouwens 30 euro.

7. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Hm dan kan ik het toch beter hier (zeeland) doen, kost nl maar 15e, wel vanaf 15 weken maar goed dan maar iets langer geduld hebben ;)

Bedankt!

8. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @paloe.. duimen dat ze na zondag zich meld!! Hihi.. t begin is er in ieder geval!!

@gebakje.. ben benieuwd.. is t een beetje een fatsoenlijk 'dieet'?

@mama79.. veel plezier morgen bij de echo!!

@sarah.. hoop voor je dat de ab snel aan slaat!

@hier..

Vandaag gewerkt, vermoeiend en druk.. veel harde buiken.. morgen maar wat rustiger aan doen!
    Vanavond bij opa geweest, was flink in de war maar redelijk goed te pas gelukkig!!

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @79mama79 zeker goede testen! Hoop ook niet meer nodig te zijn ;)

@paloe zeker superklussen hihi :D

Hier de foto van de testen vanaf cd10 vandaag was de teststreep bijna donkerder dan de controlestreep

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Het is een heel goed dieet. Het is al bijna wat ik normaal eet. Alleen geen lekkere koekjes of chippies meer. En normaal drink ik graag water met een klein beetje ranja voor de smaak. Dat mag ook niet meer, net als een latte machiatto .

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Het is eigenlijk :

Ontbijt : 2 bruine of volkoren boterhammen en water thee of melk zonder suiker.

Tussendoor : 1 plakje ontbijtkoek , of 2 volkoren biscuits.

Lunch : 3 boterhammen , thee / water melk.

Tussendoor : plakje ontbijtkoek, of 1 st fruit en een volkoren biscuit

Diner : aardappels , groente , vlees, of pasta.

In de avond.1st fruit en 2 biscuits.

'

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Het gaat om het verdelen van koolhydraten.

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    79mama bij jan koning is het ook vanaf 15 weken dus dan maakt het idd niks uit;)

Mh90 ja ik hoop dat het wat heeft gedaan en ik lekker met wat ontsluiting kan beginnen!:p
    Fijn dat je opa redelijk te pas was toen je er was.. hoe gaat het verder met hem?

Zwangels spannend!! Nog even doorklussen;)

Gebakje en dat dieet is om je suikers naar beneden te krijgen?? Het bevat nog steeds veel koolhydraten zeg! Ik snap dat ze wel verdeeld zijn, maar het zijn er nog wel veel! Maargoed, hopelijk helpt het..

14. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @gebakje.. ik had ook meer eiwitten verwacht in het dieet eigenlijk..
    Maar goed..een zwangere vrouw kan niet leven zonder koolhydraten..denk ik dan.
    ben benieuwd if je suiker waardes dalen.

@paloe..ooh je moeder..oh nee dan moet ze nog ff blijven zitten ja..hahah

@hier...ben zo kisselijk van de ab... is ook wel een bijwerking..maar zat gister de hele avond te kokhalzen..maar vl is heel lief voor me geweest.. ging lief thee voor me zetten en een beschuitje maken..want ik kon geen hap avondeten wegkrijgen...
    Slapen jullie ook zo slecht?
    Ik ben een echte buikslaper..maar dat gaat nu echt niet meer..maar mm benen doen gewoon zeer van het op mn zij liggen...

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    aiai hopelijk ben je snel niet meer misselijk!

Ja ik slaap ook zo slecht.. vooral door de BI en sommige nachten slaap ik gewoon helemaal niet.. vannacht wel geslapen maar slecht, wakker door pijn, plassen en weeen:S;)

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik vond het dieet ook erg mee vallen.
    Staat in de folder dat een goede balans is als de helft van je eten uit koolhydraten zou bestaan. En als je die goed over de dag zou verdelen, je suiker spiegel stabieler blijft (of zo iets)

Ik denk trouwens niet dat het gaat helpen hoor. Want dat is toch al wat ik dagelijks ongeveer eet. ( behalve wat lekkers dan nog in de avond)

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames!

Hier wederom een positieve ovulatietest! Dus vanavond nog maar even klussen :)
    Gisteren nog gebeld naar de HA voor de uitslag van het bloedprikken op mijn schildklier. De waarde was 2,76 en was volgens de HA erg netjes.

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zwangels: klus ze. En de komende 2 dagen ook nog ;)

19. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @zwangels...das mooi..geen schildklier problemen.
    En nog heel veel klusplezier!

@hier net weer geinjecteerd... ik heb alleen zo'n last van harde buiken steeds..
    Ze zakken af als ik rustig ga zitten.. maar ja ik moet mn dochter wel ophalen en brengen en het huishouden gaat ook gewoon door.. moest net tijdens het teruglopen echt ff stoppen...werd helemaal naar van die harde buiken.

20. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst! Hier weer eens superdruk met m'n werk.

Vandaag weer op controle geweest bij de vk. Alles was perfect! Hartslag prima, BD 55/110, HB 8,4. Dus ben weer helemaal happy! En...... ik krijg toch een groeiecho! Bij de vorige controle had ik een andere vk uit mijn team en die zei dat het niet standaard was om te doen, alleen als er een duidelijke aanleiding toe was. Vandaag had ik een andere vk, dus ik dacht "ach, gewoon vragen!" en ja hoor, kreeg direct een verwijzing mee! Mag zelfs over 2 weken al! Op dinsdag 12 februari!
    Eén klein minpuntje: ik moet het wel rustiger aan gaan doen. Zo ff met mijn leidinggevende overleggen over wat nou handig is om te doen. Ik denk zelf om gewoon iedere dag op tijd naar huis te gaan ( half 5 ipv half 6!) en eens te kijken hoe dat gaat. Ben gewoon kapot aan het eind van de week! Heb bijna het hele weekend nodig om bij te komen! Dat is ook niet de bedoeling natuurlijk, dus maar eens ff kletsen zo........

Deel Deze Pagina