Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gebakje hm als het niet werkt misschien toch proberen om echt minder koolhydraten te eten.. bijvoorbeeld t fruit en koekjes te vervangen door groente ofzo, ik zag maar wat

Zwangels fijn dat de schildklier goed was! En idd, doorklussen!;)

Sarah succes met de harde buiken…

Hier: vanmorgen in 1,5 uur een boxmatras genaaid:D machine deed alleen ff moeilijk waardoor ik stress had en whoppa meteen in de voorweeen belandde.. dus tussendoor maar ff gedouched. Zakte niet af helaas maar daarna een paar uur met een vriend op de bank gezeten en toen ging het wat beter, maar nu zijn ze er weer helemaal…

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wordt spannend dan Paloe!

@Zwangels, ik had ook geen last van vaginale droogheid, maar de zwemmers van je vriend zouden nu iets beter hun weg kunnen vinden.

@Chickie, ik laat wel buikfoto's maken, laat daar dan ook het geboortekaartje van maken.

@Sarahtje, jij zit ook flink in de lappenmand, hopelijk slaat de ab snel aan, en doe je een beetje rustig aan met die harde buiken!

Hier: gisterenavond heel hard m'n 4e teentje gestoten, jeetje wat doet dat pijn zeg, een deel van m'n voet is blauw en lopen is niet echt een pretje. Hoe weet je of zoiets gebroken of gekneust is? Ga het zo even intapen. Bah ik baal als een stekker

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    O ja Chickie, hoe weet e of je tv een hdmi ingang heeft? Ik ben niet echt slim in dat soort dingen.....

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    paloe: daar zat ik zelf ook al aan te denken, want rauwkost mocht onbeperkt. Dus ipv een volkoren biscuitje gewoon lekker wat tomaatjes of komkommer te nemen

5. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

@geranium Fijn dat alles goed was!!

@zwangels straks weer samen op het v***omde wachtbankje!

@Minnie Als je op het puntje van je teen zachtjes tikt en dat doet zeer (dus niet op je teen maar pntje) dan is de kans groot dat het gebroken is maar met gebroken tenen doen ze eigenlijk niks behalve intapen....(afgezien je grote teen)

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Gera fijn dat de controle goed was!! En jippie toch een echo, leuk!!! Succes op je werk!

Minnie auuuhhhh!!!!

Gebakje idd.. of een boterham vervangen door een gebakken ei…

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ok dan denk ik niet dat ie gebroken is, maar het doet wel pijn met lopen en zo. Niet echt handig maar ja tis ff niet anders. Heb m nu ingetaped want had wel een beetje het idee dat ie wat naar m'n kleine teen toe stond haha

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ja het is ook maar een trucje he, het is niet met zekerheid te zeggen... hopelijk doet ie snel niet meer zeer!

Hier morgen naar de gynaecoloog... wel spannend.. kijken wat we nu gaan doen na deze cyclus mocht het niet raak zijn...

9. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Yuna: alvast heel veel succes morgen bij de gyn. Spannend hoor!

Minnie: vervelend van je teen. Daar kun je flink veel last van hebben idd!

Paloe: spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier: gesprek ging super! Mijn leidinggevende kwam zelf met het voorstel om op dinsdag te stoppen met werken. Op die dag sta ik namelijk niet voor de groep, maar doe ik ICT bij ons op school. Volgende week kan ik mijn opvolger inwerken en de week daarna kan ik al stoppen! Heerlijk! Het gaat nog maar om een paar weekjes, maar toch een fijn idee! :)

10. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    yuna heeeel veel plezier!!!

Gera ja spannend idd!:D En fijn dat het gesprek zo goed ging, heerlijk zeg!

11. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gera.. fijn dat alles goed was en ook fijn dat je gesprek zo goed ging, fijn als ze zo met je mee denken!!

@paloe.. doe je kalm aan? Zondag/maandag duurt nog ff!! Hihi.

@gebakje.. succes met je dieet!!

@zwangels en yuna.. dames veel succes!! Duim voor jullie met alles!!

@sarah.. balen he.. je moet je rust pakken maar er zijn gewoon dingen die gebeuren moeten!!

@hier..
    Gewerkt vandaag, iemand onder dwang weg moeten brengen en vervolgens de hele middag harde buiken.. blah!

Vl heeft de kattenkamer klaar, heeft van de overige gips platen en houten balken huisjes, trappetjes etc gemaakt.. ombouw voor de kattenbak, erg leuk.. t is alleen nog 1 grote zooi!!

Ook is de wand hemels blauw geschilderd, haha t word nog veel lichter en van het blauw blijft niet heel veel over.. maar er zou nou ook een jongetje kunnen komen haha!!
    Als t eenmaal af is zal ik een foto plaatsen!!

12. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Sarah, wondroos wat vervelend! Al die kwaaltjes zijn ook niet leuk! Ik wilde eerst een Ikea Ribba houder voor schilderijen boven het bed, maar het gaat nu een zwevend schap worden want dan kan ik er ook een lantaarn oid opzetten.

@Gebakje, Waarom halen ze de baby eerder als het niet verbeterd? Dat dieet valt me niet tegen trouwens, maar ben wel blij dat ik nog een glaasje 7up mag drinken. Dat zou ik wel missen! Moet je dit tot einde zwangerschap gaan volhouden? Dan lijkt het me wel lang zonder suikers. Ik mag geen bv geven ivm de atenolol die ik slik. Dus ik mag na de bevalling meteen alles eten wat ik wil! Maar had liever bv gegegven hoor.. of althans het willen proberen. ;)

@Zwangels, ik heb ook nog 7 extra gevoelige ovutesten liggen. Als je ze wil hebben moet je maar even je adres Pb-en!

@huishouden, gaat hier ook niet meer zoals ik zou willen. Pfft. Ik onderschat mijn lijf steeds opnieuw.

@Minnie, meestal staat er HDMI bij. Dit is een afbeelding: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1148363721.jpg

Op een tv zit altijd alleen een ingang (geen uitgang) dus je hebt hem wel, of je hebt hem niet. Zal vast ook wel in de gebruiksaanwijzing staan, maar anders kun je het ook even in de winkel navragen (moet je wel even opschrijven welk merk/type tv je hebt) of anders even fotootjes maken met je foon van alle ingangen. kan de verkoper even met je meekijken.

@hier: Vanmorgen fysio gehad, daarna een boxmobiel gekocht heb het muziekdoosje stuk laten vallen.... toen gaan werken (wat een gedoe, ik vind het steeds zwaarder worden), dadelijk naar mijn naaiclubje. Dan ben ik om 23.00u thuis en helemaal stuk denk ik. Morgen ook zo'n lange dag tot 23.30uur en donderdag weer tot 22.00u. Ik ontdekte gisteravond kortsluiting in de muur (nieuwe elektra) hoorde het zachtjes knetteren, doodeng, heb op mijn flatje zo ooit een brandje gehad... Dus ml heeft geen oog dicht gedaan vannacht en die heeft zojuist eerst nieuwe draden gehaald en gaat zo eerst de zooi vervangen. Dat betekend dat we pas dit weekend daar kunnen slapen ipv vanavond. En ik ben momenteel een chaot die alles vergeet, overal te laat komt, alles laat vallen (boxmobiel, laptop, 4 glazen, telefoon...) Ik wou dat het al vrijdag was! En ik heb zin in drop! Dat mag je niet hebben tijdens de zw he? Of mag je wel een paar dropjes? (ik weet niet of ik mezelf kan in houden als ik een zak zou kopen...)

Ow en begin van de avond dit bericht gepost in mijn bevallingstopic..... ja het gaat fantastisch! :p

13. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dames ik ga morgen meer reageren. Hier net weer geklust :)
    Zo nog even douchen en dan slapen.

@Chickie mocht het deze ronde niet raak zijn wil ik die ovulatietesten wel. Hoop alleen dat het raak is :)

Tot morgen! Weltrusten ladies!

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @chickie: ze halen het eerder omdat de baby te veel voor loopt en een te grote buik heeft, door mijn verhoogde suiker waarde.

(mocht mijn suiker nu nog niet goed zijn, en de echo nog steeds afwijkend natuurlijk)

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen !

Thanks Chickie voor de uitleg! Zal straks eens kijken.

Nou ml en ik zijn een stelletje bij elkaar zeg, ik kan bijna niet lopen en ml is ziek pffff en als mannen ziek zijn nou dan weet je het wel, wij moeten niet zeuren maar als zij iets mankeren zijn ze super zielig haha. Hopelijk steekt ie mij niet aan hihi.

Gisteren vloerbedekking besteld en volgende week woensdag gaan ze leggen op de zolder zodat we dochter haar kamertje kunnen inrichten en vervolgens de babykamer in orde maken, ledikantje neerzetten en kleertjes wassen en inruimen, ben blij dat het einde in zicht komt. Morgen gaan we de wandelwagen ophalen.

16. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Gebakje, de baby heeft een te grote buik. Ik dacht dat ze jouw buik te groot vonden. Ohhh soms gaan er dingen helemaal langs me heen... ik hoop dat dit toch een tijdelijk kwaaltje is anders worden het nog een lange 4 maanden :p

@Minnie, klinkt goed! Doe jij ook je babykamer showen als hij klaar is? :D

@hier, kwam gisteravond thuis en toen had ml ons bed al op de nieuwe slaapkamer gezet! Het is wel een sfeerloze bedoeling nog, maar ik moet een paar weekjes wachten op mijn zwevend schap voor boven het bed. Daar ga ik foto's en leuke accessoires op zetten. Dan nog een nieuw dekbed en 2 nieuwe dekbedovertrekken, en dan zal het vast een stukje aangekleder kijken!

Nou heb ik WEER dit bericht in het andere topic gepost..... pffft!

17. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @sarahtj Zeker mooi, nu weten we in ieder geval dat het niet aan schildklier ligt. Mijn moeder zeurde er al jaren om, en maakte zich er druk om.

@geranium Rustig aan doen meid! Fijn dat ze op je werk meedenken!

@paloe Het klussen is helemaal goed gekomen:D Jij hebt al voorweeen, spannend! Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat jullie je dochter in handen hebben.

@minnie Auw je teen! Dat is altijd zo'n pijnlijk iets om te stoten. Hoop dat de pijn al minder is.

@Yuna Inderdaad dat irritante rotwachtbankje! Ik kan er nu weer definitief op plaatsnemen want mijn ovulatietest was lichter en mijn temp was gisterenochtend al 0,4 graden hoger.
    Hoe was het bij de gynaecoloog? Of moet je nog?

@Mh90 Dank je, ik hoop dat het duimen draaien helpt!

@Chickie Mocht het nodig zijn dan stuur ik je een pb over die ovulatietesten. Wat lief van je man om het bed al te verhuizen naar de nieuwe slaapkamer. Gaat snel bij jullie met alle voorbereidingen.

Hier: vandaag had ik een lichtere ovulatietest dus nu definitief weer op het wachtbankje! Temp was dus 0,4 graden gestegen gisteren ochtend.
    Net bij de etos nieuwe multivitamine zwanger worden gehaald, heb gelijk 2 doosjes meegenomen omdat ze hier sinds eind december niet verkrijgbaar waren. We zijn laatst in Assen geweest om ze daar te kopen. Ze waren nu in de aanbieding volgens mij want was maar €10 kwijt! :D lekker voordelig!

Lees dat vele van jullie zo creatief zijn in het inrichten van de babykamer en spulletjes zelf maken/naaien. Zou dit ook wel kunnen maar zou niet weten waar alles te kopen enz. Maar goed we gaan eerst maar zien dat het raak mag zijn.

Ga nu maar eens verder hier in huis, vanavond weer werken.

(kon nu eindelijk even uitgebreider reageren omdat ik de pc aan heb staan. Als ik iemand vergeten ben sorry:)
    Normaal reageer ik met mijn mobiel, vandaar dat ik niet zo vaak op iedereen persoonlijk reageer.)

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Chickie: mijn buik vonden ze ook groot hoor :p vandaar een groei echo en suiker testen. Daar kwam uit dan de kleine meid dus ook een te grote buik heeft. ( wat weer kan komen door te hoog suiker)

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Chickie, ja natuurlijk ga ik hier de babykamer showen:)

Yuna, hoe ging het bij de gyn?

Zwangels, veel wachtplezier ( maar niet heus) op het w8bankje, ik duim voor een mega vette knaller op nod!!!!!!

Hier: helaas nog erg pijnlijke teen met lopen, als ik gewoon zit valt het wel mee maar schoenen aandoen is gewoon k*t:x ,en dan doe ik al Uggs aan, die zijn toch best ruim. Hopelijk is het zaterdag een eind weg want dan moeten wij naar een beurs en dat is heel de dag lopen

20. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    image.jpg

Hier nog een foto van de pretecho van vorige week zaterdag

Deel Deze Pagina