Mooie echo MInnie Vandaag dus bij de gyn geweest.. alles was goed.. als ik ongesteld ben geworden moet ik bellen voor een HCG afspraak... als dat goed is moeten we zoiezo nog een half jaar zelf proberen.. en anders IUI ze zij dat de kans dat ik spontaan zwanger zou raken 37% is... dus.. dat is wel goed... hopelijk gaat dat dan ook snel lukken...
Wat ik nu dan weer heb, ga ik naar de wc om te plassen en wil ik mijn slijm checken dmv twee vingers en heb gewoon rood/roze slijm ineens. Terwijl ik eergister/gisteren mijn eisprong heb gehad (ovulatietest en tempen) We hebben gisterenavond/nacht sex gehad en nu niet dus kan daar niet van zijn. Voel me ook raar, had net ook de hik terwijl ik daar nooit last van heb. Pfff raar lijf af en toe! Mooie echo minnie! Yuna fijn dat alles goed is! Ik hoop dat die HSG niet nodig is. Maar ze doen in ieder geval iets.....
@zwangels.. hopen dat t wat positiefs is!! @yuna.. idd hopen dat vervolgafspraken niet nodig zijn!! @minnie.. wauw.. mooi duidelijk! ik heb altijd t idee dat jij al veel verder in de zw. schap bent, stom he! @sarah.. hoe is t met je plekje? @paloe.. hoe staat het ervoor met jou? Ga je t nog uithouden tot na zondagmorgen?;p @hier.. Vandaag dagje vrij.. moeders kwam vanmiddag.. ff een jasje, slofjes, en een fleece plaidje voor in de box gekocht en van mams 2 pakkies gehad schattig!! Eind vd middag en vanavond lekker op de bank gelegen.. kreeg alleen eind vd avond last van een hele drukke baby en daardoor denk ik ook veel harde buiken die ik echt weg moest zuchten.. brrr!! De rust is weder gekeerd, gelukkig! Morgen mogen we weer na de vk! Ben benieuwd.. Slaap lekker dames!!
MH90 doe jij ook rustig aan? lekker dat het zo opschiet zeg! En leuk van je man dat hij zo bezig is met de kattenkamerhieronder staat mn verhaal over het bezoek aan de gyn en die voorweeen zeggen niet zoveel bij mij, heb met Liam 17 weken met weeën gelopen.. dus ik gok wel dat ze dan nog in mn buik zit ja ohhh die shirtjes ken ik! Hier waren ze heel snel weg, alleen nog in de grootste maten en daarna helemaal weg.. vond ik best jammer! Heel leuk zijn ze, superlief! Chickie haha dat laten vallen en die dementie is zó ontzettend herkenbaar!!! aiiiii die kortsluiting is zo eng.. wij doen geregeld onderzoeken waarbij dat de eindconclusie is.. doodeng:S fijn dat hij het meteen ging fixen! En een paar dropjes mag gewoon hoor! oh dus jullie hebben lekker in de nieuwe kamer geslapen, fijn! En die aankleding komt wel ben benieuwd naar de fotos als het af is! Zwangels haha goed bezig meid! Enne die voorween zeggen niks bij mij, heb bij Liam 17 weken weeën gehad hè ik hoop dat wat jij denkt waar is en ze lekker begin volgende week komt! nog wel ff doorklussen hoor, al was je test lichter en idd haha de vitaminen waren dik in de aanbieding deze week, bij heel veel winkels! Succes op het wachtbankje.. hopelijk is t bankje knalroze en kunnen jij en Yuna er heeeeeel eg blij afstuiteren na het testen Hmm gek dat slijm Minnie fijn dat het einde in zicht komt!!! Heerlijk, straks lekker pruttelen op de babykamer mooie foto! Yuna waarom is die kans niet groter? Begrijp me niet verkeerd, het is geen kleine kans, maar is er een reden waarom het niet hoger is? En vaak worden vrouwen na een HCG snel zwanger, hopelijk is dat voor jullie ook het geval als het daarvoor niet raak is.. Het viel echt tegen bij de gyn gistermiddag. De vk had nog gezegd dat ik erop moest rekenen dat ze inwendig onderzoek gingen doen zodat ze wisten waar ze stonden volgende week, maar niet dus. Het beleid schijnt hier te zijn om pas bij 39 weken in te leiden.. Dus op zn vroegst over 2 weken op maandag.. De tranen zaten en zitten me er echt ff hoog om, t is een behoorlijke domper, nog een extra week doorlopen.. Maargoed, komen we ook wel weer door. Maandag moet ik weer naar de vk, zal dan even mijn verhaal doen.. Dinsdag weer controle gyn en dan gaan ze wél inwendig onderzoek doen én strippen en datum prikken, donderdag voorlichting over inleiding en dan ga ik strijden voor die maandag... eerst wilden ze de afspraak bij de gyn volgende week pas op vrijdag plannen maar ik heb meteen verteld dat dat dus echt niet ging gebeuren, nu dus op dinsdag een afspraak.. Zal dus wel niet volgende week bevallen want ik zie het niet zo een twee drie uit zichzelf beginnen.. Soms word ik er zo moedeloos van.. mensen die niet doorzetten en maar lopen te zeuren, janken en zielig doen worden hoppa met 38 weken ingeleid en als je je sterk houdt ben je de klos.. misschien moet ik ook maar elke dag jankend aan de telefoon gaan hangen en hysterisch doen.. Mja, dat zit er niet in, zo ben ik niet en ik hou er niet van maar ik word er wel boos van dat het zon verschil maakt..
Paloe: anders zonder "hysterie" opbellen en gewoon vragen of ze niet iets voor je kunnen doen, omdat je er helemaal doorheen zit ?? Nee heb je, en ja kun je krijgen. Hier: Gister "gesport" in bed met hubbie, en heel de nacht last van mijn bekken/heupen/schaambotje gehad. Ik kan vandaag echt lastig lopen door de pijn. Ik wordt krakkemikkig door het zwanger zijn. bah. Net weer suiker geprikt: nuchter 5.5 (2 weken terug 5.1) , ik ben benieuwd wat mijn 2de meting zo gaat zijn.
@paloe... dat meen je niet! ik had dat echt niet verwacht eigenlijk..zeker met jouw bekkenproblemen... en wat je zegt is zoo waar... tijdens zo'n gesprek moet je echt doen alsof jebop het pubt staat er een eind aan te maken..voordat ze je eerder willen inleiden... als ze een normaal gesprek met je kunnen voeren denkenbze dat t wel meevalt... Ik vind het zwaar klote voor je... enige hoop is dat ze zichzelf eerder aandiend.. daar duim ik op..voor je... knuff @mh...leuke pakjes... wat lief... fijn dat t bij jullie ook opschiet allemaal.. @minnie..mooie echo...heerlijk om dat zo te zien.. @hier... nou dit is gewoon een baalweek ofzo... Gisteravond werder de hardebuiken regelmatig en pijnlijk...de vk gebeld.. die is ff langsgekomen... en heeft mij ff getoucheerd.. was iets verweekt maar nog welnpotdicht gelukkig... Ik moest het extreem rustig aan doen.. ze denk dat de baarmoeder reageert op de ab... Het zakte gelukkig later weer af en nu nergens last van...Maar als het erger wordt of weer terug komt weer gelijk bellen om een ctg waarschijnlijk...was wel ff geschrokken.. En dan wordt ik net gebeld door het echobureau.. dat ze ziek is.. en pas weer volgende week aan de slag gaat..en aangezien ik dan te ver ben...kan ik geen 3d echo meer krijgen... ik baal zo als een stekker..
Sarah is er geen ander 3d buro in de buurt die je kan bellen nog voor 1 deze dagen ???? Ennuh, die kleine nog even binnen houden hoor, 32 weken is echt te vroeg.
2de suiker meting 7,9. mag niet hoger als 7,5 zijn. Nu de 3de zo nog even afwachten en dan maar weer eens bellen dat het te hoog is. Ben benieuwd wat ze dan gaan doen.
Nou in almere niet.. Maar zat ff te loeren..maar wat nog een beetje in de buurt is is allemaal tot 32 weken... Ja idd..zat gister ook te paniekeren...ze moet zeker nog ff blijven zitten.. maar de ab is best heftig..ook hoe ik erop reageer...dus ze denkt dat t daarvan komt.. ze was iig niet ingedaald of ermee bezig dus dat was t ook niet. Hmmm ik zou zeker ff bellen met die waardes...dat dieet werkt voor geen meter zo lijkt me...
Lijkt me alleen maar hoger te worden door het dieet Misschien toch maar weer terug aan de limonade siroop en chippies Kan ook gewoon zo zijn dat mijn suiker naar mate de zwangerschap vordert gewoon hoger wordt. En dat de stijging niets met het dieet te maken heeft. Over 10 min de 3de keer prikken en dan zal ik eens bellen.
Ik heb bij jasper toen een 3d echo gedaan met 27+2 ongeveer. En toen vond ik het eigenlijk al te laat, en was hij al te groot. Lag met zijn hoofd in de placenta, dus hebben maar 5 min zijn hoofdje kunnenz ien in totaal, als hij net even de andere kant op keek. Hier doen ze het ook maar tot 30 weken zag ik net.
3de keer prikken: 7,4 veel te hoog, had meer moeten zakken. Gelijk gebeld, en ik had de secretaresse aan de lijn, die heeft alles genoteerd en dan wordt ik door haar of door de verloskundige terug gebeld.
Gebakje ja mja ik heb gister al duidelijk bij de gyn aangegeven dat ik echt had gehoopt op volgende week en dat ook had verwacht, omdat het zoveel zeer doet en ik nauwelijks slaap.. Maar dat zit er dus gewoon niet in. Zij ziet ook hoe ik loop met de krukken. hoe mijn gezicht vertrekt bij het op de onderzoekstafel klimmen, dat Tim me moet helpen met mijn benen erop krijgen en de tranen in mn ogen bij het uitwendig voelen naar de indaling, maar dat verandert niets.. Aiaiai dat is niet fijn die pijn idd K hoop voor je dat de waarde een beetje beter is dan vorige week! Hm balen dat het net iets te hoog is.. ben benieuwd naar je 3e waarde, duim voor je! Anders kan je miss het dieet nog wat aanpassen.. Dat dieet bevat ontzettend veel koolhydraten dus daar valt vast wel wat in aan te passen.. Ben benieuwd wat ze zeggen als ze weer bellen.. Sarah dank je voor je ontzettend lieve reactie, dat doet me echt even goed Ik was zo vreselijk bang dat ze niks wilden doen..dus wat dat betreft valt het mee maar had gewoon zo gehoopt er volgende week vanaf te zijn.. Maargoed, hopelijk doet het strippen dinsdag wat.. Jeeetje wat balen van de echo!!! Kan je geen ander bureau bellen en uitleggen dat de echoscopiste ziek is en je heeeeeel graag ergens nog een echo wil? Best stom eigenlijk dat zij dit niet voor je heeft geregeld, zo van, ik ben ziek maar ik heb dit en dit voor je geregeld, ga je daarmee akkoord? Beroerd die harde buiken.. Geen zorgen hoor, ik had ook rond 30 weken ergens regelmatige harde buiken, verweekte bmm en een vingertop ontsluiting en ze is er nog steeds niet ff oppassen met de ab idd en daarna gewoon weer je gang gaan denk ik.. Hier even wat frustratie eruit gesopt, alle voor mij binnen handbereik zijnde oppervlakken afgenomen op onze slaapkamer en het toilet op de 1e verdieping. Vanavond komt mijn vader de deurpost afmaken, mr paloe moet naar school. Dus hopelijk is het vanavond af en hebben we dan een deur Dan kan morgen alle klusgereedschap eruit en kunnen we de laatste hand leggen aan de babykamer. Morgen gaan we iig het 2e deel van de kast kopen
Ze mogen het ook geen streng dieet maken , want je mag niet afvallen. I.v.m. ketonen in de urine of zo. Vandaar dat je wel wat koolhydraten mag, maar goed moet verdelen. Ik zal denk ik straks als ze belt wel een verwijzing naar een diëtiste krijgen en naar de gyn.
Paloe: ik vind het ook raar van de gyn dat ze jou niet eerder inleiden. Ik weet dat ze het hier in het ziekenhuis vaak wel doen in gevallen zoals jij. Bij extreme klachten en pijn.
gebakje ja het komt echt supervaak voor dat ze inleiden bij 38 weken, alleen hier en in Assen niet.. heb ik weer, maargoed.. nee idd je mag niet afvallen maar ik vind het zoveel! Het is echt meer dan ik eet op een dag hopelijk kunnen ze nog wel wat aanpassen om het naar beneden te krijgen want je moet als het even kan nog wel even..
@paloe.. hoop ook voor je dat t strippen wat doet.. gatsie! Vind t echt k** voor je.. wel leuk vooruitzicht morgen andere stuk kast kopen etc. @sarah.. wat ontzettend balen.. idd slecht dat ze niet ff wat voor je hebben geregeld! Hoop dat je alsnog toch wat vind! @gebakje.. spannend!! Ben benieuwd wat ze gaan doen! @hier.. Vanmorgen bij de vk geweest, kleine was ontzettend druk vanmorgen, schopt nou ook flink tegen mn ribben, AUW!! hb was aan de lage kant/op t randje.. 6.3! Verklaart mn extreme moeheid en de duizelingen.. brr!! Ze ligt mooi met t koppie in de bekken, rugje links en de voetjes rechts.. de voetjes kan k erg duidelijk voelen, t hakje in ieder geval.. Hartslagje was wat aan de hoge kant maar goed ze was aan het atletieken en de marathon aan het lopen.. moest me geen zorgen maken en dat doe ik ook niet. Moet volgende week weer bloedprikken, direct ook voor de suikers/glucose.. niks aan maar t is voor t goede doel Heb net maar roosvicee ferro gehaald en heb druppels mee ekregen
Hopen dat dat al wat helpt.. en anders over op tabletten.. Vanmiddag ff werken en dan vnv eten bij mn schoonouders!