Ik krijg nu een verwijzing voor de diëtiste, voor een advies op maat. En dann kijken wat mijn suiker gaat doen.
Veel plezier op Texel! @mh90, waarom denk je dat ik al verder ben in mijn zw.schap? Leuke kleertjes! @Paloe, wat ontzettend balen dat ze niet eerder willen inleiden. Misschien toch ff drama queen spelen..... @Sarah, wat stom van dat echobureau zeg, ik snap dat ze ziek is maar ze had op z'n minst een vervanger kunnen regelen. Hopelijk zakken de harde buiken wat af. Gisteren hebben we de wandelwagen opgehaald, zal zo een fotootje plaatsen.
Mh90 kast kopen was weer leuk wel moeilijk de ikea door, heb nu ook uitval in mn benen erbij dus ben nog weer extra blij met de krukken Hopelijk doet het strippen idd genoeg, maar bij Liam ben ik 4 keer nutteloos gestript, dus ik vertrouw er niet op Laag hb is irritant ja! Hier 6,4 dus weet wat het is fijn dat je verder weer goedgekeurd bent! Ik ben nu aan de ijzertabletten omdat mijn ferritine veel te laag was. Gebakje spannend! Gera heel veel plezier!!! Minnie kan ik echt niet.. kan niet liegen en t zit gewoon niet in me. Mja, die week extra overleef ik ook wel weer.. Mooie wagen!!! Wij hebben de replica ervan, sarah en ik
@minnie.. hihi weet niet waarom ik dat denk.. stom he!! Gave kinderwagen!! @paloe.. kalm aan doen meid! K duim dat t strippen echt werkt!! @zwangels.. veel plezier!! Geniet ervan!! @mamavanf.. hoe is t met jou?? @hier. wederom bekaf vn t werken! Kleine meid druk!! Hihi
Ik lees jullie allemaal wel maar kan het (nog) niet opbrengen te reageren. Weet soms niet wat ik moet zeggen maar vaak kost het me behoorlijk veel energie. Gaat niet zo goed met me, ben nu twee weken aan de AD en heb best veel last van de bijwerkingen. Moet nu doorzetten want het is een goed teken dat ik er zo op reageer, wil zeggen dat het gaat aanslaan. Maar ben eigenlijk alleen maar moe, lig zowat de hele dag plat en te doezelen of echt slapen, voel me zó uitgeput. Ben ook enorm verdrietig over hoe deze zwangerschap is gegaan, had het me zó anders voorgesteld. Zo goed en fijn als de vorige was, zo beroerd, ziek, slap en klote heb ik me deze keer gevoeld. Kan zowat niks meer maar moet nog zoveel maar elke stap kost me bergen energie dus ik zie mijzelf nog niet echt naar de C&A waggelen om nog de laatste kleertjes te kopen. Of naar ikea voor de laatste dingen voor het kamertje. Maar het zal toch moeten want ik vind het wel belangrijk alles optijd af te hebben. Nouja, alles bij elkaar; ik voel me behoorlijk klote Nog een dikke 5 weken volhouden en dan kan ik eindelijk ons mannetje in mijn armen sluiten en zien waar ik het allemaal voor gedaan heb/doe...
@mamavanf.. jammer dat je je zo rot voelt!! Men elke dag zo'n strijd!! Baal echt met je mee!! Ik heb net 2 zachte balletjes voor mn katten gekocht, de 1 speelt wat meer als de ander.. maar de rustige/jongste gaat nou helemaal los.. ik lig helemaal in een stuip.. hij vliegt letterlijk door de kamer heen!! Hihi. Je zou ze een dagje moeten lenen, al is het alleen maar om je je wat beter te voelen.. ik heb op dit moment ook echt geen energie meer.. maar als ik dit dan zie! Nog 5w meid.. je bent er bijna!! je mag trots op jezelf zijn!!
Dankjewel, lief van je En ik zie het helemaal voor me, zo grappig en schattig om te zien hoe ze kunnen spelen he We hebben hier een leuke, engelse serie opgezet, word ik ook alweer wat vrolijker van. Zijn de kleine dingetjes die het doen he...
@Zwangels, ik wist ook niet waar alles te kopen hoor! Ik heb me aangemeld voor de zwangerschaps/babydozen via het forum hier, en dan krijg je allemaal reclame. Voor je het weet rol je van het een in het ander, en toen kreeg ik de folder/catalogus van de Babydump met uitzetlijst. Daarnaast de uitzetlijst van de Hema en de kraamzorg uitgeprint, dan heb je wel een redelijk beeld van wat je allemaal nodig hebt. Dan ga je bij de Hema kijken, en online bij de babywinkels kijken, om je vervolgens een hoedje te schrikken van alle prijzen (hihihi) en dan ga je prijsvergelijken en ga je hier op het forum lezen wat anderen kopen en waar er aanbiedingen zijn, en voor je het weet ben je van alles op de hoogte hahahaha! Dan ga je in het "show je babykamer topic" kijken voor ideeen, google je eens naar babykamer afbeeldingen, en zo sprokkel je ideeen bij elkaar die je leuk vind. @Paloe, pffft wat een gezeik in dat ziekenhuis zeg! Ik had echt verwacht dat er wel rekening gehouden zou worden met je pijn. Dinsdag duidelijk maken dat je dit niet trekt, en dat je zeer teleurgesteld bent in het feit dat ze je niet serieus nemen. Daar lieg je toch niets aan? @gebakje, fijn om te lezen dat ik er dan niet helemaal naast zat.... hihihi! @MH90, ik heb dat shirt van 1 love Dad ook bij de Zeeman gekocht! @Pretecho, hier doen ze geen 3D voor de 28 weken? Omdat de baby's er dan nog teveel als aliens uit zien. Ik vond het persoonlijk wel meevallen heb een 3D momentje gehad met 21 weken, maar bij de pretecho doen ze het hier niet eerder. @Gera leuk weekend in texel! @mamavanF: ik hoop dat de AD gauw gaat werken voor je! Heb echt met je te doen, jammer dat je niet echt hebt kunnen genieten van deze zwangerschap! Ziekenhuis gisteren: Met de baby alles goed! Mijn APK keuring was wat minder. Mijn hartslag is al een paar weken veel te hoog. (Verklaard wel mijn kortademigheid en vermoeidheid), de verpleegkundige dacht dat het door mijn zwangerschap kwam. Dus ik heb dat nagevraagd aan mijn gynea (= arts) want daar moest ik daarna toch naartoe. Die schrok, want mijn hartslag mag niet zo hoog zijn ivm mijn hartspierziekte (ik slik medicijnen die mijn hartslag kunstmatig laag moeten houden). Nu is mijn cardioloog nog 2 weken op vakantie. Dus zij kan mijn medicijnen niet aanpassen. Eigenlijk had een waarnemend cardioloog mijn medicijnen moeten aanpassen, want ik loop er al zeker 2 weken mee, en moet nu ook nog 2 weken wachten. In 4 weken kan er een hoop schade aangericht zijn. Maar door de miscommunicatie van de secretaresse denkt de waarnemend cardioloog dat ik een lichtere variant van mijn ziekte heb... Lang verhaal, maar de artsen in dit ziekenhuis communiceren niet rechtstreeks met elkaar. Jij moet als patient alles doorgeven, maar ik moet communiceren met de secretaresse, die op haar beurt echt haar best doet maar medisch gezien helemaal niet snapt wat ik zeg, dus zij geeft het verkeerd door... waarop de waarnemend cardioloog op basis van die verkeerde gegevens een oordeel geeft.... en ik dus in een best gevaarlijke situatie naar huis gestuurd word. Ik was boos natuurlijk, en dan word je alsof je een vervelende patient bent naar huis gestuurd, en luisteren doen ze daar toch al niet... Allemaal een beetje eng, en ik was helemaal uitgeput, dus heb tot 22.30uur geslapen gisteravond. Ik ga het de komende 2 weken heel rustig aan doen (die hartslag niet verder opdrijven). En ik moet over 2 weken weer terug komen bij de gynea, die was gefrustreerd dat ik niet eerder bij hem was geweest maar al die tijd bij gyneas in opleiding.... Tja... ik vond het ook al vreemd... Ohh en hij wilde geen bevallingsplan opstellen, vond het daarvoor te vroeg.
Vergeet ik het nog te vragen... Er is dinsdag een forumlid van hier overleden. Ze heet dramaqueentje, 30 jaar, een kindje van ruim 1 jaar en pril zwanger... Ze zou onwel geworden zijn. Hebben jullie hier al iets over gehoord? Hier is het condoleance topic voor de geïnteresseerden: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/417946-condoleance-topic-forumlid-dramaqueentje.html
@chickie.. gatsie wat een gedoe in t zh bij jou!! Wat is dat toch met ziekenhuizen.. pas maar goed op jezelf; heb je wel de mogelijkheid om rustig aan te doen? Wat erg.. zo jong!! Men ben er ff stil van!!
Mh90 ja ik probeer het jij ook he leuk die spelende katten!! Chickie ja ik had het ook echt verwacht maar blijkbaar is het gewoon niet duidelijk genoeg. Voor de vk wel volgens mij, daar moet ik maandag heen, dus zal het daar ook nog eens zeggen. Bij de gyn heb ik wel duidelijk gezegd dat ik echt had gehoopt en gerekend op aankomende week, zat er met tranen in mijn ogen maar ze doen het niet.. Ik trek het wel, alleen ik trek het al zon tijd Maargoed, komt goed! Jemig wat ontzettend achterlijk van de artsen dat ze je zo laten lopen! Groot gelijk dat je het eng vindt..heeeeeel rustig aan doen meid ik vind het gewoon eng voor je.. Van dramaqueentje heb ik gehoord ja, ze was 6 weken zwanger. Een lid bij mij in het bevallingstopic kende haar.. Echt vreselijk.. vannacht echt bizar gedroomd.. Het was morgen, zondag dus en mijn vader had mijn moeder opgehaald van Schiphol. Ze kwamen even hier koffie drinken om dan door te rijden naar huis. Ik moest even naar het toilet en opeens voelde ik iets gebeuren.. ik voelde met mijn handen en had zo haar koppetje vast! Haar lijfje kwam er zo achteraan en toen was ze geboren! Dus ik roepen naar beneden: ze is geboren! Ze is er al!!! Iedereen kwam naar boven en was veel te opgewonden en bezig om de vk ofzo te bellen, dus dat deed ik zelf maar. Alles was goed, ze huilde meteen! Heel apart was het, ik kan me het warme gevoel van dat warme lijfje in mijn handen nog zo weer voor de geest halen.. Allez, in het echt nog steeds met beeb in buik
@paloe.. oh oooooh bereid je voor op een supersnelle wc bevalling.. en zo te horen zonder pijn haha!! Moge je droom uit komen alleen dan wel de vlk bellen!! Haha.
@chickie.... wat gevaarlijk dat ze zo slecht communiceren... daar ben jij dan de dupe van..zou iig die twee weken ook heel rustig aan doen... @minnie..nice die kinderwagen.. @paloe.. oih wat bizar...ken wel een vrouw die stond te douchen en opeens persdrang kreeg...5 min later had ze haar zoon al in haar handen...dus het kan zomaar... maar hooelijk heb jij wel de tijd om de vk te bereiken..ljjkt mij toch iets veiliger @mh...ja ik las t ook van dramaqueentje...wat vreselijk...zomaar uit t niet? zonder enige aanleiding? Bizar... en natuurlijk heel verdrietig. @hier hebben wij een vaste bezorger ..die doet alle pakjes vanbpostNl..of wehkamp of babydump etc....super lieve oude man.. ken ik al jaren en is altijd op tijd... vandaag zou t boxmatras geleverd worden ...maar hij was ruim 2 uur te laat..komt t eindelijk aan... Was t een andere man... die vertelt dat de mam vanochtend is overleden... ik ben er behoorlijk van geschrokken..ik heb m de afgelopen maanden heeel vaak gezien omdat er zoveel dingetjes geleverd zijn. Altijd een praatje maken met mij..en altijd tot ziens schoonheid.. dat soort dingetjes... Arme man. Verder was mijn schoonvader hier vandaag ff geweest... Hij had zn 3 zonen megenomen... dus was nog best druk... nu ga ik ff chillen op de bank...
@mama79.. Idd sophie waar hang je uit? Gaat alles goed! @sarah.. bah wat een rot bericht.. niks aan he!! Op mn werk is ook alweer een storm van mensen die overlijden! @hier.. Gisteravond sliep een vriendin van mij hier en een vriend vn vl.. ik was alleen betijds na bed gegaan omdat ik wat humeurig vd hormonen was.. Ze hadden er een beste zooi van gemaakt, grrr!! Vl moest werken dus die heeft voor zn werk nog even de kattenbak voor me gedaan en de vuilniszak weggegooid.. dus de rest opruimen vond k niet erg.. meteen maar ff alles schoon gemaakt, alleen bukken lukt me niet want daar krijg ik harde buiken van!! Zo maar ff langs de chinees.. ik eet alleen en wil wel ff wat warms binnen hebben!
@paloe.. en en en? hihi!! maar nou mag ze wel komen na vandaag!! duim voor je dat het niet lang meer duurt. @hier.. gisteravond is de spuiter gekomen.. heeft nog laat een schets gemaakt en is nou alweer bezig.. ziet er tot nu toe erg leuk uit! ben erg benieuwd als t klaar is.. ik ga alleen zo naar mn moeder want de geur trekt door heel t huis heen en echt een lekker geurtje is het niet.