Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    lief dat jullie achter mij vragen!!

ja hoor,alles goed hier,maar heb weer een energieboost en heb last van nesteldrang ,dus we zijn weer aan het werk in huis!
    de ene helft van de woonkamer moeten we nog schilderen,noa haar kamer heb ik afgelopen week leeg gehaald en alle kleren gesorteerd en de rest weg gebracht naar het containerpark,binnen 2w gaan we laminaat leggen en verven en dan kunnen we haar kamer volledig aankleden,dan komt volgende week onze oven,die we deze week hebben besteld en nu ben ik de keuken aan het herschikken,ook een kast en lade voor de babyspullen,dan gaan we de gang/hal nog verven en komt er dan eindelijk een trapleuning en dan gaan we buiten nog even aan de slag met de kippenren,die moet vergroot worden,want de kippetjes vliegen er soms uit terwijl dat ze toch geknipt zijn ,dan komt er nog het huishouden en de kids bij en vl zijn werk in die ploegen,dus het is weer even druk hier,maar lees alles wel bij,maar dan natuurlijk te moe om te reageren,dus sorry!!!

verder met de kleine meid alles goed,alleen wat last van maagzuur,maar de momenten dat ik op de bank zit of achter de pc is ze heel mijn buik aan het verbouwen,soms zo erg dat ik tv lig te kijken en in mijn ooghoek mijn buik van links naar recht voel/zie gaan!!!
    binnen 6w de 30w echo ,dus dan begin ik ook met de geboortekaartjes,doopsuiker en alles op te stellen van het park enz....

paloe:alles goed met jou?al bevallen?
    hoe ist met je heupen/*bekken?loop je nog op krukken?

mamavanf:hoe ist met jou?neem je al AD en begint het te werken?heeft even tijd nodig en na een week of 4 zijn de bijwerkingen weg en zul je je vast wel beter voelen!

gebakje:eek:ei hoge suikers...fijn dat je begeleiding krijgt!

nog iets gehoord van souries en lavina?

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Haha Paloe, doe mij zo,n bevalling!

Jeetje wat een naar bericht van dramaqueentje, krijg er de rillingen van...

Hier gaat alles z'n gangetje.

Fijne zondag nog!

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik voel me een oude taart. Lol. Ik ben vandaag 30 geworden, maar mijn lichaam zegt: 80.

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Gefeliciteerd gebakje! Hier ook net 2 maanden 30....echt oud voel je dan.

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Gefeliciteerd gebakje!!!

Ik voel me ook een pude taart hoor...mede dankzij fe zwangerschap.. ;)

6. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @gebakje.. er is er 1 jarig hoera hoera!! gefeliciteerd..

@paloe.. k vind je verdacht stil, oeps!! haha

@hier.. de spuiter is zo goed als klaar.. ik ben helemaal in love.. anders als in mn gedachten.. nog mooier!!

7. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Gebakje: gefeliciteerd meid! Voelt oud he, ik word al 33 half maart......

Mh: fijn dat het zo goed gaat met het kamertje!!!!

Hier: weer terug van ons heerlijke weekendje texel! Volop genoten en heerlijk uitgewaaid! Was wel vermoeiend, maar absoluut de moeite waard. Van alles gedaan en lekker gegeten. Nu fijn op de bank met vl!

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames!

Hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad! Hier wel!
    Paloe is wel aardig stil ja....:)
    Ik zit weer op het wachtbankje, volgens FF zit ik alweer op 6 dpo. Maar ik wil pas testen op 16dpo. Dat is 13 februari, de verjaardag van mijn broer. En toen hij 8 jaar was is onze opa overleden op 13 februari, dus op mijn broer zijn verjaardag. Een speciale dag! En het speelt dan in mijn hoofd dat ik mijn man heb leren kennen op de 13e, hoop dat het deze keer geluk brengt!
    Ik heb nog geen kwaaltjes dus ben benieuwd.
    Nu nog een avondje lekker hangen op de bank tv kijken.

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    vMh ja het deed idd helemaal geen pijn! heel bizar.. Balen dat ze er zoᷰn zooi van hadden gemaakt zeg! niet netjes.. Ze is er nog niet hoor;) de kleine dan he;) Oehhh ben heeeeeel benieuwd! maak je fotoᷰs?;) SUPERmooi buikje!!! enne chickie is mijn whatsapp buddy dus als ik ga bevallen en ik heb tijd/besef om te appen, dan horen jullie het via haar!;) ik was druk in de babykamer en vandaag ook+erg moe..:) morgen ben i weer alleen thuis dus meer hier;)

Sarah ja zo was het dus ook..alleen hoefde helemaal niet hard te persen ofzo. In mijn droom belde ik de vk met de kleine meid op de borst:) Haar reactie weet ik niet, toen ik begon te bellen werd ik wakker..

Sarah dat zijn geen leuke dingen... knuffel!

Sofie lief dat je ernaar vraagt: ik zit er ontzettend doorheen, slaap bijna niet meer door de pijn/plassen/weeen/slapeloosheid, kan het overdag niet inhalen want als ik dan slaap voel ik me alleen nog maar beroerder, misselijk, mijn navelbreuk vindt het allemaal niet zo erg leuk meer en overdag is alles megavermoeiend door de bekkenpijn en voorweeen. Ik loop idd nog steeds op krukken, wat zorgt voor pijn in mijn rug en armen door de reuma. Maargoed... over 2 weken is ze er zoiezo en daar hou ik me maar aan vast;)
    Fijn dat je weer zoveel energie hebt! jullie hebben nog veel plannen zeg!

Gebakje gefeliciteerd!!!

mn moeder is weer thuis! Vanmorgen even koffie gedronken bij mn ouders en daarna is ze haar bed in gekropen:) Heerlijk gevoel, van mij mag de kleine meid nu komen:)

Gister zijn mr paloe en ik erg druk geweest in de babykamer, met als resultaat dat het afafafafafafaf is!!! alleen de gordijnen nog even inkorten maar dat doe ik morgen. En de letters van haar naam kopen bij de xenos:) had de kleine gekleurde gekocht maar op de fotolijstplankjes die ik ervoor had gekocht zie je de helft van de letters niet eens, dus moet voor de grote gaan;) K ben ZO blij dat het af is! Net nog even opnieuw de kinderwagen opgemaakt want daar had de kat in geslapen, nu maar ff afgedekt zodat hij er niet meer in kan;) MOrgen post ik ff fotoᷰs van het kamertje!:D

10. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Paloe, hopelijk word je bevalling ook zo'n makkie als in je droom! Ja heb ook de kleine letters van de Xenos gekocht, die zijn leuk. Fijn dat je babykamer af is! Laat die meid maar komen!!!!

@Mh90, Ben zo benieuwd naar het resultaat van je airbrush! Ohhh jij blijft ook al zo slank! Ik voel me steeds meer een propje, raak mijn taille beetje bij beetje kwijt!

Gefeliciteerd gebakje!

@Zwangels, alsof je oud bent met 30.... jij bent gezellig!

@Gera, fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!

Babykamer: Behang is verwijderd. Morgen gaan sv en ml een sleuf van 3 meter voor het nieuwe stopcontact hakken. De muren staan al in de voorstrijk, dus ze kunnen morgen meteen na het hakken verder met afsmeren! Jeey!:D Nog maar een paar dagen werk... hopelijk heeft sv voldoende tijd de komende week... ik word ook ongeduldig nu... hihihi!

11. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    @Chickie nee dat niet maar het klinkt wel oud ;)

12. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Chickie: ken het ongeduldige! Mijn vader is de afgelopen week superdruk gewest bij ons. Alle plinten en kozijnen geschuurd en geschilderd. Vanavond de vloer erin en morgenavond gaat vl met mijn paps de meubeltjes in elkaar zetten! Kan mij nu ook niet snel genoeg gaan! :p

Zwangels: weer een spannende tijd voor jullie! Duimduimduimduim!

Paloe: fijn dat alles af is! Ben erg benieuwd naar de foto's!

Hier: begonnen aan mijn laatste fulltime werkweek! Vanaf volgende week lekker op dinsdag vrij! Maar heb nog wel een heftige week voor de boeg. Vandaag studiedag tot 4 uur, morgen start van de Cito, overdracht van mijn ICT taken, voorlichting voor collega's en een vergadering 's avonds om 8 uur. Maar eens zien of ik dat allemaal ga redden! Heb al aangegeven dat ik misschien de vergadering niet ga doen. Ben tussendoor nl niet echt in de gelegenheid om naar huis te gaan, dus da's wel heftig. Ach, we zien het wel! Fijne dag allemaal!

13. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Chickie ja ze zijn superleuk, maar dus te klein haha;) ik hoop dat de grote niet te groot zijn.. de kleur roze is ook precies goed;)
    Goed bezig met verbouwen! Heerlijk he als het vooruit gaat! Wij zijn uiteindelijk echt lang bezig geweest omdat we alles zelf tussen de bedrijven door hebben gedaan en ik ben er een paar keer goed moedeloos van geweest, maar het resultaat mag er zijn en dat is dan zo’n beloning voor alle moeite!:D

Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal? Ik 26 (sinds oktober)

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    gera pff druk dagje dus!!!

Hier zijn de mannen al fris en fruitig de deur uit, afwasmachine ingeruimd en aangezet, letters van haar naam getekend en uitgeknipt zodat die straks als ze er is voor het raam kunnen.. straks ff 2 drogers was wegvouwen, ff pauze en dan de gordijnen inkorten.. Vanmiddag vk:)

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh.

Ik kan er maar niet aan wennen. Jasper was altijd een lekekre uitslaper, en daar hadden we heel veel geluk mee. Sliep makkelijk tot 9.30 uur smorgens. Heerlijk. Sinds dat hij ruim 1 jaar is, is het elke ochtend 7 uur. Pffff Nog netjes, maar ik vind 8 uur toch een mooiere tijd :p

Ik ben benieuwd naar jullie kamertjes. Ik hoop snel foto's te zien.

Zwangels: dat zou wel een mooie datum zijn.

Vandaag: man lief is naar de huisdokter, heeft al 2 jaar steeds last van zijn buik, en uit de echo , en maag/darm onderzoek was niet echt iets uitgekomen, alleen ontsteking van de slokdarm. Daar maagzuur tabletten voor gehad, maar nu na 3 kwart jaar nog altijd vaak last. Dus heb hem er naar toe geschopt vanmorgen, want hij wordt er stik chagrijnig door.

Straks even langs de kruidvat, want de pampers zijn weer in de aanbieding en de groeimelk. (scheelt toch weer 10 euro op 2 pakken luiers)

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Goede morgen..

@paloe..jippie af!! wat fijn....nu mag ze echt komen... heerlijk.
    Ik ben trouwens sinds januari 27.

@gebakje... Noa heeft nooit uitgeslapen helaas.. dus weet wat je doormaakt.. die staat elke dag rond half 7 in onze slaapkamer... echt heeel soms slaapt ze tot half 8... dat zijnndan echt heerlijke dagen hahaha...
    Succes met je man...

@gera..wow nog een weekje..en idd gewoon aangeven als je het niet trekt..maar het is iig een fijn vooruitzicht dat je straks klaar bent...en lekker vrij bent...

@chickie...bij jou schiet het ook lekker op zeg...wat goed...!

@hier... nou hier schiet het helemaal niet op... er zitten oneffenheden opnde muur en die moeten we eerst wegwerken.. schoonvader brengt volgend weekend jim zijn gereedschap mee..die hij aan zn vader had geleend jaren terug...zodat we het af kunnen maken..wat inhoud dat we daarna weer verder kunnen... baal wel enorm..want het plan was echt alles deze week af te hebben... al moet de radiator ombouw nog gemaakt worden.. en liggen de gordijnen van Noa en deze miji bij mn moeder..die is ze aan het inkorten..maar goed.. gelukkig heb ik nog ff...

Vanmiddag om 4 uur weer naar de vk...

17. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @hier.. babykamer is klaar en ingericht.. alleen de deur moet nog komen en wat kleine aankledingspunten.. zal als t klaar is foto plaatsen!
    vl heeft de box ooo maar direct opgezet.. heerlijk nou ff niks meer klaar moeten maken.

ik ben trouwens 22.. volgens mij de jongste hier.

@paloe.. ging ze je vandaag niet strippen? of ben k te vroef? succes iig.. wanneer komt jou foto? hihi

@gebakje.. succes met je man!!

@sarah.. t zit jullie niet mee he;(!

18. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Zwangels, 85 dat klinkt oud ;) 30 dan sta je midden in je leven! Die vreselijke puberteit overleefd, die onzekerheid van de twingerjaren ben je ook eindelijk van af. Ik vind het wel relaxed om een dertiger te zijn eigenlijk. Maar ik voel me ook niet oud, het enige wat ik wel jammer vind is dat je nu wel ervaart hoe snel het gaat, want binnen no time ben je 40, dat geldt dan automatisch ook voor alle andere ronde getallen, en dat is een iets minder leuk vooruitzicht ;) Komt die 85 toch sneller dan gehoopt. Maar ach voor vandaag ben ik pas 5 jaar, dus ik heb nog even LOL (altijd leuk meten met 2 maten).

@Gera, heftige dag! Ik zou het heel knap vinden als je dat allemaal vol gaat houden.

@Paloe, hoe gaat het vandaag? Nog weeen gehad? Ja ik wilde ook de grote letters, maar ze hebben van de grote (gekleurde en witte) niet het hele alfabet. Ik dacht eerst dat ze gewoon uitverkocht waren, maar bepaalde letters hebben ze nooit gehad en krijgen ze ook niet. Dan maar de kleintjes (die hadden ze wel allemaal). De kleur blauw is een beetje een typische kleur, dus ik wacht even tot alles staat, en dan zie ik wel of ik ze ga verven of niet. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar jullie kamer *hint *hint *hint hihihi! Leeftijd jij bent ook al zo gezellig bezig! Ik? Ik ben vandaag 5 jaar geworden! Hahahaha! Mijn Hartstilstand/reanimatie is vandaag precies 5 jaar geleden, en het is gebruikelijk onder ICD dragers (ICD = inwendige defibrillator) om je ICD-verjaardag te vieren. ;) Dus ik ben de jongste hier! Nee zonder dollen, ik ben in januari 34 geworden. Succes bij de vk, is het alleen controle of gaan ze je inderdaad strippen vandaag?

@Aanbiedingen: Hema heeft weer stickers plakken 15% en 20%. Is toch leuk op lakentjes, kruiken etc.

@Sarah, frustrerend! Ik zou helemaal knettergek worden, MAAR ik denk dat het resultaat wel heel erg mooi gaat worden als ik het zo allemaal hoor. Radiatorombouwen staan hoog op de verlanglijst, voor nu worden de radiators alleen geschilderd. Het stukwerk is hier ook verre van perfect geworden helaas. Sv kan het wel heel strak en perfect, bij hem thuis is het allemaal picobello. Maar hij lijkt minder gemotiveerd om het hier ook netjes te doen.. Maar ben wel blij met de vooruitgang hoor. Het was echt te triest voor woorden hier boven. Succes vanmiddag bij de vk!

@mh90, ohhhh wat fijn dat de babykamer klaar is!

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Sarah zeker fijn;) jij was dus ook lekker vroeg mama:) ach dat kamertje komt wel af, kijk maar naar ons;) Succes bij de vk vanmiddag!

Gebakje succes met je man!

Mh fijn dat het af is!!! Ik ga zo ff foto’s maken;) Volgens mij ben je hier idd de jongste, lekker jong mama ook, leuk is het kan ik je vertellen!;) vandaag had ik vk, morgen bij de gyn gaan ze strippen:)

Chickie oohh welke letters hebben ze niet dan?:S de kleintjes hadden ze hier ook niet allemaal dus mis ik er nog een aantal van, maar ze verzekerden me dat die wel kwamen:) kamerfoto’s komen eraan!:)
    K heb vandaag geen weeën gehad nee:) dus nog beeb in de buik:p
    Haha die leeftijd.. nou gefeliciteerd met je verjaardag meid;)
    Gaan jullie het stucwerk nog schuren?

Vk: alles was weer goed, bloeddruk was voor het eerst in weken weer mijn oude vertrouwde 100/60, hartslag van de kleine meid was goed en de vk bevestigde weer dat ze niet zo groot is:) verder geen nieuws.. morgen naar de gyn en dan gaan ze strippen (al heb ik vannacht gedroomd dat het niet kon omdat mijn ontsluiting opeens verdwenen was..;))

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Spannend Paloe!!

Ik ben 27...

37% kans op spontane zwangerschap(als de HSg goed is).. volgens mij is het normaal ook zoiets alleen hoe langer je bezig bent des te minder kans je hebt om zwanger te raken op de spontane manier.. ergens las ik dat je elke ronde maar 20% kans heb op zwanger te raken (dan sommige factoren niet bijgerekend)... ze gaan pas wat doen of na een half jaar maar als de HSG niet goed is dan gaan ze meteen helpen.. ze zei : Je bent nog jong dus wachten moet geen probleem zijn... Ik snap dat ergens wel maar aan de andere kant dacht ik wtf..dus omdat jong ben is de teleurstelling elke maand minder groot?? ik vond die gyn zoiezo niet echt aardig.. ze zei ze gaan pas helpen als sperma onder de 1% is (die van die vriend is 9%).

Deel Deze Pagina