Yuna noujaa zeg! Wat een stomme gyn inderdaad! Alsof je minder recht hebt op hulp als iemand van 40??? Debiel gedoe nou hopelijk lukt het gewoon zelf! Ah dus die 37% is een hele goede kans, fijn!
@paloe.. spannend dan. duim voor je morgen!! @yuna.. wat een */-+&/%)).. als je graag een kindje wil duurt elke maand lang.. pff!! hoop dat t snel voor jou en zwangels raak is!! en andere dames natuurlijk!! @hier.. vanavond ff helemaal ingestort.. vanmiddag is mn lichaam echt gaan protesteren.. kreeg last van harde soms pijnlijke buiken, lage rugpijn, pijn in mn bil en benen.. gatsie flinke koppijn erbij.. en toen ik thuis kwam zat ik er emptioneel gewoon door heen omdat t lichamelijk allemaal niet meer wou.. morgen maar weer om de tafel met mn afd. hoofd.. ze doet alleen zo moeilijk en soms zo neerbuigend.. niks aan zie er nou al tegenop!
ooh balen seg,de hele nacht geregeld wakker geworden van buikpijn! dacht dat het weeen waren,maar kreeg er geen harde buik bij... na 2u toch maar eens naar het wc gegaan en nadien zakte het af...gelukkig!ik denk dat het groeipijnen waren... en dan ben je net lekker wakker aan het worden achter de pc met een tasje kofiie en krijg ik nog een gigantische bloedneus pppppppfffff vandaag niet veel in de planning...vl heeft donderdag weer examens,dus ik ga waarschijnlijk een rustig dagje houden,want heb af en toe nog best last van mijn heup/lies! gebakje:alsnog gefeliciteerd!!! en nee,jij bent geen oude taart!!!30 is nog jong balen van je man seg!hebben ze iets gevonden? hier gisteren ook naar kruitvat geweest en heb 3 zeepdispensers van zwitsal,3 dozen borstcompressen en 2 pakken newborn pamper en dat voor 13 euro!! mh:ben benieuwd naar de tekening!! hebben jullie eigenlijk veel betaald voor zo'n tekening te laten aerbrushen/spuiten? hoe gaat het vandaag?goed geslapen en al wat beter? zwangelsh zit jij alweer op het wachtbankje?!pppfff tijd gaat snel!!! nou,mijn duimen staan omhoog! paloe:meid ik heb echt met je te doen!!!maar jij bent wel een hele sterke vrouw hoor!je zit bijna op je einde,dus over 2w kan je waarschijnlijk weer recuperen en dan met je kleine meid in je armen! whaa heerlijk dat het kamertje af is!!geeft waarschijnlijk een super goed gevoel!!! fijn dat alles goed was bij de vk!zeiden ze niks over inleiden? ik word in juli ook 33j! chickie:fijn dat er vooruitgang is!!heerlijk dat het bijna af is! ' geraei druk dagje gehad! sarah:balen dat jullie niet verder kunnen! en zoo vervelend dat je dan nesteldrang hebt he?! yunappff wat stom!nog maar weer een half jaartje zelf proberen! hopelijk mag jij ook snel zwanger worden!
@sofie.. heb gisteravond na half 10 alleen maar geslapen, vannacht veel wakker.. bah niks aan!! hebben bijna niks hoeven te betalen, 100 en t voornaamste waren de bussen.. normaal zou je wel wat meer moeten betalen.. hebben heel erg geluk gehad!!
Goede morgen dames! Gisteren bij de vk geweest en ben weer goedgekeurd. Verder geen bijzonderheden. O ja ik ben trouwens sinds september 33, ook een oude tante dus.... Hahaha
Hey meiden, Alles goed hier? Ik heb even een vraagje. Ik kan bij een bekende van mij een Bebe-Jou thermobad, baby-zitje(verkleiner), badstandaard en luieremmer kopen. En daarbij ook nog een wipstoeltje. Ze vraagt hier 50 voor. Is dit een nette prijs, of kan ik het nog goedkoper krijgen?
@zwangels.. heb die badjes op mp gratis zien staan.. volgens mij kun je t stukken goedkoper krijgen, zeker 2dehands. @minnie.. mooi dat je weer bent goedgekeurd. @paloe.. hoe is t met jou? @hier.. vanmorgen gesprek gehad, baalde behoorlijk want ging t gesprek niet lekker in.. ga nou voor 2/3 de ziektewet in.. hopen dat ik me snel wat beter voel.
@Mh heb ook even op mp gekeken maar ik zie ze niet gratis. Nieuw kost het badje al 99,- en dan zit de rest er nog niet bij. Dus ik ga het gewoon kopen. Hebben we al een beginnetje
Mh ja was idd spannend..zag enorm op tegen de pijn van het strippen (zo stom, alsof dat meer pijn doet dan mn bekken) en uiteindelijk kon het niet eens.. Pff balen zon breakdown he! Maar soms is het even nodig om je bij je positieven te brengen en actie te laten ondernemen.. hopelijk reageert je afdelingshoofd goed meid..succes!!! Wow dat is niet duur voor die schildering idd! Ben benieuwd! Balen dat het gesprek niet zo lekker ging.. hopelijk helpt het minder werken! Sofie thnx! Nog een week! max bij de vk zeiden ze niks over inleiden omdat ik vandaag naar de gyn moest Balen zon nacht! Hopelijk gaat het vannacht beter!!! Minnie fijn dat het goed was bij de vk! Zwangels ik zou zeggen een heeeele nette prijs hoor! Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest en waar ik al bang voor was maar een cm ontsluiting, onvoldoende om te strippen helaas.. Was even balen, maar het scheelde dat ik er al wat rekening mee had gehouden. Wel wat krampen gehad van het toucheren maar verder niks. Deze gyn (arts assistent) was een stuk socialer dan die van vorige week. Met die van vorige week was geen overleg mogelijk, pas in week 39 inleiden, basta. Deze vroeg echt van hoe zit het, staan jullie achter volgende week of hebben jullie echt het gevoel dat het eerder moet gebeuren. NU hebben we en voral ik me ingesteld op volgende week dus dat laten we maar gewoon zo, ze heeft meteen gebeld naar de afdeling en ik ben maandag de eerste dus maandag 11-02 mag ik me om 07:15 melden op de afdeling en dan gaat het gebeuren Maar uiteraard hoop ik nog steeds dat het eerder vanzelf begint ik ben wel heel blij met maandag nu, was bang dat het miss pas vrijdag zou worden, maar nu dus stipt met 39 weken.
Huh gisteravond nog een heel bericht getypt... nooit aangekomen zie ik.. Nou goed.. @yuna... weet niet wat hsg is.. naar wat gaan ze doen als deze niet goed is...en wat gaan ze doen als deze wel goed is? Vind t trouwens raar dat ze niks willen doen omdat je jong bent..want een onzin redenering... @paloe...jippie jij ook weer goedgekeurd..fijn... wanneer gaan ze je strippen morgen? Ben benieuwd of t werkt... @mh...hmmm...medewerkers snappen soms dcht niet hoe zwaar een zwangerschap kan zijn... Als ik deze met mijn eerste vergelijk... bij de eerste was ik zwanger...maar verder tip top in shape...bij deze word ik al moe..als ik denk aan iets ondernemen... @zwangels..voor een evhte bebe-jou met alles erop en eraan..en een wipper is t zeker een koopje..ik zou het doen..mits alles er nog goed uit ziet natuurlijk. @hier... gister weer bij de vk geweest...en bloeddruk was goed..110-70 geen idee eigenlijk wat het nou allemaal inhoud..maar ik geloof de vk... Verder een goed gesprek gehad over het bevallen..omdat het mij toch een beetje benauwde allemaal... maar ze overweegt zelfs om een thuisbevalling te doen...mits alles goed is met mij natuurlijk... jim is het er niet mee eens..maar mij geeft t rust..dat ik t iig thuis kan proberen.. een fijne gedachte en ik woon letterlijk 5 minuten van het ziekenhuis..(lopend..met de auto 2 minuten). Beeb is niet ingedaald..hoofdje is nog wel beneden..maar heb er een hard hoofd in dat ze sowieso gaat indalen...omdat Noa dat ook nooit is geweest... Verder heb ik vandaag lekker de slaapkamer helemaal opgeruimd en schoongemaakt... dus die is weer lekker fris...ook de badkamer ff goed onder handen genomen... toch nog een beetje productief geweest..
@paloe... oooh bummer dat t strippen niet heeft gewerkt..maar wowww..maandag ingeleid..wat spannend...das nog 6 dagen... das wel een fijnnvooruitzicht...
@zwangels.. sorry heb volgens mij niet goed gelezen.. haha leuk om vast een beginnetje te kopen! misschien brengt t nog eens geluk ook, hihi!! @paloe.. balen van het strippen.. maaaaaaaar nog 6 dagen!! word je nou niet een klein beetje zenuwachtig? alles klaar voor jullie meisje? je kunt t! t einde is in zicht en komt misschien nog wel eerder @sarah.. zal een fijn gevoel geven dat opgeruimde!! heerlijk.. ach ja.. k hoef nou nog maar 6 x te werken.. en dan per keer 3 uurtjes.. hoop dat t scheelt.
Ik hoop ook dat het geluk mag brengen! Ik heb het maandagavond in huis, ik maak dan nog wel een foto en zal die plaatsen. Misschien over een weekje een positieve test....zit nu op 8dpo. Spannend!
morgen! gisteren toch maar even naar de ha geweest,want die vervelende buikpijn bleef en een volledige check-up gehad,alles was in orde,urine schoon,baarmoederhals goed gesloten en niet verweekt,maar de kleine meid had zich gedraaid,met hoofdje naar onder en is aan het indalen,dus dat verklaard die buikpijn en ook die pijn in mijn lies en heup! erg vervelend want tegen de avond kan ik bijna niet meer stappen! oh en vandaag brengen ze eindelijk onze oven!!!ben er blij mee,want dat mis je toch in huis!!!!ben benieuwd!!!en dit weekend waarschijnlijk lekkere cake of taartjes bakken mmmmmmm mh:mooi bedragje seg!!!idd veel geluk mee gehad!!! zwangels:nou,voor dat prijsje vind ik dat echt wel meevallen!!! paloe:whaaa het kort dus echt af voor jou!!idd zou leuk zijn als de kleine meid zelf zou komen,maar ja het blijft spannend!....zowiezo heb je binnen een paar dagen je kleine meid!!! sarah:fijn dat alles goed was bij de gyne/vk!
Sofie ja heeel spannend nog maar 5 daagjes! Fijn dat alles in orde was en de pijn nu verklaarbaar is! Mh een beetje? Ontzettend zenuwachtig alles is klaar Sarah thnx! Ja is zeker fijn zie er naar uit en er tegenop tegelijk meiden ik ga kapot.. gisteren na die 5 minuten op de stoel bij de gyn kon ik nauwelijks nog lopen, ook niet met krukken. T is nu niet veel beter en na ong 20 minuten op mn rechterzij te hebben gelegen vannacht ga ik stuk van de zenuwpijn in de rechterkant van mijn buik.. echt niet te zuinig, het heeft mijn gezicht helemaal getekend:S zit nu in bed met een kruik maar k denk dat ik zo moet bellen, dit is niet normaal meer.. Die mannen mr paloe betrap ik steeds in de babykamer en gisteren zei hij met tranen in zijn ogen: nu is ze er echt bijna! Hij wordt ook steeds nerveuzer, bang voor zoiets als de vorige keer bij Liam..
@paloe.. jemig wat naar!! heb je al gebeld? dit kan zo toch niet?! wauw wat een prachtig lief mooi kamertje.. en die kast, wauwwww!! lief he die mannen.. vl is hier ook telkens te vinden in t kamertje, commode inrichten, etc etc.. heel schattig, hij is er klaar voor.
Paloe: heb je al gebeld ?? En mooi kamertje. Ik heb het zelfde lakentje voor onze kleine meid ( die uit het ledikantje) en het zelfde hoesje van het aan kleedkussen (de commode trouwens ook, alleen staat die bij mijn zoontje) En krijgt de kleine meid de oude commode van Jasper
Mh90 dank je wel! Gebakje haha dat lakentje is lief he Dit is de commode van Liam, Liam heeft nu dezelfde maar dan die eerst bij Olaf stond en Olaf heeft een bureau Superhandige dingen vind ik het! Ik heb geslapen met een warme kruik erop.. ben net even uit bed geweest en er zit nog een klein plekje, maar niet meer zo erg als eerst.. bekken is wel nog steeds echt slecht. Ik heb dus nog niet gebeld, wilde eerst kijken hoe het zo ging.
Wow paloe... mooi kamertje!!! echt super rustig en lief... super gedaan. Hmmm die pijn is wel heel naar... ik zou gewoon ff bellen..