Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

#4961 Yuna28, 6 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2013
    Hier mijn KV testje ok nu begin ik het iets meer te geloven.. 2 testjes 2 streepjes!

2. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Jahaaa gefeliciteerd!

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Yuna: Gefeliciteerd !!! Die kruidvat testen zijn helemaal duidelijk .

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

DAnk!

Paloe wat een leuke kamer!! maar vervelend van je bekken zeg!

Minnie leuke kleertjes!

79mama79 dat is schrikken zeg!! gelukkig is alles goed

5. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Yuna: gefeliciteerd!!!!!!! Die kv test is echt superduidelijk!!!

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Wow yuna.. twee verschillende testen en alletwee duidelijk positief...
    Gefeliciteerd yuna...wat ontzettend leuk!!!!!!

7. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik zag in het testentopic dat Yuna een positieve test heeft!!!
    Gefeliciteerd, meis! Lekker van genieten!

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Yuna gefeliciteerd! Echt supertof!

9. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Sarah, hoe gaat het met je babykamer? Kun je die ook bijna poetsen? Je had vandaag een hoop gedaan las ik! Jemig wat eng, die mannen aan je deur! Maar goed dat je ze niet binnen hebt gelaten!

@Paloe, Ja onze slaapkamer en de babykamer zijn/worden ook wit-grijs. Heb beneden witte muren en grijze kozijnen, de keuken/badkamer/toilet hadden al grijze tegels toen ik hier kwam wonen, vandaar eigenlijk. Dat het nu in de mode is is alleen maar mazzel want je kunt nu overal leuke accessoires etc kopen! Sv is helaas niet heel secuur te werk gegaan met stukadoren. Hij kan het wel, maar hij heeft zich er makkelijk vanaf gemaakt omdat het niet om een koophuis gaat. Maar de laag is op veel plaatsen te dun, er zitten putten/deukjes etc. Mijn man heeft wel geschuurd maar je kan er geen stukwerk bij op schuren (wel er af). Beetje jammer, maar goed we mogen een gegeven paard (hulp) niet in de bek kijken he! En het is wel mooier geworden dan het was!

@Minnie, Die tutu met die legging en die spitzen!!!! Kei lief!

@Sofie, oke ja heb geen idee wanneer het indalen normaal gesproken gebeurd. Het lijkt me in elk geval niet gemakkelijk bewegen vanaf dat moment... Doe rustig aan als je zoveel pijn hebt, misschien vanavond lekker bankhangen?

@79mama, jeetje wat zul jij geschrokken zijn!!! ben blij dat alles goed was!

@Gera, dat je dat volgehouden hebt!!!! Veel plezier met je series vanavond!

@Yuna, wauw!!! Ja dat is een tweede streep, ik was bij de eerste test nog voorzichtig, want wilde niet dat je weer een tegenslag zou moeten verwerken, maar nu geloof ik het ook! Gefeliciteerd!!! Wel hcgtjes strooien voor Zwangels he!

@Zwangels, nog een paar daagjes en dan heb jij ook goed nieuws!!!

Morgen komt sv de muren van de babykamer voor de eerste keer/laag schilderen, moet 2 keer. Maandag naar de Ikea (lekker rustig ivm carnaval). Dan moet de badkamer nog geschilderd worden (speciale verf), en worden alle deuren en kozijnen boven in 1 keer achter elkaar gelakt. Dan moet het ledikantje nog worden gelakt... en ik ben de laatste accessoires aan het maken en het baby-beddengoed aan het wassen. Morgen hopelijk plaats om de lakentjes op te hangen, kunnen die ook weggebracht worden om er iets leuks op te laten borduren.

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik hoop ook dat ik goed nieuws kan brengen volgende week! Krijg nu wel testdrang, nu ik de test van Yuna zie....wachten duurt lang!
    Ben nu nog op mijn werk, heb pauze, maar wil dat het al weekend is....pfff

11. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @yuna.. jeeeeeeeuhjj!! wat fijn en wat leuk, gefeliciteerd! strooi je een boel hcg naar zwangels toe? & naar de andere dames!!
    hoe reageerde de vriend?

@mama79.. gats.. schrikken!! gelukkig alles goed met de beeb.

@chickie.. ben ook erg benieuwd na jullie kamertje!!

@hier.. ik begin steeds meer te waggelen, last van mn onderrug, billen en benen.. pff veel gelopen vandaag maar thats it! nu lekker languit op de bank!!

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zwangels nog even volhouden met niet testen. Want als je een tuur tuur tuur streepje hebt, ga je alleen nog maar meer twijfelen.

13. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Tuurlijk! Vangen Zwangels! (en andere die nog mee lezen)
    We moeten gewoon samen bij de oktober mama's komen!! :D nog even geduld!

14. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    @fotos.. staan er 4 in mn album.. mn profiel staat wel alleen voor vrienden dus als we dat nog niet zijn.. ff toevoegen!!

op 2 fotos zie je op de muren hartjes en sterretjes.. dit was net erop gespoten, dat is namelijk de glow in de dark.. krijg m alleen niet zo op de foto qua kleuren zoals t in t echt is!

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    vYuna lieverd dat is een hele mooie test voor smiddags!!! Wauw! gefeliciteerd meid!!!
    en thnx!:)

Zwangels ik duim voor je meid!!! je krijgt al mijn hcgtjes als ik ben bevallen:) en thnx!:)

minnie leuk! welke winkel?;) die zenuwpijn is weg gelukkig! hopelijk komt het vannacht niet weer.. idd als het weer komt bel ik en dan den ze het maar eerder, het was echt niet normaal, de tranen hebben de hele ochtend gelopen en dat is echt niets voor mij

Sofie rustig aan!

Sarah wat raar van die types! fijn dat de deur niet open ging!

79mama spannend en schrikken zeg!

Gera dank je! ik ga zo snel die van jou bekijken!!!:D Het is heel gek idd, niet eng dat ze er dan zal zijn maar wel dat ik dan de bevalling in ga..;) heerlijk dat jullie al zo ver zijn met het kamertje! En gelukkig dat je je redelijk voelt na zoᷰn drukke dag!
    Gekeken, mooi! prachtig al die ramen! en mooie meubeltjes, heel knus. en ik ben fan van die lamp:p

Chickie haha wat leuk, toen we dit huis kochten hadden we geen tijd en geld om veel te doen dus hebben toen alleen maar geschilderd. De muur in onze slaapkamer was toen bordeaux en dat hebben we toen maar zo gelaten. Nu hebben we de eerste verdieping, dus onze slaapkamer en de nieuwe babykamer (hoorde eerst bij onze slaapkamer) aangepakt en alles is grijs wit;) ook onze slaapkamer:) K post weleens wat fotoᷰs als alle verbouwingsboel weg is(er staat nu nog een deur die in het toilet moet) Volgend jaar willen we het toilet op de 1e doen:)
    Van dat stucwerk is jammer maar als het mooier is geworden.. hier is het ook echt niet perfect maar ben wel trots dat mr paloe het zo goed heeft gedaan voor de eerste keer;)
    heerlijk dat het zo vordert met de spulletjes en de kamer!

Mh90 pas je op met je houding? zo min mogelijk waggelen en trek je rug niet hol.. een bezoekje aan een bekkengecertificeerde fysio kan handig zijn om je even de juiste tips te geven.. je hebt een verzoek;)

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wauw Yuna van harte gefeliciteerd meid! Echt super!

Mama79, jeetje dat was ff schrikken, gelukkig was alles goed!

De kleertjes heb ik via Buy Fashion, Children , is een Engelse site, niet duur en geen verzendkosten.

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Wow mh...das echt mooi geworden!!

Hier zal denk ik van t weekend weer verder hewerkt worden..vl werkt gewoon elke dag,maar hijs eigenlijk ziek...dus als hij thuis komt is t een vod...

welteruste iedereen...

18. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

JEuj temp bevesteging! ik geloof het nu!

Nu ;
    Zwangels! Zwangels! Zwangels!

19. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik hoop het zo! Mijn temp is hoog en nu moet die ook hoog blijven.
    Pfff nog minimaal 4 dagen wachten. En dan misschien maandag een testje doen, alsik niet langer geduldig kan zijn.

Wanneer ben je uitgerekend Yuna? Als het bij mij raak is nu dan zit ik op 22 oktober.

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

18 okt ;)
    en idd mooie temp!

Deel Deze Pagina