Meiden van eind Juni/Juli 2012 NOD-Kletstopic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lavina, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Gelukkig zijn de jeukende tepels vandaag weer vertrokken… Moeheid heerst vandaag! Hihi…. Hoe is het nu met je Zwangels? Wel spannend hoor! Hoop voor je dat je heeel blij kan zijn!

Minnie: Die konijnenkeutels zijn zo irritant! Die heb ik ook! En ik eet echt genoeg vezels zoals bruin brood, groente en fruit! Zou toch moeten helpen. En drink 2 liter water per dag…

Sofie: Wanneer heb je precies je ei? Of weet je dit niet? Ik zou dan ovulatie test van z&w kopen, weet je precies vanaf wanneer je meer moet klussen. Ik had die ook gebruikt en toen hadden wij het op woensdag voor mijn ei gedaan en donderdag werd die donkerder en vrijdag was die knal. Alleen die vrijdag kwam er niet van want vl moest werken tot midden in de nacht dus wij hebben op zaterdagochtend toen geklust en zondag. Ik heb denk ik zaterdag of zondag mijn ei gehad. Dus met 3 keer klussen meteen raak! Ze zeggen ook dat je beter om de dag kan klussen, want sperma blijft 72 zo’n uur goed in je lichaam (slechtere zaadcellen sterven wel eerder) Er zijn er altijd meerdere die het 48 uur overleven. Dus ik wat je nu gaat doen 4 keer is wel beter denk ik! En misschien om de dag en iets langer door gaan.

Lavina: Toen ik zwanger werd was ik verkouden geworden! Hihi.. Dus dat met die weerstand heeft Sofie helemaal gelijk in!

2. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    seg vraagje ivm ovulatietesten: als het streepje knalt heb je dan die dag je ei? of heb je dat 24-48u daarna?

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier met de bevruchting/innesteling ook ziek geweest. Vreselijk buikkramp en diarre 2 dagen. En keelpijn.

4. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    #564 Amandie, 2 aug 2012
    Laatst bewerkt: 2 aug 2012
    Bij die van z&w zeggen ze 24-48 uur erna... Het meet je LH-piek en die heb je voor je eisprong. Dus als je een knaller hebt gewoon 3 dagen achter elkaar klussen, dan een dag niet en dan nog een keer voor de zekerheid.. dat moet dan zeker voldoende zijn. Bij sommige vrouwen kan die ook na een knalters pas na 5 dagen springen, dus even extra klussen is wel zo fijn.

Gelukkig heb je vannacht lekker geslapen dia!!

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Het ligt er een beetje aan.

In de meeste gevallen 24-48 uur later.

Maar stel dat jij elke ochtend test, kan het best zijn dat je piek al de middag ervoor is begonnen. Dus dan is je eerste positieve test die ochtend, maar kan het best zijn dat je ei die dag al komt. ( had ik ook)

6. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Sofie... ik zou vl gewoon niet vertellen wanneer de belangrijke dagen zijn.. en als hij op de hoogte is.. gewoon zeggen dat je een langere of kortere cyclus hebt.. en dan voelt hij zich op de echte dagen niet zo gepressured..
    Wie weet helpt het.

@lavina.. ik hoop dat je je snel beter voelt...en nee ziek zijn heeft volgens mij geen direct effect op een innesteling.. gewoon rustig aan doen.. en dan komt alles goed.. laat jezelf goed verzorgen...en volgende week heb jij een posi test..(fingers crossed).

@Dia.. fijn dat je lekker kan slapen nu.. als je dan zwanger bent.. wordt je vanzelf zo moe.. dat je weer lekker van jezelf kan slapen...

@hier.. best onhandig dat plassen vor mvm.. zit je met je kannetje op de pot.. eerst het kannetje dan kan ik zitten.. en die blauwe potten stinken zo erg!!! Ik heb ze buiten de voordeur gezet...hahhahha

En ik zat net ff op 9gag.com.. is een website met allerlei verschillende grappige dingen...maar goed.. daar was een foto van een kerstman softijsje..
    Ik ging gewoon over mn nek... terwijl er niks raar aan was.. de gedachte alleen is alweer naar...vorige zwangerschap had ik dat met chocola.. het is dus weer begonnen..

7. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Minnie, het kan zijn dat mijn ei eerder is geweest. Na m'n bezoek aan de gyn 17 juli heb ik wel geklust, en heb pas vanaf 23 juli ovulatietesten gedaan. Had de hele week(behalve de eerste test) 2 streepjes alleen heel licht, pas 26/27 juli een iets donkerder 2e streepje. Maar niet even donker, dus dan is die eigenlijks niet positief. Maar de dagen daarna was het 2e streepje nergens te bekennen. Dus ben ik er vanuit gegaan dat ik mijn eisprong gehad had. Ga zaterdag nog een testje wagen denk ik.

Sofie, je banner geeft aan dat je 6 dagen overtijd bent, misschien dat Chickie daarom denkt dat je zwanger zou kunnen zijn :) En ik hoop ook dat het bij raak is, mag wel na 10 rondes! Eerlijk gezegd denk ik dat het nieuwe hcg is...

Diabolique, ja echt spannend, ook ik denk dat het nieuwe hcg is. Wat fijn dat je lekker hebt geslapen! Voor jou is het ook wel spannend.

Amandie: Ben blij en verdrietig tegelijk...ben blij omdat het misschien alweer raak is. Maar verdrietig omdat mijn oma gisteren is opgenomen in het ziekenhuis. Ze hield geen eten meer binnen en had al uitdrogingsverschijnselen. Nu heeft ze die K**ziekte, maar toch blijft het niet leuk. Vanmiddag ga ik met mijn moeder even heen.

Over mezelf...voel me redelijk. Heb zeer slecht geslapen vannacht, mede door de onweer maar ook aan mijn oma liggen denken. Heb een beetje opgeblazen gevoel, en nu net na mijn ontbijt voel ik me toch een beetje misselijk.

8. Amandie

Amandie Bekend lid

31 mei 2012
    681
    0
    0
    Ow dat is inderdaad helemaal niet leuk! Dat is erg vervelend! En dan is het logisch dat je heel slecht slaapt! Met dat opgeblazen gevoel en dat misselijk zijn dat had ik ook meteen na de innesteling! En 2 dagen laten begonnen mijn borsten ook! Dus misschien is dat wel een heel goed teken! Ben benieuwd naar je volgende test. Ga je morgen ochtend weer testen?

9. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Chickie fijn dat je een streep op ovu test had, hoop snel een eitje!

@sarah balen dat je er doorheen zit meis, hoop dat je snel weer beter voelt. Haha het klinkt grappig kerstmansoftijsje, minder dat je over je nek ging :(

@gebakje had even je buikfoto gespiekt in buiken forum leuk!

@minnie oh wat fijn dat je snel terecht kon, kan me voorstellen dat je je zorgen maakte, hoop dat het klisma nor meer zal helpen dan de paar keutels, en al iets gehoord over je urine?

@Zwangels een streepje wow, kan toch niet meer van toen zijn! ben heel benieuwd en duim hard voor je

@Aster En is je vriendinnetje al bevallen, spannend ja! kan me voorstellen dat het dan nog meer gaat kriebelen, en ik had dus wel koorts helaas

@sofie denk dat chickie dacht omdat je je banner nog niet hebt aangepast. Hoop dat het klopt dat het mijn weerstand is die daalde. En klussen tja ik probeerde gewoon om de dag en deze maand toevallig wat meer, alleen na ei niet veel meer kunnen klussen door beide ziek.

@Amandie lijkt me heel irritant jeukende tepels, fijn dat het vandaag niet meer zo erg is.

@Dia had in andere topic al gereageerd over het slapen, ovu test is meestal volgende dag eisprong maar sommigen hebben zelfde dag of later. Bij mij is het nu 2 keer de dag na posi test geweest, test in middag rond 4 uur en 3 dagen later geeft FF mijn kruis op dag na de test.

Lief van jullie allemaal dat jullie duimen voor een posi test en bedankt voor de beterschapswensen!!!

Hoop ook op posi test maar vrees toch van niet, na gisteren heb ik geen last meer van mijn borsten en dat heb ik tot nu toe altijd gehad tot aan ongi. En last van mijn onderrug heb ik sinds gister. Hier gaat het weer beter (tot nu toe) ik voelde me zo beroerd gister, heb dus nooit koort en ineens wel zo raar. 38.6C was het hoogste gisteren, vanochtend was temp nog 37.5 nu alweer 37.2 dus hoop het ergste gehad te hebben, en wat het nou is geen idee! Waarschijnlijk gewone griep en geen buikgriep geweest want had geen last van diarree ofzo.

Ach ja we zien het wel :p

10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wil wel heel graag morgen testen maar denk dat ik tot zaterdag of zondag wacht. Dan moet (als het goed zit) de 2e streep alleen maar donkerder zijn!

11. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Zwangels dat is niet leuk dat je niet goed kon slapen, opgeblazen gevoel ken ik heel vervelend is dat!

12. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Lavina: wanneer test je het beste me ovustick? volgende maand eens proberen zodak ten minste zeker weet wanneer men ei geweest is want op men slijm kan k ni vertrouwen

13. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Zwangels: welke k**ziekte heeft je oma? normaal dat je dan niet goed kan slapen... ik zou het ook hebben.

14. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    @Sarahtj: zijn altijd dingen die je ni meer of minder lust eh :-D

15. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ik test zelf altijd aan het einde van de middag, zo rond 4 uur half 5, het beste is om te testen tussen 10 uur 's ochtends en 8 uur 's avonds.

16. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
  17. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Maar dan is je urine toch niet zo geconcentreerd? of is dat net de bedoeling?

18. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Diabolique ze heeft darmkanker en ook nog blaaskanker. Ze is al een meerdere jaren ziek, maar nu gaat het toch wel heel snel...
    Tot voor kort ging ze nog naar verjaardagen etc. Ze kwam dan niet op eigen vervoer maar werd opgehaald door 1 van de kinderen. En nu kan ze dat ook niet meer, ze houd het niet meer vol. En dan nu zo zwak zijn....ben bang dat ze binnenkort komt te overlijden:(

19. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    :( Dit is natuurlijk ontzettend erg... mijn pa heeft zelf lang rond gelopen met die ziekte, maar op een bepaald moment is het ontzettend snel gegaan...
    Mijn opa dan weer die heeft jaren gesukkeld dus daar voelden we het aankomen.
    Het kan zijn dat het nog goed komt hoor... dat ze er weer een tijdje tegenkan... maar bereid je voor op het ergste... is ontzettend zwaar, maar als je niet deftig afscheid genomen hebtn ga je je dat altijd blijven verwijten... ik kan er van meespreken...
    Wees sterk voor haar...

20. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Dia je mag sowieso voor ovu testje 2 uur niets (of niet veel) drinken of niet gaan plassen dus dan is het geconcentreerd.

@Zwangels oh dat had ik even gemist, wat erg :( Heel veel sterkte ermee meis

Deel Deze Pagina