Ik ga me er maar eens aan wagen om toch wat boodschappen te doen, moet toch iets in huis hebben en dan heb ik ff wat frisse lucht tot later meiden!
Zo net ff het huis gedaan.. ik irriteerde me aan elk rommeltje.. dingetje wat niet op zn plaats stond... nu ff met een bak koffie.. ik deel deze nu over de dag op.. want ik mag niet meer zoveel koffie drinken... Straks ook ff boodschappies doen... zuip alles op hier..al noa's appelsap.. schandallig hoor hahahaha...
Zwangels: Ow wat balen van die K* ziekte... Ik begrijp dat je daar behoorlijk mee zit! Testen: dan moeten wij met zijn allen geduld hebben tot en met zaterdag!!
@Zwangels, wat ontzettend naar dat je oma zo ziek is, mijn opa is vorig jaar door die rotziekte overleden. Veel sterkte ermee!! @Sofie, ik zou gewoon om de dag klussen en als je weet wanneer je ei er is dan eventjes een dag of 2, 3 achter elkaar. Zo hebben wij het afgelopen ronde ook gedaan, en daarbij had ik flinke eipijn dus wist wanneer het echt moest haha. @Amandie, vervelend he als je niet fatsoenlijk kunt poepen. Vandaag gaat t weer enigszins maar tis niet zoals anders. @Dia, ik deed ovu icm tempen een FF heeft 2x mn kruis geplaatst op dezelfde dag als posi ovutest. Maar het kan idd ook pas na 24-48u daarom is tempen erbij zo fijn, dan weet je het zeker. @Lavina, fijn dat je je weer beter voelt, en net wat de andere zwangeren ook al zeiden, ik ben ook een beetje ziek geweest rond innesteling dus wie weet..... Urine van vanmorgen zag er schoon uit dus gelukkig geen antibiotica. Neem voor de zekerheid mn cranberrypilletjes weer, dat mag gewoon, heb het gevraagd aan de HA. Wat eten jullie vanavond?? Wij verse tuinboontjes met aardappelen, appelmoes en een runderburger. Heb veel meer zin in doodnormale Hollandse kost nu ik zwanger ben, had ik bij mn dochter ook.
@Minnie fijn dat de urine schoon was, hebben ze het voor de zekerheid ook nog op kweek gezet? Ja misschien is dat wel zo rondom innesteling wat zieker, stom he maak me meteen zorgen door al die dingetjes voel me echt zo'n zeikerd haha! Wij eten andijviestampot, ik had ook zin in iets hollands haha, geen idee hoeveel ik kan eten maar dacht dat dit iig gezond was
Nee ze hebben het niet op kweek gezet, ik heb er wel om gevraagd maar aangezien het er netjes uitzag vonden ze het niet nodig. O lekker andijviestamppot, dat eten wij van de week ook een keer. Ik heb namelijk zo'n vitatas ( iedere week een verrassings tas met biologische groente en fruit) en daar zat deze keer ook andijvie in. Wanneer ga je testen Lavina???
Vitatas nog nooit van gehoord, is dat via een groentewinkel ofzo? Ga wrs pas op de 8e testen vanwege korte lf, heel mss de 7e.
@Lavina: hoe voel je je vandaag? Was de stamppot lekker? @Zwangels: spannend hoor! Ik hoop zo dat je zwanger bent! @de zwangeren: sterkte met alle kwaaltjes, jullie zullen bijna allemaal wel in de 4e week zitten denk ik? @Minnie: wordt de buikpijn al minder? Het lijkt me heel naar gezien je eerdere ervaringen. Hoop dat het snel minder word! Ik probeer je advies een beetje op te volgen, probeer er deze cyclus zo ontspannend mogelijk mee om te gaan, en hopelijk gaat het helpen!! Wij zijn hier alweer aan de klus! Ik denk dat ik gisteren toch positief getest heb, want de streep wordt alweer lichter. Vandaag "eggwhite" slijm (jeeey!!!) en volgens mij is de bmm open. Ben alleen ontzettend misselijk de hele dag al! En last van moodswings, echt idioot, van boos naar lachen naar huilen, en alles zonder reden, slaat helemaal nergens op.
Kan wel janken... ben maar chago en vl doet ook verrot.. Die smeert m gewoon als t m niet zindt... terwijl ik wel wat support kan gebruiken...ik ben gewoon moe en lam...en ik het hele huis gedaan en hij gaat lekker de hort op... terwijl ik met noa zit.. die hyper is.. en vandaag ben ik gewoon moe... ben echt zo kwaad gewoon.. Hijs nu thuis(tuurlijk want hij had honger.. en wie kookt er elke dag..ja ik dus) en nu zit ie op t balkon gezellig te doen met de buren...terwijl ik binnen zit.. want hij rookt rustig door... Hij is heus niet alleen maar slecht.. maar kan het nu gewoon ff niet hebben.. beetje begrip zpu welleuk zijn.. hij heeft nu vakantie.. dus hij zou best wat over kunnen nemen... Ik ga zo als hij weer binnen is.. lekker op bed liggen en dan zoekt hij het maar uit....
Bedankt voor jullie lieve reacties en medeleven! Ik ben vanmiddag samen met m'n moeder naar m'n oma geweest. Ze zag er erg vermagerd en eetlust was nog niet terug. Maar ben blij dat we geweest zijn. Verder een opgeblazen gevoel, nog steeds misselijk of juist trek in de gekste dingen. Ook mijn ruik word sterker. Ik hoop maar dat het zwangerschapssymptomen zijn en geen pms. Nu eerst maar eens kijken wat we gaan eten, ben nog niet zo lang thuis.
@Sarah ah meis wat klote voor je, mannen blijven mannen he, nuchter en snappen er niks van. Voor hen valt er nog niks te zien, dus veranderd er ook nog niet echt wat en heeft hij waarschijnlijk niet eens goed door dat je niet alles meer kan. Maar dat met roken is wel lullig ja als jij stopt en hij doorgaat. Misschien als je je iets beter voelt een gesprekje met hem aanknopen en hem wat feiten over zwangerschap laten zien? @Zwangels kan me voorstellen dat je blij bent haar gezien te hebben fijn is het vaak niet, maar dan weet je iig voor je gevoel dat je er tot het laatst je best voor hebt gedaan. Hoop dat je haar nog wat langer bij je mag houden en ze niet teveel pijn heeft. Hm klinkt allemaal wel als zwangerschapskwaaltjes ben heel benieuwd hoor, duim zo voor je!
@Lavina, ja de vitatas bestel ik via de groentewinkel. Ik krijg iedere week een verrassingstas met seizoensproducten en met receptjes erbij. @Chickie, fijn dat je er nu meer ontspannen mee omgaat, hopelijk werpt het zn vruchten af. De steekjes in mn zij zijn gelukkig weg. @Sarah, tja mannen he..... Soms heb je er gewoon niks aan. Voor hun gaat het leven gewoon door omdat ze niks voelen oid. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet aan je denken, alleen laten ze het niet zo blijken. Even flink de waarheid vertellen kan opluchten.
Was dit topic even kwijt.. Ow minnie alweer 5 weken gaat snel.. Zwangels sterkte met je Oma Sarah balen van je vl..
Thanx Lavina en Yuna! En die kwaaltjes...lijkt wel of het steeds erger word. De vorige keer (bij vmk) voordat ik positief getest had, had ik last van diarree, en nu ook weer. Ik weet niet of ik wel kan wachten tot zaterdag met testen. Maar heb nog 9 zwtesten liggen, 4x midstream en 5x cassette. Vind het echt spannend! Ga nu slapen. Weltrusten allemaal!
goedemorgen! pppfff hier al wakker om 5u!! gisterenavond (na de klus) weer niet kunnen slapen en dan nu weer zo vroeg wakker! zal vandaag overleven zijn op koffie!1 gelukkig was vl ook al wakker,want die staat met de vroege... diah fijn dat je goed hebt kunnen slapen!! en ook fijn dat er wat medicatie voor is! amandie:die jeukende tepels,die komen nog terug hoor ik zou mijn ei rond de 12 a 14 dag hebben,vorige maand dag 12. ik wil het nu proberen op dag 10,12 en 13 en misschien nog dag 14,maar we zullen wel zien... sarahtj3:ja dat kan ik ook zeggen idd! idd een goed gesprekje met je vl zal wel veel ophelderen meid!hij weet niet wat jij voelt en denkt,dus praten is voor jou en hem waarschijnlijk wel een oplossing! haha misselijk worden van een ijsje!?dat zijn hormonen! banner:had ik totaal nog niet in het oog,gewoon vergeten aan te passen! zwangels:balen van je oma!gelukkig word ze snel beter! oei kanker...hopen dat ze nog even mag blijven! klinkt wel als zwanger die reukzin!duim duim duim lavina:geen symptomen ineens en vorige rondes wel kan toch positief zijn! minnie:hhm ja zo iets,maar eipijn heb ik deze ronde een heel stuk minder aan de rechterkant,heel af en toe voel ik iets,maar vorige maand voelde ik een hele week eipijn aan de rechterkant,dus op eipijn kan ik nu niet tellen. chickie:banner is aangepat was ik vergeten. ja maar het blijft toch moeilijk...we zijn al 10j samen en als ik nu anders doe dan anders denk hij dat er iets is ooh ja,dat zijn nu hormonen he!?vl word ook soms gek van mijn hormonen!
@Sarahtj3: zo zijn mannen nu eenmaal. Ze denken niet voldoende na (meestal) en beseffen pas waarmee ze bezig zijn als ze met hun neus op de feiten worden gedrukt. Zoals ik met mijn slaapproblemen. Hij leek niet te begrijpen waarom en wat en hoe en dergelijke tot ik eergisteren van pure miserie begon te huilen omdat ik niet kon slapen en omdat ik o zo kapot was. toen pas leek hij te begrijpen dat ik er echt ni mee lachte...
@Zwangels: gisteren vl en ik na het shoppen pizza gaan eten bij Sbarro. En ik het smaakte me gewoon niet. Gisteravond werd ik misselijk toen ik plat lag. Kging daarna ff wat rechter liggen en nam toen een slokje cola en tegen dat het in men maag zat, zat het al terug in men keel... bweurk... niet overgegeven hoor. Deze ochtend op de wc kokhalzen, temp lijkt zelfde te blijven. gevoelige tiete,... Denk dak morgen toch maar eens ga testen... Wanneer ga hij testen?