@Zwangels en nog geen testje gedaan??? @Dia, ben bij jou ook erg benieuwd hoor !!!! Hier vanmorgen mn laatste test gedaan, de digi gaf nu 3+ aan dus ik ben opgelucht hahah Was bent een beetje zenuwachtig dat ie dat niet aan zou geven.
wel minnie: ik zou ook blijven testen enkel en alleen om mezelf keer op keer te kunnen bewijzen dat het echt wel raak is... Geen twijfel mogelijk. En kzou ook elke keer stress hebben mocht t plots lichter worden of zo... Pffff stress voor morgen... :-D
Sofie: Ik denk dat dat ook een goed idee is! Mannen worden altijd gek van de hormonen van een vrouw. Ow wat was ik hitsig rond mijn ei! Werd Vl ook een beetje gek van hihi Dia: Owww dat klinkt toch wel heel veel belovend hoor!! Misschien ben je toch wel zwanger! Hihi Zou leuk zijn! Wanneer ga je weer testen?
Hoi meiden... @Dia hopen op een posi test @Zwangels...ik ben echt ontzetend benieuwd!!!! @Mini hahaha nog een test...ik snap het wel hoor..maar tis officieel!! @Hier...we hebben even gepraat..hij heeft belofd iets meelevender te zijn..we zullen zien... Voel me iig best goed..niet misselijk..beetje moe alleen.
Dia: Ik voel een 'ik zei het toch'-momentje aankomen! Ik voel het nog steeds namelijk.. Erg benieuwd naar je test!!! Sarahtje: Ja, mannen.. Ik heb tegen die van mij gezegd dat als hij een gezond kind wil, hij beter kan gaan stoppen. Was ie het gelukkig wel mee eens. Ik heb het beeld geschetst van een vader achter een kinderwagen met een pasgeboren kind erin èn een peuk in zijn handen. Kan eigenlijk niet.. Hij zou dit gewoon voor jou moeten doen. Zwangels: Bij jou zie ik ook positieve geluiden!!! Spannend!!!
Owja, vriendin in woensdag bevallen van een mooie zoon! Helemaal blij is ze! Wel gek om d'r nu als mama te zien. Ze was altijd een enorme losbol en is nu net een jaar samen met dr vriend. Helaas keizersnede gehad, omdat hij met zn benen eerst kwam!
Diabolique, Hihi ik heb het idee dat het bij jou ook weleens raak kan zijn! Ben benieuwd naar je test! Ik hield het niet vol om nog een dag te wachten en heb vanmorgen weer getest. Vind het allemaal zo spannend! streepje is niet lichter, en volgens mij is donkerder...
Zwangels: Kan je die vorige ook eens posten? Kunnen we ze goed vergelijken! Hihi...Ik zie een duidelijke streep in ieder geval! Dia: Mijn gevoel zei het al toen je de vorige keer zei ik kan vanavond lekker moijto drinken! Dus Ik denk dat we straks kunnen zeggen: ik zei het toch... Hoop het voor je! Zou erg leuk zijn!
Leuk die bevallingen van collega's en vrienden! Nu wij nog! Hihi... Wel apart inderdaad om je vriendin met een kleine te zien. Had ik vorige maand ook! Hihi... Zeker als ze eerst een losbol was en binnen een jaar al zwanger...
@Zwangels: Zoooooo spannend seg zondag nog eens testen meid! @hier: hahaha wie weet... want geen krampjes in onderbuik die ongi kunnen aankondigen... Kheb lichte zenuwen plots
Zwangels: Had je andere foto opgezocht, ik wil je geen hoop geven, maar naar mijn idee is die toch iets duidelijker! Ik zou inderdaad zondag nog een keer testen, als die dan nog duidelijker wordt dan moet het zeker weten wel raak zijn! Dia bij jou is het ook zo spannend!!
Ja ben dus niet helemaal gek, blij dat jullie het ook zien. Vind het echt spannend! Denk dat ik met de volgende test wel wat langer wacht dan 2 dagen.
@Zwangels ik zie ook dat ie iets donkerder is, zou echt super zijn !!!! Maar ik denk echt dat je ei eerder is geweest hoor. Wanneer zou je zijn uitgerekend nu??? Kom je straks misschien gezellig bij 1-15 april 2013 topic ?? @Dia, je laat ons wel in spanning hoor, wanneer had je nou voor t laatst getest? @Sarah, fijn dat je een goed gesprek met vl heb gehad. Zo maar eens ff boodschapjes gaan doen en voor de rest niks in de planning eigenlijk, misschien ff de tuin in met een boekje, als het weer het toelaat, tis zo wisselvallig. Morgen en zondag hebben we een verjaardag