Zou inderdaad helemaal super zijn!!! Denk ook dat mijn ei eerder is geweest. Dan is die op 17/18 juli geweest, en heb toen voor het eerst geklust na de vmk. Dan zou het betekenen dat ik 10 april uitgerekend zou zijn. Dus als het echt goed is allemaal dan kom ik gezellig bij het topic van 1-15 april 2013!
Ja, hij is donkerder geworden, Zwangels!! Voorzichtig alvast gefeliciteerd! Over 2 dagen een mooie knaller laten zien hier!
@Sofie ja ik ga nog nergens vanuit, kan het ook niet tegenvallen Nogmaals balen van je slaap zeg Ook al problemen. @Dia Oh dat klinkt allemaal wel heel erg goed hoor, ben superbenieuwd, en idd zoals de meesten zeggen straks moeten we toch ik zei het toch zeggen hahah, zou wel erg leuk zijn voor je! @Sarah fijn dat jullie even gepraat hebben, hoop dat het beter wordt voor je meis @Aster ja kan me voorstellen dat het een heel gek gezicht is hihi, en een lekkere eigenwijze al met zijn benen er eerst uit @Dia leuk voor je collega @Zwangels ik zie het ook hoor hij is wel donkerder, zo spannend, hoop het zo voor je @Minnie leuk 3+ nu! denk dat ik het ook wel zal hebben met de testjes in de eerste periode hoor. Wat jammer dat jullie geen heel april 2013 topic hebben, mocht het wel evt raak zijn hier dan zit ik in een ander topic (19 april). Ik heb vannacht zo raar gedroomd slaat helemaal nergens op haha en minnie was er ook in! We werkten samen in een supermarkt en kregen ruzie met een klant ofzo en die klant schopte minnie tegen haar knie, toen schoot ik uit mijn slof en viel uit tegen die klant en gaf haar ook een schop en toen ging ze weg. Minnie werd toen boos op mij en wilde niet meer met me praten, na tijdje wilde ik weg bij de supermarkt omdat het niet meer leuk was zo hahahahaha. Hoe verzin je het! Wilde dat toch ff delen hier. Verder heb ik wat last van (ongi)krampjes en mijn borsten zijn ook weer gevoelig, nog 4 daagjes en dan zullen we het weten, maar vooralsnog ga ik ff nergens van uit, ook al hoop ik het stiekem wel natuurlijk. Zometeen ook nog even wat boodschapjes doen en verder nog geen idee. Afgelopen nacht mijn maansteen opgeladen ben benieuwd of het helpt.
Oh zwangels.. ik vind hem duidelijker hoor!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd... Ben zeer venieuwd naar je test over een paar dagen.. @lavina.. voor jou hoop ik ook nog steeds heel hard... Wij gaan hier ook ff boodschapjes doen...allemaal gezonde dingen halen.. ik ben zo bang om veel te dik te worden deze zwangerschap...echt geen zin in...
♥ Bevallings- en afsprakenlijst ♥ Bevallingsdatum 23 februari 2013 LBlue (24 jaar), 1e kindje 8 maart 2013 mamavanf (33 jaar), 2e kindje 27 maart 2013, gebakje (29 jaar), 2e kindje 29 maart 2013, sarahtj3 (26 jaar), 2e kindje 3 april 2013, minnie1979 (32 jaar), 2e kindje 6 april 2013, Amandie (25 jaar), 1e kindje Afsprakenlijst 6 augustus 2012, sarahtj3, 1e afspraak VK 6 augustus 2012, LBlue, termijnecho 8 augustus 2012, mamavanf, 1e afspraak, echo, bloed+urineonderzoek VK 13 augustus 2012, gebakje, 1e afspraak en echo VK 15 augustus 2012, minnie1979, 1e echo Gyn 25 augustus 2012, Amandie, 1e echo VK 12 september 2012, Zwangels, Controle afspraak gyn ♥ NOD- lijst 2012 ♥ Diabolique21 (24 jaar), 9e ronde, 1e kindje, 31 juli 2012 Lavina (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 8 augustus 2012 geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 9 augustus 2012 Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje, 9 augustus 2012 MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn), 11 augustus 2012 Zwangels (29 jaar), 10e ronde (1e na mk), 1e kindje, 12 augustus 2012 Aster14 (26 jaar), 3e ronde (1e na mk), 1e kindje, 14 augustus 2012 Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje, 15 augustus 2012 Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje, 18 augustus 2012 Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje, 20 augustus 2012 sofie28 (31 jaar), 3e ronde, 4e kindje, 22 augustus 2012 Yuna26 (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012 ing49824 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje, 25 augustus 2012 79mama79 (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje, 26 augustus 2012 Veranderingen even in rood, dan kan ik het niet missen Zo ff lijstje naar boven getoverd, stond alweer zoveel pagina's terug!
@Zwangels, alvast een voorzichtige proficiat hoor! Ik denk dat je zwanger bent, je eerste test was 10 dagen voor NOD en deze 8 dagen voor NOD en dan al een streep zien.. dat gebeurd niet vaak volgens mij? @Lavina: bij jou gaat het ook al snel! Ik zag in je FF dat jij na je eisprong ook C invult bij cervix. Ik heb dat ook.. maar als het goed is moet het toch droog zijn? @Dia: morgen testen... spannend!!! @Zwangeren: hoe gaat het met jullie vandaag? Ik lees net dat als je ei eerder komt dan verwacht dat je uitgerekende datum ook veranderd. Hoe bereken je dat?
@Sarah tx! @Chickie mooie dip rondom je ei! die heb ik nooit En Creamy is normaal hoor na de eisprong, kan ook veranderen in sticky daarna en soms niks. Geen idee hoe je uitgerekende datum precies berekend als je ei anders is. Overigens nu ik er bij na denk was het toen ik slijm voelde vandaag wel heel nat binnenin (ja bah ik weet het), argh begin toch stiekem steeds meer te hopen terwijl ik niet teveel hoop wil hebben.
dames, even helemaal iets anders: ik heb een vraagje... Zou er iemand iets voor me willen doen? ik heb 2 ontzettend leuke dingen gezien op de website van h&m, maar deze dingen zijn niet te verkrijgen in belgie enkel in nederland. Kan iemand van jullie die bestellen voor me? In Belgie is het namelijk niet mogelijk
Zwangels alvast een voorzichtig gefeliciteerd Dia spannend.. ben benieuwd naar jou test.. lavina.. (this mijn 3rde ronde.. )
@Dia: Sorry heb zelf vorige week flink lopen shoppen, dan moet ik geld overboeken van de spaarrekening naar de betaalrekening en straks weer terug, dat word zo'n gedoe in de administratie. @Lavina: Ja die dip was een grote verrassing gister! En vandaag weer 37,0 graden... spannend! Heb mijn ei niet gevoeld trouwens. Waarom heb jij van die mooie kleurtjes bij DAY? Komt dat omdat je de hele maand getempt hebt? Hoe gaat het met jou nu op het wachtbankje? Het zal voor je gevoel nu wel lang duren of niet? Iemand anders een idee hoe je je nieuwe NOD + bevallingsdatum moet berekenen als je ei vroeger is?
@Chickie ja dat krijg je als FF de eisprong heeft vastgesteld, dus nog 2 dagen wachten voor jou, als je hoge temp aanhoudt maar ga ik wel vanuit, nette stijging ja naar 37C Duurt wel lang maar goed mag niet klagen, probeer alleen nergens vanuit te gaan. @Dia hihi ja das nog handiger
@Dia: opgelost! @Lavina: nee ik wil ook nergens vanuit gaan maar het is lastig om geen hoop te hebben! Ik heb trouwens even lopen spelen met de calculator van hier, en als ik mijn gegevens invul en aangeef dat ik een cyclus van 29 dagen heb (ipv 33) dan is de eisprong op de juiste datum en krijg ik deze uitkomst te zien: Eerste dag van je laatste menstruatie: 18 juli 2012 Eisprong: 2 augustus 2012 Innesteldag: 7 augustus 2012 Vanaf hier kun je testen: 16 augustus 2012 Vermoedelijke bevallingsdatum: 25 april 2013 Zou ik hier vanuit kunnen gaan, of is het slimmer om gewoon mijn oude NOD aan te houden? Want dan kan ik ook mijn banner aanpassen!
Lavina: Jij mag er wel bij als illegaaltje hoor op de april 1-15! Haha Chickie als je weet wanneer je ei is geweest dan tel je vanaf je ei 38 weken geloof ik. Anders vanaf de laatste menstruatie 40 weken. Ik had een cyclus van 44 dagen. Dus dat klopt dan voor geen meter als ik vanaf menstruatie 40 weken zou tellen, 40 weken is voor een cyclus van ongeveer 28 dagen met een lf van 14 dagen (wat gemiddeld is, kan ook korter of langer zijn)
Kheb vl weer wat beloofd hoor... Kga straks met hem en zen pa mee vissen... waarom doe ik dit mezelf toch aan haha... :-D
Vissen heerlijk ontspannend is dat! Alhoewel ik het al jaren niet meer gedaan heb haha, veel plezier Dia! Enne niet over je nek gaan Ja ga nu toch maar echt boodschappen doen, ben weer traag haha
@Amandie: dank je wel, heb even vanaf mijn eisprong berekend en dan kloppen de nieuwe gegevens! Heb gelijk mijn banner aangepast, jippie! Ik heb nu dus een super mooie cyclus (29 dagen) en ik mag 4 dagen eerder testen! Hoe gaat het vandaag met je? Last van kwaaltjes, of valt het mee? @Dia: Ik vond het altijd wel leuk om te doen! Maar als je serieus verbannen wilt worden zodat je nooit meer mee mag dan zou je een dikke steen naast de dobber in het water kunnen gooien hahaha! @Lavina: Boodschap ze!