Hahahah neehoor, heb ook een vrij lang bovenlijf, dus niet van die megalange benen! Ik steek wel boven vl uit als ik hakken draag helaas haha
Ik dacht dat Lavina ook begin 20 was ... hier 174....ow en ik weeg 68.. maar ben de afgelopen jaar 8 kilo aangekomen..wat vooral bij mijn buik zit..
Voor ik ging samen wonen 1,70m en 63 kilo, Voor Jasper 72 kilo Na Jasper 77 kilo. Ik was met Jasper ruim 27 kilo aangekomen.
Wat grappig om te lezen dat jullie een voorstelling van elkaar hebben. Hier een lange stevige dame, ben 1.93m een bmi van 35
Wat mijn droom allemaal wel niet te weeg brengt hahaha! En wow das zeker lang Zwangels, zo lang ben ik dus nog niet eens haha
Wow.. 1.93..das heel lang mijn beste vriendin was 1.83.. en ik dus 1.56. Als we samen liepen zag het er echt niet uit... Ik stijl bruin haar.. zij blonde krullen..zij blauwe ogen ik bruine... Maar we paste qua innerlijk perfect bij elkaar daar gaat het naturlijk om... We noemde onszelf carlo en irene hahaha... Ben blij dat het beter gaat met mamavanF....dat ze thuis maar lekker opknapt! ik zag net dat ik ben afgevallen 2 kilo... snap er niks van...heb normaal gegeten..2x over mn nek sinds de zwangerschap...maar das niet 2 kilo waard.. ik klaag niet.. maar ik dacht dat er op zn minst 2 extra aanzaten.. ik durfte niet op de weegschaal...maar omdat we het over kilo's hadden...ging ik toch maar ff kijken...
@Gebakje: leuk die buikfoto's! Dat is een goed idee! Grappig trouwens dat je blond bent, ik dacht echt een brunette! Hihihi! @Zwangels, dat is een flinke lengte! Dan komen jouw benen zeker tot aan mijn schouders! Er zat een meisje bij me in de blokfluitles die 2.03 was, zij heeft toen groeiremmers gekregen. Zal best lastig zijn met kleding kopen lijkt me?
Wat fijn dat MamavanF weer thuis is!!!! Chickie, komt vast door Minnie mouse der oren dat je dacht dat ik zwart haar had hihi. Ik ben trouwens 1.65 en een gewicht van 65kg, vorig jaar woog ik nog mooi 60kg. Ach ja komt na de bevalling wel weer goed. @Zwangels, zo jij bent een lange dame zeg. Bijna net zo groot als mijn vriend die is 2 meter. Toen we net verkering hadden durfde ik mn laarzen met hakken niet uit te doen, was zo bang dat ie me te klein zou vinden haha
Het is af en toe wel lastig met kleding kopen ja. Heb ook nog eens grote voeten namelijk maat 43...Maar van Haren heeft wel leuke schoenen te koop gelukkig! Wat fijn dat MamavanF weer thuis is! Hopelijk kan ze nu genieten van de zwangerschap!
Jeeeeh! MamavanF is thuis! Hopelijk blijft het ook goed gaan nu.. Wat enorm komisch om al die lengtes, enz te lezen! Ik had me sommigen van jullie echt compleet anders voorgesteld. Ik put voornamelijk uit de mensen die ik face-to-face ken, dus jullie lijken voor mij daar allemaal een beetje op.. Ik ben 1.74, 60 kilo, halflang donkerbruin haar.
MamavanF welkom thuis!!! Hopelijk kun je vanaf nu onbezorgd gaan genieten van je zwangerschap! En nu ons niet meer zo laten schrikken he! @Lavina: wat stom dat heb ik dus echt gemist! @Zwangels: met maat 43 is het even zoeken, maar als je in het begin van elk seizoen gaat shoppen dan lukt dat inderdaad wel. Wanneer ga je trouwens weer testen, op je NOD? Of ga je dat niet vol houden?
Nee dat ga ik niet volhouden denk ik.. maar denk dat ik maandag of dinsdag weer ga testen, ik had bij de dag dat ik een positieve ovulatietest had 16 dagen geteld. Dus 26 juli en dan 16 dagen verder....12 augustus, dit omdat ik mijn cyclus eigenlijk niet weet nu. Maar normaal tel je zo'n 14 dagen erbij zou mijn NOD dan dus op 10 augustus zijn. Het blijft gokken... Als ik dan maandag of dinsdag test zou het volgens de ovulatietest 3/4 dagen voor mijn nod zijn. En dan nog omdat ik nu al positief test, zou de bevruchting 17/18 juli hebben plaatsgevonden. En dan zou mijn NOD rond 1 augustus zijn. Het is eigenlijk ook speculeren, ik hoop gewoon dat de streepjes donkerder worden en dat een heerlijke plakbeeb is!
Ja dat lijkt me lastig maat 43, ik heb maat 40 en brede voet en vrij hoge wreef is ook al een uitdaging. Zwangels als je nu kan wachten tot dinsdag testen we samen