Spannend DIa en Zwangels... Lavina, ja jij bent er alweer bijna he FIjn voor degene die zijn ei heeft gehad.. en ik zit met de andere dan nog op het wachtbankje voor het eitje... Vandaag vloer gelegd.. hierbij foto (die ik morgen weghaal..)
Hey dames ik ga lekker slapen...ben zo moe de laatste paar dagen. Hoop echt dat het met een eventuele nieuwe zwangerschap te maken heeft. Maar voor nu zeg ik slaap lekker allemaal.
Mooi hoor Yuna! Lijkt trouwens wel beetje op de mijne, maar lastig te zien zo hihi, mijne is taupe kleur laminaat.
Trusten Zwangels en hoop het ook voor je! Wij gaan zo ook, morgenochtend vroeg de deur uit voor ons familiedagje, kwart voor 9 weg van huis en dat voor een zondag! Dus ik zie jullie waarschijnlijk morgenavond weer. Trusten allemaal!
Mooie vloer yuna!!! Net ff paar oude berichten terug zitten lezen van mn oude account.. ik had er bijna 4000.. heb misschien 50 terug gelezen hahahaha.. zo leuk om terug te zien.. ik was een heleboel vergeten van mn zwangerschap.. was toch heftiger als in mijn herrinnering...wel heel leuk..hoveel ik toen al van mn kleine notje hield.. zonder te weten.. dat het noa was...ik hoop op weer net zulke gevoelens voor deze groeiende beeb
Goedemorgen allemaal, @Lavina, geniet maar lekker van je wijntje vandaag hoor!! @Geranium, leuke vakantie gehad? En een vieze smaak heb ik dus ook, niet echt een ijzersmaak maar een bittere smaak. Tis wel degelijk een kwaaltje want had het bij mn dochter ook. @Dia, poeh je laat ons nog iets langer in spanning met het lichte streepje, maar ja een streep is toch een streep? Mits het geen indroger is natuurlijk. En krampen heb je ook al je zwanger bent hoor. @Chickie, ja ik slik nu 2 softgels per dag. Gebruik ook de probiotica. Eigenlijk heb ik die tip van jou omdat je gyn dat had aangeraden toch? Voel me er wel goed bij. @Yuna, mooie vloer. Leuk he allemaal nieuwe dingen in huis, ik vind dat altijd zo lekker ruiken ( nieuwe spullen in huis).
Hihi , hoop het!! Deze maand acupunctuur gehad, ben behandeld voor onze Kinderwens en om rustiger te worden ondat Ik PTSS heb, en voel me zoveel rustiger! Hoop dat het helpt!! Zal geen wondermiddel zijn, Maar heb er zo'n fijn gevoel bij!
Goedemiddag! Zo ik heb heerlijk lang geslapen! Lag om 23.30u in bed, en vandaag er pas uit om 12.30u. Was wel eerder wakker geweest maar was misselijk en had hoofdpijn, dus dacht blijf lekker liggen. Ik moest inhouden om niet te gaan testen, wil dit pas dinsdag doen. Als hij dan positief is moet ik maar geloven dat het echt zo is, al is dat wel moeilijk zo snel na een vmk. Vandaag doe ik verder niks bijzonders, misschien nog een cake bakken ofzo. Kan ik mijn man morgen wat meegeven, die gaat naar zijn ouders helpen verhuizen. En is dus 2 nachten niet thuis, komt woensdagavond pas weer. Ik ga zelf niet mee omdat de katten anders te lang alleen zijn. @Diabolique hoe is het met jou? Nog een test gedaan of wacht je daar nog mee?
Spannend hoor zwangels...!! Ik heb het gevoel dat mn kwaaltjes afnemen...en het maakt me een beetje onzeker.. overigens.. ging ik net wel bijna out... ik dronk een glas appelsap in de keuken.. werd opeens niet goed..en moest snel gaan liggen.. het werd zwart voor mn ogen en het duurde een kwartier voor ik me weer ok voelde... heel naar... dit is volgens mij geen kwaaltje.. ik ga me gelijk vanalles in mn hoofd halen... zo onzeker deze tijden.. bah!
wat een heerlijk weertje! Lekker met vl en schoonmams op stap geweest en nu lekkee lunchen samen. De vieze smaak wil maar niet weg, bah. Ook hele gevoelige tepels. En als klap op de vuurpijl was m'n temp 0,8 graden hoger dan normaal. Zit nu op 10 dpo, nog ff geduld hebben!
@sarahtj3 Dat zou mij ook onzeker maken. Maar doe maar lekker rustig aan. @geranium32 Spannend hoor! Ik hoop voor je dat het raak is! Wanneer ga je testen?
Dat je zolang kan wachten! Voor mijn vmk had ik een regelmatige cyclus (het is nu allemaal een wilde gok) maar als ik dan ook maar 1 dag overtijd was ging ik al testen. Ik ga voor je duimen!