@Sarah, ik heb de ene dag ook meer kwaaltjes dan de andere dag. En duizeligheid heb ik ook regelmatig hoor, ligt misschien ook een beetje aan het weer. @Geranium, dat klinkt goed je temp 0,8 graden omhoog. @Zwangels, ik de cake lekker ?? Wij vertrekken zo naar een verjaardag, net lekker in de tuin liggen slapen, ben zo moe.
Hey meiden, Tijdje geleden dat ik hier was,zieke vent thuis,daar ging mijn energiepeil ook nogal van naar beneden,maar hij is vandaag weer werken,dus t rijk alleen om even goeie schoonmaak in huis te houden. Is toch fijner als er niemand thuis is. Had gister vlg mij mijn ei moeten hebben,maar denk dat ie weer een of twee dagjes later is. Ovulatietesten zijn in ieder geval nog niet echt donker. Hoe is t met jullie?
@minnie de cake staat nu in de oven. Dus is nog een uurtje en dan is de kruidcake klaar. Nu al zin in! @souries fijn dat je vl weer beter is! Met mij is alles goed op wat kwaaltjes na, op pagina 62 van dit topic kun je de zwangerschapstesten zien die ik heb gedaan. Hoop dat het een nieuwe zwangerschap is.
@zwangels het ziet er wel zo uit! Ik ga duimen voor je! Hier is huisje weer schoon,nu ben ik zelf aan een schoonmaakbeurt toe,haha!
Oeps zet net een reactie in het verkeerde topic.... Maar ik denk dus dat ik nu mn ei heb (of bijna) en wat denk je.... ben ik ziek! Gister wel wat kunnen doen, vandaag wordt m niet dus hoop morgen weer. Nu mn bedje in!
Klopt, maar ik was eigenlijk nieuwsgierig of je er nu 1 of 2 slikt. Ik denk dat ik er ook 2 ga slikken, en niet ga liggen klungelen. Mijn kindje krijgt het tzt al moeilijk genoeg met die betablokker die ik slik! Ik ga vanavond ook van een biertje genieten, hoeven nergens heen, en nog steeds vakantie dus kunnen uitslapen! Ja ik wil ook wel weten of ik zwanger ben!! @Zwangels: knap hoor dat je niet getest hebt!! Volhouden, nog 2 nachtjes! @Ego: Kan slechte nachtrust + mega stress je temp beinvloeden? Ik heb zon akelige nacht gehad, en daardoor veel te kort en heel slecht geslapen. Ben de hele dag ook al beroerd/misselijk/duizelig enz. Ben na mijn ei van 2 dagen 37.0 gezakt naar 36.7 ....
De cake was heerlijk, heb nog wat bewaard voor morgen. En ik hoop dat ik me morgen kan inhouden om niet te gaan testen....spannend!
Daar ben ik weer!! Heb het hele weekend liggen slapen! Vrijdag vanaf 8 uur en gister met mijn ogen dicht film gekeken! Zo heb heel veel bijgelezen! Hihi Ik ben 1.73 en 72 kilo met maatje 38. Ik heb lang krullend donker bruin haar (bij de kapper moet ik voor mijn punten altijd staan hihi.. als het nat is zonder krullen is het tot mijn billen) Kwaaltjes: Moe moe moe die ken ik haha.. Hier ook verschrikkelijk last van. Verder is het allemaal wel dragelijk. Vitamines: Ik slik al een tijdje mama van VSM. Die zijn niet zo duur en VSM is een prima merk. Lavina: Ik vind het erg spannend klinken hoor bij jou! Ben benieuwd! Dat gevoel in mijn buik had ik ook een week voor mijn NOD en toen ik op 6 dagen ervoor posi testen was het toch raak. Yuna: mooie vloer!! Sarah: Kwaaltjes die kunnen inderdaad de ene dag minder zijn dan de andere dag. Daar zou ik me nog geen zorgen om maken. Is makkelijker gezegd dan gedaan.. Ik denk dat iedere vrouw zich af en toe zorgen maakt. Zwangels: Is je cake gelukt vandaag? Ow lees het al! Hummm lekker! Ga van de week ook maar eens cakejes bakken. Ik denk dat blauwe muizen. Ze zijn altijd gek op mijn cakejes.
DIA: Weet je al meer? Ben heeeel benieuwd!!! Zeker nu met dat lichte streepje! Wanneer ga je weer een test doen?
Hallo meiden ben weer terug van een dagje weg, heb het ontzettend leuk gehad en eigenlijk geen regen gezien de hele dag, totdat we op weg waren naar het restaurant maar dat maakte toch niet uit. Heerlijk gegeten Live Cooking bij Van der valk, nog even van alles genoten wat ik nu nog mag haha! Carpaccio, biefstukje die wat rood is, toetjes met likeur erin, was heerlijk! Zo ben wel wat opgeknapt nu en weer wat positieve energie, alhoewel ik ook uitgevloerd ben van de vermoeidheid. @Dia nog geen nieuws? Ben zo benieuwd! @Nik haha hoop over 10 dagen voor je ja! En dat je acupunctuur maar goed mag helpen! @Zwangels oh lekker dan zal je het wel nodig gehad hebben dat lange slapen, wel wachten tot dinsdag he partner in crime Enne hmm lekker cake @Sarah kan zijn dat je kwaaltjes afnemen en straks weer net zo hard terugkomen, komt vast goed, veel succes morgen bij de VK als ik je voor die tijd niet meer spreek! @Gera lekker zo'n lunch, leuk, en wow 0.8C hoger, ben heel benieuwd hoor, klinkt wel positief! @souries ja zieke vent = veel aandacht, fijn dat hij weer beter is, en ik vind het ook altijd fijner schoonmaken als er niemand in huis is (tenzij het mijn moeder is die helpt ) Hoop dat je ei snel komt @79mama pfff das balen zeg beterschap @chickie slecht nachtrust kan je temp beinvloeden ja, maar bij mij was ie hoger na slechte nachtrust, en dipje hoeft niet slecht te zijn hoor. @Amandie mooie lange haren heb je! En als je de rust nodig hebt gewoon lekker slapen Vandaag verder weinig klachtjes of dingen, heb het alleen continue warm en zweet me suf, zelfs in mijn nek dit heb ik nog nooit gehad, lijken wel opvliegers. Mijn lichaamstemp is niet extreem hoog dus dat kan het niet zijn. Ook veel witte afscheiding maar kan ook bij ongi horen bij mij, nog 1 dagje morgen en dan is het dinsdag testdag jeej, ben toch wel benieuwd.
Ja nog eventjes volhouden! Heb je nog steeds krampen? Ik zei het gister al, ik heb het gevoel dat je zwanger bent... hoop zo voor je dat ik gelijk heb! Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, en heerlijk gegeten hebt!!! 9 maanden zonder al dat lekkers lijkt me erg lang!
Nee geen krampen vandaag, hoop dat je gelijk hebt Ja lijkt me ook wel lang zonder die dingetjes, maar goed dan weet je waar je het voor doet
Goede morgen dames, Kga morgen weer testen om te zien of t donkerder wordt. Hier nog steeds krampjes zodanig dat ik denk JA ongi is doorgebroken, maar nee hoor... Sorry dat ik nu pas reageer maar het was een druk weekend... Vissen was leuk trouwens... Veel gevangen Proficiat Zwangere!!!
Spannend! Ik ga morgen ook weer testen... Toch fijn dat je een lekker druk weekend had, gaat de tijd ook wat sneller! Ben zo benieuwd naar jouw test morgen, ook naar die van mij Ik ga duimen!
Kheb bij jou zo een idee dat het raak is Het is inderdaad spannend eh Maar ben wel blij dat ik een druk weekend heb gehad zo kon ik niet te veel nadenken anders maakte ik me toch alleen maar gek. Khoop niet dat t een indroogstreep was... heb geplast, urine op test gedaan en moesten toen dringend vertrekken dus had hem ergens gelegd zodak hem ni kwijt kon spelen en toen we trg thuis kwamen zag ik een ontzettend licht streepje... Mocht t een indroogstreepje zijn, zou k wel eens willen weten waar men ongi blijven dan... Ofwel heb k geen ei gehad deze cyclus? Kmaak mezelf weer gek eh... gggrrrrrrrr Sarahtj: je kan wegdraaien omdat je nu een lagere bloeddruk hebt.
goedemorgen! hier een weekendje niet online geweest! we hebben veel in het huis geklust en ook met elkaar vl heeft het terras helemaal schoon gemaakt en ik heb zand in geborsteld, met de kids naar de speeltuin geweest,enz... alhoewel ik vorige week vertelde dat vl het soms moeilijk heeft met op het gepaste moment te klussen,heeft hij dat nu weer dubbel en dik ingehaald! is alleen maar in mijn voordeel alleen heb ik mijn ei nog niet gehad,maar heb ook geen last meer van eipijn,dus misschien is ie gisteren wel geweest...ach ja dat is afwachten. dadelijk de ramen en vloer maar eens doen... mijn uiterlijk: ben 1.62m en een gewicht van 70kg, heb half-lang bruin haar... leuk om iedereen zijn uiterlijk te 'horen'! ik heb maat 36/37 van schoen,dus heel gemakkelijk en vind altijd wel iets! zwangels:heb je nog getest? mamavanf:jjeeehhheeee back at home!!! kom maar snel weer kletsen he!? gebakje:leuke buikfoto's!!! ga ik deze zwangerschap ook weer doen! dia?getest?en en ennnnnnnnnnnn???????oooh een heel licht streepje...das toch zwanger,dus voorzichtig gefeliciteerd! heb je vandaag nog getest? 79mama:ja je kan je ei best vroeg krijgen,gemiddeld tussen de 8 a 18 dagen zeggen ze... lavina:blijft spannend bij jou!! heb je zelf al een gevoel/gedacht of je zwanger bent? oooh lees het al...niet zo overtuigt precies... ooh leuk dagje zo te horen!fijn dat je hebt genoten!en ook van het eten zo te lezen! hhmmm jij hebt wel een heel ander kaartje als vorige maand!ben benieuwd! geranium:fijn dat je terug bent!en zo te lezen heb je genoten van je vakantie! ooh je kwaaltjes klinken wel veel belovend! oh ziek...beterschap! nik:fijn dat die accupunctuur-behandelingen al wat helpen seg! sarahtj3oh succes met je echo!! laat vlug iets weten he? ooh en je moet je geen zorgen maken over de kwaaltjes,die komen en gaan en is heel normaal,maar snap wel dat je er onzeker van word. yuna:mooie vloer! souries:ja hier kan ik ook niks doen als vl thuis is!
@Sofie: fijn dat je nu dubbel en dik al geklust hebt is nooit iets mis mee eh hahaha... VL is vandaag net op nieuw werk begonnen en was gisteravond + nacht + ochtend 1 brok zenuwen... Pffffffff ik verdien toch een titel als psych of zo hoor
Ow wat wordt het spannend morgen!!! Ben heel benieuwd naar jullie allemaal! Dia, zwangels, lavina hoop dat het bij jullie allemaal gewoon een duidelijke streep is! Sofie! Fijn dat vl het weer ingehaald heeft! Hihi... Hier doen we het nu rustig aan helaas... mijn vl is een beetje bang dat die tegen mijn bm aankomt. Naja... Ik zie het wel hoe het loopt de komende 8 maanden.. Of heeft iemand hier een oplossing voor?